Σελίδα 1 από 24

Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2014-15 (Σχόλια)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ, 22 Ιουν 2015 10:01 pm
από leo8

Εδώ γράφουμε σχόλια και ερωτήσεις για τα αποτελέσματα της εξεταστικής(χειμερινών και εαρινών μαθημάτων).


Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2014-15 (Σχόλια)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 23 Ιουν 2015 2:37 pm
από stefvar
Με τη 2η πρόοδο στα τεχνικά υλικά ξέρει κανείς τι γίνεται;;;

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2014-15 (Σχόλια)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 23 Ιουν 2015 7:30 pm
από Parisaktos
2η προοδος υλικων--> mycourses

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2014-15 (Σχόλια)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ, 24 Ιουν 2015 3:08 pm
από Jiggly
Οι βαθμοί του θέματος στο ΣΜΣ,θα ανακοινωθούν κάπου ξεχωριστά?

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2014-15 (Σχόλια)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ, 24 Ιουν 2015 7:44 pm
από ps179
Νομίζω ότι δεν ανακοινώνονται συνήθως!!!

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2014-15 (Σχόλια)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ, 24 Ιουν 2015 11:16 pm
από mohas
Σχετικά με τα τεχνικά υλικά, οι βαθμοί των εργαστηρίων που πιάνουν το 30% ανακοινώνονται κάπου;

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2014-15 (Σχόλια)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ, 24 Ιουν 2015 11:30 pm
από abacus
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
Μελετώντας τα αποτελέσματα ΣΜΣ 6ου εξ. παρατηρούμε ότι στα πρώτα 250 (Α-Κ) υπάρχουν 35 (8-9-10) ενώ στα υπόλοιπα 250 (Λ-Ω) μόνο 10 (8-9-και κανένα 10).
Δηλαδή αυτή η στατιστική διαφορά πως αλλιώς εξηγείται παρά μόνο ότι τα γραπτά έχουν διορθωθεί από δυο διαφορετικά άτομα με διαφορετικά βαθμολογικά κριτήρια… εκτός και αν η αρχή του επωνύμου διαφοροποιεί και τις νοητικές επιδόσεις κάτι που μέχρι σήμερα επιστημονικά ΔΕΝ έχει αποδειχθεί…

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2014-15 (Σχόλια)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ, 24 Ιουν 2015 11:48 pm
από tsimento_lagneia
abacus έγραψε:ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
Μελετώντας τα αποτελέσματα ΣΜΣ 6ου εξ. παρατηρούμε ότι στα πρώτα 250 (Α-Κ) υπάρχουν 35 (8-9-10) ενώ στα υπόλοιπα 250 (Λ-Ω) μόνο 10 (8-9-και κανένα 10).
Δηλαδή αυτή η στατιστική διαφορά πως αλλιώς εξηγείται παρά μόνο ότι τα γραπτά έχουν διορθωθεί από δυο διαφορετικά άτομα με διαφορετικά βαθμολογικά κριτήρια… εκτός και αν η αρχή του επωνύμου διαφοροποιεί και τις νοητικές επιδόσεις κάτι που μέχρι σήμερα επιστημονικά ΔΕΝ έχει αποδειχθεί…


να σου θυμίσω βαθμούς θεματων οδοποιας 2 πρωτο τμημα μεχρι και 6 μπήκε δευτερο τμημα ολοι σχεδον 10 τι το ψάχνεις μια θα αδικηθείς μια οχι ,για μια δυο μοναδες δεν εγινε και τιποτα

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2014-15 (Σχόλια)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ, 25 Ιουν 2015 2:24 pm
από Σκληρος και ορθιος
abacus έγραψε:ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
Μελετώντας τα αποτελέσματα ΣΜΣ 6ου εξ. παρατηρούμε ότι στα πρώτα 250 (Α-Κ) υπάρχουν 35 (8-9-10) ενώ στα υπόλοιπα 250 (Λ-Ω) μόνο 10 (8-9-και κανένα 10).
Δηλαδή αυτή η στατιστική διαφορά πως αλλιώς εξηγείται παρά μόνο ότι τα γραπτά έχουν διορθωθεί από δυο διαφορετικά άτομα με διαφορετικά βαθμολογικά κριτήρια… εκτός και αν η αρχή του επωνύμου διαφοροποιεί και τις νοητικές επιδόσεις κάτι που μέχρι σήμερα επιστημονικά ΔΕΝ έχει αποδειχθεί…

Ναι αλλα το εμπ βρισκεται στην αιχμη της επιστημονικης εξελιξης οποτε λογικο γνωσεις που δεν ειναι διαδεδομενες στον εξω κοσμο, να θεωρουνται δεδομενες στο ιδρυμα

Re: Αποτελέσματα Εαρινής Εξεταστικής 2014-15 (Σχόλια)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ, 29 Ιουν 2015 12:22 pm
από marimar
εχουμε καποια ιδεα για σιδερα ΙΙ ;