Σχόλια Εαρινής Εξεταστικής 2017-18

Πληροφορίες που αφορούν στο σύνολο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας της σχολής και δεν εντάσσονται σε κάποιο έτος.

Συντονιστής: University Editors

Re: Σχόλια Εαρινής Εξεταστικής 2017-18

Δημοσίευσηαπό TEL9021 » Τετ, 11 Ιούλ 2018 6:32 pm

Εγώ δε θυμάμαι γρι από διαφορικές και έχω δίπλωμα. Είμαι επιστήμονας μηχανικός; Vote now on your phones!
Άβαταρ μέλους
TEL9021 Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: Τετ, 10 Οκτ 2012 6:32 pm
Τοποθεσία: Παιανία - Ganja
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Σχόλια Εαρινής Εξεταστικής 2017-18

Δημοσίευσηαπό Zagreus » Τετ, 11 Ιούλ 2018 7:09 pm

Και τι σημαινει αυτο να καταργηθούν εντελώς τα μαθηματικά;
Άβαταρ μέλους
Zagreus Σημαντική βοήθεια & οικονομική ενίσχυση στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: Πέμ, 01 Σεπ 2011 2:01 pm
Τοποθεσία: Κέντρο Απόκεντρο
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Σχόλια Εαρινής Εξεταστικής 2017-18

Δημοσίευσηαπό Reggina95 » Τετ, 11 Ιούλ 2018 7:19 pm

Αφού έχεις δίπλωμα είσαι μηχανικός - πιθανόν και πολύ καλός μηχανικός. Τις διαφορικές μπορεί να μην τις θυμάσαι, όπως λες, αλλά τις έχεις διδαχθεί και περάσει, άρα ασχολήθηκες στοιχειωδώς. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι μπορείς να τις ανακαλέσεις αν χρειαστεί, κι ας νομίζεις τώρα ότι δε θυμάσαι τίποτα. Μπορεί αυτό με το οποίο ασχολείσαι τώρα μετά το δίπλωμα να έχει να κάνει με κάτι άλλο εντελώς απομακρυσμένο από αυτό. Κάποιος όμως ο οποίος θέλει να προχωρήσει και λίγο παραπάνω μπορεί να χρειαστεί τα μαθηματικά και γι' αυτό έχει έρθει στο Πολυτεχνείο - ο επιστήμονας πρέπει να μπορεί να προεκταθεί. Αλλιώς, υπάρχει και η αντίστοιχη σχολή στο (πλέον) Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Καλό είναι, πρώτα για εμάς τους ίδιους, να μη βλέπουμε τα πράγματα τόσο χρησιμοθηρικά.
No matter what anybody tells you, words and ideas can change the world.
Άβαταρ μέλους
Reggina95
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Τρί, 28 Μαρ 2017 11:55 pm
Έτος εισαγωγής: 2015

Re: Σχόλια Εαρινής Εξεταστικής 2017-18

Δημοσίευσηαπό GiannisRad » Τετ, 11 Ιούλ 2018 8:21 pm

Αρχικα, αφηνω ασχολιαστο το υφος πολλων καρδιναλιων, τυπου εμεις οι σουπερ επιστημονες του ΕΜΠ απεναντι στην πλεμπα των ΤΕΙ. :sick: :sick:

Spoiler: show
Η αληθεια ειναι βεβαια πως αυτοι δεν εχουν δυσκολες μαθηματαρες τυπου Τεχνικη Γεωλογια, Οδοποιια, Οδοστρωματα, Περιβαλλοντικη Τεχνολογια, Γεωλογια Μηχανικου και πολλα αλλα, που ειναι τρομακτικα απαιτητικα σε μαθηματικες γνωσεις, αλλα ρε παιδια, λιγη αλληλεγγυη δεν βλαπτει.

Υστερα, ας κοιταξετε να ασχοληθειτε με καμια μηχανικη, να μαθετε να βγαζετε κανενα διαγραμμα MQN της προκοπης γιατι δεν θα σας χρειαστουν -σχεδον- ΠΟΥΘΕΝΑ και ΠΟΤΕ οι διαφορικες εξισωσεις. Οποιος νομιζει οτι αφου αποφοιτησει -ή ακόμα και στο 4ο και 5ο ετος- θα χρειαστει ποτε του την διαφορικη του Euler και του Bernoulli ειναι εκτος τοπου και χρονου. Τα μονα μαθηματικα που ειναι χρησιμα στην σχολη ειναι τα μητρωα, η αριθμητικη αναλυση (τα μονα μαθηματικα που χρειαζεται ενας μηχανικος) και καποια στοιχεια απο την αναλυση 2, τα πολυ εισαγωγικα για να καταλαβαινει πως βγαινουν οι διαφορικες εξισωσεις που λυνει για μας ο καλος υπολογιστης. Όταν λεω πολυ εισαγωγικα, εννοω πως αν καταλαβαινεις αυτα στην αρχη της ΜτΡ, με τους απειροστους ογκους και τα χ+dχ, τελειωσαν τα μαθηματικα, εχεις εξαντλησει την χρησιμοτητα τους.

Αυτη η ατιμη η σχολη ειναι πολυ απλη και βασιζεται μοναχα στην αντιληψη. Επειδη σας αρεσουν τα μαθηματικα απο οτι βλεπω, ο λογος (χρησιμοτητα Μηχανικης 1&2) προς (χρησιμοτητα Μαθηματικων) τείνει στο άπειρο με απιστευτα ταχυ ρυθμο. Η λέξη κλειδι στην σχολη ειναι Α-Ν-Τ-Ι-Λ-Η-Ψ-Η.

Τελος, οποιος νομιζει οτι ειναι επιστημονας επειδη παπαγαλησε την Bernoulli, καλα Χριστουγεννα και καλη Πρωτοχρονια. Πιαστε καμια Matlab και κανενα Excel και αστε τα ανωτερα μαθηματικα για αλλους.
Άβαταρ μέλους
GiannisRad
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ, 03 Ιουν 2013 9:14 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Σχόλια Εαρινής Εξεταστικής 2017-18

Δημοσίευσηαπό markos2175 » Τετ, 11 Ιούλ 2018 8:33 pm

εχει ανεβει πολυ το επιστημονικο υποβαθρο στη σχολη μας μαλλον.αντι να κοιταμε τα χαλια και το σκοταδι που εχουμε σε ολα τα χρησιμα εργαλεια που θα επρεπε να μας διδασκουν μας νοιαζει να λεμε ποσο μαγκες και ανωτεροι απ τα τει ειμαστε.μικροι κανελλαιδηδες γεννιουνται
markos2175
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Παρ, 28 Ιαν 2011 7:18 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Σχόλια Εαρινής Εξεταστικής 2017-18

Δημοσίευσηαπό bender » Τετ, 11 Ιούλ 2018 8:42 pm

Έχει περαστεί σε κανέναν στα στοιχεία φοιτητών η Υδρολογια επί πτυχίο;
Άβαταρ μέλους
bender
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: Τετ, 11 Ιαν 2012 7:20 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Σχόλια Εαρινής Εξεταστικής 2017-18

Δημοσίευσηαπό Reggina95 » Τετ, 11 Ιούλ 2018 8:44 pm

Καταρχάς, ας μη διαστρεβλώνουμε τα λεγόμενα. Σέβομαι τους συναδέλφους μου στα ΤΕΙ και το ''πλέον'' που έδωσε ένα τόνο ειρωνείας αφορούσε τα πάρα πολλά προβλήματα που έχει το ίδρυμα για τα οποία φυσικά και δεν ευθύνονται οι σπουδαστές εκεί αλλά η πολιτεία- μιας και τίθεται και θέμα αντίληψης, ας αντιλαμβανόμαστε και αυτά που λέμε και που διαβάζουμε. Από την άλλη δεν καταλαβαίνω που ήταν το υποτιμητικό, είναι γεγονός ότι το αντικείμενο αντιμετωπίζεται στα τει πιο απλοϊκά - και ορθώς, αυτό δεν είναι κακό, απλά δεν αρκεί σε όλους αυτή η αντιμετώπιση. Με το θέμα της αντίληψης συμφωνώ και προσυπογράφω, μόνο που αυτή καλλιεργείται - και η συνειδητή ενασχόληση με διάφορα πεδία, όπως τα μαθηματικά, είναι ένας καλός τρόπος. Ποιος μίλησε για παπαγαλία εδώ; Τέλος πάντων, δε χρειάζεται τόση αντιπαράθεση, απλά έχουμε διαφορετικές απόψεις για το χρήσιμο γενικά.
No matter what anybody tells you, words and ideas can change the world.
Άβαταρ μέλους
Reggina95
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Τρί, 28 Μαρ 2017 11:55 pm
Έτος εισαγωγής: 2015

Re: Σχόλια Εαρινής Εξεταστικής 2017-18

Δημοσίευσηαπό GiannisRad » Τετ, 11 Ιούλ 2018 9:27 pm

...ο επιστήμονας πρέπει να μπορεί να προεκταθεί. Αλλιώς, υπάρχει και η αντίστοιχη σχολή στο (πλέον) Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής...

Ότι δηλαδή από το παραπάνω δεν προκύπτει μια τάση υποτίμησης, τύπου εμείς οι επιστήμονες και αυτοί οι απλο'ι'κοί. Έστω.

...είναι γεγονός ότι το αντικείμενο αντιμετωπίζεται στα τει πιο απλοϊκά - και ορθώς, αυτό δεν είναι κακό, απλά δεν αρκεί σε όλους αυτή η αντιμετώπιση...

Αυτό είναι με διαφορά το αγαπημένο μου κομμάτι σε τέτοιου τύπου συζητήσεις. Ότι δηλαδή, προσπαθούμε να πείσουμε τους εαυτούς μας πως η συντριπτική πλειοψηφία των φοιτητών της σχολής, την διάλεξε γιατι:

1) Ήθελε να μελετήσει σε βάθος -και όχι επιφανειακά- την συμπεριφορά δοκού Bernoulli υπό καμπτικές φορτίσεις. Είμαι σίγουρος ότι το 90% των φοιτητών δεν ξέρει τι είναι η θεωρία Bernoulli-Euler για την δοκό, ούτε ποιές είναι οι παραδοχές της. Ο Ζαγκ ξέρει πάντως.

2) Είδε το πρόγραμμα σπουδών της σχολής ΠΜ ΕΜΠ και του αντίστοιχου ΤΕΙ και είπε "δεν μου φτάνει το επίπεδο σπουδών στο ΤΕΙ, θέλω κάτι ανώτερο". Αυτό έρχεται σε ευθεία παραδοχή με το >50% των φοιτητών της σχολής που δίνουν το κάθε μάθημα 2-3 φορές και μόλις πάρουν το τιμημένο 5αράκι πανηγυρίζουν.

Όλοι βέβαια ξέρουν πως διάλεξαν την σχολή για τους εξής λόγους:

1) ΕΜΠ=κύρος. Μεγάλο κομμάτι των φοιτητών θα επέλεγαν να πάρουν δίπλωμα ΕΜΠ με πρόγραμμα σπουδών ΤΕΙ, αν είχαν την δυνατότητα. Μην κορο'ι'δευόμαστε και λέμε πως στην σχολή μας έχουμε 200 επίδοξους Einstein κάθε χρόνο, μάλλον 5-10 έχουμε και 190 επίδοξους Βωβούς/Μπόμπολες.

2) ΕΜΠ=δικαίωμα υπογραφής, ΤΕΙ=δεν ξέρω αν εχω κάποιο δικαίωμα. Παρόλο που το ΤΕΙ κάνει 4 χρόνια σπουδών, 1 λιγότερο από εμάς, δεν έχει το 80% των δικαιωμάτων μας γιατί μέσω ΤΕΕ το συνάφι μας ελέγχει τα πάντα.

3) Στην Ελλάδα, είναι υποτιμητικό να σπουδάζεις σε ΤΕΙ, πόσω μάλλον αν μπορείς να περάσεις σε Πανεπιστήμιο. Δεν υπάρχει ούτε ένας φοιτητής στην Ελλάδα, που να ήθελε να πάει πιο "χαλαρά" (ρυθμούς ΤΕΙ ίσως;) και να μην τον ανάγκασε το υπερ-εγώ να επιλέξει ΕΜΠ, δεδομένου πάντα πως είχε τα απαραίτητα μόρια.

4) Μέχρι πριν 8 χρόνια, ήταν με διαφορά το καλύτερο επάγγελμα στην Ελλάδα, οικονομικώς -κυρίως- και εργασιακώς.

Οπότε εγώ τα περί επιστημοσύνης τα ακούω βερεσέ. Βρείτε μου αυτή την πλειοψηφία που ενδιαφέρεται για την γνώση, γιατί εγώ είδα τον Κατσαρέλη να κάνει μάθημα ΜτΡ σε 1(!!!) μόνο φοιτήτρια ένα απόγευμα. Η πλειοψηφία μπήκε στην σχολή για να βγάλει καλά φράγκα, γιατί το ΕΜΠ "πουλάει" και γιατί μπορούσε, όχι γιατί ενδιαφερόταν για την ανώτερη γνώση.

...Με το θέμα της αντίληψης συμφωνώ και προσυπογράφω, μόνο που αυτή καλλιεργείται - και η συνειδητή ενασχόληση με διάφορα πεδία, όπως τα μαθηματικά, είναι ένας καλός τρόπος...

Επειδή λοιπόν καλλιεργείται και για την καλλιέργεια αυτή απαιτούνται εργατο-ώρες, σε συνδυασμό με τον πεπερασμένο χρόνο που είναι σε θέση να διαθέσει ένα άτομο 20 χρονών για να διαβάσει, είναι 1000 φορές καλύτερο να πιάσει έναν Τσαμασφύρο. Να γλιτώσει και ο έρμος ο Τρέζος το κράξιμο, όταν δεν φταίει αυτός για τα κενά που έχουν οι περισσότεροι από τα 2 πρώτα έτη. Κάθε ώρα διαβάσματος μαθηματικών, είναι μια ώρα λιγότερη διαβάσματος Μηχανικής και η σχολή είναι σχολή Μηχανικών. Αυτό το τελευταίο δεν μπορώ να το τονίσω αρκετά. Εφόσον η πλειοψηφία των φοιτητών δεν διαβάζει αρκετά για να καλύψει όλα τα αντικείμενα που διδάσκεται εις βάθος, να μην πέφτει στην "παγίδα" της εξυπνάδας (ΩΩΩ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΝΝΟΙΑ ΠΣΣΣΣΣ ΓΑΜΑΤΟΟΟΟ) και ας διαβάσει τα πραγματικά χρήσιμα μαθήματα. Αν έχει εξαντλήσει αυτά, ας ασχοληθεί στην συνέχεια με τα εξτραδάκια.

... Ποιος μίλησε για παπαγαλία εδώ;...

Εκτός αν θυμάμαι άλλες διαφορικές εγώ, το συγκεκριμένο μάθημα είναι 99% μεθοδολογία. Ψάχνεις να βρείς τι μορφής είναι η εξίσωση που πρέπει να λύσεις και αφού το βρείς, ακολουθείς τα βηματάκια, ένα-ένα και με την σωστή σειρά και φτάνεις στο τέλος. Το ξέρω γιατί το έχω περάσει με 9 και δεν θυμάμαι τίποτα πλέον, όχι μόνο εγώ. Εκτός αν εσείς πάτε και λύνετε τις διαφορικές με έμπνευση και θεωρήματα συναρτησιακής ανάλυσης και χώρων Banach (δεν έχω ιδέα τι είναι αυτά προφανώς), λύνετε τις διαφορικές παπαγαλίζοντας ένα κολπάκι μου σκέφτηκε πριν 2 αιώνες κάποιος μαθηματικός, είτε ο Euler, είτε ο Bernoulli είτε κάποιος άλλος. Αν δεν είναι αυτό ο ορισμός της παπαγαλίας, ποιός είναι;
Άβαταρ μέλους
GiannisRad
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ, 03 Ιουν 2013 9:14 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Σχόλια Εαρινής Εξεταστικής 2017-18

Δημοσίευσηαπό rossi46 » Τετ, 11 Ιούλ 2018 9:53 pm

Εγώ δεν θα θίξω τις Διαφορικές ούτε την Αριθμητική Ανάλυση που έχουν τύπους που εν ολιγοίς αν θες να σαι 100% σίγουρος ότι δεν θα ξεχάσεις κάτι κάνε 1 σκονάκι κάποιον τύπο. Θα σταθώ στο περί αντίληψης το οποίο φαίνεται στο περίφημο μάθημα της Γεωμετρίας που ο αντίστοιχος καθηγητής δεν έλεγε να κάνει σχήμα στους πίνακες του αμφιθεάτρου.
I'm tired, boss. Tired of being on the road, lonely as a sparrow in the rain. I'm tired of never having me a buddy to be with to tell me where we's going to, coming from, or why. Mostly, I'm tired of people being ugly to each other. I'm tired of all the pain I feel and hear in the world..every day. There's too much of it. It's like pieces of glass in my head..all the time. Can you understand?
rossi46
 
Δημοσιεύσεις: 356
Εγγραφή: Πέμ, 09 Σεπ 2010 11:06 am
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Σχόλια Εαρινής Εξεταστικής 2017-18

Δημοσίευσηαπό Reggina95 » Τετ, 11 Ιούλ 2018 10:06 pm

Όλα με μεθοδολογίες λύνονται από ένα σημείο και μετά...Το ότι η πλειοψηφία δεν είναι συνειδητοποιημένη δεν είναι και δικό της λάθος; Δηλαδή η εξίσωση να πάει προς τα κάτω για να λειτουργήσει; Οκ, τότε ας καταργήσουμε ό,τι μας δυσκολεύει αλλά αντιλαμβανόμαστε τι κοινωνικές προεκτάσεις έχει αυτό; - όλες οι υποχρεώσεις δυσκολεύουν τους ανθρώπους. Έχω καταλάβει το σκεπτικό όμως καταλήγει στην αντίθετη μεριά από αυτή της αφετηρίας του. Εμείς πρέπει να διεκδικήσουμε λιγότερο απαιτητικό πρόγραμμα για όσους συναδέλφους μας δουλεύουν ή να διεκδικήσουμε να λαμβάνουν εκείνες τις παροχές ώστε να μη χρειάζεται να δουλεύουν και να μπορούν να αφοσιωθούν σε αυτό που σπουδάζουν πχ ; Κλεισμένος μέσα στη στενή έννοια της χρησιμότητας ποιος θα μπορέσει να εργαστεί για τις ανάγκες του λαού και της κοινωνίας που ζει; Υπάρχει μια πολύ μικρή απόσταση από την αρχή της διευκόλυνσης μέχρι το ατομικιστικό μοντέλο, αν το σκεφτούμε.
Ούτε εγώ μπορώ παραπάνω- νομίζω το εξαντλήσαμε, και πρέπει να σεβαστούμε και τα άλλα μέλη. Καλή συνέχεια, συνάδελφε!
No matter what anybody tells you, words and ideas can change the world.
Άβαταρ μέλους
Reggina95
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Τρί, 28 Μαρ 2017 11:55 pm
Έτος εισαγωγής: 2015

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μαθήματα-Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Bing [Bot] και 3 επισκέπτες