Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Συντονιστής: University Editors

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό ΓΛΑΥΚΗ » Τετ, 08 Σεπ 2010 1:05 pm

Ερωτηση : γιατι στις Σιδηρες που ειναι κ σοβαρο μαθημα κ οχι "ιδεατο" δεν υπαρχουν " Ματινες"; Μηπως με τις σημειωσεις που με τοσο πραγματικα κοπο εχει δημιουργησει ο κος Κατσαρελης παραδεχεται οτι κατι φταιει; Η στραβος ειναι ο γιαλος η στραβα αρμενιζουμε ; Μαλλον στραβα αρμενιζουμε γιατι ο γιαλος ειναι η αφροκρεμα των μαθητων κ δεν γινεται ολοι αυτοι να μεταλλαχθηκαν σε ζομπις απο τα 18 τους ετη ως τα 20 τους. Αλλο παραδοξο ειναι οτι πολλα παιδια οφειλουν Ρευστα ενω εχουν επιτυχει στα επομενα μαθηματα ( Εφαρμοσμενη, Αστικα).
ΓΛΑΥΚΗ
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Τετ, 22 Απρ 2009 4:46 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό Gerber » Τετ, 08 Σεπ 2010 2:01 pm

γλαύκη έγραψε
Μαλλον στραβα αρμενιζουμε γιατι ο γιαλος ειναι η αφροκρεμα των μαθητων κ δεν γινεται ολοι αυτοι να μεταλλαχθηκαν σε ζομπις απο τα 18 τους ετη ως τα 20 τους


Το γεγονός ότι ήμασταν κάποτε <<αφρόκρεμα>> και μπήκαμε σ` αυτήν την σχολή δεν σημαίνει οτι θα είμαστε για πάντα....πρέπει να αγωνιζόμαστε συνεχώς και να μην επαναπαυόμαστε επειδή κάποτε ήμασταν καλοί! Αλλά και όταν κάποιος χαλαρώνει λίγο και κατεβάζει τους ρυθμούς του να το κάνει συνειδητά και να μην έχει την ψευθαίσθηση ότι είναι εξίσου καλός όπως πριν .

Όντως τα ρευστά είναι δύσκολο μάθημα γιατί είναι το πρώτο σε μια αλυσίδα μαθημάτων που έχουν διαφορετική φιλοσοφία από αυτή που είχαμε συνηθίσει.
Τη χρονιά που έδινα εγώ ρευστά δεν είχε κοπεί κανένας απο αυτούς που παρακολουθούσαν το μάθημα και διάβαζαν συστηματικα! (σύμφωνα με την Σ.Υ.Υ.*)

*Στατιστική Υπηρεσία Υδραυλικών (δεν ρώτησα τι σημαίνουν τα αρχικά γιατί δεν είχα έπαθλο να δώσω...)
η ζωή είναι ταξίδι και όχι προορισμός...
Άβαταρ μέλους
Gerber Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: Δευτ, 02 Ιουν 2008 5:47 pm
Τοποθεσία: χαμένος μέσα σε κάποιον ευρωκώδικα....
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό havale_tsoglan » Τετ, 08 Σεπ 2010 2:17 pm

Αυτοί που είναι πάντα οι πιο εκνευριστικοί είναι αυτοί που δικαιολογούν τους καθηγητές...Το είπες και μόνος σου,αυτοί που παρακολουθούσαν το μάθημα (και φυσικά διαβάζανε) είχαν συντριπτική επιτυχία όταν έδινες εσύ!Ρωτάς όμως αν όλοι μπορούμε να παρακολουθούμε όλα τα μαθήματα ή έστω αν παρακολουθούμε μερικά απ αυτά να κρατάμε συνέχεια σημειώσεις και να μη χάνουμε λέξη??Το πανεπιστήμιο κανονικά (λέμε τώρα) είναι για να προάγει τη γνώση,απο οπουδήποτε κι αν προέρχεται!Γι αυτό βλακώδης δικαιολογίες του στυλ ''τα είχαμε πει στην τάξη'' υποτιμάνε απλά τη νοημοσύνη μας!Επίσης τ ότι ήμασταν (και είμαστε πιστεύω) η αφρόκρεμα των φοιτητών δεν είναι η αιτία που χαλαρώνουμε!
Άβαταρ μέλους
havale_tsoglan
 
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Τρί, 07 Ιούλ 2009 6:30 pm
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό ΓΛΑΥΚΗ » Τετ, 08 Σεπ 2010 2:20 pm

Δε λεω οτι αν μια φορα εισαι αριστος εισαι για παντα αριστος... Λεω οτι ακομα κ η Ενεργειακη Τεχνολογια μπορει ανα πασα στιγμη να γινει εφιαλτης. Επισης πιθανοτατα στη Μηχανικη Ρευστων διογκωνεται η λιστα των ατομων που οφειλουν το μαθημα κρουοντας σε ολους το κουδουνι. Ολοι γνωριζουν τη φημη του μαθηματος, κ αρα καταλαβαινουν οτι απαιτειται μεγαλη προσπαθεια ( ακαρπη κ ανουσια τελικα;). Αφου ολοι κατεβαζουν τις σημειωσεις του κου Κατσαρελη γιατι 4 στους 5 πεφτουν στα βομβακια κ στις νεκροκεφαλες; Θεωρω οτι ο ανθρωπος κανει σοβαρη προσπαθεια αλλα εχει χαθει η αξιοπιστια προς την ολη οργανωση του μαθηματος. ( θεωρω οτι αν καθε χρονο εγγραφονται στο μαθημα για πρωτη φορα 200 ατομα ειμαι βεβαιη οτι το αθροισμα των επιτυχοντων Ιουνη- Σεπτεμβρη ειναι σαφως μικροτερος αριθμος κ ουτε βλεπω τη λιστα να αποσυμφορειται δηλαδη καποιος δεν αλλαζει νοοτροπια. Οταν αναρτωνται τα αποτελεσματα δεν χωρανε σε εναν πινακα ανακοινωσεων... Παραλογο; ... Δεν απανταει.... Αρα λογικο... που λεει κ η χηρα απο τους 10 Μικρους Μητσους)
ΓΛΑΥΚΗ
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Τετ, 22 Απρ 2009 4:46 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Τετ, 08 Σεπ 2010 3:12 pm

Φιλτάτη ΓΛΑΥΚΗ, περιμένω από εσάς απαντήσεις και συ θέτεις ερωτήματα :)
1 Για την ιστορία:
1.1 Κατά πρώτον έγραψα "Σημειώσεις" για την Εφ. Υδρ. προ 20ετίας περίπου (ολιγοσέλιδο - χειρόγραφο - συλλεκτικό τεύχος. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου δε, υπήρχε και <κάτι σαν έκπληξη>*)
1.2 Κύριος σκοπός ήταν να μη κρατάνε οι Σπουδαστές/ριες σημειώσεις στο μάθημα. Επρόκειτο δηλαδή για ένα είδος "διευρυμένου τυπολόγιου".
1.3 Αργότερον το επανέλαβα και για τη Μ.τ.Ρ. με τον ίδιο σκοπό: Ουδέποτε μέχρι σήμερα είναι <κάτι> το οποίο υποκαθιστά τα διανεμόμενα συγγράμματα ή αντικαθιστά την παρακολούθηση.

2 Σύγχρονοι καιροί:
2.1 Και στα δύο μαθήματα οι Σημειώσεις έχουν εμπλουτισθεί και είναι αγνώριστες σε σχέση με τις πρώτες (ακόμη και ύστερες ηλεκτρονικές versions). Που να δείτε και τη νέα έκδοση NV για την Εφ. Υδρ. (καθώς και την πρώτη για τα Ποταμάκια του 7ου).
2.2 Όμως δεν τις έχω γράψει εγώ! :eh: Τις έχουν γράψει γενεές Σπουδαστών /ριών, είτε κάνοντας επαναλαμβανόμενα λάθη (και δίνοντάς μου το σήμα να επιμείνω με περισσότερες επεξηγήσεις - παραδείγματα σε κάποια εδάφια), είτε από τους παρακολουθούντες "γκρινιάζοντας" ότι "έτσι που μας τα λέτε και τα γράφετε δεν τα καταλαβαίνουμε" ( πολυτιμότερο σήμα αυτό!)

3 Τώρα τι γίνεται;
3.1 Φίλτατε Gerber και πάλι όσα γράφεις έγιναν στατιστικώς (με εξαίρεση τη μικρή μείωση του ποσοστού παρακολουθούντων).
3.2 Φαίνεται ότι ακόμη και όσοι "κατεβάζουν" τις Σημειώσεις δεν είναι δυνατό να τις κατανοήσουν. Σε ένα βαθμό αναμενόμενο (βλ. 1.3). Ή τις "κατεβάζουν" αλλά δεν τις διαβάζουν καν. Ή ;;;;
3.3 Κυρίαρχο κατά τη γνώμη μου - αναμένω απαντήσεις - αποτελεί η <διασπορά ψευδών ειδήσεων> για το μάθημα και τη δυσκολία στην εξέταση. Το γράφω ευθέως: Ο-Υ-Δ-Ε-Π-Ο-Τ-Ε είχαμε ως ομάδα διαδασκόντων την πρόθεση να "δυσκολέψουμε" το μάθημα! Ουδέποτε έχουν μπει θέματα τα οποία δεν έχουν διδαχθεί, δεν έχουν δοθεί σε Σειρές - Τεστ, δεν υπάρχουν στα βιβλία και λοιπά βοηθήματα. Ουδέποτε (όπως πχ. εφέτος) έχουν μπει θέματα από κεφάλαια τα οποία στο τέλος του εξαμήνου και όχι σε ικανοποιητικό βάθος χρόνου διδάχθηκαν!
Μία από τις δικές μου ερμηνείες: Το "σύνδρομο της αλεπούς" = <αφού εγώ δεν παρακολούθησα - όπως μου είπαν οι προηγούμενοι - και κατέβηκα αδιάβαστος/η 5~6 φορές και κόπηκα, δεν φταίω εγώ, αλλά το μάθημα> και το διαδίδω και εις τους επόμενους...
3.4 Όσο για την αντιστροφή της αλυσίδας και "πέρασμα" πρώτα των Εφ. Υδρ. , Αστικά θα επανέλθω διότι σινδονίασα χειρότερον από το φίλτατατο m_c :lol:

* Ίσως και στην έκδοση NV αν και η μέχρι τώρα έρευνα αγοράς σε επιλεγμένο δείγμα είναι αρνητική...
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό ΓΛΑΥΚΗ » Τετ, 08 Σεπ 2010 3:38 pm

Κυριε Κατσαρελη, εκτιμω την προσπαθεια σας κ το χρονο που αφιερωνετε καθημερινα για εμας κ κατανοω την ασχημη φημη που ευκολα διαδιδουν τα παιδια αν κοπουν 2 φορες σε καποιο μαθημα. Πρεπει ομως να κανετε ενα ισοζυγιο μεταξυ του αριθμου πρωτοεγγεγραμμενων στο μαθημα κ επιτυχοντων σε αυτο καθε χρονο . Βεβαια μου φαινεται παραλογο να εχετε την θεληση να αποτυγχανουμε στο μαθημα και να διορθωνετε τα γραπτα των ιδιων κ των ιδιων σπουδαστων, αλλα σιγουρα κατι φταιει. Τελος για τη σειρα που περνιουνται τα "Νερα" το οτι περνιουνται αναποδα ειναι common knowledge.
ΓΛΑΥΚΗ
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Τετ, 22 Απρ 2009 4:46 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Τετ, 08 Σεπ 2010 4:19 pm

viewtopic.php?f=38&t=1462&start=10

Ας υποθέσουμε ότι στο 4ο εξάμηνο εγγράφονται 100
60 εξαφανίζονται - 40 προσέρχονται στις εξετάσεις - 25 προβιβάζονται
o 20 «παρακολούθησαν» - προβιβάζονται οι 19
o 10 «είχαν επαφή» - προβιβάζονται οι 5
o 10 «πέρασαν μια βόλτα» - προβιβάζεται 1

Δεν πιστεύω ότι υπάρχουν πολλά μαθήματα ("δύσκολα" ή ακόμη και "εύκολα") όπου είναι εξασφαλισμένος ο προβιβασμός έαν παρακολουθείς και επιπλέον υπάρχει πιθανότητα 50% εάν "πασαλείβεις".
Όλα δε τα παραπάνω άνακοινωμένα με υπογραφή και ονοματεπώνυμο και τεκμηριωμένα με μακροχρόνια και συνεχή στατιστική παρακολούθηση.
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό ΓΛΑΥΚΗ » Τετ, 08 Σεπ 2010 4:30 pm

Αυτα που αναφερετε τα γνωριζω κ δε θα ηθελα να σας αναγκασω να τα επαναλαμβανετε κ να αναλωνεστε σε αυτα. Διαφωνω μονο με το οτι ειμαι βεβαια οτι βλεπετε αυξοντα αριθμο καταλογου εγγεγραμμενων κοντα στο 900 . Βεβαια καποιοι εχουν δηλωσει τυπικα το μθμ αλλα σιγουρα πανω απο τους μισους ειναι ενεργοι φοιτητες, εν τελει μην αφηνετε την κατασταση να χρονιζει γιατι στο τελος δεν μενει τπτ. ( κ προοδοι κ παραδοτεες ασκησεις κ πειραματα κ αν καποιος δε διαθετει για διαφορους λογους 5 ωρες εβδομαδιαιως να τα εχει ως προφαση για ενα πιθανο 3,5 που δεν εγινε 5.
ΓΛΑΥΚΗ
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Τετ, 22 Απρ 2009 4:46 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Τετ, 08 Σεπ 2010 4:46 pm

Έχουμε σκεφτεί μια λύση: Να κληρώνουμε στην κανονική και επαναληπτική από δύο λήγοντες του ΑΜ, να τους βάζουμε το 5αράκι και να τους εξαπολύουμε κατά της κοινωνίας. :sick:
Το μοντέλο δίνει αποσυμφόρηση του καταλόγου αναμονής εντός 3ετίας. :angel:
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Μηχανική των Ρευστών (2009-10)

Δημοσίευσηαπό ΓΛΑΥΚΗ » Τετ, 08 Σεπ 2010 5:06 pm

Καταλαβαινω οτι ολοι εχουν τον ευσεβη ποθο το μαθημα τους να εχει τεραστια αξια , αλλα λυπαμαι το δικο σας δεν τη δικαιουται γιατι αφορα ιδεατα ρευστα κ σε καμια περιπτωση δεν εχει να κανει με την πραγματικοτητα σε ποσοστο πανω απο 30 %. Αφηστε που τα Αστικα Υδραυλικα Εργα σας εχουν κλεψει τον πρωταγωνιστικο ρολο... Κατα τα αλλα αν περναμε με δυσκολια τα μαθηματα θα ειμαστε χειροτερη απειλη για την κοινωνια γιατι θα εχουμε συμπλεγματα ανωτεροτητας για το ποσο πιο πολυ μας εχει ταλαιπωρησει η σχολη. Υπαρχει η χρυση τομη του ισοζυγιου ( περνανε περιπου οσοι μπαινουν καθε χρονο). Πολυ απλα κ ωραια να τελειωνετε κ εσεις απο εμας....
ΓΛΑΥΚΗ
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Τετ, 22 Απρ 2009 4:46 pm
Έτος εισαγωγής: 0

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 2ο Έτος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron