
Συντονιστής: University Editors
cv_vd έγραψε:εγώ γνωρίζω τα εξης:
ο καθηγητής ξεκαθάρισε ότι δεν θα ήθελε το διαγώνισμα του να είναι με πολλαπλής επιλογής ή τύπου σωστό-λάθος. Είπε ότι είναι τέτοια η φύση του μαθήματος που καλό θα ήταν να θυμόμαστε κάποια πράγματα που θα μας είναι χρήσιμα στο μέλλον. Ωστόσο, δεν διευκρίνισε την μορφή που θα έχει το διαγώνισμα. Είπε επίσης ότι θα διαρκέσει το πολύ μια ωρίτσα όποτε φαντάζομαι τα ερωτήματα του δεν θ απαιτούν αρκετή ανάπτυξη. Στο τελευταίο μάθημα ασχολήθηκε αρκετά με την ανάλυση ορισμών: γήπεδο, οικόπεδο, κοινωφελής και κοινόχρηστος χώρος, προσβασιμότητα , ρυμοτομική και οικοδομική γραμμή κ.α. Στα μαθήματα μέσα στο εξάμηνο ανέλυσε ορούς που σχετίζονται με τις χρήσεις γης, πως εκδίδεται μια οικοδομική άδεια, μερικά πράγματα για τις προθεσμίες ( πληροφορίες απ τ άρθρο 6)κλπ. η ύλη συνοψίζεται στο power point που έχει ανεβεί στο site της σχολής. Αυτά από μένα!!
cv_vd έγραψε:εγώ γνωρίζω τα εξης:
ο καθηγητής ξεκαθάρισε ότι δεν θα ήθελε το διαγώνισμα του να είναι με πολλαπλής επιλογής ή τύπου σωστό-λάθος. Είπε ότι είναι τέτοια η φύση του μαθήματος που καλό θα ήταν να θυμόμαστε κάποια πράγματα που θα μας είναι χρήσιμα στο μέλλον. Ωστόσο, δεν διευκρίνισε την μορφή που θα έχει το διαγώνισμα. Είπε επίσης ότι θα διαρκέσει το πολύ μια ωρίτσα όποτε φαντάζομαι τα ερωτήματα του δεν θ απαιτούν αρκετή ανάπτυξη. Στο τελευταίο μάθημα ασχολήθηκε αρκετά με την ανάλυση ορισμών: γήπεδο, οικόπεδο, κοινωφελής και κοινόχρηστος χώρος, προσβασιμότητα , ρυμοτομική και οικοδομική γραμμή κα. Στα μαθηματα μεσα στ εξάμηνο ανελυσε ορούς που σχετίζονται με τις χρησεις γης, πως εκδίδεται μια οικοδομική αδεια, μερικα πραγματα για τις προθεσμιες ( πληροφοριες απ τ αρθρο 6)κλπ. η ύλη συνοψίζεται στο power point που εχει ανεβει στο site της σχολης. Αυτά απο μένα!!
kostas12121121221 έγραψε:Καλησπέρα..! Μήπως γνωρίζει κάποιος/α ποιο είναι το άρθρο 2 που αναφέρει η αγαπητή elcv στις σημειώσεις της?Την οποία ευχαριστούμε πάρα πάρα πολυ btw!
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες