Σελίδα 1 από 2

Αποτίμηση Χειμερινής Εξεταστικής 2010-2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 26 Φεβ 2011 3:47 pm
από 3
(Ανοιξα ξεχωριστο τοπικ απο αυτο απο τα αποτελεσματα της χειμερινης εξεταστικης για να μην μπλεκεται η ενημερωση τυπου "βγηκε το ταδε μαθημα;" με τη δουλεια που υποτιθεται οτι θα κανουμε εδω. Αμα πιστευουν οι admins αλλιως, ας μου το πουν)

Συναδελφοι, για αλλη μια εξεταστικη, τωρα που φτανει και στο τελος της, οφειλουμε να συγκεντρωσουμε πληροφοριες, λεπτομερειες, στατιστικα και δρασεις εγκαιρα για τα θεματα και τα ποσοστα επιτυχιας στις εξετασεις των μαθηματων. Περσυ ανοιχτηκε αυτο το ζητημα στη σχολη, θεωρω πως εν μερει πετυχε καποιους στοχους - αν οχι ολους, και μπορουμε πια να μιλαμε με καποια "ιστορια κινησεων". Ως γνωστον, μετα απο προταση μας περσυ στο τμημα της σχολης, πια υποτιθεται πως με το που βγουνε ΟΛΑ τα αποτελεσματα ολων των μαθηματων, βγαινει συγκεντρωτικος πινακας που ο καθενας μπορει να δει τα παντα για το καθε μαθημα. Επειδη ομως αυτος ο πινακας την προηγουμενη φορα αργησε.. κανα εξαμηνο (ρυθμοι γραμματειας), θα πρεπει να γραψουμε κι εμεις οτι παρατηρησεις εχουμε.

Επι της ουσιας, το τοπικ δημιουργειται για να προληφθει η βαθμολογια σε μαθηματα που ειναι αναμενομενο (ή τετελεσμενο) ενα πολυ μεγαλο κοψιμο φοιτητων, ιδιαιτερα οταν αυτο γινεται κατεξακολουθηση. Επισης εδω καλο ειναι να καταγραφεται και ο βαθμος εκδυσκολευσης/εξαπλουστευσης στην εξεταση, στη βαθμολογιση ή στους ορους διεξαγωγης γενικως ενος μαθηματος. Αυτο μπορει να βοηθησει στο να προβλεψουμε και το τι ειδους θεματα μπορει να πεσουν την επομενη εξεταστικη, το οποιο το θεωρω ιδιαιτερα χρησιμη στατιστικη. Αλλα το τοπικ δεν ειναι αναγκη να ειναι "μιζερο": προφανως, ας γραψει ο καθενας οσες καλες εντυπωσεις μπορει να δωσει για οποιοδηποτε μαθημα. Απλα τα κακως κειμενα προσπαθουμε να προλαβουμε συνηθως, κι οχι τα συγχαρητηρια.

Ηδη μπορω να τοποθετηθω για δυο μαθηματα που ξερω τουλαχιστον τα ποσοστα τους: Μηχανικη 1, κοπηκε το 75,8% με βαθμους φοβερα ποταπους. Με στατιστικα στοιχεια, το 13,5% πηρε 0, το 24,6% πηρε μολις ασσο, το 17,8% πηρε 2, το 15,6% πηρε 3 και το 4,3% πηρε 4. Και ουτε ενα 10αρι, μολις ενα 9αρι. Προφανως πλεον το ζητημα των Μηχανικων πρεπει να συζητηθει σοβαρα στη σχολη, και νομιζω ειναι σωστο να γινει μια παρασταση διαμαρτυριας απο (τουλαχιστον) το 1ο ετος.

Επισης Τεχνικη Υδρολογια, μπορω να ξερω πως κοπηκε το 53,5% ποσοστο .. ικανοποιητικο σχετικα με τα δεδομενα της σχολης. Απο οτι καταλαβα βεβαια παλι υπηρχαν και παραπονα απο εξεταζομενους, αλλα δεν θελω να μιλησω εγω για αυτους.

Να πω οτι αναμενω αποτελεσματα και στατιστικα της Στατικης 2 με ανυπομονησια, αλλα και Τεχνικων Συστηματων Υδατικων Πορων που τα θεματα του τελευταιου ηταν αρκετα τσιμπημενα, καμια σχεση απο την τελευταια φορα..

Αυτα για την ωρα. Καλο διαβασμα.

Re: Αποτιμηση Χειμερινης Εξεταστικης 2010-2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 26 Φεβ 2011 4:17 pm
από poum
[το παρακάτω ποστ ήδη γνωρίζω ότι θα πάει είτε στον κάδο, είτε για διαγραφή]

Στην πλειοψηφία των μαθημάτων (με εξαίρεση τις Σιδηρές Κατασκευές Ι τις οποίες αγαπώ ανεξαρτήτως αποτελέσματος), η προσωπική μου αποτίμηση με λίγα λόγια είναι ότι.... μας γαμή***ε

Re: Αποτιμηση Χειμερινης Εξεταστικης 2010-2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 26 Φεβ 2011 4:54 pm
από pokerman
Τα θεματα της μηχανικης δεν υπαρχουν ? Ετσι για να εχουμε μια εικονα τι τους εβαλε φετος

Re: Αποτιμηση Χειμερινης Εξεταστικης 2010-2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 26 Φεβ 2011 5:56 pm
από stalin
poum έγραψε:[το παρακάτω ποστ ήδη γνωρίζω ότι θα πάει είτε στον κάδο, είτε για διαγραφή]

Στην πλειοψηφία των μαθημάτων (με εξαίρεση τις Σιδηρές Κατασκευές Ι τις οποίες αγαπώ ανεξαρτήτως αποτελέσματος), η προσωπική μου αποτίμηση με λίγα λόγια είναι ότι.... μας γαμή***ε

Poum πραγματικά το έθεσες σωστά, (ειδικά για τις σιδηρές).

Re: Αποτίμηση Χειμερινής Εξεταστικής 2010-2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 26 Φεβ 2011 6:56 pm
από 3
Συμφωνω κι εγω οτι στα Σιδηρα 1 τα θεματα ηταν βατα φετος, ηταν σχετικα ευκαιρια για καποιο να τις δωσει. Τωρα ακομα δεν εχουν βγει και οι βαθμοι..

Re: Αποτίμηση Χειμερινής Εξεταστικής 2010-2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 26 Φεβ 2011 6:59 pm
από merde_conserve
Θεωρώ ότι το θέμα ανοίχτηκε λίγο πρόωρα (αν και καλώς ανοίχτηκε - παρ'ότι διαφωνώ με τις αναφορές των άλλων μαθημάτων για τα οποία δεν έχουμε στοιχεία πλην της Μηχανικής Ι). Ας περιμένουμε και τα στατιστικά για να μιλήσουμε.

Re: Αποτίμηση Χειμερινής Εξεταστικής 2010-2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 26 Φεβ 2011 10:58 pm
από ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Δεν ξερω αν ειναι σχετικη η παρατηρηση μου με το συγκεκριμένο θεμα αλλα εχετε και εσεις την αισθηση οτι καθε χρονο τα πραγματα ολο και δυσκολευουν σε αυτη τη σχολη;;Αφηνεις ενα μαθημα και οταν αποφασισεις να ασχοληθεις μαζι του μετα απο ενα δυο χρονια βλεπεις πως αν και διδασκεται υπο τους ιδιους καθηγητες,με τα ιδια βιβλια και θεωρητικα τουλαχιστον με την ιδια υλη το επιπεδο του ειναι εντελως διαφορετικο...Και εχω την αισθηση πως οσο πιο μικρου ετους ειναι το μαθημα τοσο πιο εκδηλη ειναι η διαφοροποιηση των θεματων...

Re: Αποτίμηση Χειμερινής Εξεταστικής 2010-2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 26 Φεβ 2011 11:32 pm
από Gerber
o 3 έγραψε
Αυτο μπορει να βοηθησει στο να προβλεψουμε και το τι ειδους θεματα μπορει να πεσουν την επομενη εξεταστικη, το οποιο το θεωρω ιδιαιτερα χρησιμη στατιστικη

Χρήσιμο για ποιό πράγμα??? Για να διαλέγουμε σε ποιά εξεταστική να κατέβουμε να δώσουμε το μάθημα?

Νομιζω ότι για άλλη μια φορά κοιτάμε το δέντρο (εξεταστική) και όχι το δάσος, που είναι η μελέτη του καθενός σε ένα ολόκληρο εξάμηνο (τρίμηνο!) και κυρίως οι γνώσεις που τελικά αποκομίσαμε απο το κάθε μάθημα και απ` το κάθε εξάμηνο.
Σιγουρα υπάρχουν μαθήματα στα οποία μπορεί να θεωρούμε ότι μας αδικεί ο τελικος βαθμος και θα μπορούσαμε να δουμε τι φταίει (ο καθηγητης,ο τροπος διδασκαλίας,ο τροπος εξετασης ,εμεις? κτλ..).
Τα ποσοστά όμως μιας εξεταστικής δεν μου λένε και πολλά . Αν υπήρχε ένας δείκτης που έδειχνε τον τελικο βαθμό του καθενός σε σχέση με την συνολικη προσπάθεια του μέσα στο εξάμηνο θα μπορούσαμε να πουμε αν τελικά αδικούμαστε ή ευνοούμαστε!

Re: Αποτίμηση Χειμερινής Εξεταστικής 2010-2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 26 Φεβ 2011 11:45 pm
από airetikos
Είναι λίγο προωρο αυτό αλλά εγώ θα ήθελα να κάνω 2 παρατηρήσεις.
1 Η εξεταστική αυτή έχει (ίσως λόγω μαθημάτων να μου φαίνεται αυτό, δηλαδή επείδη εξετάζομαι σε πιο ζόρικα μαθήματα) πολύ μεγάλο πρόβλημα με τα θέματα ως προς το χρόνο. Τα θέματα είναι βατά αλλά υπερβολικά πολλά. Θα ήθελα ένας να μου εξηγήσει καθηγητής σε τί αποσκοπεί αυτό.
2 Η εξεταστική ανέδειξε ίσως περισσότερο από κάθε άλλη φορά το πρόβλημα της οργάνωσης σε έκτατες περιπτώσεις λόγω αναβολής ΜΜΜ. Αυτό που συνέβη φέτος παραείναι άσχημο ειδικά για τους πιο μεγάλους. Θα ήθελα να συζητηθεί κάπου σε ενιαίο τόπικ κάποια στιγμή. Αφού η γραμματεία και οι καθηγητές μας κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου πρέπει εμείς οι φοιτητές να προτείνουμε ένα μηχανισμό ο οποίος με την επίσημη ανακοίνωση 2 φορέων ΜΜΜ ότι απεργούν θα αποφασίζει την μεταφορά μαθήματος ή και το swap μεταξύ μαθημάτων εαν αυτό είναι εφικτό και συμφέρον.Μια πρώτη ιδέα δική μου είναι να ορίζει το κάθε έτος με ψήφο 5 άτομα τα οποία θα συνθέσουν μια επιτροπή 25 ατόμων οι οποίοι θα μιλάνε με τους καθηγητές και τη γραμματεία και θα συντονίζονται με στόχο το κοινό όφελος. Περιμένω τις απόψεις σας πάνω σε αυτό και όποιος νομίζει ότι μπορεί να το οργανώσει έστω και σε πιο μικρή κλίμακα αξίζει να το κουβεντιάσουμε. Είναι αμαρτία να περιμένουν κάποιοι συνάδελφοί μας την τελευταία στιγμή να μάθουν αν και πώς θα χουν μάθημα γιατί για κάποιους μπορεί να ναι ζόρικο ή τρομερά δαπανηρό να έρθουν.

Re: Αποτίμηση Χειμερινής Εξεταστικής 2010-2011

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 26 Φεβ 2011 11:54 pm
από ΓΛΑΥΚΗ
1) Παρακαλώ να θυμηθούν οι μεγαλύτεροι κ να μάθουν οι μικρότεροι τι συνέβαινε επί Μουτζούρη προέδρου σε περιπτώσεις απεργίας ΜΜΜ. Γινόταν αμέσως αναβολή της εξέτασης και μεταφορά του εκάστοτε μαθήματος σε εύλογη ημερομηνία.

2) Πάλι καλά που δεν είναι ενεργή η " αλυσίδα " μαθημάτων. ( Βλέπε Ρευστά!!!!!!, Υδραυλική , Αστικά Υδραυλικά. Δε θα υπήρχε άνθρωπος να δηλώσει " Νερά " στο 5ο εξάμηνο .) Πως γίνεται κάθε χρόνο στη σχολή να εγγράφονται συνολικά περίπου 250 άτομα και στις δυο συνολικά εξεταστικές περιόδους να περνούν κάποιο μάθημα ( ποιό άραγε ; ) 140 άτομα; Θα δεχθώ βέβαια ότι δεν είναι όλοι οι εγγεγραμμένοι στα μαθήματα και ενεργοί φοιτητές. :crazy: :crazy2: