Σελίδα 1 από 3
Καταγγελία για την εξέταση του θέματος στην Οδοποιία

Δημοσιεύτηκε:
Τρί, 29 Ιαν 2019 11:57 pm
από Kat_cem
Την περασμένη Τρίτη, στην παράδοση του θέματος της Οδοποιίας, ορισμένοι-ες φοιτητές-τριες ήρθαν αντιμέτωποι-ες με την προσβλητική, σαρκαστική και αντιπαιδαγωγική συμπεριφορά του κ. Γλαρού. Συγκεκριμένα, αρνήθηκε την εξέταση του θέματος των φοιτητών αυτών, κρίνοντας ότι αν δεν μπορούν να απαντήσουν μία με δύο θεωρητικές ερωτήσεις, τα θέματα είναι αντιγραμμένα και ανάξια διορθώσεως. Μάλιστα δεν δίστασε οι επιθέσεις του στους φοιτητές να περάσουν σε προσωπικό επίπεδο, θίγοντας ζητήματα που δεν συνάδουν με το εξεταζόμενο μάθημα.
Με αφορμή το περιστατικό αυτό, πρέπει να ανοίξει η συζήτηση γύρω από το θέμα της καθηγητικής αυθαιρεσίας στη σχολή μας. Είναι γεγονός ότι το πρότυπο καθηγητή-αυθεντίας δίνει την ελευθερία στους καθηγητές να καταχρώνται τη θέση τους. Έτσι κάποιες φορές καταλήγουν σε αντιεκπαιδευτικές μεθόδους είτε όσον αφορά τον τρόπο διδασκαλίας είτε τον τρόπο εξέτασης των μαθημάτων, χωρίς τις περισσότερες φορές να σηκώνεται κύμα αντιδράσεων από τους φοιτητές. Και αυτό ακριβώς οφείλεται στην –για αρκετούς- κοινή πεποίθηση περί ανωτερότητας του καθηγητή και ενισχύεται από το φόβο εκδικητικών αντιδράσεων του συγκεκριμένου.
Απέναντι σε αυτό το γεγονός αλλά και σε άλλα παρόμοια που προκύπτουν ανά καιρούς, οφείλουμε να αναφέρουμε και να εγκαλούμε τους καθηγητές και τη ρητορεία τους περί αλάνθαστου. Είναι απαράδεκτο καθηγητής να συμπεριφέρεται με τέτοιο τρόπο στους φοιτητές και να κρίνει τη συνολική τους πορεία στο μάθημα από δύο μεμονωμένες ερωτήσεις. Και είναι τουλάχιστον εκδικητικό, να βαθμολογούνται τα θέματα με βάση το εάν οι φοιτητές έχουν κάνει ενδιάμεσες παραδόσεις ή όχι, μηδενίζοντας έτσι τον κόπο τους.Παρά τις διαβεβαιώσεις του κ. Γλαρού ότι κάποια θέματα της οδοποιίας θα επανεξεταστούν, κανείς δε μας εγγυάται ότι αυτό δε θα επαναληφθεί και το επόμενο διάστημα. Μόνο συλλογικά μπορούν τέτοια φαινόμενα να εξαλειφθούν και να καταρριφτεί το φαινόμενο της καθηγητικής αυθαιρεσίας που υποβαθμίζει την ποιότητα των σπουδών μας.
Εγκέλαδος Πολιτικών Μηχανικών
Re: Καταγγελία για την εξέταση του θέματος στην Οδοποιία

Δημοσιεύτηκε:
Τετ, 30 Ιαν 2019 5:28 pm
από Άκαρπη_Μελούνα
Η απόφαση του Δ.Σ του Φοιτητικού Συλλόγου
Re: Καταγγελία για την εξέταση του θέματος στην Οδοποιία

Δημοσιεύτηκε:
Τετ, 30 Ιαν 2019 6:34 pm
από ScepticEngineer
Κάνοντας όμως τον συνήγορο του διαβόλου θα πω το εξής: κατευθείαν παράδοση του θέματος στο τέλος και αδυναμία απάντησης 1-2 θεωρητικών (πιστεύω αρκούντως απλών και σχετικών με το θέμα) ερωτήσεων, σημαίνει κατά 99% αντιγραφή του θέματος, μην κοροιδευόμαστε και μεταξύ μας. Επομένως έχει κάθε δικαίωμα να μην εξετάσει τα συγκεκριμένα θέματα εφόσον αυτή είναι η πρακτική του μαθήματος.
Από την άλλη προσωπικές επιθέσεις και γενικότερα ανάρμοστη για καθηγητή συμπεριφορά είναι ανεπίτρεπτο και εκεί θα έπρεπε να εστιάσετε.
Re: Καταγγελία για την εξέταση του θέματος στην Οδοποιία

Δημοσιεύτηκε:
Τετ, 30 Ιαν 2019 8:35 pm
από mike13
Συμφωνώ σε αυτα που λες.Όμως γενικά είχε αυτη τη συμπεριφορά προς όλους όχι στον βαθμό να μην διορθώσει τα θέματα αλλά έψαχνε τριτο τέταρτες δικαιολογίες για να σου πετάξει οτι δεν έκανες μόνος σου το θέμα.Λογικά τσάκωσε κάποιους πέρσυ με αντιγραμμένο θέμα,έτσι εξηγείται το κλίμα παράνοιας.
Βέβαια να σκάσει κάποιος κορδωμένος στο τέλος με τέλειο θέμα χωρίς να ξέρει τι είναι η κλωθοειδής συνεπάγεται κατα 99% αντιγραμμένο θέμα και προφανώς υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις.
Re: Καταγγελία για την εξέταση του θέματος στην Οδοποιία

Δημοσιεύτηκε:
Τετ, 30 Ιαν 2019 10:13 pm
από antve12
Το κατευθείαν παράδοση του θέματος ίσον αντιγραφή δεν προκύπτει από κάπου άμα δηλαδή τα Χριστούγεννα βαράς 9ωρα πάνω από το θέμα εξαμήνου δεν θα βγάλεις την εργασία ? μια χαρά θα την βγάλεις και θα μια χαρά θα ξέρεις τι σημαίνει το κάθε τι. Επίσης ,δεν είπε κανείς ότι έγιναν 2 ερωτήσεις και δεν απαντήθηκαν αλλά πως δεν γίνεται 2 ερωτήσεις να καθορίζουν τον βαθμό σου και όχι η ενδελεχή εξέταση του θέματος. Δεν μπορεί ρε συ επειδή το πήγες κατευθείαν την ημερομηνία παράδοσης των θεμάτων να μην σου το κοιτάει να σε ρωτάει 2 πράγματα και να σου βάζει 5 με 6 ,έτσι μηδενίζει την προσπάθεια σου.Τώρα φυσικά όποιος έχει κάνει το θέμα εξαμήνου προφανώς μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις επ' αυτού.
Το ζήτημα βέβαια είναι πως οι διδάσκοντες δεν εξέτασαν καν κάποιους φοιτητές, κάτι που είναι εντελώς απαράδεκτο και δεν τους εξέτασαν όχι επειδή αντέγραψαν άλλα επειδή δεν πηγαίναν στις διορθώσεις(ξέρουμε πολύ καλά νομίζω όλοι ποια είναι η στάση των διδασκόντων εδώ και χρονιά αν δεν πηγαίνεις στις διορθώσεις). Ειλικρινά πως γίνεται να κρίνει ο διδάσκων a priori αν είναι αντιγραμμένο ? Μάλλον η θέση του δίνει αυτό το σκιλ. ο Καθηγητής οφείλει να σε εξετάσει και αν κρίνει ότι οι γνώσεις σου δεν είναι επαρκείς ή πως το έχεις αντιγράψει(αν έχεις αντιγράψει στην οδοποιία κάνει τρελό μπαμ ,γιατί τα νούμερα του καθενός διαφέρουν και αν θυμάμαι καλά επηρεάζονται από το cv σου) θα βαθμολογήσει αναλόγως.
Πέρα από αυτό σαν ήμερες παράδοσης και άρα τυπικής εξέτασης ορίζονται κάθε φορά κάποιες μέρες στο τέλος του εξαμήνου.Οι ενδιάμεσες διορθώσεις δεν μπορούν να δρουν αρνητικά για όσους δεν πηγαίνουν γιατί δεν είναι κομμάτι της τυπικής εξέτασης με βάση την δομή που έχει ορισθεί για το μάθημα. Στις ενδιάμεσες παραδόσεις δεν σου βάζουν βαθμό, γράφουν ότι το έφερες και σου διορθώνουν τα σχέδια για να παραδώσεις βελτιωμένη εργασία τις μέρες της εξέτασης. Οι διορθώσεις θεωρητικά σκοπό έχουν να σε βοηθήσουν να παραδόσεις στο τέλος την καλύτερη δυνατή εργασία.Η προσέλευση ή μη σε αυτές δεν μπορεί να δρα 1)σαν παράγοντας για τον αν θα σε εξετάσει/βαθμολογήσει με βάση την ποιότητα της εργασίας σου 2)σαν πειστήριο στο τέλος για τον αν έχεις ή δεν έχεις αντιγράψει.
Μπορεί και να υπήρχαν αντιγραμμένες εργασίες αλλά νομίζω πως αυτό δεν περιγράφει τη πλειοψηφία του συνόλου που αντιμετώπισε το πρόβλημα.
Re: Καταγγελία για την εξέταση του θέματος στην Οδοποιία

Δημοσιεύτηκε:
Τετ, 30 Ιαν 2019 10:39 pm
από ScepticEngineer
Εγώ είπα το εξής:
"κατευθείαν παράδοση του θέματος στο τέλος και αδυναμία απάντησης 1-2 θεωρητικών ερωτήσεων, σημαίνει κατά 99% αντιγραφή του θέματος"
Προφανώς απλά το να παραδώσεις στο τέλος όλο το θέμα δεν συνεπάγεται αντιγραφή. Τα 2 αυτά μαζί ναι.
Από εκεί και πέρα δεν ήμουν μπροστά και δεν ξέρω τι ακριβώς έγινε. Από την ανακοίνωση κατάλαβα ότι ο Γλαρός δεν εξέτασε αυτούς που κατά τη γνώμη του αντέγραψαν. Όχι ότι βαθμολόγησε κάποιους με βάση 1-2 ερωτήσεις.
Re: Καταγγελία για την εξέταση του θέματος στην Οδοποιία

Δημοσιεύτηκε:
Τετ, 30 Ιαν 2019 11:03 pm
από mike13
@antve12 Δεν διαφωνώ θεωρητικά σε αυτό που λες με τις ενδιάμεσες εξετάσεις.Το θέμα είναι ότι το είχε αναφέρει ρητά ότι μετράνε οι ενδιάμεσες εξετάσεις και αυτό ίσχυε από πάντα στο μάθημα αυτό δηλαδή θα ταν και κουλό να προκύψει ξαφνικά τώρα σαν παράπονο.
Re: Καταγγελία για την εξέταση του θέματος στην Οδοποιία

Δημοσιεύτηκε:
Πέμ, 31 Ιαν 2019 12:50 am
από antve12
@ScepticEngineer Γενικά εδώ και χρόνια αν το πας στο τέλος δεν θα στο κοιτάξει θα σε ρωτήσει 2 πράγματα και θα σου βάλει 5 με 6.Το κάνει αυτό ο Γλαρός .Δεν λέει για αυτό η ανακοίνωση ,γιατί εστιάζει στο πρόβλημα της μη εξέτασης των θεμάτων,αλλά είναι κάτι που ισχύει και είναι απαράδεκτο.Επίσης είναι κάτι που έχει κοινή ρίζα με την μη εξέταση των θεμάτων των παιδιών, αφού και τα 2 προβλήματα πηγάζουν από την αντίληψη που έχουν οι καθηγητές για την παράδοση του θέματος κατευθείαν στο τέλος.
Προφανώς όταν έχεις πάει στο τέλος το θέμα και σε ρωτήσει πάνω σε αυτό και δεν γνωρίζεις κάτι δεν πάει καλά. Πιθανό να έχεις αντιγράψει, πιθανό ωστόσο να μην έχεις κάνει καλά ένα κομμάτι πάνω στο οποίο μπορεί να τύχει να σε ρωτήσει και άρα να μην το ξέρεις.Θέλω να πω παίζουν πολλά. Δεν διαφωνώ ότι μπορεί να υπάρχουν περιπτώσεις φοιτητών με βάση αυτό που λες. Αυτοί πάντως που κατά την γνώμη του αντέγραψαν δεν εντάσσονται σε καμία περίπτωση στην πλειοψηφία τους στην υποπερίπτωση που λες. Ωστόσο όταν η κριτική σου ξεκίνα από αυτό και τελειώνει εκεί φοκουσάρεις μακρυά από το πρόβλημα και αναδεικνύεις την υποπερίπτωση. Δηλαδή αν διαβάσεις το ΔΣ περιγράφει μια συγκεκριμένη κατάσταση (ο τύπος δεν ήθελε να διορθώσει τα θέματα επειδή του τα πήγαν στο τέλος και τα έλεγε αντιγραμμένα)και όχι την υποπερίπτωση που λες, γιατί λοιπόν να εστιάσεις στην υποπερίπτωση ? Το ζήτημα δεν είναι αν κάποιοι αντέγραψαν , αν ισχύει να τους μηδενίσει.Το ζήτημα είναι πως συμφοιτητές μας που τα πήγαν όλα στο τέλος και είχαν την ατυχία να παραδώσουν όταν αποφάσισε ο καθηγητής να γίνει παρανοϊκός εν τέλει δεν εξετάστηκαν.
Re: Καταγγελία για την εξέταση του θέματος στην Οδοποιία

Δημοσιεύτηκε:
Πέμ, 31 Ιαν 2019 12:54 am
από antve12
@mike13 οκ ρε συ απλά δεν μπορώ να καταλάβω με τι λογική μετράνε από τους καθηγητές οι ενδιάμεσες διορθώσεις από την άποψη που εξηγώ και πάνω. Θεωρώ τελείως παράλογο να έχουν αρνητική ή θετική επίπτωση με όρους προσέλευσης σε αυτές(δεν σε βαθμολογεί στις ενδιάμεσες αλλά στο τέλος). Δηλαδή αν πας το θέμα όσο καλό ή κακό και να είναι, λαμβάνεται θετικά επειδή απλώς το πήγες (δεν λέω αν του πας την μίση οριζοντιογραφία αλλά αν πχ δεν είναι τόσο προσεγμένη η χάραξη), ενώ αν το πας στο τέλος δεν έχει καμία απολύτως σημασία πόσο κάλο είναι.Απλά θεωρώ πως στο τέλος δεν θα έπρεπε να μηδενίζεται η προσπάθεια κάποιου επειδή το πήγε τότε κατευθείαν, αλλά να εξετάζεται κανονικά το θέμα.
Re: Καταγγελία για την εξέταση του θέματος στην Οδοποιία

Δημοσιεύτηκε:
Πέμ, 31 Ιαν 2019 11:00 am
από Rilke
Και η επιτόπου βαθμολόγηση δεν είναι σωστή κατά τη γνώμη μου ..δε γίνεται εντός 1 λεπτού βλέποντας 1 μόνο από τα 5 σχέδια του θέματος και με μια υποτυπώδη ερώτηση να κρίνεται τόσο σύντομα ο κόπος ενός ολόκληρου εξαμήνου, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η ολοκληρωμένη προσπάθεια , χωρίς καν να διορθώνονται όλα τα σχέδια ! Άρα , και αυτοί που υποτίθεται είναι τυπικοί μη νομίζετε ότι η αντιμετώπιση είναι καλύτερη ...το πρόβλημα και η αδιαφορία αφορά όλους τους φοιτητές , ακόμη και αυτούς που υποτίθεται ήταν συνεπείς με τις ενδιάμεσες παραδόσεις και εντός προθεσμίας . Η προσπάθεια θα πρέπει να κρίνεται ανεξαρτήτως ενδιάμεσων παραδόσεων και με σαφείς παρατηρήσεις και διορθώσεις, χωρίς χαρακτηρισμούς, υποτιμητικά σχόλια και με έναν ελάχιστο σεβασμό στις ώρες που έχει αφιερώσει το άτομο που διορθώνεται ( που για ένα τόσο φορτωμένο 5ο εξάμηνο είναι πάρα πολλές ) .