Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Πληροφορίες που αφορούν στο σύνολο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας της σχολής και δεν εντάσσονται σε κάποιο έτος.

Συντονιστής: University Editors

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό Ramrod » Σάβ, 04 Ιούλ 2020 2:55 pm

Ψήθηκα για διαλεκτικό ξυλίκι, μην απογοητεύσετε δε θέλουμε ενα νερόβραστο μικιουνι
Άβαταρ μέλους
Ramrod
 
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Παρ, 09 Οκτ 2015 4:53 pm
Τοποθεσία: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό Kcr565 » Σάβ, 04 Ιούλ 2020 3:55 pm

chameleon έγραψε:Rar-rip διάβασα ένα από τα μακρυναρια σου.
Πραγματικά αν αφιερωνες τόση φαιά ουσία να περάσεις κανένα μάθημα, δε θα γκρινιάζεις τόσο.
Προσωπικά δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα με κανένα καθηγητή και από αυτούς που αναφέρεις αλλά από όλους γενικά. Ίσως έχεις πρόβλημα επικοινωνίας. Το οποίο μεταφράζεται σε IQ πατάτας. Αυτό σε συνδυασμό με το ότι έχεις άποψη για όλα, γκρινιάζεις για όλα και σου φαίνονται όλα στραβά, ένα μπορεί να σημαίνει: έχεις IQ ΚΝιτη ή Αναρχικού.

Στρώσου διάβασε.
Αν δεν καταλαβαίνεις κάτι, ξαναρώτα με ευγένεια μέχρι να μαλλιασει η γλώσσα σου. Δεν τα αρπάζουν όλοι με τη μια και δεν είναι ντροπή.
Αν πιστεύεις ότι κάτι έγινε λάθος, πρέπει να καταλάβεις ότι λάθη συμβαίνουν. Σε όλους. Εκτός από εσένα φυσικά.
Επίσης, αν πιστεύεις ότι κάποιος έκανε λάθος, απλά μπορεί αυτός να είχε διαφορετική προσέγγιση από σένα σε κάποιο θέμα. Στην ερώτηση "τι υποβρύχια πρέπει να έχουμε, μεγάλα ή μικρά;" (Στάλιν) όταν η πλειοψηφία πει "μεγάλα" δε σφάζεις όσους απάντησαν "μικρά" ως προδότες της ΕΣΣΔ.
Το γεγονός ότι μόνο εσύ κατεβάζεις εξαψαλμους για όλους και για όλα δε σημαίνει ότι οι υπόλοιποι δεν είναι τολμηροί.
Ψαξου λίγο και αναθεωρησε.



Το οτι πιάστηκες απο μία κουβέντα που είπε, όσον αφορά τις σημειώσεις, και τον έβγαλες αδιάβαστο και άχρηστο, μάλλον δείχνει κάτι για το δικό σου IQ. Δυστυχώς, μακάρι να ήταν όλα θέμα διαβάσματος, αλλά δεν είναι σε αυτή τη σχολή.
Τόσα πράγματα είναι άδικα σε αυτή τη σχολή. Απο τις συμπεριφορές των καθηγητών, της γραμματείας, της κοσμητείας και των ίδιων των φοιτητών δεν διαφωνώ. Άδικη είναι και η πολιτικοποιήση αυτής της σχολής, είτε απο την μεριά των φοιτητών, είτε των καθηγητών. Που ειδικά των τελευταίων, έχουν οδηγήσει στο να θεωρούν την αξία τους ως καθηγητές, διδάκτορες και υπεύθυνους τομέα, ως έναν απλό τίτλο για να έχουν ένα κύρος, και ταυτόχρονα να 'κερδίζουν' έργα. Ξεχνώντας και αδιαφορώντας παντελώς για την ευθύνη τους ως καθηγητές.
Συγκεκριμένα παραδείγματα δεν θα πώ, νομίζω όλοι καταλαβαίνουμε λίγο πολύ.
Ούτε τίποτε ανέφερες για την ανοργάνωση που έγινε, και πετούσαν το μπαλάκι στους φοιτητές, επειδή κανείς δεν ήθελε να την πάρει.
Η σχολή είναι άδικη σε πολλά επίπεδα, το να λές ''μη μιλας, κάτσε διάβασε, γράψε βαθμό, πέρνα'' είναι μία άποψη που την δέχομαι, βέβαια αν όλοι την δεχόμασταν η σχολή θα ήταν ακόμα χειρότερη.
“No one gets left behind, remember?”
Άβαταρ μέλους
Kcr565
 
Δημοσιεύσεις: 294
Εγγραφή: Σάβ, 19 Δεκ 2015 6:39 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό sub_Hero » Σάβ, 04 Ιούλ 2020 4:08 pm

chameleon έγραψε:Rar-rip διάβασα ένα από τα μακρυναρια σου.
Πραγματικά αν αφιερωνες τόση φαιά ουσία να περάσεις κανένα μάθημα, δε θα γκρινιάζεις τόσο.
Προσωπικά δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα με κανένα καθηγητή και από αυτούς που αναφέρεις αλλά από όλους γενικά. Ίσως έχεις πρόβλημα επικοινωνίας. Το οποίο μεταφράζεται σε IQ πατάτας. Αυτό σε συνδυασμό με το ότι έχεις άποψη για όλα, γκρινιάζεις για όλα και σου φαίνονται όλα στραβά, ένα μπορεί να σημαίνει: έχεις IQ ΚΝιτη ή Αναρχικού.

Στρώσου διάβασε.
Αν δεν καταλαβαίνεις κάτι, ξαναρώτα με ευγένεια μέχρι να μαλλιασει η γλώσσα σου. Δεν τα αρπάζουν όλοι με τη μια και δεν είναι ντροπή.
Αν πιστεύεις ότι κάτι έγινε λάθος, πρέπει να καταλάβεις ότι λάθη συμβαίνουν. Σε όλους. Εκτός από εσένα φυσικά.
Επίσης, αν πιστεύεις ότι κάποιος έκανε λάθος, απλά μπορεί αυτός να είχε διαφορετική προσέγγιση από σένα σε κάποιο θέμα. Στην ερώτηση "τι υποβρύχια πρέπει να έχουμε, μεγάλα ή μικρά;" (Στάλιν) όταν η πλειοψηφία πει "μεγάλα" δε σφάζεις όσους απάντησαν "μικρά" ως προδότες της ΕΣΣΔ.
Το γεγονός ότι μόνο εσύ κατεβάζεις εξαψαλμους για όλους και για όλα δε σημαίνει ότι οι υπόλοιποι δεν είναι τολμηροί.
Ψαξου λίγο και αναθεωρησε.


Καταρχας και εγω συμφωνω σχεδον με ολα οσα ειπε ο rap-rip. Το μαθημα των σιδηρων κατασκευων γινεται με εναν υποτυπωδη τροπο που ολα τα μαθηματα θα επρεπε να γινονται και δυστυχως γινεται σε ελαχιστα μαθηματα της σχολης (γεγονος). Ετσι προκυπτει το γεγονος οτι φτανουμε να λεμε ευχαριστω σε αυτους που κανουν την δουλεια τους οπως θα πρεπε, επειδη οι περισσοτεροι δεν κανουν ουτε αυτο.

Το ολο θεμα με αυτη την εξεταστικη οπως και με καθε καθε εξεταστικη και με το πως διδασκονται αρκετα μαθηματα ή τη συμπεριφορα καποιων καθηγητων ειναι πολυ μεγαλο και δεν θα κατσω να το αναλυσω σε ενα ποστ στο mqn. Το να βλεπεις τα κακως κειμενα και να τα σχολιαζεις ή να ασχολεισαι μ αυτά, είναι κομμάτι στη ζωής του καθενα και μεγαλυτερο μαλιστα από το να διαβασεις εναν αριθμο ν μαθηματων για να παρεις ενα πτυχιο, το οποιο απλα σου δινει μια πιστοποιηση οτι εχεις το δικαιωμα να κανεις το ταδε επαγγελμα και καποιες βασικες γνωσεις. Απο κει και περα το πτυχιο δεν ειναι το τέλος της καταρτισης σου πανω στο επαγγελμα σου, ειναι το τελος της αρχης. Επομενως το να καθισεις και να διαβασεις, μπορει να βοηθησει στο να τελειωσεις τη σχολη (αρα και στο να μη σ απασχολουν τα λαθη που γινονται σ αυτη), αλλα οπου και να πας στη ζωη σου λαθη θα βρεις παντου, το να κανεις τη δουλεια σου και να μην ασχολεισαι, μακροχρονια, δεν ειναι βιωσιμη λυση.

Οι ανθρωποι δεν ειναι ιδιοι και σιγουρα δεν εχουν τις ιδιες εμπειριες. Ετσι ειναι λογικο ο καθενας να μην αντιλαμβανεται τα πραγματα με τον ιδιο τροπο, ή και ακομα να μην θελει να τα αντιληφθει καν, ειναι δικαιωμα του. Επομενως το οτι καποιος Α βλεπει λαθος σε κατι, ενω καποιος αλλος Β οχι, σημαινει οτι καποιος απ τους δυο εχει το προβλημα: ειτε ο ενας το βλεπει παραλογα, ειτε ο αλλος ειναι τυφλος. Οσο μαζευονται περισσοτεροι που να υποστηριζουν με τα βιωματα τους ή τις αποψεις τους μια απ τις δυο πλευρες, τοτε ξεκαθαριζει ποια ειναι η πραγματικοτητα.

Η ικανοτητα καποιου στην επικοινωνια δεν αντικατοπτριζεται απο τον δεικτη νοημοσυνης που εχει, οπως και οι πολιτικες του πεποιθησεις. Παραδειγματα ο Χιτλερ, ηταν φασιστας, ωστοσο ειχε αρκετα υψηλη νοημοσυνη για να παρασυρει εκατομυρια γερμανους στο θανατο και να ξεκινησει ενα κινημα το οποιο κατεκτησε σχεδον ολη την ευρωπη. Άλλο παραδειγμα υψηλης νοημοσυνης, με φτωχη ικανονητα επικοινωνιας εισαι εσυ φιλε μου. Φανταζομαι εισαι αρκετα εξυπνος για να τελειωσεις τη σχολη, αλλα δυστυχως ο δεικτης νοημοσυνη σου δεν ειναι χρησιμος στο να καταλαβεις οτι καποιος που εκφραζει μια γνωμη για το κατι λαθος παραθετοντας στοιχεια γι αυτο, τον κανει αριστερο, αρα/και βλακα. Το να εχεις αποψη για πραγματα που σε αφορουν, δεν σε κανει αριστερο, ουτε αναρχικο, σε κανει σκεπτομενο ανθρωπο και οχι ζωο.

Λαθη γινονται παντου και παντα. Ολοι κανουν λαθη, κανενας δεν ειναι αλανθαστος και προσωπικα δεν διεκρινα καπου ο φιλος rap-rip να κανει αυτον τον υπαινιγμο. Το να καταλαβαινεις ομως οτι τα λαθη ειναι φυσιολογικα και ανθρωπινα δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να σε απασχολουν ή δεν πρεπει να τα σχολιαζεις. Τα λαθη υπαρχουν για να διδασκουν και να διορθωνονται.

Υγ1
Το "τα λαθη υπαρχουν για να διδασκουν" δεν ειναι quote για να δωσει κινητρο σε καποιον να γινει καθηγητης στον τομεα της εκπαιδευσης.
Υγ2
Πραγματικα δεν ξερω αν ειναι αστειο, η λυπηρο το γεγονος οτι προσθεσες στην κουβεντα πολιτικη διασταση, χωρις καποιο υπαρκτο ερεθισμα και γενικοτερα ολη αυτη η ρητορικη μισους για τον κομμουνισμο. Ευχομαι οι πολιτικοι σου προγονοι να ηταν με αυτους που πεθαναν για την απελευθερωση της χωρας και του πλανητη απο τον φασισμο και θαφτηκαν στο χωμα και οχι αυτοι που ορκιστηκαν με παθος στο να τον υπηρετουν και θαφτηκαν σε πηγαδι.
με τη μανασ την εκη
Άβαταρ μέλους
sub_Hero
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Παρ, 03 Ιαν 2014 1:37 pm
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό Ramrod » Σάβ, 04 Ιούλ 2020 4:19 pm

sub_Hero έγραψε:
chameleon έγραψε:Rar-rip διάβασα ένα από τα μακρυναρια σου.
[.....]


[.....]
Το να εχεις αποψη για πραγματα που σε αφορουν, δεν σε κανει αριστερο, ουτε αναρχικο, σε κανει σκεπτομενο ανθρωπο και οχι ζωο.
[....]


Δικαστήριο
Άβαταρ μέλους
Ramrod
 
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Παρ, 09 Οκτ 2015 4:53 pm
Τοποθεσία: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό Kcr565 » Σάβ, 04 Ιούλ 2020 4:23 pm

Ramrod έγραψε:
sub_Hero έγραψε:
chameleon έγραψε:Rar-rip διάβασα ένα από τα μακρυναρια σου.
[.....]


[.....]
Το να εχεις αποψη για πραγματα που σε αφορουν, δεν σε κανει αριστερο, ουτε αναρχικο, σε κανει σκεπτομενο ανθρωπο και οχι ζωο.
[....]


Δικαστήριο



:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :ugeek: :ugeek:
“No one gets left behind, remember?”
Άβαταρ μέλους
Kcr565
 
Δημοσιεύσεις: 294
Εγγραφή: Σάβ, 19 Δεκ 2015 6:39 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό dokimi » Σάβ, 04 Ιούλ 2020 8:55 pm

Αγαπητέ κ. Βαμβάτσικε

μου απευθύνατε προσωπική πρόσκληση για καφέ και οφείλω να απαντήσω, αν και είχα πει ότι δεν θα επανέλθω. Θα ήθελα όμως να αναφερθώ και σε κάποια άλλα πράγματα.

Δ.Βαμβατσικος έγραψε: ...τουλάχιστον 20-25 άτομα ... δεν κατάφεραν να εγγραφούν στη δια ζώσης εξέταση των Σιδηρών Ι.


Δ.Βαμβατσικος έγραψε: ...Έχουν γραφτεί όλοι όσοι θέλουν να το δώσουν...


Εδώ διαπιστώνει κάποιος μία ασυνέχεια στα γραφόμενά σας. Είτε αυτό, είτε πραγματικά πιστεύετε ότι ψυχολογήσατε και δεν ήθελαν πραγματικά να δώσουν όσοι γράφτηκαν μεν στο εξάμηνο αλλά έχασαν την ανακοίνωση σας.

Στα του καφέ τώρα, εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να πιούμε μαζί καφέ στο 222. Θα ήθελα όμως να φωνάξετε και τα 20-25 άτομα που αποκλείσατε από την εξέταση και να μας εξηγήσετε με ηρεμία πως οι καλές σας προθέσεις οδήγησαν στον αποκλεισμό τους. Ξέρετε τα στοιχεία τους, πιστεύω.
Νομίζω ότι θα τα βολέψουν και θα χωρέσουμε όλοι στο μαγαζί, σε αντίθεση με το campus του πολυτεχνείου που δεν βρέθηκε χώρος.
Αν και εγώ θα προτιμούσα αυτή η συζήτηση να είχε γίνει σε κάποιο τμήμα των καθηγητών της σχολής, όπως προείπα, για να δώσουμε τη δυνατότητα στον κ. Μπαλλή να αλλάξει μέρα/ώρα της σιδηροδρομικής αν θέλει αφού εσείς δεν θέλατε ή να ψάξει ο κ. Λαγαρός στα συρτάρια του να βρεί τα κλειδιά για τις αίθουσες π.χ.στο κτίριο Αντοχής Υλικών.

Αφού αναφέρατε τις μάσκες και τον κορωνοϊό (ελπίζω να μην ήταν ειρωνικό σχόλιο) θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι δεν είναι υποχρεωτικές για τους πελάτες στις καφετέριες.
Αυτό όμως που είναι υποχρεωτικό, σύμφωνα με τον κανονισμό της σχολής για αυτή την εξεταστική, είναι ότι απαγορεύεται η παραμονή των φοιτητών στους χώρους της σχολής πριν και μετά την εξέταση. Οπότε τι προτείνετε να κάνουν οι φοιτητές που δίνουν και τα δύο μαθήματα και με τόση φροντίδα τους βάλατε στην πρώτη βάρδια; Να παραβιάσουν τον κανονισμό και να κάτσουν στην σχολή; Να πάνε σπίτια τους και να επιστρέψουν; Ή μήπως θα φροντίσετε για καφεδάκι στο 222 να τα πείτε; (Αν γίνει το τελευταίο μην ξεχάσετε να φωνάξετε τα 20-25 άτομα που είπαμε πιο πάνω)

Χαίρομαι που θα διορθώσετε ταχύτατα την πρόοδο, η οποία δόθηκε με κλειστά μικρόφωνα και κάμερες και για την οποία είχατε πει ότι ήταν πρόβα για τις τελικές εξετάσεις σύμφωνα με τις υποδείξεις του πρύτανη. Δυστυχώς δεν μπορούμε να διαπιστώσουμε αν ήταν πετυχημένο το πείραμα και ήμασταν αρκετά ώριμοι ή αν αντιγράψαμε και πήραμε όλοι 10, γιατί 3 μήνες μετά και 3 μέρες πριν την τελική εξέταση δεν έχουμε δει τους βαθμούς.

Και αυτό είναι το μόνο που βγήκε από την απάντησή σας. Γιατί γράψατε μία παράγραφο προσπαθώντας να βρείτε επιθετικούς προσδιορισμούς για το πρόσωπό σας που απορρέουν από τα σχόλια μου και άλλη μία παράγραφο να μας καλέσετε για καφέ. Δεν είπατε ούτε λέξη για τους φοιτητές που αποκλείσατε και ότι ζητάγατε τον αυτοαποκλεισμό από τους υπόλοιπους για να σας βγουν οι αίθουσες.

Θεωρείται ότι μπορεί να μην εννοώ αυτά που γράφω. Μην μπερδεύεστε. Τα εννοώ και για αυτό τα γράφω.
Πλέον θεωρώ ότι δεν έχει νόημα αυτή η συζήτηση από μεριάς μου. Στις απαντήσεις σας πετάτε την μπάλα στην εξέδρα, τσουβαλιάζετε τους κακούς φοιτητές, οι οποίοι έχουν την ευθύνη ενώ ο διδάσκων έχει κάνει το καλύτερο που γίνεται και κάτι παραπάνω και φέρνετε παραδείγματα τελείως άσχετα και διαφορετικά με τον τρόπο που θέλατε να κάνετε εσείς την εξέταση ( στο Stanford συγκεκριμένα δεν το κάνουν από ωριμότητα. Είναι ιδιωτικό πανεπιστήμιο με πάρα πολύ ακριβά δίδακτρα και πολύ συγκεκριμένη διαλογή φοιτητών. Αν αποκλειστείς χάνεις και τα δίδακτρα που έχεις προκαταβάλει. Επίσης προωθεί τον ανταγωνισμό με την έννοια ο θάνατος σου η ζωή μου, αφού έχει κύκλους σπουδών που στο πρώτο έτος παίρνει π.χ. 100 άτομα και στο δεύτερο συνεχίζουν μόνο οι π.χ. 50 καλύτεροι).
dokimi
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Σάβ, 27 Ιουν 2015 10:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1950

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό Anakin » Σάβ, 04 Ιούλ 2020 9:58 pm

Ramrod έγραψε:
Anakin έγραψε:Πόσο συχνά μπαίνει κάποιος από κατατακτηριες μετά από φπψ/νομική/πολ.οικ.;

Αμένσιωτο σε όσους δυσκολεύτηκαν διαφορικές;

Απλά, βλέπω ότι ο ντιμβαμβα είναι μερακλής εκθεσάς. Οφκωρς -μεσουσης εξεταστικής (τουλάχιστον)- τουλουντουρού, αλλά είπα να αποδώσω τα εύσημα και τα σέβη μου
Άβαταρ μέλους
Anakin
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Τετ, 15 Φεβ 2017 6:17 am
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό civil123 » Σάβ, 04 Ιούλ 2020 10:03 pm

Off topic:
Καταλαβαίνεις ότι έχεις γεράσει όταν βαριέσαι να διαβάσεις τους καυγάδες στο mqn
Άβαταρ μέλους
civil123
 
Δημοσιεύσεις: 254
Εγγραφή: Δευτ, 15 Φεβ 2016 9:34 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό Ramrod » Σάβ, 04 Ιούλ 2020 10:04 pm

Anakin έγραψε:
Ramrod έγραψε:
Anakin έγραψε:Πόσο συχνά μπαίνει κάποιος από κατατακτηριες μετά από φπψ/νομική/πολ.οικ.;

Αμένσιωτο σε όσους δυσκολεύτηκαν διαφορικές;

Απλά, βλέπω ότι ο ντιμβαμβα είναι μερακλής εκθεσάς. Οφκωρς -μεσουσης εξεταστικής (τουλάχιστον)- τουλουντουρού, αλλά είπα να αποδώσω τα εύσημα και τα σέβη μου


Δε σκέφτηκα αυτή την προσέγγιση :thumbup:
Άβαταρ μέλους
Ramrod
 
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Παρ, 09 Οκτ 2015 4:53 pm
Τοποθεσία: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Εξεταστική Εαρινού 2019-20 (Κορωνοεξεταστική)

Δημοσίευσηαπό μουχαλασετοspace » Κυρ, 05 Ιούλ 2020 2:38 pm

chameleon έγραψε:Rar-rip διάβασα ένα από τα μακρυναρια σου.
Πραγματικά αν αφιερωνες τόση φαιά ουσία να περάσεις κανένα μάθημα, δε θα γκρινιάζεις τόσο.
Προσωπικά δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα με κανένα καθηγητή και από αυτούς που αναφέρεις αλλά από όλους γενικά. Ίσως έχεις πρόβλημα επικοινωνίας. Το οποίο μεταφράζεται σε IQ πατάτας. Αυτό σε συνδυασμό με το ότι έχεις άποψη για όλα, γκρινιάζεις για όλα και σου φαίνονται όλα στραβά, ένα μπορεί να σημαίνει: έχεις IQ ΚΝιτη ή Αναρχικού.

Στρώσου διάβασε.
Αν δεν καταλαβαίνεις κάτι, ξαναρώτα με ευγένεια μέχρι να μαλλιασει η γλώσσα σου. Δεν τα αρπάζουν όλοι με τη μια και δεν είναι ντροπή.
Αν πιστεύεις ότι κάτι έγινε λάθος, πρέπει να καταλάβεις ότι λάθη συμβαίνουν. Σε όλους. Εκτός από εσένα φυσικά.
Επίσης, αν πιστεύεις ότι κάποιος έκανε λάθος, απλά μπορεί αυτός να είχε διαφορετική προσέγγιση από σένα σε κάποιο θέμα. Στην ερώτηση "τι υποβρύχια πρέπει να έχουμε, μεγάλα ή μικρά;" (Στάλιν) όταν η πλειοψηφία πει "μεγάλα" δε σφάζεις όσους απάντησαν "μικρά" ως προδότες της ΕΣΣΔ.
Το γεγονός ότι μόνο εσύ κατεβάζεις εξαψαλμους για όλους και για όλα δε σημαίνει ότι οι υπόλοιποι δεν είναι τολμηροί.
Ψαξου λίγο και αναθεωρησε.


Διάβασα και γω το μακρυνάρι σου. Έβαλες στο μπλέντερ σχολή, καθηγητές, Στάλιν, αναρχικούς, υποβρύχια και βουαλά! 2 παράγραφοι που στην ουσία για το θέμα που συζητιέται δε λένε απολύτως τίποτα. Εκτός βέβαια από το ότι "εγώ δεν έχω με κανέναν καθηγητή πρόβλημα, όλα είναι μια χαρά, λάθη γίνονται αλλά τι α κάνς, α κατς α μαλωσ". Με το μόνο που φαίνεται να έχεις πρόβλημα είναι οι αριστεροί για τους οποίους έχεις βγάλει και εκτενές πόρισμα για το IQ τους. Στο ίδιο κείμενο με αυτό το πολύ πετυχημένο τσουβάλιασμα κατηγορείς τους άλλους για αποψάρα ενώ του κάνεις και υποδείξεις για στρώσιμο στο διάβασμα σαν καλός μέντορας. Ειρωνεία? Αυτοσαρκασμός? Εσύ ξέρεις.

Είναι κλασικό γνώρισμα του κυρ Παντελή και φοριέται πολύ στις μέρες μας το "εγώ κοιτάω τη δουλίτσα μου, δεν έχω πρόβλημα, δεν ασχολούμαι". Και όταν κάποιος αναφέρει μια σωρεία προβλημάτων απαξίωση, μπάλα στην εξέδρα και... ΕΣΣΔ. Δεν ξέρω αν εσύ κρέμεσαι όλη μέρα από το μέιλ σου, γράφεις με την ταχύτητα του φωτος, διαβάζεις όλη μέρα ή έχεις μαγικές ικανότητες. το μόνο που ξέρω είναι ότι πολλά από τα καλά που βλέπεις γύρω σου, στη σχολή ειδικότερα αλλά και στην κοινωνία γενικότερα, δεν είναι έτσι επειδή έπεσαν από τον ουρανό ή επειδή γράφτηκαν στις 10 εντολές του Μωυσή. Μια βόλτα από αλλά ιδρύματα όπως πχ η Πάντειος που καθηγητές επέλεξαν να μην κάνουν καθόλου μάθημα όλον αυτόν τον καιρό ή παιδιά δεν μπορούν να στείλουν τα γραπτά τους επειδή η πλατφόρμα είναι χρέπι και πάνε αυτόματα για Σεπτέμβρη (λες και είναι δική τους ευθύνη), θα πείσει. Βέβαια εσύ ως μη αναρχικός ή Κνιτης, συνεπώς και κάτοχος αστρονομικού ΙQ, μπορεί και εκεί να μην είχες κανένα πρόβλημα, ποιος ξέρει?
μουχαλασετοspace
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: Πέμ, 25 Φεβ 2016 8:54 pm
Έτος εισαγωγής: 0

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μαθήματα-Γενικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης