
Για να μην φανταζεται κανεις ή καμία ότι στο τει παίζουνε με λεγκο. τα ίδια με εμας κάνουν οι άνθρωποι.
Ρε παιδιά αλήθεια τώρα; το θέμα είναι αν μας αρέσουν τα μαθηματικά ή όχι. μεγαλώστε λίγο. Τα μαθήματα που χρωστάνε όλοι τα χρωστάνε γιατί είναι ό,τι να ναι και δεν βάζουν πράγματα που έχουν διδαχτεί ή πολύ πιο δύσκολα. Οι διαφορικές είναι παπαγαλία και αμα θυμάσαι απέξω την μεθοδολογία περνάς ακόμα και αν δεν καταλαβαίνεις τι κάνεις. Γεγονός που αποδεικνύεται από το ότι δεν ξέρω κανέναν (συμπεριλαμβανομένης και εμού) που να είχε καλό σκονάκι (δηλαδή συμπυκνωμένες όλες τις μεθοδολογίες σε δυο κομμάτια χαρτί) και να κόπηκε.
Προσωπικά θεωρώ ότι πρέπει να έχει το πρόγραμμα σπουδών μαθηματικά αλλά δεν έχει καμία σημασία τι πιστεύει ο καθένας γιατί αυτό είναι άσχετο με το θέμα. Κόπηκε πόσος κόσμος να πάει να του πεί του καθηγητή να κόψει αυτό το βιολί. Γίνεται σε κάθε εξεταστική αυτό το πράγμα, φταίει η εξέταση όχι οι φοιτητές τέλος.
Και δεν έχει να κάνει με το "α, ειναι σημαντικό μάθημα, προσφέρει στην αντίληψη του αντικειμένου και πρέπει να το δίνεις μέχρι να το μάθεις καλά κ.ο.κ" γιατί η εξέταση δεν εξετάζει ούτε την αντίληψη σου ούτε την ευρυματικότητα σου. εξετάζει την πιο άχρηστη ικανότητα, την απομνημονευτικότητα, που είναι παντελώς άχρηστη από την στιγμή που υπάρχουν βιβλία (για να μην μιλήσουμε για το ίντερνετ). Εκτός αν ισχυρίζεται κανείς ότι στην δουλειά του ο εργοδότης του θα του απαγορεύει να διαβάζει ή να ψάχνει αυτό που θέλει σε μία εγκυκλοπέδια, σε ένα βιβλίο κτλ.
Οπότε ξεκολλάτε με το μαζοχισμό. Παιδιά, όσοι κοπήκατε χωρίς λόγο πηγαίντε να διαμαρτυρηθείτε. Έχετε όλο το δίκιο με το μέρος σας