Καταλαβαινω οτι ολοι εχουν τον ευσεβη ποθο το μαθημα τους να εχει τεραστια αξια , αλλα λυπαμαι το δικο σας δεν τη δικαιουται γιατι αφορα ιδεατα ρευστα κ σε καμια περιπτωση δεν εχει να κανει με την πραγματικοτητα σε ποσοστο πανω απο 30 %
Δεν νομίζω να είχες ιδιαίτερα καλή επαφή με τη Μ.τ.Ρ για να το λες αυτό...οι περιπτώσεις "εκτός πραγματικότητας" που γίνονται αφορούν σε πολύ μικρό ποσοστό της ύλης, κυρίως όσον αφορά τις στρωτές ροές. Τα περί ιδεατών ρευστών είναι ένα μικρό κεφάλαιο με θεωρητικές πληροφορίες. Αντιθέτως, ένα πολύ μεγάλο ποσοστό της ύλης αφορά σε ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΗ (άμεσης εφαρμογής για ΠΜ), ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΗ ΑΝΑΛΥΣΗ (κεφαλαιώδους σημασίας για τα επόμενα μαθήματα), γενικές διατυπώσεις των εξισώσεων κινηματικής-δυναμικής (βλ. Navier-Stokes), οι οποίες αν και ζόρικες στο μάτι είναι τα γενικά καλούπια βάσει των οποίων προκύπτουν όλες οι απλοποιήσεις με τις οποίες δουλεύουμε στη συνέχεια.
Αφηστε που τα Αστικα Υδραυλικα Εργα σας εχουν κλεψει τον πρωταγωνιστικο ρολο...
Ασχολίαστο. Ας διαπιστώσεις κατ'αρχάς ότι πρόκειται περί ριζικά διαφορετικών μαθημάτων σε σκοπό/περιεχόμενο, και ας αντιληφθείς το γεγονός ότι το
τι προτιμάς εσύ δεν ανάγει ένα μάθημα σε πρωταγωνιστικό ή όχι.
Ρε γλαύκη γενικώς, πολλή εμπάθεια βγάζει το τελευταίο post σου. Νομίζω ότι ούτε ο Δάσκαλος ούτε γενικότερα οι διδάσκοντες του μαθήματος έχουν κόμπλεξ με το μάθημά τους, ή ότι θέλουν να είναι πρωταγωνιστές (sic). Είναι ένα μάθημα δύσκολο στη φύση του, με μεγάλη ύλη, με ζόρικες έννοιες, το οποίο οι περισσότεροι δεν ακουμπάνε καν. Και ναι, παρουσιάζει αρκετά flaws, αλλά πόσα άραγε μαθήματα δεν παρουσιάζουν στη σχολή; Ε πως να μην έχει μεγάλο ισοζύγιο; Το ίδιο ισοζύγιο θα έχει που θα έχουν οι Στατικές ή τα Μπετά, αλλά εκεί δε σε βλέπω να ωρύεσαι.
Μάλλον εδώ μόνο ωρύεσαι που σε παίρνει.
Υ.Γ Θα γίνω λίγο γραφικός και πάλι, αλλά να τονίσω ΞΑΝΑ ότι η συνολική κριτική για ένα μάθημα θα πρέπει να επιμερίζεται στο σύνολο των διδασκόντων, και όχι στον καλοπροαίρετο που επικοινωνεί με τους φοιτητές, και κατά συνέπεια
τα ακούει όλη την ώρα. Δεν ευθύνεται ο ίδιος για όλα τα προβλήματα άλλωστε, ούτε έχει συντονιστικό ρόλο στο μάθημα για να μπορεί να αλλάξει ριζικά τον τρόπο δομής του, εάν δε συμφωνείτε με αυτόν.