Σελίδα 1 από 20

Οδοποιία Ι (2009-10)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ, 07 Οκτ 2009 8:02 pm
από ingenieurin26
Enimerotiko.pdf
Ενημερωτικό Φυλλάδιο για το τμήμα Α-Λ
(808.86 KiB) Έχει μεταφορτωθεί 666 φορές

Εδαφικές Μορφές
Η 1η Άσκηση έχει ανέβει εδώ

Re: Οδοποιία Ι (2009-10)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ, 23 Οκτ 2009 10:44 am
από Alexander
Ερώτηση: Όταν θέλουμε ο δρόμος να ακολουθήσει σε κάποιο τμήμα μια ισοϋψή (όπως στο συνημμένο - θέμα μας), στην ισοκλινή πάμε με βήμα D ή δεν έχει σημασία εφ'όσον η κλίση είναι μηδενική στην ίδια ισοϋψή;

Re: Οδοποιία Ι (2009-10)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ, 23 Οκτ 2009 7:04 pm
από Elendil
Αυτό που κοκκίνισες δεν είναι είναι ισοκλινής, είναι τμήμα της πολυγωνικής. Το στάδιο της ισοκλινούς και των κύκλων δε μας το μοιράσανε. Η ισοκλινής δεν κινείται πάνω σε ισοϋψή, την τέμνει μόνο μια φορά. Εδώ που θες να πας "μακριά" με "λ'ιγες" και σχετικά πυκνές ισοϋψεις, απλά διαλέγεις μεγάλο βήμα. Με τη συγκεκριμένη χάραξη προκύπτει, νομίζω, γύρω στα 500m (=25cm στην 1:2000) και κάτι.

Re: Οδοποιία Ι (2009-10)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ, 23 Οκτ 2009 7:18 pm
από Alexander
Το ξέρω οτι είναι η πολυγωνική ρεϊ, το πόσταρα απλά για να καταλάβετε λίγο καλύτερα τι ζητάω (δεν είμαι και τόσο..)
Muchos gracias, απορία ελύθη..! :clap:

Re: Οδοποιία Ι (2009-10)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ, 23 Οκτ 2009 7:35 pm
από merde_conserve
Λίγο περίεργη μου φαίνεται αυτή η πολυγωνική πάντως. Θα μπορούσε να "κόψει πιο λοξά",χωρίς αυτή την ευθεία στο ίδιο υψόμετρο, με πιο πολλούς όγκους χωματισμών βεβαίως-βεβαίως, τουλάχιστον εμείς έτσι το χαμε κάνει.

Re: Οδοποιία Ι (2009-10)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ, 23 Οκτ 2009 7:43 pm
από Alexander
Συμφωνώ - μας είπε και ο Αποστολέρης άλλωστε οτι μας δώσανε "παράδειγμα προς αποφυγήν" (...)

Re: Οδοποιία Ι (2009-10)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ, 23 Οκτ 2009 7:47 pm
από Elendil
Η τελική χάραξη που θα ακολουθήσουμε και την οποία θα μας δείξουν αναλυτικά, θα περιλαμβάνει δυο μεγάλες στροφές αντικαθιστώντας η καθεμιά τις 3 μικρές, ώστε να επιτυγχάνονται μεγαλύτερες ταχύτητες (σ' αυτή τη χάραξη δεν πιάνεις ούτε 40), οπότε θα κόψει αριστερά νωρίτερα.

Re: Οδοποιία Ι (2009-10)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ, 23 Οκτ 2009 11:55 pm
από intelx86
Elendil έγραψε:σ' αυτή τη χάραξη δεν πιάνεις ούτε 40

Θες να δοκιμάσουμε παρέα;

Re: Οδοποιία Ι (2009-10)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 24 Οκτ 2009 3:02 pm
από Elendil
Να δοκιμάσουμε - αφού πάρω το ασφαλιστήριο ζωής στα χέρια μου :D Ξέρω, αυτά είναι τα αγαπημένα σου, αλλά όπως λέει ο Κανελλαϊδης, όποιος πάει με πάνω από 150 σ' αυτούς τους δρόμους θέλει ψυχολόγο 8-)

Re: Οδοποιία Ι (2009-10)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ, 25 Οκτ 2009 3:42 pm
από darko9
στο πρωτο μερος του θεματος μας ζηταει την ισοκλινη, δλδ ενιαια κλιση παντου. στο προηγουμενο μαθημα μας ελεγε οτι με αλλη κλιση μπορουμε να ανεβαινουμε και με αλλη να κατεβαινουμε. αυτο ακυρωνει την ισοκλινη ή πρεπει να την κανουμε ανεξαρτητα και να τη χρησιμοποιησουμε ως μπουσουλα για τα επομενα?