Σελίδα 3 από 4

Re: Αστικά Οδικά Δίκτυα (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ, 04 Ιούλ 2011 10:35 pm
από eki13
Η σήμανση τα μισά είναι λες και πάω να βγάλω δίπλωμα και τα άλλα περί κώνων και κυλίνδρων δεν τα ξέρει ούτε αυτός!!!4-5 ερωτήσεις βγαίνουν απτα αρχικά και βάζει πάντα νομίζω!!!Ευκαιρία για τσίμπημα καμιάς μοναδούλας :D :D :D

Re: Αστικά Οδικά Δίκτυα (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ, 04 Ιούλ 2011 11:53 pm
από Balleader
eki13 έγραψε:Η σήμανση τα μισά είναι λες και πάω να βγάλω δίπλωμα
+1
eki13 έγραψε:τα άλλα περί κώνων και κυλίνδρων δεν τα ξέρει ούτε αυτός
+1 :lol:

Μηπως ξέρεις ποια ειναι τα είδη της προσωρινής σήμανσης και ποιες οι αποστασεις για τις πινακιδες?

Re: Αστικά Οδικά Δίκτυα (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 05 Ιούλ 2011 12:11 am
από psych821
Παιδια ευχαριστουμε για τα παλια θεματα και τα sos, πιστευω θα βοηθησουν πολυ!
Για την κυκλοφοριακη ικανοτητα και τη ροη κορεσμου, απ' οτι μπορω να καταλαβω ειναι πανω κατω το ιδιο πραγμα με τη διαφορα οτι η ροη κορεσμου μετριεται σε οχηματα/ωρα χρησιμοποιουμενου πρασινου και η κυκλ. ικανοτητα σε οχηματα/ωρα. γι' αυτο και προκυπτει s > c. Στο φυλλαδιο της δαπ που εχω με σημειωσεις απο παλαιοτερο ετος αναφερει για τη ροη κορεσμου οτι ειναι "Ο μεγιστος αριθμος οχηματων (κυκλοφοριακη ικανοτητα) που περνουν απο μια διατομη αν ειχα συνεχως πρασινο. Ειναι σαν την κυκλοφοριακη ικανοτητα στις υπεραστικες οδους (μη διακοπτομενη ροη)."
Τωρα ηθελα να ρωτησω και γω μερικα πραγματα:
1)Για το συντελεστη fHV χρειαζομαστε το Ετ. Για τον υπολογισμο του Ετ, το pc απο που το βρισκουμε και τι ειναι;
2)Στην ασκηση 2 ποια ειναι η λογικη που ακολουθει στο Προγραμμα 2 και βρισκει τα 0,47 και 0,40; Γενικα ποιες κινησεις κοιταμε στη φαση 2 οταν ειναι σαν το Προγραμμα 2;

Re: Αστικά Οδικά Δίκτυα (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 05 Ιούλ 2011 12:49 am
από eki13
Μηπως ξέρεις ποια ειναι τα είδη της προσωρινής σήμανσης και ποιες οι αποστασεις για τις πινακιδες?[/quote]
απτο φυλλάδιο της σήμανσης στο mycourses,σελ 8 και 17 τα λέει ξεκάθαρα

Re: Αστικά Οδικά Δίκτυα (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 05 Ιούλ 2011 12:57 am
από eki13
sorry psych821 ξεκίνησα λίγο ανάποδα το διάβασμα και αύριο θα τα κατέχω!!!Κάποιος που παρακολουθούσε,μπορεί να μας πει αν αναφέρθηκε στο μάθημα το 7.5 από σηματοδότηση?

Re: Αστικά Οδικά Δίκτυα (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 05 Ιούλ 2011 1:02 am
από eki13
Ορίστε κάτι ακόμα!!!Καλή μελέτη!!!! ΕΞΕΤΑΣΗ 5/7/1999

ΘΕΩΡΙΑ (διάρκεια εξέτασης 1ώρα)
1.Αναφέρατε τους κυριότερους παράγοντες (όχι περισσότερους από 5) που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά το σχεδιασμό ενός πολυόροφου σταθμού αυτοκινήτων, και από τι εξαρτώνται. Δώστε ενδεικτικές τιμές και μονάδες μέτρησης.

2. Δώστε μονάδες μέτρησης των παρακάτω μεγεθών καθώς και τις ελάχιστες και μέγιστες τιμές που μπορούν να λάβουν:
α.συντελεστής καθοριστικού φόρτου εισόδου
β.επιφάνεια (μέση) θέσης στάθμευσης
γ.προσφορά θέσεων στάθμευσης
δ.πλάτος και κυκλοφοριακή ικανότητα διαδρόμου πρόσβασης σταθμού αυτοκινήτων

3.Αναφέρατε τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν προκειμένου να καθορισθεί η απόσταση που θα τοποθετηθεί σε επαρχιακό δρόμο η (οι) Πινακίδα (ες) αναγγελίας ύπαρξης ισόπεδης σιδηροδρομικής διασταύρωσης. Να αναφέρετε όλες τις απαιτούμενες παραδοχες και ελέγχους (δεν χρειάζεται να αναφέρετε εξισώσεις ή τιμές στις μεταβλητές). Ποιά κατά τη γνώμη σας θα ήταν η ενδεδειγμένη απόσταση, εάν η μέση ταχύτητα των οχημάτων είναι 60χλμ/ώρα

4.Σε ένα κόμβο με φωτεινή σηματοδότηση δείξτε σε σκίτσο και εξηγείστε:
α.τη λογική της λειτουργίας της πρόωρης διακοπής και της καθυστερημένης έναρξης ροής.
β.Τη λογική προσδιορισμού του ενδιάμεσου χρόνου μεταξύ των πράσινων ενδείξεων δύο διαδοχικών φάσεων

5.α.Δώστε τους ορισμούς της ροής κορεσμού, της κυκλοφοριακής ικανότητας και του βαθμού κορεσμού πρόσβασης κόμβου με φωτεινή σηματοδότηση.
β.Τι είναι ο χρησιμοποιούμενος χρόνος πράσινης ένδειξης μιας πρόσβασης κόμβου με φωτεινή σηματοδότηση.
30/8/2001
Θεωρία (Διάρκεια εξέτασης 1ώρα)

1.α.Αναφέρατε τις περιπτώσεις που είναι προτιμότερο η σύνδεση μεταξύ ορόφων σταθμού αυτοκινήτων για τη κίνηση των αυτοκινήτων να πραγματοποιείται (α)με μηχανικά μέσα (π.χ.ανελκυστήρες) και (β) με ράμπες.
β.Ποιες είναι οι ελάχιστες απαιτούμενες διαστάσεις οικοπέδου προκειμένου να κατασκευαστεί ευθεία ράμπα με κλίση 10% και να υπάρχει ο απαιτούμενος διάδρομος κίνησης των αυτοκινήτων σε κάθε όροφο;

2.α.Από τι εξαρτάται η μέση καταλαμβανόμενη επιφάνεια ανά θέση στάθμευσης; Σε ποιά περίπτωση ελαχιστοποιείται;
β.Τι σημαίνουν για τον σχεδιασμό οι παρακάτω μετρήσεις χαρακτηριστικών στάθμευσης και ποιες είναι οι μονάδες μετρησής τους:
-συντελεστής καθοριστικού φόρτου εισόδου (ώρα αιχμής):9.00
-κατάληψη στις 11.00πμ:85
-μέση εναλλαγή για τη χρονική περίοδο 10.00πμ-6.00μμ : 1,5
-μέση διάρκεια στάθμευσης για τη χρονική περίοδο 10.00πμ-3.00μμ : 1,5

3.Προκειμένου να καθοριστεί η θέση όπου θα τοποθετηθεί πινακίδα σήμανσης, αναφέρατε: τους παράγοντες που καθορίζουν την απόσταση στην οποία πρέπει να τοποθετηθεί από το σημείο για το οποίο παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες/αναγγελία κινδύνου. Αναφέρατε χαρακτηριστικά μεγέθη αποστάσεων, αιτιολογώντας τα.

4.Αναφέρατε τουλάχιστον 3 προϋποθέσεις σηματοδότησης στους ισόπεδους κόμβους (με σύντομη περιγραφή)

5.Αναφέρατε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της μεθόδου Webster υπολογισμού της ροής κορεσμού σε κόμβο με φωτεινή σηματοδότηση.
30/8/2001

ΑΣΚΗΣΕΙΣ (διάρκεια εξέτασης 2 ώρες)

Άσκηση 1η (2,5 βαθμοί)

Δίδεται οικόπεδο σχήματος ορθογωνίου παραλληλογράμμου ΑΒΓΔ, με πλευρές ΑΒ=ΓΔ=100μ. και ΒΓ+ΔΑ=50μ. Οι πλευρές ΑΒ και ΓΔ συνορεύουν με άλλες ιδιοκτησίες, η πλευρά ΒΓ ευρίσκεται σε κύρια οδική αρτηρία και ΑΔ σε δευτερεύουσα οδό.
Δίδεται καθοριστικός φόρτος εισόδου ώρας αιχμής 0,40 και εξόδου 0,70 και μέση εναλλαγή 1,5 οχήματα ανά θέση για χρονική περίοδο μίας ημέρας.
Εάν δημιουργηθεί υπαίθριος σταθμός αυτοκινήτων στο οικόπεδο ΑΒΓΔ ζητείται να ευρεθούν :
(α) η βέλτιστη διάταξη των θέσεων στάθμευσης και η χωροθέτηση εισόδου (ων) - εξόδου (ων) του σταθμού, αφού γίνουν οι σχετικοί έλεγχοι. Να δοθεί και σκαρίφημα με τις προτεινόμενες λύσεις.
(β) η ημερήσια ζήτηση που θα μπορεί να εξυπηρετήσει ο σταθμός αυτοκινήτων.
Θα χρησιμοποιηθούν οι σχέσει και μεγέθη που υπάρχουν στο βιβλίο, που αντιστοιχούν στις λύσεις που θα επιλέξετε.

Re: Αστικά Οδικά Δίκτυα (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 05 Ιούλ 2011 1:06 am
από psych821
Thanks eki13 για αλλη μια φορα!
Συμφωνω για την προσωρινη σημανση, τα εχει στις σημειωσεις σημανσης, και επισης με την elena13 ο,τι λεει παραπανω για την ασκηση 6.
Για το Ετ τλκ δν ειχα καταλαβει οτι ειναι Ετ=2 και το pc/HV ειναι απλα μοναδες..

Re: Αστικά Οδικά Δίκτυα (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 05 Ιούλ 2011 1:21 am
από eki13
Το νόημα είναι"Μπορούμε αν γίνεται να γράψουμε όλοι 10?"Μακάρι!!!Οπότε μοιραζόμαστε ό,τι ξέρουμε και ό,τι έχουμε!!!!Δεν το παίζω καλός Σαμαρείτης,απλά έχω βαρεθεί που έχω περάσει 40+ μαθήματα και σε Ο-Λ-Α πάντα μετά το τέλος της εξέτασης θα υπήρχε κάποιος που είχε ξεθάψει κάπου ίδια άσκηση,την έδειχνε επιδεικτικά και την ήξερε αυτός και η μάνα του που του κράταγε το βιβλίο,ούτε καν ο κολλητός του!!!Έλεος πια!!!!Πάμε για μελέτη,αρκετά παπαρολογήσαμε :lol: :lol: :lol:

Re: Αστικά Οδικά Δίκτυα (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 05 Ιούλ 2011 10:32 am
από pap
Αν κοπώ στο μαθήμα μου αφαιρούν το δίπλωμα οδήγησης;

Re: Αστικά Οδικά Δίκτυα (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 05 Ιούλ 2011 4:13 pm
από Balleader
eki13 έγραψε:Μηπως ξέρεις ποια ειναι τα είδη της προσωρινής σήμανσης και ποιες οι αποστασεις για τις πινακιδες?
απτο φυλλάδιο της σήμανσης στο mycourses,σελ 8 και 17 τα λέει ξεκάθαρα


Εννοώ τις οριζόντιες αποστασεις. Τα δινει σε κεινα τα σχηματα στο τελος των σημειωσεων της σημανσης αλλα ειναι λιγο δυσνοητα κατα την αποψη μου. Ελεγα μηπως ειχε δωσει καποιες τιμες μεσα στο μαθημα.
Ευχαριστω παντως!