Σελίδα 1 από 27

Οδοποιία I (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ, 07 Οκτ 2010 7:32 pm
από intelx86
Η πρώτη άσκηση που μοιράστηκε στο μάθημα.
output.pdf
(1.26 MiB) Έχει μεταφορτωθεί 1136 φορές

Re: Οδοποιία I (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ, 10 Οκτ 2010 7:01 pm
από lybe33
Και ένα φυλλάδιο με πληροφορίες για το μάθημα:
Plhrofories.pdf
(3.87 MiB) Έχει μεταφορτωθεί 1038 φορές

intelx86 έγραψε:Η πρώτη άσκηση που μοιράστηκε στο μάθημα.

Ο κ. Γλαρός ζήτησε (όχι επιτακτικά) να παραδοθεί στο μάθημα της Τετάρτης...

Re: Οδοποιία I (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 12 Οκτ 2010 9:19 pm
από m
παιδια ξερετε αν υπαρχει καποια ιστιοσελιδα για το μαθημα αυτο??

Re: Οδοποιία I (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 12 Οκτ 2010 11:53 pm
από m.q.n.i.n.a
Η θεωρία και η μεθοδολογία για τη λύση της άσκησης βρίσκονται στις σελίδες 14-18 του βιβλίου.
Edit:Η άσκηση της ισοκλινούς έχει ανέβει εδώ.

Re: Οδοποιία I (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ, 14 Οκτ 2010 11:33 pm
από Lost.in.Athens
Χθες μας δόθηκε ένα φυλλάδιο σχετικά με τη χάραξη οδικού τμήματος με τη μέθοδο της ισοκλινούς. Το αρχείο υπάρχει ήδη στην καρτέλα του μαθήματος με τίτλο Χάραξη οδικού τμήματος με τη μέθοδο της ισοκλινούς

Re: Οδοποιία I (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 19 Οκτ 2010 6:25 pm
από gv22
Την προηγούμενη εβδομάδα εκτός το φυλλάδιο με την "χάραξης οδικού τμήματος με τη μεθοδο της ισοκλινούς" μοιράστηκε και καμμία άσκηση για να παραδόσουμε αύριο;

Re: Οδοποιία I (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 19 Οκτ 2010 6:35 pm
από Sk_StyleZ
Οχι,δεν υπαρχει ασκηση για παραδοση αυριο.... (τμημα 1)

Re: Οδοποιία I (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ, 31 Οκτ 2010 3:53 pm
από lybe33
27/10
Δόθηκε το θέμα (εκφώνηση+τοπογραφικό).Παραθέτω την εκφώνηση μαζί με κάποιες διευκρινίσεις του κ.Γλαρού.

Το θέμα έχει αναρτηθεί εδώ


  • Θα χαραχθούν δύο ισοκλινείς:μία αριστερά και μία δεξιά του αυχένα (όχι με το ίδιο βήμα απαραίτητα).
  • Στον αυχένα θα χαραχθεί ένα ευθύγραμμο τμήμα με διακεκομμένη που απλώς θα ενώνει τις δύο ισοκλινείς (με μηδενική κλίση).
  • Στο λοφάκι-βρόχο λίγω πάνω από το σημείο Α θα σταματήσει η χάραξη της ισοκλινούς και θα συνεχιστεί αμέσως μετά από αυτό.Τα δύο σημεία θα ενωθούν πάλι με διακεκομμένη.
  • Το βήμα της ισοκλινούς σε μία διαφάνεια που μας έδειξε ο κ.Γλαρός ήταν της τάξης των 45m και η κλίση περίπου 4,5%
  • Τα χαρακτηριστικά ευθύγραμμα τμήματα και τις καμπύλες της πολυγωνικής τα υπολογίζω αναλυτικά.Τις γωνίες των κορυφών και τις πλευρές της πολυγωνικής τις υπολογίζω γραφικά.Οι αναλυτικοί υπολογισμοί επιτρέπεται να γίνουν στο Excel.

Σημείωση:το τοπογραφικό θα δοθεί και ηλεκτρονικά αργότερα.

Re: Οδοποιία I (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 02 Νοέμ 2010 11:09 pm
από gv22
Πρέπει να κάνουμε την χάραξη της ισοκλινούς και να την παραδώσουμε αύριο ή τα κάνουμε σταδιακά και την δίνουμε ολόκληρη στο τέλος;

Re: Οδοποιία I (2010-11)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ, 04 Νοέμ 2010 7:00 pm
από lybe33
3/11
Στο 2ωρο του κ.Κανελλαϊδη ασχοληθήκαμε με τη χρησιμοποίηση μη συμμετρικών τόξων συναρμογής σε κορυφή πολυγωνικής,τις μορφές των διάφορων διατομών,το διάγραμμα περιστροφής διατομής γύρω από τον άξονα της οδού και με κάποια στοιχεία της μηκοτομής.Ακόμη δόθηκαν πληροφορίες για το θέμα:
  • Η παράμετρος Α της κλωθοειδούς πρέπει να είναι περίπου 0,5 ή 0,6 της ακτίνας του αντίστοιχου κύκλου.Η σύσταση είναι 0,6R<A<0,7R.
  • H ακτίνα των κυκλικών τόξων να κυμανθεί ανάμεσα στα 140-180m παρά το γεγονός ότι σύμφωνα με τους Γερμανικούς κανονισμούς η ελάχιστη ακτίνα για ταχύτητα μελέτης 60km/h και q=7% είναι 120m.
Στο 2ωρο του κ.Γλαρού δόθηκαν επιπλέον διευκρινίσεις για το θέμα:
  • Η κάθετος από το κέντρο του κυκλικού τόξου πρέπει στην οριζοντιογραφία να διέρχεται από το μέσο περίπου της κλωθοειδούς.
  • Οι κλωθοειδείς που θα χρησιμοποιηθούν να είναι κατά προτίμηση συμμετρικές εφόσον δεν υπάρχει ανάγκη διέλευσης του δρόμου από δεδομένα σημεία και διευκολύνουν στους υπολογισμούς.
  • Η ευθυγραμμία πρέπει να είναι μικρότερη σε μήκος από τις ακτίνες των εγγυτέρων κύκλων.

Υπενθυμίζω ότι οι υπολογισμοί της κλωθοειδούς μπορούν να γίνουν στο Excel.Προσοχή στα παρακάτω σημεία:
  • Οι γωνίες των κορυφών της πολυγωνικής είναι σε grad αλλά για να μπουν στους τύπους πρέπει να μετατραπούν σε rad.
  • Στον τύπο για το α εμπεριέχεται η μετατροπή σε rad.