
Έχω ζήσει συνελεύσεις επί συνελεύσεων αλλά κάποια σοβαρή συζήτηση μεταξύ φοιτητών για το πως θα διαμορφώσουμε το πρόγραμμα σπουδών δεν έχω δει .
Κοίτα, απ'ότι έχω δει στη σχολή και σε σύγκριση με άλλες σχολές δεν υπάρχει το οργανωτικό υπόβαθρο για να γίνει μια διαρκής προσπάθεια βελτίωσης του προγράμματος σπουδών με συμμετοχή των φοιτητών. Βέβαια δεν είμαι και φοβερά ενημερωμένος στο θέμα, οπότε αν κάνω λάθος διορθώστε. Καλό θα ήταν κάποια παιδιά που ήταν στις επιτροπές βελτίωσης όταν αυτές έγιναν να μας πουν την εμπειρία τους, αλλά θεωρώ ότι δεν υπάρχει κάποια σοβαρή, συνεχής προσπάθεια. Και φυσικά, εάν εμπλακούν σε αυτό το θέμα οι παρατάξεις δι'αντιπροσώπων έχει χαθεί η μπάλα. Είναι πολύ καλύτερο πιστεύω να υπάρχουν κάθε χρόνο ανοικτές επιτροπές φοιτητών που θα καταθέτουν ολοκληρωμένες προτάσεις βελτίωσης για κάθε έτος σπουδών. Η μόνη προϋπόθεση θα είναι οι φοιτητές να είναι για παράδειγμα 2 χρόνια μεγαλύτεροι από το έτος για το οποίο καλούνται να φτιάξουν προτάσεις (για μικρά έτη, πτυχιούχοι ή μεταπτυχιακοί για τα μεγάλα

Επίσης η δική μου άποψη είναι ότι στα πρώτα έτη γίνονται αρκετά πράγματα που δεν έχουν τόσο θέση στο πρόγραμμα σπουδών μας, και θα μπορούσαν να αντικατασταθούν με κάτι πιο χρήσιμο. Τέλος, ακόμα και στα μαθήματα που είναι πιο αναγκαία για τις σπουδές μας, πόσα άραγε γίνονται με το σωστό τρόπο και τα ορθά μέσα;
Για παράδειγμα:
ΓΙΑΤΙ ρε συνάδελφοι επιμένουμε να κάνουμε αυτή τη Fortran, αντί να δώσουμε πιο πολλή βάση σε νεότερα εργαλεία, όπως το εκπληκτικό MatLab; Το "επιχείρημα" του ότι η Fortran έχει μεγάλη πηγή έτοιμων προγραμμάτων για πολιτικούς μηχανικούς δεν στέκει πιστεύω. Αφ'ενός γιατί τα περισσότερα έχουν ήδη μεταφραστεί σε άλλες γλώσσες, και αφ'ετέρου γιατί θα αρκούσε μια σύντομη κάλυψη της Fortran ώστε να μας δώσει τα εφόδια να αξιοποιούμε τα προγράμματα αυτά. Δεν χρειάζεται να την τρώμε στη μάπα ένα εξάμηνο.
Επίσης αναρωτειθείτε την ποιότητα των αρχιτεκτονικών μαθημάτων στη σχολή (απαραίτητα διότι ως γνωστόν εμείς είμαστε ΚΑΙ αρχιτέκτονες εκτός των άλλων, αλλά δυστυχώς δεν τα καταφέρνουμε και για αυτό κυκλοφορούν τόσα εκτρώματα οικοδομές εκεί έξω). Η διδασκαλία τους είναι ελλιπής σε πολύ μεγάλο βαθμό, και αυτό οφείλεται δυστυχώς στους διδάσκοντες.
Αυτάαα.
