Σελίδα 10 από 12

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 29 Ιουν 2010 9:27 pm
από J.B
πεμπτο μαλλον ειναι εκτος αν κ στα παλαιοτερα θεματα κατι εχει βαλει με ισορροπια μεσα.. για το εβδομο μαλλον τα μειονεκτηματα κ πλεονεκτηματα ζωνων διαβασε..δεν ξερω τι αλλο

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 29 Ιουν 2010 10:12 pm
από civil_emp
Καποιος ειπε παραπάνω ότι απο χρηματορροές παίζει η άσκηση σελίδα 75 από το μπλε. Ναι αλλα αυτό προυποθέτει γνωση των τυπων σελ. 73. Λίγο ύσκολο μου φαίνεται

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 29 Ιουν 2010 10:50 pm
από ???
θα μπορουσε καποιος αν ηξερε να απαντησει ..?σε ενα παλαιοτερο θεμα στην θεωρια ρωταει : τι σημαινει οτι η ζητηση εχει -3% ελαστικοτητα ως προς το κοστος μετακινησης???

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 29 Ιουν 2010 11:13 pm
από elena13
Η ελαστικότητα είναι κάτω από 1 άρα η ζήτηση είναι ανελαστική άρα η ζήτηση δεν αλλάζει πολύ με τη μεταβολή του κόστους. Η ελαστικότητα εκφράζει την ποσοστιαία μεταβολή της ζήτησης προς την ποσοστιαία μεταβολή του κόστους. Άρα ποσοστιαία μεταβολή ζήτησης = -0,03*ποσοστιαία μεταβολή κόστους. Άρα για αύξηση του κόστους 10%, η ζήτηση μειώνεται κατά 0,3%. Νομίζω ότι αυτό σημαίνει. Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος.

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 29 Ιουν 2010 11:18 pm
από Amelie
Εχω μια απορία και θα ήμουν υπόχρεη αν κάποιος μπορεί να μου τη λύσει...Σ ένα παλιότερο θέμα θεωρίας με προσιτότητα που κοίταξα μου γεννήθηκαν οι εξής απορίες:
1)τι σχεση έχει η αντίσταση μετακίνησης με την απόσταση και το χρόνο διαδρομής?(αναλογα ή οχι)
2)Προσιτότητα = Προσπελασιμότητα?και τι σχέση έχουν με την αντισταση των μετακινήσεων???
:think:

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 29 Ιουν 2010 11:31 pm
από ???
ευχαριστω πολυυυ !! :)

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 29 Ιουν 2010 11:35 pm
από amazing_happens
σχετικα με τις Χρηματορροες? πρεπει να ξερουμε τους τυπους της σελιδας 73 απ' εξω? υπαρχει πιθανοτητα να ζητηθει κατι αναλογο?

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 29 Ιουν 2010 11:41 pm
από J.B
Amelie έγραψε:Εχω μια απορία και θα ήμουν υπόχρεη αν κάποιος μπορεί να μου τη λύσει...Σ ένα παλιότερο θέμα θεωρίας με προσιτότητα που κοίταξα μου γεννήθηκαν οι εξής απορίες:
1)τι σχεση έχει η αντίσταση μετακίνησης με την απόσταση και το χρόνο διαδρομής?(αναλογα ή οχι)
2)Προσιτότητα = Προσπελασιμότητα?και τι σχέση έχουν με την αντισταση των μετακινήσεων???
:think:


νομιζω οτι ειναι αναλογα μεταξυ τους, δηλ οσο αυξανεται η απόσταση και ο χρόνος διαδρομής, τοσο αυξανεται η αντισταση μετακινησης. το διαγραμμα αντιστασης μετ.-αποστασης ειναι παραβολικη συναρτηση κ οχι ευθυγραμμη ομως..
Για το δευτερο νομιζω οτι ειναι το ιδιο. προσιτοτητα, προσβασιμοτητα, προσπελασιμοτητα νομιζω ειναι συνωνυμα. κ οσον αφορα τη σχεση μεταξυ τους μπορω μονο να σου πω τη διαφορα τους που τη βρηκα απ τις περισυνες ερωτησεις θεωριας..

∆ΙΑΦΟΡΕΣ ∆ΕΙΚΤΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ & ΠΡΟΣΙΤΟΤΗΤΑΣ
Ο δείκτης αντίστασης µετακίνησης χρησιµοποιείται για µία συγκεκριµένη µετακίνηση, ενώ η προσιτότητα υπολογίζεται για χωροταξικούς όρους και αποτελεί το άθροισµα των δυσκολιών σε µία περιοχή µε συντελεστές βαρύτητας για κάθε χαρακτηριστικό.
ελπιζω να σε βοηθησα εστω κ λιγο..

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 29 Ιουν 2010 11:50 pm
από Amelie
Το λογικό είναι όντως αυτό : προσιτότητα αναλογη χρόνου και αποστασης. αλλα ο τύπος του συντελεστή αντίστασης μετακίνησης είναι f=d^(-v) ή t^(-ν).
Τι σημαίνει αυτο?? δεσημαίνει οτι ειναι αντιστρόφως ανάλογα??

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2009-10)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί, 29 Ιουν 2010 11:56 pm
από zoumbourloudaki
καλησπερα..θα ηθελα να ρωτησω αν εχει καταλαβει καποιος πως υπολογιζονται στη εφαρμογη σελ80 του μπλε βιβλιου τα ΣΒi,cur και ΣCj,cur.ευχαριστω πολυ!!