σταμάτα γκρινιάρη... έχεις ένα μάθημα όπου οι άνθρωποι αναφέρονται αποκλειστικά ως "καταναλωτές" που πηγαίνουν πέρα δώθε σα γλυκούλικα προβατάκια, και οι ανάγκες τους για μεταφορά (σπίτι- δουλειά- κατανάλωση. what else is there?) ποσοτικοποιούνται με μαθηματικά μοντέλα και εκφράζονται με $$$ και δεν σ' αρέσει κιόλας?? τς τς τς
παιδια αν ξερει καποιος μπορει να εξηγησει στις χρηματορροες(μπλε βιβλιο σελιδα 70) στο παραδειγμα πως προκυπτει το νουμερο 1008,97??Κυριως οσον αφορα τον τελευταιο πολ/σμο του k-j με το Sj.Ευχαριστω!!