
dman έγραψε:Αγαπητέ κ. Βαμβατσικε, μου φαίνεται έχουμε γίνει σόου στους mqn-ήτες, κάτι που δεν μας χαλάει να πούμε στο σημείο αυτό. Παρόλα αυτά, να τονισω ότι από ανώνυμους χαρακτηρισμους απέχω, είτε σε εσάς είτε στον οποιοδήποτε! Είναι και ο λόγος που είχε αυτή την αγάπη το πρώτο μου μήνυμα, και κάποιοι αφελής θεωρησαν οτι σας "γλείφω";;; δεν ξέρω. Καμία πρόθεση, έδωσα απλά νέα βάση σε ενα επικείμενο διαλογο, διαφωνώντας με τους χαρακτηρισμους του dokimi, αλλά συμφωνώντας με το γενικό νοημα της τοποθέτησης του.
Στο δια ταύτα λοιπόν, βλέπω σας αρεσουν τα λαϊκά.. Ωραίο το Φταίω του Οικονομόπουλου, αλλά μην εξαπαταστε! Ας μείνουμε στην ουσία, η οποία εχει κατ εμέ τις εξης βάσεις : κατασκευή οδών, με Cisco webex, γραπτή εξέταση, μηχανική των ρευστών με microsoft teams και forms, το ίδιο και διαφορικές! Σίδερα 1 από κοντά γιατί δεν μπορει να εξασφαλιστεί το αδιάβλητο της εξέτασης, που ξαναλεω σε μάθημα που γραφεις με ανοιχτο τυπολογιο και μια σελίδα με ατομικες σημειώσεις! Τουλάχιστον αστείο το επιχείρημα! Εκτός και αν θεωρείτε τους συναδέρφους σας, διανοητικά κατώτερους, ή εξαπατημενους απο την χρήση της τεχνολογίας και θύματα της νέας τάξης του κορονοιου! Κάποιοι σας δείξανε τον δρόμο, αλλά εσείς αρκεστηκατε στο να αλλάξετε τον τρόπο εξέτασης μέσα στην εξεταστική!Ακόμα να πείτε κάτι για αυτο! Μα τόσο πολύ κακό ειναι αυτό ρε παιδιά; εεε εγώ ήρθα από την πόλη που διαμενω μόνο για τα σιδηρα!δύο ώρες μέσα στη ζέστη, και άλλα σαράντα λεπτά για το σπίτι! Μην σας τύχει.... Και δεν νομίζω να ειμαι ο μόνος παθών! Επίσης, αν μπορείτε, να απαντήσετε γιαβτην σιροδρομικη, που πεφτει την ιδια ωρα με το μάθημα σας! Μιλάμε για κατόρθωμα από τα λίγα! Θέλω να πιστεύω για να μην προτρέχω, οτι εχετε φροντίσει οτι δεν υπάρχει φοιτητής που χρωστάει και τα δύο, και τυχαίνει να είναι στη δεύτερη βάρδια! Τέλος, μια ερώτηση θελω να σας κάνω! Αν ειχανε υπερβεί το όριο συμμετοχής για το μάθημά σας, και έρχονταν εκείνη την μέρα παραπάνω φοιτητές, τι θα τους κάνατε; θα τους διωχνατε; είχατε φροντίσει κάποια έξτρα μορφή εξέτασης, εστω και προφορική για αυτους που δεν θα μπορούσαν αδίκως να παραβρεθούν στην εξέταση;
Κλείνοντας αυτό το υπέροχο κείμενο, ούτε καν ξέρω εγώ, (δεν έχω την ικανότητά σας στην έκθεση, αλλά δεν είμαι και τόσο ξύλινος στις απαντήσεις μου!) θέλω να σας απαντήσω στην πρόταση για καφέ, μην σας αφήσω με την αγωνία της παρουσίας ή μη της αφεντιάς μου! Δεν πιστεύω ότι την θεωρείται σοβαρή την πρόταση! Είναι κάποιο χιούμορ που αργώ να το πιάσω μάλλον! Έτσι λύνεται τις διαφορές σας με τους φοιτητές; τους πατε στο 222 για καφέ και όλα βρίσκουν το δρόμο τους; καλώς ή κακώς, σε σαιτ φοιτητών των πμ του εμπ, μπήκατε επώνυμα και απαντήσατε σε θεμα που σας αφορά Εε, λοιπόν από εμένα εδώ θα μείνει το θέμα αυτό! Εξάλλου δεν έχω εμπιστοσύνη σε κανένα καθηγητή και μην το πάρετε προσωπικά! Καταλαβαίνετε ελπίζω! Μια απάντηση αν θέλετε σε αυτά, και τα όσα είπε και ο dokimi και είμαστε κομπλέ! Αν θέλετε, αν πάλι δεν θέλετε, θα τα συζητάμε με χιουμορ μετά από χρόνια σε κανα μπαράκι ή σε σουβλατζιδικο όπως προτείνατε! Φιλιά!!
Αγαπητέ dman
Επίτρεψέ μου να ξεκινήσω από το προφανές για εμένα: Ασφαλώς και το εννοώ να πάμε για καφεδάκι στο 222 ή έστω για πιτόγυρα σε δυνατό σουβλατζίδικο (προτάσεις δεκτές). Υπάρχει σοβαρός λόγος για αυτό. Βλέπεις, ο εξ αποστάσεως διάλογος θέλει μεγάλη προσπάθεια και από τις δύο πλευρές, και πάλι δεν είναι εύκολο να αποφύγεις τις παρερμηνείες καθότι δεν υπάρχει η αμεσότητα, δηλαδή η δυνατότητα να δεις το πρόσωπο του άλλου, να ζητήσεις διευκρίνιση για κάτι που είπε, και εν τέλει να πάρεις μια άμεση απάντηση για οποιαδήποτε απορία σου δημιουργείται. Πρέπει να περιμένεις το επόμενο μήνυμα και στο μεταξύ όλα τα σκοτεινά σημεία αρχίζουν και παίρνουν απειλητική διάσταση. Για να είμαι σαφής, στο παραπάνω σου μήνυμα, και με όλη την καλή διάθεση που δείχνεις, ανησυχείς και εσύ ότι μπορεί να κατηγορηθείς από συμφοιτητές σου για γλείψιμο λόγω παρερμηνείας των προθέσεών σου, ενώ από την άλλη καταφέρνεις (άθελά σου ελπίζω) να μου αποδώσεις μια σειρά από χαρακτηρισμούς: Εξαπατώμαι, χρησιμοποιώ αστεία επιχειρήματα ή ενδεχομένως θεωρώ τους συναδέρφους μου ανίκανους ή και διανοητικά κατώτερους, ενώ είμαι ανοργάνωτος ή και απρόσεχτος, αφού πιθανόν δεν ξέρω να προσέξω ότι κάποιοι μπορεί να έχουν άλλο μάθημα στη δεύτερη βάρδια, και εν τέλει δεν έχω στρατηγική για το πώς θα δοθεί ένα μάθημα και ταλαιπωρώ τους πάντες. Πιθανολογώ ότι δεν εννοείς τίποτε από τα παραπάνω, αλλά τα λες, και δυστυχώς scripta manent. Δεν είναι καλύτερα να περάσουμε στο verba volant, όπου μπορείς να με προσβάλεις κατά λάθος, να σου το πω επιτόπου, να το διορθώσεις (ελπίζω), και να προχωρήσουμε σε μια αμοιβαία κατανόηση χωρίς σκιές και υπόνοιες; Το καφεδάκι στο 222 είναι ο τρόπος μου να αλλάξω από τη μία μορφή διαλόγου, όπου αν δεν προσέξεις εύκολα παρερμηνεύεσαι, στην άλλη, όπου οι παρερμηνείες διορθώνονται επιτόπου και τα πάθη καταλαγιάζουν. Οπότε ναι, η πρόταση που έκανα ισχύει.
Τώρα επί του θέματος της μη εμπιστοσύνης, δε μπορώ να κάνω πολλά. Για εμένα είναι μεγάλο θέμα να μην εμπιστεύεσαι τους διδάσκοντές σου, και θεωρώ ότι μειώνει τη μόρφωση και την εμπειρία που λαμβάνεις από τις πανεπιστημιακές σου σπουδές, γιατί πώς μπορείς να διδαχθείς πραγματικά (και δε μιλάω για εξισώσεις μόνο) από άτομα που δεν εμπιστεύεσαι; Μην πάμε στο άλλο άκρο ότι επίκειται η αγιοποίησή μας, όμως ξέρω ότι μπορείς να βρεις πολύ καλό κόσμο μέσα στη σχολή που μπορεί να σε βοηθήσει να πας μπροστά, κόσμο που πιστεύει ότι κάνει ένα λειτούργημα, όχι απλά ένα επάγγελμα. Τουλάχιστον ελπίζω να μην θεωρείς ότι έχω ένα παμπόνηρο σχέδιο (a cunning plan για τους οπαδούς του Black Adder) να σου αφαιρέσω το πέπλο της ανωνυμίας για να σε βασανίζω χαιρέκακα στα επόμενα Ν χρόνια (όπου Ν>10).
Επί του τρόπου εξέτασης, το θέμα της επιτήρησης ή μη των εξεταζομένων πάει πολλά χρόνια πίσω. Κάποια πανεπιστήμια (π.χ. Stanford) είναι υπέρ του κώδικα τιμής. Υπογράφεις στο γραπτό σου ότι θα τηρήσεις τους κανονισμούς και όλοι οι επιτηρητές φεύγουν από την αίθουσα. Σε πολλά μαθήματα δικαιούσαι μάλιστα να πάρεις το γραπτό σου στο σπίτι ή στην καφετέρια, αρκεί να το υποβάλεις έγκαιρα. Αν όμως πιαστείς να συνεργάζεσαι ή να αντιγράφεις, διαγράφεσαι από το πανεπιστήμιο χωρίς δεύτερη κουβέντα. Άλλα πάλι πανεπιστήμια (π.χ. UC Berkeley) έχουν επιτήρηση και μάλιστα αυστηρότατη. Σε κάποια μαθήματα μαζί με τα θέματα παραδίδεις και το χειρόγραφο τυπολόγιό σου και ελέγχεσαι για το τι έγραψες μέσα. Τώρα, πολύ θα μου άρεσε να πάμε σε κώδικα τιμής. Θεωρώ την καλλιέργεια της εντιμότητας βασικό στοιχείο της εκπαίδευσης που πραγματικά μπορεί να βοηθήσει και εμάς αλλά και τους γύρω μας. Ατυχώς όμως, δε θεωρώ ότι υπάρχει ακόμα η ωριμότητα για να έχουμε στην Ελλάδα εξετάσεις χωρίς επιτήρηση. Αν δε σε πείθω εγώ, αφήνω τον dokimi να το κάνει.
Για τα υπόλοιπα, περί οργάνωσης κλπ, πρόσεξε ότι η αλλαγή του τρόπου εξέτασης ανακοινώθηκε ένα μήνα (για την ακρίβεια, 33 ημέρες, 4 Ιουνίου) πριν την εξέταση, πριν καν αρχίσει η κανονική εξεταστική. Αν δε φτάνει τόσος χρόνος, ειλικρινά δεν ξέρω τι να πω. Έχουν γραφτεί όλοι όσοι θέλουν να το δώσουν και προφανώς έχουμε φροντίσει να μην υπάρχει πρόβλημα με άλλα μαθήματα (και δεν είναι μόνο η Σιδηροδρομική). Αν ήξερες πόσος χρόνος έχει αναλωθεί από τους διδάσκοντες σε συζητήσεις, εγγραφές, οργάνωση αιθουσών, ετοιμασία πολλαπλών θεμάτων, κλπ. θα καταλάβαινες γιατί είναι τόσο οδυνηροί οι χαρακτηρισμοί και οι κατηγορίες που εκτοξεύονται δημοσίως. Αν μη τι άλλο, δες πώς θα πάει η ερχόμενη Τρίτη και κρίνε εκ του αποτελέσματος.