
·Παράγραφος 7.2
1) Προϋποθέσεις για να βάλουμε σηματοδότηση. Τι είναι; Με ποια λογική;
2) Συντονισμός Φωτ.Σηματοδότησης / Διαφορά Έναρξης Πρασίνου / Offset
3) Επηρεάζει το πράσινο κύμα μιας κατεύθυνσης την άλλη κατεύθυνση;
·Παράγραφος 7.3
1)Χρόνος Ενεργού Πρασίνου
2) Τι είνα ροή κορεσμού;
3) Χαμένος Χρόνος
4) Χρόνος Εκκένωσης
5) Κυκλοφοριακή Ικανότητα Κόμβου / Ροή Κορεσμού Κόμβου. Πως σχετίζονται;
6)3-4 Παραμέτρους που επηρεάζουν τη ροή κορεσμού.
·Παράγραφος 7.4.4
1) Μέση Καθυστέρηση
2) Από τι εξαρτάται η ποιότητα ενός κόμβου;
3) Να ξέρουμε τους τύπους, όχι απ' έξω, αλλά πως λειτουργούνε.
4) Βαθμός χρησιμοποίησης του κόμβου.
· Σελίδα 269 - Το διάγραμμα με τη μέση καθυστέρηση ανά όχημα και την περίοδο και πως «λειτουργεί». Τι σημαίνει.
· Προσοχή, στο ότι μπορεί να φαίνεται ότι ένας κόμβος λειτουργεί καλά όμως μια πρόσβαση στον κόμβο όχι. Χαρακτηριστικό παράδειγμα με Μεσογείων και κάθετους. Ένας έλεγχος δεν επαρκεί, πρέπει να δούμε όλες τις προσβάσεις.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Τα SOS από τη Στάθμευση είναι:
·Ορισμοί (Προσφορά,Ζήτηση,Ισοζύγιο Στάθμευσης,Συσσώρευση,Κατάληψη,Διάρκεια,Εναλλαγή, Συντ.Κin/Kout) και προσοχή στις μονάδες
·Χαρακτηριστικά Στάθμευσης
·Παράγοντες που επηρρεάζουν τα χαρακτηριστικά της Στάθμευσης
·Κατηγορίες Χώρων Στάθμευσης
·Σταθμοί με Ράμπες
·Επιπτώσεις από Στάθμευση στην Οδό
·Σταθμοί Αυτοκινήτων (Θετικά/Αρνητικά στους τρόπους μετακίνσης των οχημάτων)
·Σταθμοί με Μηχανικά Μέσα
Για τη Σηματοδότηση έχω:
·Κατηγορίες Πινακίδων (Κ,Ρ,Π,Πρ)
·Διάκριση ανάλογα με μέγεθος
·Θέση
·Παράγοντες Χρόνου
·Διάκριση ανάλογα με το υλικό Κατασκευής
·Παροδική Σήμανση
Τα sos είναι από περσινό τόπικ από το manosbar. thanx manosbar