Ενημερώση κάθε 15 δευτερόλεπτα
Φίλε @timmy κατ' αρχάς σόρρυ που δεν σου απάντησα σε προηγούμενο ποστ, αλλά βλέπεις παρέδιδα αντισεισμικά, και σαν σωστός ( )φοιτητής θα ξέρεις, ελπίζω, ότι οι ασκήσεις είναι ιδιαίτερα χρονοβόρες.
Κατά δεύτερον, όταν λέμε να γίνουν ξανά κάποια μαθήματα, μην σου έρχονται στο μυαλό οι ένδοξες εποχές του Τρέζου που συνωστίζονταν 80 και 100 άτομα μέσα σε μία αίθουσα και γινόταν ο κακός χαμός. Μιλάμε για μαθήματα που μπορούν να σπάσουν σε τμήματα (βλ. Γεωλογία), μαθήματα κατευθύνσεων που έτσι κι αλλιώς έχουν μικρό αριθμό εγγεγραμένων (ακόμη μικρότερο αυτών που παρακολουθούν) (βλ. Περιβαλλοντική Υδραυλική), μαθήματα που εάν υπάρχει βούληση, μπορούν εκ των πραγμάτων να γίνουν διά ζώσης και ταυτόχρονα να τηρούνται τα μέτρα προστασίας.
Για τις ευπαθείς ομάδες, έγινε και πιο πάνω μία πρόταση. Νιώθω ότι δεν παρακολουθείς τη συζήτηση.
Επίσης, θα σου πω και εγώ ότι με όσους-ες μιλάω, όλοι μου λένε πως η όλη κατάσταση που επικρατεί με την εξ αποστάσεως διδασκαλία δεν αντέχεται. Από τη μία η ποιότητα των μαθημάτων είναι κάκιστη, η σύνδεση στο webex χάνεται πολύ συχνά και η κατανόηση των μαθημάτων είναι πολύ πιο δύσκολη. Και αυτό το λένε και οι ίδιοι οι καθηγητές. Μαθήματα που κατά κύριο λόγο απαιτούσαν διάδραση με τους καθηγητές δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να γίνουν ηλεκτρονικά, χωρίς να χάνουμε ένα σημαντικό κομμάτι της κατανόησης του αντικειμένου του μαθήματος. Και αν δε με πιστεύεις, δες τα αποτελέσματα της εαρινής στη μηχανική 2. (γιατί για την επαναληπτική δεν ξέρω πότε θα δεήσει να τα βγάλει).
Και επίσης ξέρω πως πολλοί συμφοιτητές μας δε θέλουν να κάνουν τα μαθήματα από το σπίτι τους. Θέλουν να επιστρέψουν στον κοινωνικό τους χώρο, έστω και για κάποια μαθήματα. Και αποτελεί επιλογή της σχολής να μην κάνει μαθήματα δια ζώσης. Διότι σε άλλες σχολές (βλ. ΣΕΜΦΕ, μεταλλειολόγοι) μια χαρά διά ζώσης γίνονται από το 3ο έτος και πάνω. Και η πύκνωση των δρομολογίων και το να ανοίξει το Κτίριο Αντοχής Υλικών ή το Γκίνη όντως αποτελούν πιθανές λύσεις.
Και επειδή ανέφερες (αρκετά προβοκατόρικα ) ότι δεν κάνουμε τίποτα άλλο πέρα από το να τα βάζουμε με τον Κοσμήτορα και να επικαλούμαστε το Υπουργείο, λες και έχουμε κανένα φετίχ, να σου πω πως το Υπουργείο τους τελευταίους 6 μήνες πετάει χαρταετό, όσον αφορά τα πανεπιστήμια. Το είδαμε στην εαρινή εξεταστική πως πέταξε το μπαλάκι στα ιδρύματα και αυτά με τη σειρά τους στις επιμέρους σχολές, το είδαμε στο ποσοστό μελών ΔΕΠ που έστειλε στο Πολυτεχνείο, την ώρα που μόνο το 2019 έχουν κενωθεί 36 θέσεις μελών ΔΕΠ λόγω αφυπηρέτησης, και χωρίς επαρκές διδακτικό προσωπικό νομίζω καταλαβαίνουμε όλοι και όλες πως υποβαθμίζεται η ποιότητα των μαθημάτων. Δε θα φέρω άλλα παραδείγματα, φοβάμαι θα γίνω γραφική.
Για να το κλείνω, εάν θεωρείς ανύπαρκτη αφορμή την ανάγκη των συμφοιτητών σου να επιστρέψουν στη σχολή τους, τηρώντας όλα τα μέτρα για την προστασία της υγείας τους, εκεί που κοινωνικοποιήθηκαν, πολιτικοποιήθηκαν και έζησαν τις πιο όμορφες στιγμές τους, θα χαρώ πολύ να ακούσω τα επιχειρήματά σου στη επόμενη γενική συνέλευση του συλλόγου μας.