από cv_vd » Τρί, 30 Ιουν 2015 6:52 pm
εγώ γνωρίζω τα εξης:
ο καθηγητής ξεκαθάρισε ότι δεν θα ήθελε το διαγώνισμα του να είναι με πολλαπλής επιλογής ή τύπου σωστό-λάθος. Είπε ότι είναι τέτοια η φύση του μαθήματος που καλό θα ήταν να θυμόμαστε κάποια πράγματα που θα μας είναι χρήσιμα στο μέλλον. Ωστόσο, δεν διευκρίνισε την μορφή που θα έχει το διαγώνισμα. Είπε επίσης ότι θα διαρκέσει το πολύ μια ωρίτσα όποτε φαντάζομαι τα ερωτήματα του δεν θ απαιτούν αρκετή ανάπτυξη. Στο τελευταίο μάθημα ασχολήθηκε αρκετά με την ανάλυση ορισμών: γήπεδο, οικόπεδο, κοινωφελής και κοινόχρηστος χώρος, προσβασιμότητα , ρυμοτομική και οικοδομική γραμμή κα. Στα μαθηματα μεσα στ εξάμηνο ανελυσε ορούς που σχετίζονται με τις χρησεις γης, πως εκδίδεται μια οικοδομική αδεια, μερικα πραγματα για τις προθεσμιες ( πληροφοριες απ τ αρθρο 6)κλπ. η ύλη συνοψίζεται στο power point που εχει ανεβει στο site της σχολης. Αυτά απο μένα!!
Ο ΚΟΥΦΟΣ ΠΑΝΤΑ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟΙ...