anakin3 έγραψε:thenightking έγραψε:Επειδή έχω ρωτήσει στη γραμματεία σχετικά με αυτό ενημερώνω:
Το ότι αν περαστεί ένα μάθημα στην καρτέλα φοιτητών δεν μπορεί να αλλάξει ΔΕΝ ισχύει. Και κανονικά μπορεί να γίνει η προβολή, όπως επίσης και διόρθωση βαθμολογίας. Αυτοί οι ισχυρισμοί αποτελούν παραμυθάκι ορισμένων καθηγητών είτε επειδή δεν θέλουν να ασχοληθούν με τον φοιτητή είτε επειδή δεν θέλουν να εκτεθούν με διόρθωση βαθμολογίας. Μάλιστα όπως ενημερώθηκα μπορεί να γίνει διόρθωση βαθμολογίας σε οποιοδήποτε μάθημα έχει περαστεί εντός ίδιου ακαδημαϊκού έτους και όχι απλά στην ίδια εξεταστική.
Δεν διαφωνώ οτι μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο, αλλά ποιός καθηγητής πιστεύεις οτι θα κάτσει όντως να ασχοληθεί ή πόσο μάλλον η γραμματεία?(
μιλάω πάντα για τα μαθήματα που πάνε απευθείας central).
Νομίζω το τι γίνεται με το τι θα έπρεπε να γίνεται στην σχολή απέχουν πάρα πολύ. Όπως και με την έκδοση βαθμολογίας , η οποία σύμφωνα με το civil οφείλει να δημοσιεύεται απο τον αρμόδιο καθηγητή εντός 3 εβδομάδων μετά το πέρας της εξέτασης και παρ'όλα αυτά έχουμε παραδείγματα καθυστέρησης 1,5 μηνα +
Σε ότι αφορά τις καθυστερήσεις έκδοσης βαθμολογίας έχεις απόλυτο δίκιο και πρέπει να ασκηθεί σοβαρή πίεση επί του θέματος τόσο προς τους συγκεκριμένους καθηγητές όσο και προς την κοσμητεία.
Σαν φοιτητής έχεις πάντα το δικαίωμα αν πραγματικά έχεις κάποιο σοβαρό αίτημα επί της βαθμολογίας σου και όχι κάτι του τύπου "έγραψα 4- κάντε το 5 είναι από τα τελευταία μου μαθήματα" να υποβάλεις το αίτημα στην κοσμητεία.
Υπάρχει και η αναβαθμολόγηση.
Τώρα αν θέλουμε πάντα να κάνουμε αιτήματα εκ του ασφαλούς χωρίς ρίσκο, διαφωνώ κάθετα με αυτήν την νοοτροπία και ας έχω και εγώ βρεθεί στη θέση του να μην συμφωνώ απόλυτα με την βαθμολογία που πήρα σε κάποιο μάθημα.
Τα λέω όλα αυτά καλοπροαίρετα μεν, αλλά για να τονίσω δε, πως η συνεχόμενη κριτική και η διαρκής διαμαρτυρία χωρίς πρώτα να έχουμε προσπαθήσει πραγματικά να λύσουμε το κάθε πρόβλημα μέσα από τις προβλεπόμενες διαδικασίες δεν έχει νόημα, δημιουργεί αρνητικό κλίμα μεταξύ του ακαδημαϊκής κοινότητας της σχολής, δεν φέρνει αποτελέσματα και αναπαράγει άσχημες νοοτροπίες και συμπεριφορές.