Οδοποιία I (2010-11)

Συντονιστής: University Editors

Re: Οδοποιία I (2010-11)

Δημοσίευσηαπό lybe33 » Σάβ, 22 Ιαν 2011 5:44 pm

angeldust έγραψε: το μηκος του σχεδιου βγαινει (αρκετα) μεγαλυτερο απο την οριζοντιογραφια, εχω κανει κατι λαθος η' ετσι βγαινει?

Σκέψου ότι η μηκοτομή είναι σαν ανάπτυγμα της οριζοντιογραφίας,λογικό είναι να βγαίνει μεγαλύτερο.
angeldust έγραψε:οταν φτιαξουμε τη μηκοτομη, τα s1, s2 ειναι τα πρωτα που θα υπολογισουμε? και πως? γραφικα?

Ναι,αλλά επειδή η κλίμακα υψών είναι μεγαλύτερη από αυτή των μηκών μέτρα H και d και μετά υπολόγισε το s.
Άβαταρ μέλους
lybe33
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2638
Εγγραφή: Τετ, 03 Δεκ 2008 11:55 am
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Οδοποιία I (2010-11)

Δημοσίευσηαπό m.q.n.i.n.a » Σάβ, 22 Ιαν 2011 7:30 pm

lybe33 έγραψε:
destiny έγραψε:Καλησπέρα παιδιά, μπορεί να μου πει κάποιος στις διατομές, γιατί περνουμε διακεκομμένες γραμμές κάτω απ'το έδαφος στα επιχώματα και σε πόση απόσταση πρέπει να τις φέρουμε??

Δεν ξέρω:σε κάποια πρότυπα σχέδια τις έχει φέρει,σε κάποια άλλα όχι.Εγώ πάντως τις έφερα με το μάτι ώστε να μοιάζει με το πρότυπο.

Η διακεκομμένη γραμμή κάτω από το έδαφος στις διατομές των επιχωμάτων δείχνει το στρώμα φυτικών γαιών που θα αφαιρεθεί πριν την κατασκευή του επιχώματος. Δηλαδή στην πράξη πάμε και "ξύνουμε" σε μικρό βάθος την επιφάνεια του εδάφους για να απομακρύνουμε χαλαρά χώματα, ρίζες κλπ ώστε να είναι στέρεη η βάση του επιχώματος. Στις τυπικές διατομές η αφαίρεση φυτικών γαιών γίνεται σε βάθος 0,30m. Οπότε αρκεί να χαράξετε μια διακεκομμένη γραμμή παράλληλα με την επιφάνεια του εδάφους σε απόσταση 30 cm (υπό την κλίμακα της διατομής) όπου υπάρχει επίχωμα.
(νομίζω ότι διδάσκεται στην οδοποιία ΙΙ)
Άβαταρ μέλους
m.q.n.i.n.a Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: Τρί, 12 Ιαν 2010 12:39 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Οδοποιία I (2010-11)

Δημοσίευσηαπό lybe33 » Σάβ, 22 Ιαν 2011 7:43 pm

m.q.n.i.n.a έγραψε:Η διακεκομμένη γραμμή κάτω από το έδαφος στις διατομές των επιχωμάτων δείχνει το στρώμα φυτικών γαιών που θα αφαιρεθεί πριν την κατασκευή του επιχώματος. Δηλαδή στην πράξη πάμε και "ξύνουμε" σε μικρό βάθος την επιφάνεια του εδάφους για να απομακρύνουμε χαλαρά χώματα, ρίζες κλπ ώστε να είναι στέρεη η βάση του επιχώματος. Στις τυπικές διατομές η αφαίρεση φυτικών γαιών γίνεται σε βάθος 0,30m. Οπότε αρκεί να χαράξετε μια διακεκομμένη γραμμή παράλληλα με την επιφάνεια του εδάφους σε απόσταση 30 cm (υπό την κλίμακα της διατομής) όπου υπάρχει επίχωμα.
(νομίζω ότι διδάσκεται στην οδοποιία ΙΙ)

:thumbup:
Άβαταρ μέλους
lybe33
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2638
Εγγραφή: Τετ, 03 Δεκ 2008 11:55 am
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Οδοποιία I (2010-11)

Δημοσίευσηαπό roukos7 » Κυρ, 23 Ιαν 2011 2:32 pm

Να ρωτήσω και γω κάτι για το διάγραμμα επικλίσεων? Μου βγαίνουν όλα τα Δs και στις 4 στροφές μεγαλύτερα του minΔs(και μικρότερα του maxΔs) δηλαδή ενώνω με απλή ευθεία. Αυτό είναι φυσιολογικό?
Άβαταρ μέλους
roukos7
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευτ, 16 Φεβ 2009 9:11 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Οδοποιία I (2010-11)

Δημοσίευσηαπό lybe33 » Κυρ, 23 Ιαν 2011 3:55 pm

Φυσιολογικότατο...
Αν ακολούθησες τις παραδοχές που πρότειναν στο μάθημα για την παράμετρο Α της κλωθοειδούς, είναι έτσι στημένο το θέμα ώστε να μην έχεις πρόβλημα με το minΔs.
Άβαταρ μέλους
lybe33
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2638
Εγγραφή: Τετ, 03 Δεκ 2008 11:55 am
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Οδοποιία I (2010-11)

Δημοσίευσηαπό roukos7 » Κυρ, 23 Ιαν 2011 8:36 pm

:thumbup:
Άβαταρ μέλους
roukos7
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Δευτ, 16 Φεβ 2009 9:11 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Οδοποιία I (2010-11)

Δημοσίευσηαπό angeldust » Δευτ, 24 Ιαν 2011 5:02 am

morisson έγραψε:Αρνητικό πρόσημο βάζεις σε μία επίκληση όταν ο άξονας σου είναι πιό πάνω απο την οριογραμμή.(πρακτικά το κομμάτι εκείνο της λωρίδας του δρόμου θα είναι κατηφορικό,ώς προς τον άξονα).Παράδειγμα στην ευθυγραμμία και οι 2 οριογραμμές είναι κάτω απο τον άξονα(υψομετρικά),για να φεύγουν τα νερά προς τα έξω.

Ενώ πχ σε μία αριστερή στροφή-όπως θα είναι η πρώτη σου στροφή λογικά-η αριστερή οριογραμμή έχει ανέβει πάνω απο τον άξονα (+7%) ενώ η δεξιά έχει κατέβει(-7%).


Η πρωτη στροφη δεν ειναι δεξια? Και βαζουμε αριστερη οριογραμμη +7% και δεξια οριογραμμη -7% ?
angeldust
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Δευτ, 22 Νοέμ 2010 3:56 am
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Οδοποιία I (2010-11)

Δημοσίευσηαπό m » Τρί, 25 Ιαν 2011 6:18 pm

παιδια στο τευχος υπολογισμων τι ακριβως θελουν να γραψουμε???
m
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: Σάβ, 21 Φεβ 2009 6:34 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Οδοποιία I (2010-11)

Δημοσίευσηαπό zaf » Τρί, 25 Ιαν 2011 7:21 pm

καλησπερα παιδες!!!

βασικα εχω δυο αποριες σχετικα με το θεμα της οδοποιοιας του εξαμηνου μας...
1.εχω κανει την εργασια εξ' ολοκληρου με το autocad και απο οτι καταλαβα θα τα ακουσω απο mr.kanelaidh :thumbup:, και απλα θελω να ρωτησω αν ξερει καποιος σιγουρα αν θα εχω η δν θα εχω προβλημα οποτε να γλυτωσω την αντιγραφη...(και αν ναι τι ειδους προβλημα? 0 στην εργασια??)
2.μπορει να μου περιγραψει καποιος τι ακριβως πρεπει να συμπεριλαβουμε στο τευχος υπολογισμων...
(περιγραφη,πινακες διατομων κτλ...)

ευχαρισω προκαταβολικα :wave:
zaf
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Δευτ, 13 Ιούλ 2009 3:18 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Οδοποιία I (2010-11)

Δημοσίευσηαπό angeldust » Τρί, 25 Ιαν 2011 8:29 pm

πολλες ερωτησεις τελευταιας στιγμης, ελπιζω αν ξερει καποιος και τυχει να τα δει να απαντησει! :D

Αλλη μια απο εμενα λοιπον

Η V85 τελικα ποσο την περνουμε. Αν ειναι απο την ελικτοτητα, το Σγ ειναι το συνολο των γ και μου βγαινει 191, δηλαδη απο το σχημα σελ 66 για b=7,5 μου βγαινει 93km. Πολυ δεν ειναι? max 20 παραπανω απο τα 60 δεν επρεπε να ηταν?

Help :o
angeldust
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Δευτ, 22 Νοέμ 2010 3:56 am
Έτος εισαγωγής: 2007

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 3ο Έτος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης