Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Συντονιστής: University Editors

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό AE » Σάβ, 06 Φεβ 2021 9:11 pm

dokimi έγραψε:
AE έγραψε:Ενδιαφέρον. Φαντάζομαι πόσα ψυχολογικά τραύματα θα δημιουργήθηκαν στους εξεταζόμενους που δεν μπόρεσαν να ταυτοποιηθούν.


Όσα ψυχολογικά τραύματα δημιουργήθηκαν και στους διδάσκοντες της Υδραυλικής τον Σεπτέμβρη που κόπηκε το 75% αυτών που έδωσαν και μετά έπρεπε να σας στείλουν μέιλ και να γίνει διαλογή ποίοι ακόμα θα περάσουν.

Ξέρετε δεν αποφάσισαν οι φοιτητές να είναι κλειστές οι κάμερες αλλά η πρυτανεία.
Ούτε οι φοιτητές αποφάσισαν να ακολουθήσει η σχολή μας την απόφαση της πρυτανείας αλλά η διοίκηση του συλλόγου.
Ο σύλλογος που τουλάχιστον από την αρχή αυτής της κατάστασης έχει να πάρει μία απόφαση της προκοπής.

Αναρωτιέμαι πως μετά από έναν χρόνο που γίνονται τα μαθήματα εξ αποστάσεως και 3 εξεταστικές που έχει βγει η απόφαση για τις κλειστές κάμερες μερικοί καθηγητές να πιάνονται εξαπίνης ακόμα και τώρα για τον τρόπο της εξέτασης και να συνεχίζουν να μεμψιμοιρούν.
Κάνετε και σε αυτούς ειρωνικά σχόλια όπως το παραπάνω;

Δυστυχώς η κατάσταση που έχει έρθει η σχολή μας είναι ότι μας φτύνουν και εμείς νομίζουμε ότι βρέχει.
Και φέτος δεν μπορεί να κατηγορήσει κανείς για καταλήψεις ή για έλλειψη συμμετοχής στις διδασκαλίες ή για οτιδήποτε άλλο συνηθιζόταν τα προηγούμενα χρόνια.


Πιάστηκες τώρα από την απόπειρα μπλακ χιούμορ (ενδεχομένως κρυάδα), για να μου την πεις, αλλά δεν πειράζει.

Μια γρήγορη κουβέντα για το ψυχολογικό. Δεν αφορά βεβαίως στη σχολή, αλλά αποτελεί πρόβλημα κοινωνικής παθογένειας. Βλέπε γονείς που βάζουν φροντιστήριο στα παιδιά τους από την τρίτη δημοτικού, που τα βάφουν μαύρα για τον κακό βαθμό στα θρησκευτικά, και που ουρλιάζουν σαν τον Τάκη Τσουκαλά όταν ο διαιτητής στο πιγκ πογκ αδικεί τον κανακάρη τους. Δυστυχώς, ο ίδιος κανακάρης, όταν θα γίνει είκοσι χρονών, θα κλαίει επειδή μπήκαν δύσκολα θέματα στην υδρολογία.

Διότι κανείς δεν βγήκε να του πει ότι ο κακός βαθμός στα θρησκευτικά, η αδικία στο πιγκ πογκ και τα δύσκολα θέματα στην υδρολογία είναι η ζωή η ίδια. Με τις καλές της και τις κακές της. Πέφτουμε, σηκωνόμαστε, ξαναπέφτουμε και ξανασηκωνόμαστε.

Όλα τα υπόλοιπα που λες, για τις κάμερες και τις καταλήψεις, είναι τρομερά βαρετά για να τα σχολιάσω.
AE
 
Δημοσιεύσεις: 97
Εγγραφή: Δευτ, 30 Σεπ 2013 5:53 pm
Έτος εισαγωγής: 1993

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό hitchkof » Σάβ, 06 Φεβ 2021 9:49 pm

Εγώ από αυτά που διάβασα σήμερα, κατάλαβα ότι φταίει η κλιματική αλλαγή, ο εμφύλιος και το συλλογικό ασυνείδητο των Ελλήνων για τα παράπονα των φοιτητών.
hitchkof
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Σάβ, 12 Οκτ 2019 8:13 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό rossi46 » Σάβ, 06 Φεβ 2021 9:56 pm

εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι συνεχίζουμε να ταΐζουμε το δράμα σε 1 κατάσταση που είναι άβολη για όλους είτε είναι οι καθηγητές είτε είναι οι φοιτητές. Τέλος πάντων, εύχομαι η κατάσταση να είναι πιο ευχάριστη ( όσο ευχάριστη μπορεί να είναι 1 εξεταστική περίοδος ) το καλοκαίρι και έπειτα.
I'm tired, boss. Tired of being on the road, lonely as a sparrow in the rain. I'm tired of never having me a buddy to be with to tell me where we's going to, coming from, or why. Mostly, I'm tired of people being ugly to each other. I'm tired of all the pain I feel and hear in the world..every day. There's too much of it. It's like pieces of glass in my head..all the time. Can you understand?
rossi46
 
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: Πέμ, 09 Σεπ 2010 11:06 am
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό Bruce T. Wayne » Σάβ, 06 Φεβ 2021 10:33 pm

rossi46 έγραψε:( όσο ευχάριστη μπορεί να είναι 1 εξεταστική περίοδος ) το καλοκαίρι και έπειτα.

Ένας γενικός κανόνας για να μην χάσεις πολλά χρόνια από την ζωή σου μέσα σε ένα μήνα, είναι η κατανομή της εργασίας σου στο εξάμηνο να μην είναι 100% μια λεφτ-σκιούντ κανονική κατανομή, αλλά να έχει και λίγο από ομοιόμορφη. Από εκεί και πέρα είναι ένα θέμα πώς το εφαρμόζεις ανάλογα με την διάθεση και τις λοιπές υποχρεώσεις (για όποιον έχει τέτοιες)
Άβαταρ μέλους
Bruce T. Wayne
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: Κυρ, 18 Ιουν 2017 5:10 pm
Έτος εισαγωγής: 1950

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό rossi46 » Σάβ, 06 Φεβ 2021 10:46 pm

εκτιμώ όσα λες, δεν είμαι άνθρωπος της τελευταίας στιγμής. Επέλεξα να φτάσω μεγάλο έτος για δικούς μου λόγους όπως και επέλεξα να ολοκληρώσω τις σπουδές μου και θα το καταφέρω. Είναι η 1η μου εξεταστική μετά από καιρό πόσο μάλλον και εξ αποστάσεως αλλά προσαρμόστηκα. Η έκρηξη μου όσον αφορά την Τεχνική Υδρολογία ήταν δικαιολογημένη, όμως κατανοώ και την μεριά των καθηγητών όμως και των φοιτητών που προσπαθούν όλο το εξάμηνο και πραγματικά για εμένα εκείνη η ημέρα μου ήταν ιδιαίτερα αγχώδης. Ούτε έβαλα ποτέ σε 1 καζάνι με σκάρτους τους καθηγητές όυτε όσους πάνε χύμα την τελευταία στιγμή. Καλό θα είναι όμως να μην πέφτουν αδέσποτες όσον αφορά ψυχολογικά θέματα, για μία μερίδα ανθρώπων είναι ευαίσθητο σημείο.
I'm tired, boss. Tired of being on the road, lonely as a sparrow in the rain. I'm tired of never having me a buddy to be with to tell me where we's going to, coming from, or why. Mostly, I'm tired of people being ugly to each other. I'm tired of all the pain I feel and hear in the world..every day. There's too much of it. It's like pieces of glass in my head..all the time. Can you understand?
rossi46
 
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: Πέμ, 09 Σεπ 2010 11:06 am
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό hitchkof » Σάβ, 06 Φεβ 2021 11:20 pm

Το θέμα είναι ότι όσο υποτιμούνται τα ψυχολογικά θέματα, τόσο λιγότερη κριτική γίνεται στο τμήμα.
Αυτό από μόνο του λέει πολλά.
hitchkof
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Σάβ, 12 Οκτ 2019 8:13 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό edchar » Κυρ, 07 Φεβ 2021 1:28 am

Καλησπέρα.

Σαν απόφοιτος της σχολής, αλλά μεταπτυχιακός φοιτητής της θα ήθελα να πώ κι εγώ δύο πράγματα.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα της σχολής είναι ότι οι διδάσκοντες δεν μιλάνε όλοι μεταξύ τους αλλά σε πηγαδάκια. Μπορεί πχ ο ΑΕ από πάνω να έχει μια καλή ιδέα για τον πώς να εξεταστεί ένα μάθημα αλλά η ιδέα αυτή να μη φτάσει ποτέ στα αυτιά τα δικά μου αν εγώ ήμουν διδάσκων στη σχολή αλλά δεν είχα επαφή με τον ΑΕ.

Spoiler: show
Το ότι δεν μιλάνε από μόνο του όμως δεν είναι το πρόβλημα. Το θέμα είναι το γιατί δε μιλάνε. Υπάρχουν ορισμένοι* που από τη στιγμή που πήραν την ταμπέλα "______ καθηγητής Ε.Μ.Π" κάνουν για τη σχολή το ελάχιστο δυνατό που τους ανατίθεται, και πολλές φορές και αυτό λειψό. Και όπως για τον διδάσκοντα δεν υπάρχει χειρότερο από αδιάφορο φοιτητή, για μένα ένας αδιάφορος καθηγητής κάνει πολύ μεγαλύτερο κακό στην σχολή. Η αδιαφορία των διδασκόντων είναι μετρήσιμη σε όλες τους τις βαθμίδες. Θυμάμαι χαρακτηριστικά και κλαίω που στην αλλαγή του Π.Σ. πολλοί καθηγητές ακόμη και 2 μήνες πριν την ψήφιση λέγανε λες και τους τιμούσε ότι δεν είχαν συμμετέχει σε ομάδες εργασίας, ότι και καλά τους είχαν αφήσει στην απέξω. Την ίδια ώρα φοιτητές που σε λίγα χρόνια θα έφευγαν από τη σχολή ασχολούνταν περισσότερο (κάποιοι από γνήσιο ενδιαφέρον - μη παραταξιακοί αλλά και παραταξιακοί-, και κάποιοι για τα μάτια του κόσμου συγκεκριμένοι παραταξιακοί) από αυτούς που θα μείνουν να το υποστούν. Αλλά η νοοτροπία των διδασκόντων αυτών είναι «όταν το πρόβλημα χτυπήσει την πόρτα, θα το μαζέψουμε. Μας ελέγχει πειθαρχικά και κανένας?». Δεύτερο τρανταχτό παράδειγμα αδιαφορίας είναι αυτό της θέσης του κοσμήτορα. Τόσα μέλη ΔΕΠ και απέφευγαν τη συμμετοχή σαν καυτή πατάτα. Γιατί ως καθηγητής είσαι άρχοντας. Ασχολείσαι με το μαθηματάκι, τους ΥΔ, κανα ερευνητικούλι, άντε να κάνεις και τον πρόεδρο του τομέα, πόσοι να σε πρήξουν? Άρχοντας. Εκεί που πρέπει να ασχοληθούν όμως έγινε επιστράτευση στη μία υποψηφιότητα, ευκαιριακή υποψηφιότητα από την άλλη. Παρεπιπτόντως ο Κανελλαϊδης (δίδασκε Οδοποιία για τους νεότερους) μας έλεγε ότι τώρα ζείτε στο θερμοκήπιο, μόλις βγείτε έξω θα δείτε. Και πόσο δίκιο είχε για ευθυνόφοβους έξω…


Εμείς στα πλαίσια του μεταπτυχιακού σε ένα μάθημα (κάποιοι και σε άλλο ανάλογα με τις επιλογές) εξεταστήκαμε με τον κάτωθι τρόπο:
Αναρτήθηκε το πρώτο θέμα με διάρκεια 30’ όπου στα 40’ έπρεπε να έχει ανέβει η απάντηση. Μόλις έκλεισε το mycourses για το πρώτο θέμα αναρτήθηκε το δεύτερο κ.ο.κ.
Μα θα μου πείς τί νικάς με αυτό? Δεν έχουν όλοι τα θέματα ταυτόχρονα και (στην αθώα περίπτωση) που έχουν γίνει αμιγώς φοιτητικά groupακια διαβάσματος να μοιράσουν τα θέματα, ένα ο καθένας, ανταλλαγή μετά και όλα οκ.
Από κεί και πέρα φτιάξανε και τα θέματα παραμετρικά με τον αριθμό μητρώου. Άλλαζε κάποιο φορτίο, κάποια στήριξη, κάποιο μήκος, βασικά όλο το πρόβλημα.
Τί νικάς με αυτό, ότι (μη αθώα πια) περίπτωση ο φροντηστηριοδιδάσκαλος θα βοηθήσει έναν πια, πόσους να προλάβει μέχρι να το λύσει παραμετρικά, να το στείλει, να το αντιγράψουν αυτοί και να το ανεβάσουν. (παρατηρήσατε το φορέας ελπίζω άρα κάτι τέτοιο μέχρι στιγμής εφαρμόζεται για πλάκα στη στατική 2 για παράδειγμα για να αποφευχθεί το καραγκιοζιλίκι pass-fail)
Τέλος δώσανε στα θέματα αξία που συνολικά ξεπερνούσε το 10.
Μα θα πείτε «τί νικάς με αυτό;». Νικάς το ότι κάποιοι δεν κυνηγούν το 10 αλλά να περάσουν. Και στις παραδοσιακές εξετάσεις, εγώ αν ήθελα να περάσω θα αφιέρωνα όσο χρόνο χρειαζόταν να λύσω για 5 και ότι περίσσευε θα προσπαθούσα να χτίσω. Οπότε αν ένα θέμα το ξέρω και σε κανονικό διαγώνισμα έπιανε 3, τώρα που έπιασε 4 με φέρνει πιο κοντά στη βάση που τόσο ζητάω. Λογιστικό αλλά τα έχει αυτά η ζωή.

Είναι αυτός ο τέλειος τρόπος εξέτασης από το σπίτι? Ούτε καν, αλλά δεν είναι ο χείριστος όπως έχει εφαρμοστεί απ’ ότι διαβάζω.
Τώρα θέλω να πώ κάτι άλλο. Βάζει ο διδάσκων* θέματα. Ας στρώσει τον λόκω του μια φορά να τα λύσει και να τα γράψει όπως τα θέλει με τα μέσα που επιτρέπει στον φοιτητή, να χρονομετρήσει τον εαυτό του και να πεί: «Εμένα που τα έφτιαξα μου πήραν 30 λεπτά, στον φοιτητή που έχει και ένα άγχος και δεν τα έχει ξαναδεί να του δώσω και 10 παραπάνω να σκεφτεί οπότε για αυτό το θέμα 40 και αφού έχω μιάμιση ώρα πρέπει να γεμίσω 50 λεπτά ακόμη. Θυμάμαι σε πολλά μαθήματα (δόξα το θεό, όχι τόσα υγρά – ΤΟΜΕΑΡΑ) να γράφουμε σαν παλαβοί, να δίνουμε μισά γραπτά και να λένε οι καθηγητές με ύφος «Το κάναμε για να μην αντιγράψετε και μετά θα κανονικοποιήσουμε». Προ Covid με επιτήρηση στην αίθουσα και κλειστά τα βιβλία. Αυτοί ενδιαφέρονται για το κύρος της σχολής…

Μερικές ερωτήσεις της πλάκας: Στάλθηκε ένα mail σε κάθε διδάσκοντα να τον ρωτάει ατομικά πώς σκέφτεται να οργανώσει την εξέταση του μαθήματός του αν ήταν ο ίδιος μόνος του υπεύθυνος γι’ αυτό από τη διοίκηση της σχολής – επιτροπή σπουδαστικών? Να αξιολογηθούν οι ιδέες, μπορεί να βρισκόταν κάποια καλή. Θαρρώ πως όχι, ας με διαψεύσει ο ΑΕ. Ξεκίνησαν στα όργανα να συζητιέται από Οκτώβρη το ενδεχόμενο εξεταστικής από απόσταση ώστε να βρίσκονται λύσεις?

Δυστυχώς παιδιά οι αποφάσεις παίρνονται στο τελευταίο 3λεπτο. Και δυστυχώς και για το εαρινό θα αφιερώσουν ένα 2λεπτο πια (τους έχει μείνει η σοφία από την προηγούμενη απόφαση) για να πάρουν τη νέα. Μην πιστεύετε σε συνδυασμούς φορτίσεων και οριακές καταστάσεις. Αυτά τα διδάσκουν για τα μάτια του κόσμου.

Τέλος θέλω εδώ να πώ την εμπειρία μου ως προς τη χρήση κάμερας. Μετά την ταυτοποίηση μας έδωσαν την δυνατότητα να κλείσουμε τις καμερές μας. Όλοι σχεδόν εξεταστήκαμε με κάμερα ανοιχτή, μικρόφωνα κλειστά. Εγώ προσωπικά, μία μέρα πρίν είπα ότι αύριο γράφω 2 ώρες οπότε άδειασα ένα χώρο στο σπίτι, έβαλα τα πράγματά μου, έκλεισα την πόρτα μου για 2 ώρες και έγραψα. Η ανοιχτή κάμερα δεν μου δημιούργησε κάποιο ψυχολογικό. Δεν ένιωσα κάποια παραβίαση. Συμφοιτητές επίσης είχαν τη δυνατότητα να καπνίζουν κιόλας που στη σχολή δεν θα την είχαν και όλα καλά. Δεν θέλω να πώ κάτι για τους φοιτητές που λένε ότι έχουν θέμα με την ανοιχτή κάμερα, απλά λέω την εμπειρία μου.

Και επειδή και σε αυτό το topic αλλά και σε άλλα έχει γίνει μια συζήτηση για ψυχολογικές συνέπειες από την σχολή, θέλω να πώ ότι ΠΡΕΠΕΙ (συγγνώμη για τα κεφαλαία κύριοι διαχειριστές) να πάνε όσοι έχουν τα θέματα να αναζητήσουν βοήθεια-στήριξη (δεν ξέρω η ψυχολογική υποστήριξη του ΕΜΠ κατά πόσο λειτουργεί). Είναι πολύ σημαντικό να είμαστε υγιείς. Η κοινωνία μας έχει ανάγκη από πολίτες. Όχι από μηχανικούς. Οπότε τα παιδιά αυτά να μη νιώθουν άβολα ότι εγώ είμαι μάγκας δεν έχω ανάγκη από ψυχολόγο κλπ. Από κεί και πέρα, δυστυχώς κάποια επαγγέλματα είναι αγχώδη, και του μηχανικού είναι ένα από αυτά ειδικά αν ιδιωτεύσετε κιόλας.
Spoiler: show
Όπως έλεγε ο κ. Τρέζος (διδάσκων ΩΣ για τους νεότερους) «Στο πρώτο έργο που θα δουλέψετε, όταν θα ξεκινήσει το σιδέρωμα Δευτέρα, να παραλάβετε Σάββατο, να πάρετε το καφεδάκι σας, το βιβλιαράκι σας και να πάτε να τα μετρήσετε – ελέγξετε με την ησυχία σας γιατί ο ιδρώτας τη Δευτέρα θα τρέχει ποτάμι στη χαράδρα...
Στον πρώτο προϋπολογισμό που έδωσα σε πελάτη για μικρό έργο (-10000) να δείτε πως έτρεμα μην έχω ξεχάσει κάτι. Οι ιδιοκτήτες της επιχείρησης να μου λένε «Χαλάρωσε, το έργο θα γίνει όπως πρέπει, ό,τι και να δώσεις στον πελάτη. Εμείς ότι είχαμε να σου πούμε στα είπαμε, θα τον ελέγξουμε αλλά δεν θα τον διορθώσουμε για να μάθεις ώστε αν πάει σκατά να μην πάει και ο επόμενος». Σκεφτείτε να με πίεζαν κιόλας.

Και να μην ξεχνάτε ότι είμαστε άνθρωποι, ο καθένας μοναδικός. Στις ίδιες καταστάσεις κάποιοι αγχωνόμαστε υπέρμετρα, κάποιο αγχώνονται φυσιολογικά και κάποιοι Ικαριώτικο. Ναι ορισμένοι* διδάσκοντες κάνουν αγχώδεις και τις σπουδές μας χωρίς λόγο, αλλά μία από τις «σπουδές» είναι να γαλουχηθούμε να μην το αφήσουμε να χαλάσει την υγεία μας. Και δυστυχώς, όπως είναι στο χέρι μας τί θα μάθουμε από Στατικές και Υδρολογίες, έτσι είναι και να μάθουμε τη ζωή. Τα παιδιά αυτά να έχουν στο νού τους ότι έχουν τη δυνατότητα να κάνουν διακοπή για ένα διάστημα να βρούν την υγεία τους. Ούτε στα χρόνια μετράει, ούτε φαίνεται κάπου.

Σας κούρασα το ξέρω.
Καλή δύναμη & Υγεία στο σώμα και στο πνεύμα!

*Λέω ορισμένοι δεν γενικεύω. Ας πούμε ο ΑΕ και μόνο που χαλάει τη ζαχαρένια του και αντί να διαβάζει - βλέπει ταινίες με την κόρη του μπαίνει στη διαδικασία να μας διαβάσει εδώ δείχνει κατ’ ελάχιστο ότι δεν είναι αδιάφορος.
Δε θέλω να με αγαπούν πολλοί, θέλω να με αγαπούν λίγοι και πολύ!
Άβαταρ μέλους
edchar
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: Τετ, 12 Φεβ 2014 5:43 pm
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό AE » Κυρ, 07 Φεβ 2021 11:19 am

Την καλημέρα μου σε όλους, μα πρώτα από όλα στον edchar - έναν συνάδελφο και φίλο που αποτελει τιμή μου και τύχη μεγάλη που συνεργαστήκαμε κατά τη διάρκεια των σπουδών του, πριν πολύ λίγα χρόνια.

Γενικά συμφωνώ με όλα, άρα θα αναφερθώ μόνο επιγραμματικά σε κάποια σημεία που μου δίνεται πάσα.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα της σχολής είναι ότι οι διδάσκοντες δεν μιλάνε όλοι μεταξύ τους αλλά σε πηγαδάκια. Μπορεί πχ ο ΑΕ από πάνω να έχει μια καλή ιδέα για τον πώς να εξεταστεί ένα μάθημα αλλά η ιδέα αυτή να μη φτάσει ποτέ στα αυτιά τα δικά μου αν εγώ ήμουν διδάσκων στη σχολή αλλά δεν είχα επαφή με τον ΑΕ.


Και ναι και όχι. Η αλήθεια είναι ότι πολλές καλές ιδέες ανταλλάσσουμε, δεν υλοποιούνται βεβαίως όλες, και κάποιες υλοποιούνται λειψές. Για μένα, το πρόβλημα είναι ότι ο διάλογος, και μεταξύ μας και με τους φοιτητές, είναι μόνο σε επίπεδο καφενείου (βλ. mqn) και ελάχιστες φορές θεσμικός. Χρόνια προσπαθώ να πείσω του συνεδάλφους στον Τομέα να συζητήσουμε για τα μαθήματα - τι πάει καλά, τι πάει στραβά. Φωνή βοώντως εν τη ερήμω. Τέσσερα έτη κλείνει φέτος το νέο πρόγραμμα σπουδών, ποτέ δεν έγινε ένας απολογισμός.

«Το κάναμε για να μην αντιγράψετε και μετά θα κανονικοποιήσουμε». Προ Covid με επιτήρηση στην αίθουσα και κλειστά τα βιβλία. Αυτοί ενδιαφέρονται για το κύρος της σχολής…


Φοβερή παθογένεια, ισχύει δυστυχώς ότι κάποιοι συνάδελφοι ξεκινάνε την οργάνωση της εξέτασης έχοντας στο νου πώς θα αποφύγουν τις αντιγραφές (με Covid τρις χειρότερα). Έχω ακούσει (με τρόμο) την έκφραση "να τους ξεσκίσουμε για να μην προλάβουν να αντιγράψουν". Το παιχνίδι εκεί έχει χαθεί πριν καν ξεκινήσει.

Ωστόσο, αυτό μην το συγχέετε με την δυσκολία των θεμάτων και την περίφημη κανονικοποίηση. Η εξέταση είναι και κάτι σαν στρες τεστ - να δεις τον άλλον να φτάνει στα όριά του. Μετά το μαζεύεις με αναγωγές, που τις προσαρμόζεις ανάλογα με την τελική εικόνα, εξάλλου ο βαθμός της εξέτασης (οφείλει να) είναι μία μόνο συνιστώσα του τελικού βαθμού.

Συμπέρασμα: Δύσκολα θέματα δεν σημαίνει κατ' ανάγκη ότι ο διδάσκων είναι "κομπλεξικός". Να κρίνετε από το τελικό αποτέλεσμα, ήτοι τον βαθμό, και με ποια κριτήρια βγήκε αυτός ο βαθμός. Είναι διαφορετικό το ότι βγήκα από την εξέταση απογοητευμένος, είχα σκιστεί σε όλο το εξάμηνο, με το ζόρι θα πάρω 6, και τελικά παίρνω 9, και άλλο πράγμα το κόπηκα για τρίτη φορά με τέσσερα, επειδή έκανα λάθος πράξη.

Μερικές ερωτήσεις της πλάκας: Στάλθηκε ένα mail σε κάθε διδάσκοντα να τον ρωτάει ατομικά πώς σκέφτεται να οργανώσει την εξέταση του μαθήματός του αν ήταν ο ίδιος μόνος του υπεύθυνος γι’ αυτό από τη διοίκηση της σχολής – επιτροπή σπουδαστικών? Να αξιολογηθούν οι ιδέες, μπορεί να βρισκόταν κάποια καλή. Θαρρώ πως όχι, ας με διαψεύσει ο ΑΕ. Ξεκίνησαν στα όργανα να συζητιέται από Οκτώβρη το ενδεχόμενο εξεταστικής από απόσταση ώστε να βρίσκονται λύσεις?


Ούτε κατά διάνοια. Μια βδομάδα πριν ξεκινήσουμε όλα ήταν στον αέρα. Μάλιστα, κάποιοι αιθεροβάμονες (καλοπροαίρετα, ωστόσο) περίμεναν να ανοίξει η σχολή για να δοθούν τα μαθήματα δια ζώσης. Αυτό για μένα ήταν τρομερό σοκ. Πίστευα ότι ο μηχανικός σχεδιάζει με το δυσμενές σενάριο, εδώ ο σχεδιασμός ήταν να χορέψω τον χορό της βροχής, και τότε θα ανοίξουν οι ουρανοί.

Η ίδια έλλειψη ρεαλισμού και σπό τους περίφημους εκπροσώπους σας. Σε κάθε ΓΣ της Σχολής, το ερώτημα που κυριαρχεί είναι γιατί δεν προσλαμβάνουμε καθαρίστριες (και μάλιστα εξειδικευμένες - ναι, ακούστηκε και αυτό), και γιατί δεν ανοίγουμε το κτήριο Γκίνη (!) ώστε να γίνουν τα μαθήματα δια ζώσης.

Σε αυτό το θέατρο του παραλόγου ζούμε, συνεπώς ζητούμε την επιείκιά σας.

Και επειδή και σε αυτό το topic αλλά και σε άλλα έχει γίνει μια συζήτηση για ψυχολογικές συνέπειες από την σχολή, θέλω να πώ ότι ΠΡΕΠΕΙ (συγγνώμη για τα κεφαλαία κύριοι διαχειριστές) να πάνε όσοι έχουν τα θέματα να αναζητήσουν βοήθεια-στήριξη (δεν ξέρω η ψυχολογική υποστήριξη του ΕΜΠ κατά πόσο λειτουργεί). Είναι πολύ σημαντικό να είμαστε υγιείς. Η κοινωνία μας έχει ανάγκη από πολίτες. Όχι από μηχανικούς. Οπότε τα παιδιά αυτά να μη νιώθουν άβολα ότι εγώ είμαι μάγκας δεν έχω ανάγκη από ψυχολόγο κλπ. Από κεί και πέρα, δυστυχώς κάποια επαγγέλματα είναι αγχώδη, και του μηχανικού είναι ένα από αυτά ειδικά αν ιδιωτεύσετε κιόλας.


Ναι και πάλι ναι. Και επίσης να υπάρχει μέριμνα για άλλα δύσκολα θέματα, όπως αυτά που συζητούνται τις τελευταίες μέρες.

Ας πούμε ο ΑΕ και μόνο που χαλάει τη ζαχαρένια του και αντί να διαβάζει - βλέπει ταινίες με την κόρη του μπαίνει στη διαδικασία να μας διαβάσει εδώ δείχνει κατ’ ελάχιστο ότι δεν είναι αδιάφορος


Δεν χαλάω τη ζαχαρένια μου, ίσα ίσα το απολαμβάνω. Με την κόρη μου, ευτυχώς, βλέπουμε συνχά πυκνά ταινίες. Προτιμάμε μάλιστα ευρωπαϊκές και αργεντίνικες. Χόλιγουντ μόνο 90's. Ποτέ αμερικανιές, εκτός και αν πρόκειται για καμιά εντελώς καλτ φυσική καταστροφή.
AE
 
Δημοσιεύσεις: 97
Εγγραφή: Δευτ, 30 Σεπ 2013 5:53 pm
Έτος εισαγωγής: 1993

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό Ramrod » Κυρ, 07 Φεβ 2021 1:20 pm

Μπράβο @edchar και @ΑΕ
Άβαταρ μέλους
Ramrod
 
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Παρ, 09 Οκτ 2015 4:53 pm
Τοποθεσία: Μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό dokimi » Κυρ, 07 Φεβ 2021 6:31 pm

AE έγραψε:Μια γρήγορη κουβέντα για το ψυχολογικό. Δεν αφορά βεβαίως στη σχολή, αλλά αποτελεί πρόβλημα κοινωνικής παθογένειας. Βλέπε γονείς που βάζουν φροντιστήριο στα παιδιά τους από την τρίτη δημοτικού, που τα βάφουν μαύρα για τον κακό βαθμό στα θρησκευτικά, και που ουρλιάζουν σαν τον Τάκη Τσουκαλά όταν ο διαιτητής στο πιγκ πογκ αδικεί τον κανακάρη τους. Δυστυχώς, ο ίδιος κανακάρης, όταν θα γίνει είκοσι χρονών, θα κλαίει επειδή μπήκαν δύσκολα θέματα στην υδρολογία.

Όλα τα υπόλοιπα που λες, για τις κάμερες και τις καταλήψεις, είναι τρομερά βαρετά για να τα σχολιάσω.


Συμφωνώ με αυτό που λέτε και θα το πάω και ένα βήμα παραπέρα. Ο ίδιος κανακάρης ,όταν μεγαλώσει λίγο και γίνει μέλος ΔΕΠ, θα κλαίει γιατί θα πρέπει να αλλάξει τον τρόπο εξέτασης που έχει συνηθίσει από όταν ήταν φοιτητής.

Το καταλαβαίνω ότι ήταν βαρετά τα υπόλοιπα γιατί εσείς Σάββατο βράδυ μπήκατε για να κάνετε κρύα σχόλια και όχι αυτοκριτική.
Βέβαια και σε άλλους μπορεί να φαίνονται βαρετές οι κουβέντες που κάνετε εδώ , ενώ στην πράξη δεν βλέπουμε τίποτα.
Σε εμένα πάντως όχι.

Για τους βαθμούς αυτό που λέτε ότι ο άλλος πιστεύει ότι με το ζόρι έγραψε 6 και παίρνει 9 δεν το είδαμε στην τελευταία εξέταση όπου περίπου 20 άτομα έγραψαν 5, κάτω από 20 έγραψαν 6 και κανένας δεν πήρε 9. Τουλάχιστον σύμφωνα τα στατιστικά που ανακοινώσατε. Αν τα αλλάξατε μετά θα έπρεπε να μας δώσετε και τα καινούργια.

Όσο για το θέατρο του παραλόγου νομίζω ότι οι φοιτητές του ζούμε στο μέγιστο και ειδικά τον τελευταίο χρόνο.

Ότι δεν μπορείτε να συζητήσετε τα μέλη του τομέα ( που θεωρείται και από τους οργανωμένους της σχολής) και να συμφωνήσετε για να βελτιωθεί η κατάσταση συνολικά και ο καθένας λειτουργεί σαν μονάδα στο μάθημά του νομίζω ότι λέει πολλά.
Εδώ ,βέβαια, δεν συμφωνούσαν καθηγητές που είχαν χωρίσει το κάθε μάθημα σε δύο τμήματα θα περιμένουμε να συζητήσει ολόκληρος τομέας;
Δεν αναφέρομαι καν σε ολόκληρη τη σχολή γιατί όποιος έχει την τύχη να παρακολουθήσει συνεδρίαση του τμήματος καταλαβαίνει.

Εδώ λέμε ότι μια βδομάδα πριν ξεκινήσουμε την εξεταστική ήταν όλα στον αέρα (λες και δεν το είχαμε καταλάβει) μετά από ένα εξάμηνο με τελείως κλειστή σχολή και μας πείραξαν οι κάμερες.
Ο σοφός λαός λέει όταν ένα ψάρι έχει αρχίσει και βρωμάει, η μυρωδιά έχει ξεκινήσει από το κεφάλι.
Και για να φτάσει η βρώμα από το κεφάλι στην ουρά ,που είναι οι φοιτητές, έχει διανύσει πολύ δρόμο.
dokimi
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Σάβ, 27 Ιουν 2015 10:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1950

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ειδήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες