AE έγραψε:hitchkof έγραψε:Πάντως ωραία όλα αυτά που λέγονται, όμως εξηγήστε μου και εμένα, αυτές οι απαιτήσεις της σχολής ποιες είναι τελικά, διότι άμα μιλάμε για την κατανόηση θεωρητικού υποβάθρου και την επιτυχία στις εξετάσεις , μιλάμε για 2 πράγματα που ποτέ δεν έχουν ταυτιστεί σε αυτήν την σχολή.
Ανοίγεις μια πολύ σημαντική συζήτηση, που πρέπει κάποια στιγμή να γίνει, χωρίς στερεότυπα και αφορισμούς. Δυστυχώς, δεν μπορώ να μην δώσω κάποιο δίκιο σε αυτό που λες (αν και με το ποτέ, το χαλάς λιγάκι).
Έχετε δίκιο, το παίρνω πίσω το ποτέ. Εγώ αυτό το φαινόμενο το έχω παρατηρήσει μόνο στα μαθήματα του τομέα Δομοστατικής και Εδαφομηχανικής.
Στους υδραυλικούς και τους συγκοινωνιολόγους γίνεται προσπάθεια μέσω των εργασιών και γενικά της συζήτησης περί των εξετάσεων να υπάρχει μια σύγκλιση σε αυτά τα 2.
Το θέμα είναι όμως ότι δημιουργείται μια κακή εικόνα για την σχολή από τα πρώτα εξάμηνα με μηχανικές, στατικές κτλ που κορυφώνεται με τα μπετά, όπου ο φοιτητής ξεκινά τις ασκησιολογίες, φροντιστήρια, αντιγραφές επειδή δεν καλλιεργείται η αγάπη για το αντικείμενο και η μορφή της εξέτασης σου δίνει την αίσθηση ζωής ή θανάτου.