δεν είναι δυνατόν η σχολή να γνωρίζει αυτά τα προβλήματα ανοργανωσιάς και υποβάθμισης και να μη παρεμβαίνει... Τέλος πάντων...
Κι όμως είναι...η σχολή γενικά δεν θέλει να "μπλέκει" σε θέματα καθηγητών, με ό,τι και αν συνεπάγεται αυτό στο θέμα της ποιότητας των μαθημάτων. Είναι λυπηρό πάντως, έχω περάσει όλη την αλυσίδα αυτών των μαθημάτων και έχω να πω ότι δεν έχω μάθει ΤΙΠΟΤΑ από τους ίδιους ως διδασκαλία. Ό,τι έμαθα το έμαθα είτε με δικό μου διάβασμα είτε στα γραφεία τα οποία μου έδιναν συμβουλές για τις εργασίες. Ο ένας έκανε θεωρητικά βελάκια σύνδεσης χώρων (duh), ο άλλος έλεγε ότι μπορείς να βγάλεις 1 m μπαλκόνι (και η πραγματική απάντηση φυσικά είναι, ότι με τις σύγχρονες τεχνικές δόμησης και στατικής πρακτικά βγάζεις όσο μπαλκόνι θες). Κανείς δεν βρέθηκε να μας πει τα 5 στοιχειώδη πράγματα που χρειάζονται.
morrison έγραψε:1)Χήρεψαν οι θέσεις των ενδιαφερόμενων
2)Άλλαξαν,κατα περίεργο τρόπο,οι αρχικοί στόχοι της συνέλευσης
3)Κόσμος που συμφωνούσε και είχε υπογράψει στο κείμενο,τώρα αντιμάχεται αυτή την πρωτοβουλία-κατα περίεργο τρόπο
4)Αυτοί που διακίνησαν το θέμα ήταν εγκάθετοι,τοποτηρητές άγνωστων συμφερόντων
Ντροπή σας ρε ξεφτίλες που τολμήσατε να κάνετε συνέλευση έξω από τα παραταξιακά όρια. Ποιός ξέρει με αυτή τη χύμα, ανοργάνωτη συνέλευση που δεν έχει προστάτες, τί συμφέρονται κρύβονται πίσω από φάτσες δήθεν ανεξάρτητων. Ο καθένας στο τραπεζάκι του ΤΩΡΑ. Συλλογικές αποφάσεις η κάθε ομαδούλα μόνη της, ή μέσα από τα εξαιρετικά αποτελεσματικά μας όργανα (ΔΣ, ΓΣ, Γά**Σε τα κτλ). Άκους εκεί συνέλευση έτους.