geokasot έγραψε:Είναι πραγματικά κρίμα να διαβάζεις ένα μάθημα ένα μήνα,να έχεις λύσει τα πάντα από παλιά θέματα,να εχεις μαθει απ´έξω τις σημειώσεις του κ.Κατσαρέλη και να σου βάζουν να λύσεις 2 ασκήσεις που δεν έχουν προηγούμενο!Απαράδεκτα τα θέματα!Πολλά "μπράβο" σε αυτούς που τα σκέφτηκαν...
γι αυτο πρεπει να εκτιμησουμε τον δασκαλο...τουλαχιστον βαζει θεματα που ενα ταληρο γραφεται εστω και με λιγη σχετικη δυσκολια
σημερα αυτοματως εγραφες για αριστα το 8,μιας και το 2ο θεμα ασκησεων ηταν επιεικως απαραδεκτο..οσο για το 3ο,στην αιθουσα π εγραφα ακουσα απο μια καθηγητρια να λεει για τον αγωγο με τα 2 διαφορετικα υγρα το ειχε αναφερει στο τμημα της ως SOS.δλδ εγω π ειμαι μεγαλυτερο ετος και δεν παρακολουθησα φετος παλι το μαθημα,που και να το παρακολουθουσα και να ημουν σε αλλο τμημα,δεν θα το ειχα ακουσει αυτο το SOS...εν τελη τι γινεται με το συγκεκριμενο μαθημα?θα κρεμομαστε απο την καθε λεξη του καθε καθηγητη του καθε τμηματος?
και το ωραιο ειναι οτι κατι παρομοιο (σχεδον ιδιο) επεσε το καλοκαιρι στην θεωρια...απο θεωρια,εγινε ασκηση η οποια σου στερει 3 μοναδες π ειναι πολυποθητες σημερα για να περναγες το μαθημα...και μετα μας φταιει το χαρατσι της εφοριας..δεν κοιταμε τα χαρατσια που μας φορτωνει ο καθε καθηγητης σε ενα μαθημα,αναμεσα απο 65 παλουκια που εχουμε....
Κι εγώ είμαι ο Μάκης....