Αξιολόγηση μαθημάτων Εαρινού Εξαμήνου 2014-2015

Πληροφορίες που αφορούν στο σύνολο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας της σχολής και δεν εντάσσονται σε κάποιο έτος.

Συντονιστής: University Editors

Αξιολόγηση μαθημάτων Εαρινού Εξαμήνου 2014-2015

Δημοσίευσηαπό OxYdO » Παρ, 29 Μάιος 2015 3:05 pm

Αγαπητοί φοιτητές της Σχολής Πολιτικών Μηχανικών ΕΜΠ,

Κατ’ αρχάς ευχαριστώ όσους από σας συμμετείχατε στην αξιολόγηση των μαθημάτων του χειμερινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2014-15. Ανεξάρτητα απ’ το αν συμμετείχατε ή όχι, μπορείτε να δείτε κάποια στοιχεία από τα αποτελέσματά της, μαζί με τις παρατηρήσεις και τα σχόλιά μου, στη διεύθυνση:

http://www.civil.ntua.gr/news/2015/5/25/foit_axiol/

Παράλληλα, σας ενημερώνω ότι σύντομα θα σας σταλεί μέσω email πρόσκληση για συμπλήρωση ερωτηματολογίων αξιολόγησης των μαθημάτων του εαρινού εξαμήνου. Η αποστολή θα γίνει κεντρικά, από την υπηρεσία μηχανοργάνωσης του Ιδρύματος με μέριμνα της Πρυτανείας. Συγκεκριμένα θα λάβετε ηλεκτρονικό μήνυμα που θα αναγράφει τους κλειδαρίθμους με τους οποίους θα επιτρέπεται η πρόσβαση στα ερωτηματολόγια των μαθημάτων στα οποία έχετε εγγραφεί, καθώς και τους υπερσυνδέσμους (hyperlinks) των αντίστοιχων ερωτηματολογίων. Σας παρακαλώ να ανταποκριθείτε στην πρόσκληση συμπληρώνοντας τα ερωτηματολόγια.

Τα ερωτηματολόγια είναι ανώνυμα και στη διαδικασία μπορείτε να συμμετάσχετε ακόμη και αν δεν έχετε παρακολουθήσει συστηματικά το μάθημα το οποίο αξιολογείτε. Όμως στην περίπτωση αυτή είναι χρήσιμο να καταγράψετε τους λόγους για τους οποίους δεν παρακολουθήσατε το μάθημα.

H γνώμη σας, διατυπωμένη με υπευθυνότητα, είναι το κύριο μέσο για τη συνολική αποτίμηση της παρεχόμενης εκπαίδευσης : περιεχόμενο μαθημάτων, φόρτος εργασίας φοιτητών, διδάσκοντες, συγγράμματα, εξεταστική διαδικασία. Αποτελεί επίσης απαραίτητη προϋπόθεση για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Επεξεργασμένα στοιχεία των απαντήσεών σας θα κοινοποιηθούν και πάλι στην ιστοσελίδα της Σχολής.

Ευχαριστώ για τη συνεργασία.

Ο Κοσμήτορας της Σχολής
Δημήτρης Κουτσογιάννης
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
OxYdO Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1643
Εγγραφή: Παρ, 07 Οκτ 2011 12:18 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Αξιολόγηση μαθημάτων Εαρινού Εξαμήνου 2014-2015

Δημοσίευσηαπό Jiggly » Παρ, 29 Μάιος 2015 10:16 pm

Καλή η αξιολόγηση ως άποψη, ωστόσο υπάρχουν μαθήματα που αυτοί που αναγράφονται ως διδάσκοντες είναι παντελώς άγνωστοι στους φοιτητές ,ακόμη και φυσιογνωμικά αρκετές φορές!

Για παράδειγμα στο 3ο έτος αναφέρεται για την οδοποίια 2 ο κ.Λοίζος που δεν μας έκανε ποτέ,ή στο ΣΜΣ αναφέρεται η κ.Ψαράκη ,η οποία έκανε μόνο 2-3 μαθήματα στην αρχή στο ένα τμήμα κι έπειτα αντικαταστάθηκε από τον κ.Μερτζάνη.Πώς εγώ μπορώ να τους αξιολογήσω τότε;
Δεν αναφέρομαι καν σε μαθήματα που σημαντικότατο ρόλο και ευθύνη είχαν οι βοηθοί (?), επιστημονικοί συνεργάτες (?) ή όπως τέλος πάντων ονομάζονται , και δεν φαίνονται πουθενά.

Αναρωτιέμαι λοιπόν,πόσο νόημα έχει αυτή η αξιολόγηση;
...άνθρωπέ μου τι ξεφτίλα,να σου χαλάνε τ'όνειρο κι εσύ να τους αφήνεις...
Άβαταρ μέλους
Jiggly
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Παρ, 26 Οκτ 2012 8:26 am
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Αξιολόγηση μαθημάτων Εαρινού Εξαμήνου 2014-2015

Δημοσίευσηαπό OxYdO » Παρ, 29 Μάιος 2015 10:33 pm

Όπως είναι αυτή η αξιολόγηση είναι σίγουρα πλήρως προβληματική και όχι μόνο για το "τεχνικό" σκέλος που αναφέρεις.

Είναι απαράδεκτο το ότι τα αποτελέσματα δεν δημοσιοποιούνται, παρά μόνο στις διοικήσεις των σχολών και στον κάθε υπό-αξιολόγηση καθηγητή. Επομένως, μια αξιολόγηση που δεν έχει δημόσιο χαρακτήρα, δεν μπορεί να διασφαλίσει απολύτως τίποτα. Ουσιαστικά το μόνο που μπορεί να γίνει, είναι η διοίκηση να "επιπλήξει" τον καθηγητή.....

Για να μην τα ρίχνουμε, όμως, όλα στους πρυτάνεις και στις διοικήσεις:
Οι νεοφιλελέδες έχουν βρει τη λύση στο πρόβλημά τους, απολύοντας τους καθηγητές που αποτυγχάνουν στις αξιολογήσεις. Εμείς που θέλουμε να λέμε ότι οραματιζόμαστε ένα δημοκρατικό πανεπιστήμιο με πλήρως κατοχυρωμένο το δικαίωμα στην εργασία, έχουμε έναν πιο δύσκολο δρόμο που έχει μία απαραίτητη προϋπόθεση: Σε αυτό το δρόμο οι μόνοι που θα μπορούσαν να διασφαλίσουν ότι μία αξιολόγηση θα είχε και νόημα, αλλά και ουσία, θα ήταν οι φοιτητικοί σύλλογοι, εφόσον ήταν ενεργοί. Και βέβαια, αξιολόγηση δεν είναι μόνο η απάντηση ενός ερωτηματολογίου, αλλά και η ανάλογη εγρήγορση μέσα στη χρονιά.

Όσο, λοιπόν, δεν έχουμε ενεργούς συλλόγους και φοιτητές που να ενδιαφέρονται, αυτή η αξιολόγηση θα μας αξίζει.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
OxYdO Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1643
Εγγραφή: Παρ, 07 Οκτ 2011 12:18 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Αξιολόγηση μαθημάτων Εαρινού Εξαμήνου 2014-2015

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Σάβ, 30 Μάιος 2015 2:20 am

Off topic:
Εαν ενας καθηγητης ειναι εντελως ακαταλληλος για την σταδιοδρομια που εχει επιλεξει , εχει δικαιωμα στην συγκεκριμενη εργασια ?
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Αξιολόγηση μαθημάτων Εαρινού Εξαμήνου 2014-2015

Δημοσίευσηαπό GiannisRad » Σάβ, 30 Μάιος 2015 11:47 am

Δηλαδη στο δημοκρατικο πανεπιστημιο, ο ανθρωπος που δεν ειναι καταλληλος για μια δουλεια, δεν απολυεται, οχι βεβαιως, παραμενει εκει και συνεχιζει να μην κανει τη δουλεια που του ζητειται, στο βαθμο που του ζητειται.

Σαν να λεμε ...μπηκες και καθαρησες! Και ειναι δηλαδη κακοι οι νεοφιλελεδες (αντιστοιχο του κομουνι ειναι αυτο ε;) που θελουν η δουλεια να γινεται σωστα.

Εννοειται! Οχι κυριε! Δεν εχει ο ανικανος δικαιωμα στην εργασια???!!

Βεβαιως και εχει, αλλα σε καποια θεση που εξασφαλιζει οτι αυτο που κανει δεν ειναι επιζημιο ή δεν πληρωνεται απλα για να πληρωνεται, χωρις να παραγει εργο.

Γενικα, προσωπικα, μου ακουγεται απιστευτο το οτι υποστηριζεται η αποψη, ο ανικανος να μην απολυθει για να εχει δουλεια! Θα θελα βεβαιως να μου πει καποιος υποστηρικτης αυτων των αποψεων, αν θα ελεγε το ιδιο σε περιπτωση που εκανε εγχειρηση ανοικτης καρδιας και του φερναν εναν γιατρο που, ελα μωρε τωρα νταξ, δεν εχει καταφερει να περασει 2-3 αξιολογησεις αλλα ειναι καλος και αξιολογος!
Άβαταρ μέλους
GiannisRad
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ, 03 Ιουν 2013 9:14 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Αξιολόγηση μαθημάτων Εαρινού Εξαμήνου 2014-2015

Δημοσίευσηαπό Jiggly » Σάβ, 30 Μάιος 2015 12:34 pm

Νομίζω πως πριν μπούμε να ρίξουμε τα βέλη μας, οφείλουμε να διαβάσουμε με ηρεμία τα γραφόμενα προσπαθώντας να κατανοήσουμε τη θέση του άλλου.

Θα συμφωνήσω μαζί σου πως ο καθένας,δεν είναι κατάλληλος για κάθε θέση.Και το να βγάζουμε ''φλίκτρες'' κάθε φορά που ακούγεται η λέξη αξιολόγηση, όπως συχνά συμβαίνει από αρκετούς στο όνομα της υπεράσπισης του δικαιώματος της εργασίας, δεν είναι λύση.
Ωστόσο,στη συγκεκριμένη περίπτωση,αν κατάλαβα καλά, ο OxYdO υποστηρίζει ότι επειδή ακριβώς οι αξιολογήσεις μπορούν να οδηγήσουν στην απόλυση κάποιου εργαζομένου, είναι αναγκαίο να είναι ουσιαστικές κι εν προκειμένω,για τις αξιολογήσεις των καθηγητών, οφείλουν οι -ενεργοί-φοιτητικοί σύλλογοι να απαιτούν και να διασφαλίζουν την ποιότητά τους.
Ειδάλλως οι αξιολογήσεις,τέτοιου τύπου δεν έχουν κανέναν απολύτως λόγω ύπαρξης και γίνονται απλά για να πούμε ότι έγιναν!
...άνθρωπέ μου τι ξεφτίλα,να σου χαλάνε τ'όνειρο κι εσύ να τους αφήνεις...
Άβαταρ μέλους
Jiggly
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1329
Εγγραφή: Παρ, 26 Οκτ 2012 8:26 am
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Αξιολόγηση μαθημάτων Εαρινού Εξαμήνου 2014-2015

Δημοσίευσηαπό GiannisRad » Σάβ, 30 Μάιος 2015 1:41 pm

Προφανως, με ο,τι ειπα δεν εννοουσα πως μολις καποιος αποτυχει μια αξιολογηση πρεπει να απολυεται, ειδικα αν η αξιολογηση αυτη δεν συμφωνει με την εικονα που εχουμε για τον εργαζομενο αυτον.

Αλλα δεν μπορει ρε φιλε να ειναι ενας μαπας, να αποδυκνυεται με πολλαπλες αξιολογησεις πως δεν κανει για τη δουλεια και παρολα αυτα εμεις να λεμε δημοκρατικο πανεπιστημιο και δικαιωμα στην εργασια.

Πιστευω πως οι αξιολογησεις εχουν νοημα ακομα και με τον τροπο που γινονται τωρα, αφου κακο δεν μπορουν να κανουν. Στη χειροτερη να λυπηθει κανας καθηγητης επειδη νομιζε πως ηταν ο αρχιπαιδαγωγος και αποδειχτηκε πως δεν ειναι. Στην καλυτερη ομως, η αξιολογηση αποτελει εναυσμα για σκληροτερη δουλεια απο πλευρας καθηγητων, αν βεβαια ενδιαφερονται να γινουν καλυτεροι. Αν δεν ενδιαφερονται, θα πρεπει να γινει κατι.

Ας αποποινικοποιησουμε τις αξιολογησεις, το να ξερει ο καθενας που βρισκεται, τι κανει, τι δεν κανει και τι θα επρεπε να κανει ειναι θετικοτατο, το να ειναι σε κβαντικο συμπαν, που λεει και ο καννελαιδης, ειναι το αρνητικο.
Άβαταρ μέλους
GiannisRad
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ, 03 Ιουν 2013 9:14 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Αξιολόγηση μαθημάτων Εαρινού Εξαμήνου 2014-2015

Δημοσίευσηαπό Lion » Σάβ, 30 Μάιος 2015 3:35 pm

Το νόημα των αξιολογήσεων δεν (πρέπει να) είναι η τιμωρία-(απόλυση?) των καθηγητών (ή βοηθων, επιστημονικων συνεργατων κλπ ) αλλα η συνεχόμενη προσπάθεια για βελτίωση της διδασκαλίας, του εκπαιδευτικού προσωπικού, των μεσων και μεθοδων διδακαλιας κλπ...
Επομένως σε αυτή τη βάση νομίζω ότι πρέπει όλοι μας να δούμε τη διαδικασία αυτή, και να συμμετέχουμε σε αυτή...

Γενικά οι διαφωνίες περι αξιολογησης που υπάρχουν και έχουν υπάρξει στο παρελθον δεν έχουν να κάνουν με την εννοια αυτή καθ αυτή (μια εννοια απο μόνη της δεν ειναι κακή το πως χρησιμοποιείτα αυτή ειναι το θέμα) αλλά κυρίως με το πως γίνεται η αξιολόγηση , απο ποιούς και με βάση ποια κριτήρια....

Και προφανώς κάθε τέτοια διαδικασία προυποθέτει ενεργους φοιτητες και φοιτητικο σύλλογο... ώστε να μην μένουμε μόνο στα ερωτηματολόγια αλλά να συζητάμε και διεξοδικότερα τα προβλήματα της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε συλλογικές διαδικασίες προτείνοτας και τρόπυς βελτίωσης ή αλλαγής της και ώστε η συμμετοχή στην αξιολόγηση να μην είναι 40 ατομα ανα μάθημα.
Lion
 
Δημοσιεύσεις: 303
Εγγραφή: Δευτ, 16 Μάιος 2011 1:23 am
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Αξιολόγηση μαθημάτων Εαρινού Εξαμήνου 2014-2015

Δημοσίευσηαπό Lion » Τρί, 08 Σεπ 2015 2:33 pm

Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης όπως παρουσιάστηκαν από την Σχολή...
Να υπενθυμίσω την χαμηλή συμμετοχή των φοιτητών σε αυτήν η οποία προφανώς και θέτει καποια ερωτηματα ως προς την αξιοπιστία της αξιολογησης δεδομένου ότι όσο πιο μεγάλο το δείγμα τόσο πιο αντιπροσωπευτικό και αξιόπιστο είναι...
Επίσης η συγκεντρωτική παράθεση των αποτελεσμάτων δεν διευκολύνει την περαιτέρω αξιοποίηση τους για την βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας αφού δεν παρουσιάζονται τα αποτελέσματα ανά μάθημα αλλά όλα μαζί σούπα...

http://www.civil.ntua.gr/news/2015/9/8/foit_axiol_ear/
Lion
 
Δημοσιεύσεις: 303
Εγγραφή: Δευτ, 16 Μάιος 2011 1:23 am
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Αξιολόγηση μαθημάτων Εαρινού Εξαμήνου 2014-2015

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Τρί, 08 Σεπ 2015 6:18 pm

Η χαμηλη συμμετοχη φανταζομαι οτι εχει να κανει με το γεγονος οτι οι υποβολες επρεπε να γινουν μεχρι τις 30 Ιουνιου αν θυμαμαι καλα , ενω τελειωναμε την εξεταστικη στις 3 . Εγω προσωπικα κατεθεσα αξιολογηση μονο για ενα δυο μαθηματα καθως δεν ειχα χρονο λογω φορτου εργασιας ...
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013


Επιστροφή στο Μαθήματα-Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες