Αστικά Υδραυλικά Έργα (2009-10)

Συντονιστής: University Editors

Re: Αστικά Υδραυλικά Έργα (2009-10)

Δημοσίευσηαπό patsoum » Τετ, 15 Σεπ 2010 7:21 pm

Παιδιά συμφωνώ και εγώ με τα περισσότερα. Όντως το μάθημα αυτό μπορεί στο Ίντερνετ να έχει καλές σημειώσεις αλλά πρέπει να καταλάβουμε οτι είμαστε επιστήμονες και στην επιστήμη δεν υπάρχουν περιορισμοί. Δεν έχει σημασία ο συγγραφέας του βιβλίου, η προέλευση, σημασία έχει η μέθοδος που χρησιμοποιείται. Αν είναι σωστή θα πρέπει να γίνεται δεκτή. Άλλωστε ο καθένας έχει τον τρόπο του. Αν κάποιος καταλαβαίνει καλύτερα από τα βιβλία δεκτό, αν καταλαβαίνει καλύτερα από κάπου αλλού δεκτό πάλι. Δηλαδή αν κάποιος έφερνε ένα πολύ καλό σύγγραμμα από τη βιβλιοθήκη, που αυτός είναι ο σκοπός της να παρέχει πρόσθετες πηγές γνώσης, θα υπήρχε πρόβλημα; Άλλωστε πολλοί καθηγητές παροτρύνουν εμάς να διαβάζουμε και άλλα συγγράμματα. Δεν κολλάνε αν είναι δικό τους ή όχι. Δεν έχει σημασία η ταμπέλα που αναγράφει, το περιεχόμενο μετράει. Και τέλος χωρίς να δίνουμε επιπλέον διαστάσεις στο θέμα η συμπεριφορά διδάσκοντα απέναντι σε άτομα, όπως και εγώ, που είχαν Ματίνα ήταν αρκετά ειρωνική μπροστά σε όλο τον κόσμο.
Walk on with hope in your heart and you will never walk alone...
patsoum
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: Τρί, 17 Φεβ 2009 12:07 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Αστικά Υδραυλικά Έργα (2009-10)

Δημοσίευσηαπό Alexander » Τετ, 15 Σεπ 2010 7:34 pm

Καλά, διαβάστε απ'τις σημειώσεις τους και όταν με το καλό φύγετε με το βαθμάκι, θα τα έχετε ξεχάσει όλα τα παραπάνω - όπως έκανα κι εγώ, που βρέθηκα να λέω "βρε κοίτα να δεις που δεν είναι και τόσο *μπιπ* τελικά" :P

Στην τελική δε θα πρεπε να σας αγγίζει το ζήτημα. Δε νομίζω να κρέμεται η επιτυχία στο μάθημα στο αν κάποιος απάντησε σε μια απορία ή όχι, ή τουλάχιστον δε θα έπρεπε. Καμιά φορά μάλιστα είναι και καλύτερο να μη μας απαντάνε: Να θυμίσω το χειμώνα στην εξέταση Υδραυλικής, που καθηγητής μου είπε οτι είναι 100% σίγουρα σωστό το...αντίθετο του σωστού (!), με αποτέλεσμα να χάσω καμια ωρίτσα απ'τις ασκήσεις να βρώ πού διάολο έχω λάθος. Κι αν άφηνα τελικά στο γραπτό το αντίθετο του σωστού, σύμφωνα με τον κο. neaoktana θα ήμουν απαράδεκτος, κακός μηχανικός, "Χ" η ασκηση κτλ κτλ...ννναι :P (αλλά άλλη κουβέντα αυτό, απλά έχετε το νου σας με τις απορίες)
Alexander Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: Σάβ, 14 Ιουν 2008 1:00 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Αστικά Υδραυλικά Έργα (2009-10)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Τετ, 15 Σεπ 2010 10:09 pm

Αυτά τα οποία δεν έχετε καταλάβει κάποιοι /ες (βλ. και οργισμένες παρεμβάσεις μου στο μίτο της Μ.τ.Ρ : "που το είδατε γραμμένο;,.. γιατί δεν κοιτάτε τις ανηρτημένες λύσεις..."
Είναι ότι προσπαθούμε να σας προφυλάξουμε!
Και καλά όταν εκφωνήσεις, για να μη γράψω και λύσεις κρατιούνται κρυφές... από κάπου ο σπουδαστής /ρια πρέπει να "πιαστεί"...
Όταν όμως υπάρχουν όλα, διαφανή, δωρεάν και πιστοποιημένα και αλλού ψάχνετε, συγχωρήστε μου την έκφραση, αλλά πρόκειται για σύνδρομο το οποίο ο Σύνδεσμος Ελληνίδων Ψυχολόγων το ορίζει ως: <Μαζοχισμό του Εξευτελισμού>.
Αύριο, κάποιοι /ες θα ενσωματώνουν στο προϊόν της δουλειά τους τριτοκοσμικές μαϊμούδες (πχ. οπλισμό ή κινέζικα προγράμματα "αντισεισμικού") και θα λένε, "άσε με ρε φιλάρα, το μπετό έχει φιλότιμο" :sick: Όχι βγάζοντας τουλάχιστον κάποιο αντικοινωνικό κέρδος, αλλά από εθισμό :finger:
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Αστικά Υδραυλικά Έργα (2009-10)

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Πέμ, 16 Σεπ 2010 1:46 pm

Εγώ απλά θα σταθώ στο εξής:

Σε όλες τις εξετάσεις του μαθήματος (ενδιάμεση, τελική, επαναληπτική) είναι απαραίτητη η χρήση αριθμομηχανής και στοιχειωδών σχεδιαστικών μέσων, και επιτρέπεται η χρήση των ακόλουθων (και μόνο) βοηθημάτων, τόσο στην εξέταση της θεωρίας όσο και των ασκήσεων:

• πανεπιστημιακών συγγραμμάτων (οποιωνδήποτε),

• του εκπαιδευτικού υλικού που διατίθεται στις ιστοσελίδες του μαθήματος,

• των ιδιόχειρων ασκήσεων που έχουν παραδοθεί στη διάρκεια του μαθήματος από τους φοιτητές, και

• των χειρόγραφων ιδιόχειρων σημειώσεων που έχουν κρατήσει οι φοιτητές στη διάρκεια των παραδόσεων.

Πηγή: εδώ


Πουθενά δεν αναφέρεται η Ματίνα στα παραπάνω, οπότε οι διδάσκοντες είναι καλυμμένοι σε περίπτωση που αποφασίσουν να μην την επιτρέψουν. Μάλλον θα πρέπει να είστε προσεκτικοί με το τι απαιτείται στο τέλος, διότι τρεις σελίδες πριν συνάδελφοι διατείνονταν ότι "όλα είναι ανοικτά" και ότι "χαλαρά πας και με Ματίνες".

Πέραν αυτών, εκτός της δυσάρεστης αλλαγής (μπορεί πριν να άφηναν, τώρα δεν αφήνουν) δεν καταλαβαίνω προς τι ο πανικός. Ούτε παρανόμησαν σε καμία εξέταση, ούτε τα θέματα ήταν διαστημικά. Ίσως η διαχείριση του θέματος να ήταν λάθος (αντί να μην απαντούν σε απορίες θα έπρεπε να κλείνουν τις Ματίνες εξ'αρχής, αν δεν τις ήθελαν ως ανοικτό βοήθημα). Ωστόσο, όπως δεν αφήνουν Ματίνες ανοικτές σε πολλά μαθήματα, έτσι δεν τις αφήνουν και εδώ. Με τη μόνη διαφορά ότι εδώ το μάθημα έχει και ΠΟΛΥ υλικό να συμπληρώσεις.
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3538
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Αστικά Υδραυλικά Έργα (2009-10)

Δημοσίευσηαπό dimlia » Πέμ, 16 Σεπ 2010 1:59 pm

οι λύσεις τον θεμάτων της επαναληπτικής εξεταστικής αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του μαθήματος

edit by Lost.in.Athens: Ευχαριστούμε για την ενημέρωση dimlia! Τα θέματα μαζί με τις λύσεις έχουν αναρτηθεί και στο panel εδώ
dimlia
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Τρί, 07 Ιούλ 2009 5:49 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Αστικά Υδραυλικά Έργα (2009-10)

Δημοσίευσηαπό ingenieurin26 » Παρ, 17 Σεπ 2010 12:44 am

@havale_tsoglan δεν μπορείς να διορθώσεις τα κακώς κείμενα βάζοντας τους όλους στο ίδιο τσουβάλι.

Για το θέμα της Ματινας , πιστεύω κι εγώ πως είναι δικαίωμα καθενός να διαβάζει από όπου θέλει, αλλά διαφωνώ με το να είναι ανοικτή στην εξέταση. Οι καθηγητές έχουν δώσει πολύ υλικό στο οποίο έχουν την εποπτεία του τι υπάρχει μέσα και δεν θα βάλουν κάποια ασκηση που υπάρχει εκεί λυμένη , αλλά δεν γίνεται να κάθονται να ελέγχουν όλη τη Ματίνα για να βρούνε διαφορετική άσκηση. Όποιος θέλει ας διαβάσει τις ασκήσεις και να τις θυμάται όταν γράψει, πρέπει να τις έχει και ανοικτές μπροστά του; Τα ανοικτά βιβλία θα πρέπει να υπάρχουν για να μην αναγκαζόμαστε να μαθαίνουμε απέξω τύπους όχι για να κάνουμε αντιγραφή. Έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που ήμασταν στο δημοτικό.

Και για να απαντήσω και στους διδάσκοντες , το πρόβλημα δεν το έχει η Ματίνα που κάνει λάθη (αν κάνει), το πρόβλημα το έχουμε οι ίδιοι οι φοιτητές που εμπιστευόμαστε ό,τι να ναι χωρις να το πολυσκεφτούμε. Μπορεί πχ τώρα να ανεβάσω μια λυμένη άσκηση με το σκεπτικό ότι θα βοηθήσω κάποιον που τη λύνει να τσεκάρει νούμερα, και κάποιος αντι να πάρει μολύβι και χαρτί να τη λύσει ο ίδιος , να την κάνει ανάγνωση και να αφομοιώσει τα τυχόν λάθη μου. Κακό του κεφαλιού του κατα τη γνώμη μου. Δεν αξίζει να ασχολείται κανείς με τέτοιες περιπτώσεις, το σπίτι μου δεν θα τους το ανέθετα να το χτίσουν.
ingenieurin26
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6361
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 6:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Αστικά Υδραυλικά Έργα (2009-10)

Δημοσίευσηαπό havale_tsoglan » Παρ, 17 Σεπ 2010 1:25 pm

Ρε συνάδελφε,τώρα θεωρείσαι σοβαρός??Τι θα πει επειδή έχει πλούσιο υλικό ο καθηγητής θα γράφουμε με ανοιχτές μόνο τις ασκήσεις του και όχι με ασκήσεις άλλων ''υποδεέστερων'' συναδέλφων?Εφ όσον το μάθημα δίνεται με ανοιχτές σημειώσεις,πρέπει να είναι ΤΑ ΠΑΝΤΑ ανοιχτά!Δεύτερον τι ειρωνεύεσαι ότι δεν είμαστε πλέον στο δημοτικό?Πάρτο χαμπάρι ότι πρώτος μας στόχος είναι να περάσουμε τα μαθήματα,αφού όταν βγούμε στην αγορά εργασίας είτε πάρεις πτυχίο με 6 είτε με 8,πάλι σχεδόν τίποτα δεν ξέρεις!Δες σε πόσα μαθήματα και για ποιούς λόγους κόβεσαι (πχ στη Στατική 2 γιατί σου ξέφυγε μια πράξη όταν όλα τα υπολογίζεις με το χέρι και με ελάχιστο χρόνο) και μετά θα καταλάβεις γιατί οι περισσότεροι θέλουμε απλά και μόνο να περάσουμε ένα μάθημα τ οποίο ούτε θα μας μείνει κάτι ούτε κάναμε κάτι το παραγωγικό!Και τέλος σταματήστε μερικοί εδώ να υπερασπίζεστε τους καθηγητές,έχετε καταντήσει εντελώς γραφικοί!Προς τι τόση αλληλεγγύη προς τους καθηγητές?Θέλετε καμιά διπλωματική σ αυτούς? :think:
Άβαταρ μέλους
havale_tsoglan
 
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Τρί, 07 Ιούλ 2009 6:30 pm
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Αστικά Υδραυλικά Έργα (2009-10)

Δημοσίευσηαπό intelx86 » Παρ, 17 Σεπ 2010 1:28 pm

Και τέλος σταματήστε μερικοί εδώ να κατηγορείτε όλους τους καθηγητές, έχετε καταντήσει εντελώς γραφικοί! Προς τι τόσο μένος προς τους καθηγητές? Παιδικά τραύματα από το σχολείο? :think:
Ποιος είδε τον ικανοτικό και δεν τον φοβήθηκε

I used to be an adventurer like you.
Then I took a longitudinal reinforcement in the knee.


Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
Απολαύστε υπεύθυνα...
Άβαταρ μέλους
intelx86
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2211
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 8:28 pm
Τοποθεσία: 127.0.0.1
Έτος εισαγωγής: 2006

Re: Αστικά Υδραυλικά Έργα (2009-10)

Δημοσίευσηαπό havale_tsoglan » Παρ, 17 Σεπ 2010 1:31 pm

Θες να σ απαντήσω?Όταν σε κόβουν χωρίς λόγο και κάνεις ένα χρόνο παραπάνω έχεις αναρωτηθεί πόσα έξοδα παραπάνω είναι (κι ειδικά γι αυτούς που είναι από άλλη πόλη και νοικιάζουν??)
Άβαταρ μέλους
havale_tsoglan
 
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Τρί, 07 Ιούλ 2009 6:30 pm
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Αστικά Υδραυλικά Έργα (2009-10)

Δημοσίευσηαπό ingenieurin26 » Παρ, 17 Σεπ 2010 1:34 pm

Σε έχει κόψει ο κ. Κουτσογιάννης χωρίς λόγο; Ή το έπαθε αυτό η ξαδέλφη μιας φίλης ενός φίλου σου;
ingenieurin26
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6361
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 6:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 3ο Έτος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron