m.q.n.i.n.a (το πιο πρέζα όνομα στο mqn, τέλος, σε αγαπάμε

),
1.) Ντροπή σου και αίσχος για το offtopic! Σα δε ντρέπεσαι. Βλέπεις εμάς να γράφουμε εκτός θέματος; Να μαλώνουμε ας πούμε για τις ξύλινες σε topic της Γενικής Οικοδομικής; Ντροπή!
2.) Το site στηρίζει και προτάσσει Δασκάλους και Μάστορες καθηγητές και ενδιαφέροντα αντισυμβατικά μαθήματα. Όλο μπετόβεργες και σίδερα ρε παιδιά δεν πήζετε;
Και για να επαναφέρω το θέμα της Γενικής Οικοδομικής,
ως που θα πάει επιτέλους αυτή η κατάσταση με το μάθημα; Απ'ότι αντιλαμβάνομαι τα θέματα κλιμακώνονται σε δυσκολία από έτος σε έτος (σε εμάς πριν 4 χρόνια ζητούσαν να φτιάξουμε διώροφο κτίριο γραφείων με έτοιμη μία γενική πρόταση κάτοψης (!), τώρα ζητούν συγκρότημα αμφιθεάτρων), ενώ το επίπεδο διδασκαλία αν μη τι άλλο παραμένει το ίδιο ή και χειροτερεύει. Εντωμεταξύ οι βαθμοί σε αυτά τα μαθήματα έχουν πάρει την κατηφόρα, και η ασυνεννοησία/αδιαλλαξία των καθηγητών χτυπάει κόκκινο. Τι περιμένουμε να γίνει για να αντιδράσουμε; και γιατί από παρατάξεις βλέπω μόνο την ΕΑΑΚ να κράζει γενικά αυτή την κατάσταση; οι άλλοι που βόσκουν;
Φέτος τα παιδιά που κάνουν μάθημα θα πρέπει να απαιτήσουν τουλάχιστον να τους κάνουν μερικά διδακτικά σεμινάρια γύρω από τις απαιτήσεις ενός αμφιθεάτρου (φωτισμός, αερισμός, ακουστικές απαιτήσεις, η/μ εξοπλισμός, ακόμα και παραλληλισμός με την "τέχνη" της κατασκευής αρχαίων θεάτρων που είχαν οι σοφοί μας πρόγονοι) και όχι να σας λένε γενικόλογες αρλούμπες. Το μάθημα δεν είναι αυτομόρφωση, και οι απαιτήσεις τους πρέπει να είναι εξ'ολοκλήρου ανάλογες της διδασκαλίας τους.