Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Συντονιστής: University Editors

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό rossi46 » Παρ, 29 Ιαν 2021 7:05 pm

δεν είπα ότι είναι κακό,αντιθέτως συγχαίρω και ευχαριστώ τους καθηγητές των μαθημάτων για το έργο τους, αντίστοιχα και εγώ τα πέρασα χωρίς βοήθεια τρίτων.
I'm tired, boss. Tired of being on the road, lonely as a sparrow in the rain. I'm tired of never having me a buddy to be with to tell me where we's going to, coming from, or why. Mostly, I'm tired of people being ugly to each other. I'm tired of all the pain I feel and hear in the world..every day. There's too much of it. It's like pieces of glass in my head..all the time. Can you understand?
rossi46
 
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: Πέμ, 09 Σεπ 2010 11:06 am
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό μπόγλα_queen_420 » Παρ, 29 Ιαν 2021 7:11 pm

Anaisia έγραψε: Και για να το πω όπως το είχατε πει σε ένα μάθημα προηγούμενου έτους. Οι απόφοιτοι του αντίστοιχου πανεπιστημιου από την Ινδία, ΝΑΙ, είναι καλύτεροι από εμάς, αλλά όχι γιατί οι φοιτητές είμαστε χαμηλότερου επιπέδου γνωσεων, αλλά γιατί εσείς σαν καθηγητές κλαιγεστε για την "κατάντια" μας κ προάγετε την παραπαιδεια εν γνώση σας.

Για να είναι καλύτεροι οι απόφοιτοι των πολυτεχνείων της Ινδίας από εμάς θα είχαν και καλύτερους καθηγητές.
τη χώρα μου θα κάνω μπουρδέλο γιατί είναι μπουρδέλο - ZN, 2002
Άβαταρ μέλους
μπόγλα_queen_420
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Σάβ, 26 Μάιος 2018 2:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2016

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό MAKIA182 » Παρ, 29 Ιαν 2021 7:13 pm

rossi46 έγραψε:δεν είπα ότι είναι κακό,αντιθέτως συγχαίρω και ευχαριστώ τους καθηγητές των μαθημάτων για το έργο τους, αντίστοιχα και εγώ τα πέρασα χωρίς βοήθεια τρίτων.

Το "ειναι τοσο κακό" το είπα γενικά. Προσθεσα μαλιστα καποια μαθήματα από την προσωπική μου εμπειρια για να ενισχυσω το επιχειρημα σου. (οτι δηλ οσο πιο οργανωμενο είναι ενα μαθημα με σημειώσεις, ασκήσεις και πρόγραμμα τοσες πιο πολλές πιθανοτητες εχεις να μάθεις, να ξεφύγεις από φροντιστηρια και στην τελικη να εξεταστεις επιτυχως)
“You never change things by fighting the existing reality.
To change something, build a new model that makes the existing model obsolete.”

~Richard Buckminster Fuller
MAKIA182 Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Τρί, 23 Φεβ 2010 4:19 pm
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό rossi46 » Παρ, 29 Ιαν 2021 7:21 pm

Ok μαν :D
I'm tired, boss. Tired of being on the road, lonely as a sparrow in the rain. I'm tired of never having me a buddy to be with to tell me where we's going to, coming from, or why. Mostly, I'm tired of people being ugly to each other. I'm tired of all the pain I feel and hear in the world..every day. There's too much of it. It's like pieces of glass in my head..all the time. Can you understand?
rossi46
 
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: Πέμ, 09 Σεπ 2010 11:06 am
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό MAKIA182 » Παρ, 29 Ιαν 2021 7:26 pm

rossi46 έγραψε:Ok μαν :D

:thumbup:
“You never change things by fighting the existing reality.
To change something, build a new model that makes the existing model obsolete.”

~Richard Buckminster Fuller
MAKIA182 Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: Τρί, 23 Φεβ 2010 4:19 pm
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό mixalis.nikolaou » Σάβ, 30 Ιαν 2021 12:38 am

Η κοσμητεία πρέπει να αναθεωρήσει την προστασία των προσωπικών δεδομένων άμεσα μετά το πέρας της εξεταστικής αυτής ,να βρεί λύσεις και να εκφραστούν τα προβλήματα που παρουσιάζονται εκ των αποτελεσμάτων .Απαγορεύεται να μας βλέπουν εν ώρα εξέτασης αλλά έχουν την δυνατότητα να ενεργοποιούν το μικρόφωνο . Άρα , με πιο γνώμονα κατέληξαν στην προστασία προσωπικών δεδομένων χωρίς την ομοφωνία των καθηγητών ; Ποια πολιτική ποιότητας εφαρμόζεται , όταν σε πανεπιστήμια εξωτερικού, όταν ένας φοιτητής δίνει ατομική εξέταση απο το σπίτι ,υπάρχει ειδικό σύστημα και κωδικοί που χρησιμοποιεί την ώρα της τηλε - εξέτασης με απόλυτη πρόσβαση απο τον επιτηρητή στό χώρο ;
Οι ηλεκτρονικές εξετάσεις κάτω απο αυτές τις συνθήκες που ορίστηκαν , κανένα δεν συμφέρουν πόσο μάλλον εμάς τους φοιτητές που ουσιαστικά εμείς καλόυμαστε να ανταπεξέλθουμε .Εφαρμόζεται η πολιτική του pass/fail , που δηλαδή τι αφήνει να εννοηθεί ; Αμφισβητεί την ίδια την εξέταση και τον εξεταζόμενο .Η δεύτερη πολιτική είναι πλέον σε όλους γνωστή . Ένα κυνήγι με το χρόνο, τη ποιότητα και το βάθος που γνωρίζουμε το κάθε μάθημα .
Η ψυχολογική κούραση είναι ένας πολύ σοβαρός παράγοντας και περαιτέρω προβλήματα που παρουσιάζονται θα ήταν καλό αφού υπάρχουν άνθρωποι υπεύθυνοι για τις αποφάσεις αυτές που παίρνουν να τις αξιολογίσουν και να τις διορθώσουν.Η τηλε- εκπαίδευση δεν πιστεύω κατά τη δική μου προσωπική άποψη να μας αποχαιρετήσει για τουλάχιστον 1 χρόνο ακόμη .
Είναι για όλους άβολη και άχαρη η διαδικασία πίσω απο μια οθόνη είτε αφορά την τηλε- εκπεύδευση είτε την τηλε-εξέταση , αλλά πραγματικά δεν μπορώ να δώσω αιτολογία σε αυτή την κατάσταση όταν η συντριπτική πλειοψηφία έχουμε όλοι πολύ στενές επαφές με τον όρο : ''App Permissions'' γνωρίζοντας ή μη τον όρο .
mixalis.nikolaou
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Δευτ, 19 Μαρ 2018 11:27 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό Anaisia » Σάβ, 30 Ιαν 2021 8:03 pm

Αγαπητέ συνάδελφε Kcr565, μάλλον δεν κινούμαστε στο ίδιο μήκος σκέψης, γι' αυτό και παρεξήγησες τα λόγια μου. Δεν εννοούσα πως η παραπαιδεία οφείλεται ΜΟΝΟ στους καθηγητές. Το αντίθετο μάλιστα. Η παραπαιδεία δυστυχώς είναι βαθιά ριζωμένη μέσα σε όλους μας, δεδομένου ότι πλέον στις μέρες μας εισάγεται από τα πρώτα κιόλας σχολικά χρόνια. Δεν θα μείνω όμως σε αυτό διότι πρόκειται για ένα τεράστιο θέμα της Ελληνικής κοινωνίας που δεν νομίζω ότι αφορά την παρούσα συζήτηση. Θα χαρώ όμως αν θες να εκφράσουμε τις προσωπικές-φιλοσοφικές μας απόψεις σε pm.

Επειδή είχα την τύχη/ατυχία να υπάρξω για 2 έτη φοιτήτρια σε Πανεπιστήμιο άλλης Ευρωπαϊκής χώρας, και για ανωτέρους λόγους να επιστρέψω Ελλάδα και να ξεκινήσω από την αρχή τις σπουδές μου, θα ήθελα να δώσω μια γενική εικόνα σχετικά με την οργάνωση. Ναι, το να ανεβάσει ο καθηγητής ΌΛΟ του το υλικό ενημερωμένο στο αντίστοιχο mycourses ήταν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ. Ναι, το να έχει ένα ΑΚΡΙΒΕΣ ΠΛΑΝΟ για το τι θα διδαχθεί και σε ποια ημερομηνία ήταν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ. Ναι, το να γνωρίζεις τον τρόπο αξιολόγησης από την αρχή και να μην μεταβάλλεται κατά την διάρκεια του εξαμήνου, ήταν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ. Ναι, το να σου ανεβάσει έξτρα υλικό ώστε να ΜΗΝ ξοδέψεις κι άλλα χρήματα πέρα από τα βιβλία που ήσουν ήδη υποχρεωμένος να αγοράσεις ΔΕΝ ήταν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ, αλλά ήταν μια τακτική που πολλοί ακολουθούσαν από ΕΠΙΛΟΓΗ ή αν όχι, ήταν διατεθειμένοι να στο προσφέρουν ή/και να σε κατευθύνουν στην αντίστοιχη βιβλιογραφία της βιβλιοθήκης, εάν τους το ζητούσες σε προσωπικό επίπεδο. Σου έδιναν τόσα πράγματα ώστε να σε πείσουν να προσπαθήσεις για το καλύτερο στο μάθημά τους ακόμα και αν εξαρχής σου φαινόταν ανούσιο/βαρετό. Θα μου πεις πως ήταν και υποχρεωτικές οι παρουσίες. Ναι, ήταν. Γιατί αν έδινες τόσα χρήματα θα ήσουν κι εσύ στο πρώτο θρανίο από τις 8:30 το πρωί και θα κρεμόσουν από τα χείλη του καθηγητή, ο οποίος τελικά πέρα από το να διαβάσει πέντε διαφάνειες (που το κάνεις και μόνος σου, κακά τα ψέματα) θα έλεγε πολλά άλλα χρήσιμα πράγματα (υποσημειώσεις υποσημειώσεων) με χρήση έγκριτων "μεθόδων διδασκαλίας" (που κρατούν το ενδιαφέρον ακόμα και του πιο "αδιάφορου" φοιτητή), από τις δικές του επαγγελματικές εμπειρίες. "Παραπαιδεία" δεν υπήρχε, γιατί πολύ απλά δεν ήταν αναγκαία. Το μόνο που συνέβαινε, ήταν οι φοιτητές να διαβάζουν ανά ομάδες ώστε να μπορούν να βγάζουν "όλο" το δοσμένο υλικό και να υλοποιούν ομαδικά αρκετά εξεζητημένες εργασίες. Και να τονίσω κάτι. Όχι, πέρα από τις διαλέξεις οι καθηγητές δεν ήταν υποχρεωμένοι να σου διδάξουν το έξτρα υλικό. Ότι έκανες το έκανες καθαρά μόνος σου. Άντε, στην καλύτερη περίπτωση, να έβρισκες "βοήθεια" από κάποιον διδάκτορα ή κάποιον φοιτητή μεγαλύτερου έτους. Δεν σου έδιναν μασημένη τροφή (όπως είπες, δεν σου μάθαιναν πόσο κάνει 1+1) αλλά σου έδιναν όλα τα εφόδια που χρειαζόσουν για να καταλάβεις και φυσικά να πας 100 βήματα παραπέρα. Και φυσικά οι βαθμοί δεν έπεφταν, αλλά έμεναν σ ένα πολύ καλό και υψηλό επίπεδο (λεπτομέρεια που στην Ελλάδα το μεταφράζουμε ως "αφού πληρώνεις παίρνεις και βαθμούς καλούς")

Όλα αυτά δεν τα λέω για να χρυσώσω το χάπι των Πανεπιστημίων του Εξωτερικού. Το αντίθετο, τα λέω γιατί έχουμε ΟΛΑ τα μέσα για να κάνουμε το ίδιο πράγμα και να θέσουμε στην "παραπαιδεία" τα όρια που θα έπρεπε να έχει. Απ' ότι έχω καταλάβει και έχω και προσωπική εμπειρία, ναι, για διάφορους λόγους είναι απαραίτητο κομμάτι το φροντιστήριο για πολλούς από εμάς. Αλλά θεωρώ απαράδεκτο ένας φοιτητής που πάει για βαθμό 8+ να είναι αναγκασμένος να αναζητήσει υλικό Και εκεί. Ακόμα και αυτός που πάει για 5, γιατί να πρέπει να διαλέξει ως "γρήγορη λύση" το φροντιστήριο ή τώρα στις online εξετάσεις τους πάσης φύσεως επαγγελματίες λύτες και να μην αρκεστεί στις δυνατότητες του, βάση όλου του υλικού που οι ίδιοι οι καθηγητές του έδωσαν εγκαίρως; Γιατί να χρειαστεί να αγοράσει οποιοδήποτε βοήθημα για να περάσεις το μάθημα αντί να μπορεί να το κάνει απλά δουλεύοντας το υλικό που έχει ήδη στα χέρια του; Γιατί να ψάχνει σε άλλες "πηγές", πιθανώς και άλλων πανεπιστημίων, να "βρει νερό";

Δεν θα κρίνω καθόλου τον τρόπο διδασκαλίας των καθηγητών ούτε θα κάνω κανένα παραπάνω σχόλιο ως προς αυτό καθώς παντού υπάρχουν οι "καλοί", οι "κακοί", οι "μέτριοι", οι "αδιάφοροι" κτλ κτλ όπως και φοιτητές με τους ίδιους χαρακτηρισμούς. Αλλά αυτό για εμένα είναι δευτερεύων προβληματισμός καθώς έγκειται σε διάφορα επίπεδα, πολλά εκ των οποίων έχουν να κάνουν με την "προσωπικότητα" του ανθρώπου που έχει την ιδιότητα του καθηγητή και όχι με το "επάγγελμα" που τελούν.

Θέλω πάντως να πω με απόλυτη ειλικρίνεια σε όσους από εσάς σκεφτήκατε πως "φοιτητής είναι, ν' αντιγράψει θα σκεφτεί πρώτα απ' όλα", πως στην σχολή αυτή η πλειοψηφία των παιδιών έχει την ευσυνειδησία να μην το κάνει. Αλλά υπό τις συνθήκες που πλέον καλούμαστε να γράψουμε ("συνθήκες" ή "τιμωρίες" με χαρακτήρα "εξιλέωσης" στην βαθμολόγηση;), δυστυχώς έστω και αντιδραστικά πολλοί θα το επιλέξουν ως λύση. Κι αυτό γιατί ως γνωστόν οι "επιθετικές" τακτικές γεννούν "επιθετικές" αντιμετωπίσεις και καταλήγουμε να παίζουμε τους "κλέφτες και αστυνόμους" κυνηγώντας τις ουρές μας. Γιατί αγαπητοί Διδάσκοντες της Σ.Π.Μ. Ε.Μ.Π, ποιο το νόημα στην παρούσα εξεταστική ο χρόνος εξέτασης σε σχέση με τα θέματα να αρκεί μόνο για το 6-7 (στην καλύτερη); Δηλαδή τι σας κάνει να πιστεύετε πως ένας μέτριος φοιτητής, όχι πολύ γρήγορος, που γνωρίζει πως μπορεί να κάνει ένα λάθος κατά την βεβιασμένη εξέταση, θα δεχτεί την "μοίρα" του να πάρει 3 (σε περίπτωση 2 λαθών, ας γίνω λίγο large τύπος) και δεν θα υποκύψει στις έτοιμες λύσεις; Γι αυτό η τακτική αυτή είναι λάθος, γι αυτό θα έπρεπε σε όλα τα μαθήματα να έχει γίνει εκ των προτέρων μια κουβέντα καθηγητών-φοιτητών για τον τρόπο εξέτασης, γι αυτό ζητήθηκε από μια ομάδα φοιτητών να μετατεθεί η ημερομηνία έναρξης της εξεταστικής από τις 18/1 στις 25/1. Αλλά γι άλλη μια φορά, φωνή βοώντος εν τη ερήμω....

υγ: συγχωρήστε κ Μαμάση αν έγινα επιθετική στο προηγούμενο post μου. Απλά μίλησα αγανακτισμένη από τον τρόπο εξέτασης και πληγωμένη κατά μία έννοια από το άστοχο σχόλιο περί συναδέλφων από τις Ινδίες (που κάποτε ειπώθηκε στο μάθημα της τεχνικής υδρολογίας), καθώς έχω δύο εγκάρδιες φίλες από την χώρα αυτή και τις σέβομαι αφάνταστα χωρίς να κάνω συγκρίσεις.
To become a monster like me, is to admit you were too weak to remain a human.
Άβαταρ μέλους
Anaisia
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Τετ, 22 Φεβ 2017 3:39 pm
Έτος εισαγωγής: 2016

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό Kcr565 » Σάβ, 30 Ιαν 2021 8:50 pm

Πλήρες κείμενο που νομίζω εξέφρασε όντως τις καταστάσεις και διόρθωσε αυτά που ειπώθηκαν και συμφωνώ μαζί σου. Προσωπικά ενδιαφέρθηκα να απαντήσω σε όλα τα πόστ απο την αντίδραση για ιδιωτικά πανεπιστήμια, το οποίο με εξόργισε εκείνη την στιγμή έως και μέρα θα έλεγα και σήμερα που διαβάζω και ορισμένα πράγματα που έγραφα όντως δεν κατάλαβα γιατί τα έγραψα. Θα ήθελα ειλικρινά να σε ρωτήσω Anaisia αλλά και όποιος άλλος θέλει απαντάει. Προσωπικά για μένα η δημόσια παιδεία, με όσες δυσκολίες και αν έχει δε θα ήθελα να εξαλειφθεί. Πιστεύεις/πιστεύετε ότι μπορούμε να ξεπεράσουμε τους χαρακτήρες μας και την χαλαρότητα που έχουμε και αντιμετωπίζουμε αυτό το δωρεάν αγαθό? Διότι η αλήθεια είναι καμία φορά το δημόσιο εν τέλει το καταχραζόμαστε. Θα καταφέρουμε ποτέ να πάμε μπροστά και να μην είναι το Ε.Μ.Π. σε αυτή την κταθλιπτική κατάσταση που βρίσκεται ώρες ώρες και χαροπαλεύει? Και είναι εφικτό να γίνουμε σαν πανεπιστήμια του εξωτερικού όντας δημόσια ή είναι μονόδρομος?
(όπως προανέφερα, προσωπικά πιστεύω ότι ναι, η υποχρηματοδότηση κάνει πολύ χειρότερα τα πράγματα, και οι ίδιοι οι καθηγητές βρίσκουν και όλο και λιγότερα κίνητρα για να υπάρχουν στο πολυτεχνείο. Θυμάμαι προσωπικά, μας είχε πει καθηγητής υδραυλικής ότι έβαζε συχνά λεφτά απο τη τσέπη του για να πάρει βασικά όργανα μετρήσεων για τον εργαστήριο υδραυλικής...)
“No one gets left behind, remember?”
Άβαταρ μέλους
Kcr565
 
Δημοσιεύσεις: 294
Εγγραφή: Σάβ, 19 Δεκ 2015 6:39 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό alexiss » Σάβ, 30 Ιαν 2021 9:20 pm

Η προσωπική μου άποψη είναι ότι ένα δημόσιο είναι απίστευτα δύσκολο να φτάσει το επίπεδο ενός ιδιωτικόυ για τους εξής λόγους: Αρχικά το ιδιωτικό πανεπιστήμιο έχει κίνητρο να διδάσκει χρήσιμες γνώσεις ώστε οι αποφοιτοί του να μείνουν ευχαριστημένοι όταν βγουν στο εργασιακό περιβάλλον και έτσι να συνεχίσει να έχει φοιτητές. Το ίδιο ισχύει και για την ποιότητα των σπουδών, (στο δημόσιο βασιζόμαστε μόνο στην καλή θέληση των καθηγητών),οι οποίοι ίδιοι άνθρωποι θα ειναι και στο ιδιωτικό άρα δεν αποτελεί μεταβλητή. Φυσικά όταν εγώ λέω ιδιωτικό δεν εννοώ απλά ένα πανεπιστήμιο που η μόνη διαφορά που έχει είναι οι καλύτεροι καθηγητες και οι καλυτεροι χώροι αλλά και ένα πανεπιστήμιο που θα μπορεί να εξατομικεύει και το πρόγραμμα σπουδών του( ο φοιτητής να μπορεί να επιλέγει ανάμεσα σε ενα πιο πρακτικό ή θεωρητικό πρόγραμμα σπουδών, σε ενα πιο σύντομο και εξιδεικευμένο =οικονομικότερο πρόγραμμα κλπ). Μέσα σε αυτό το πλαίσιο οι φοιτητές θα επιλέγουν πολύ πιο ώριμα τι θα διαλέγουν (όχι μπήκα όπου πέρασα αλλα δεν με νοιάζει αφού δεν πληρώνω) και φυσικά θα παρακολουθούν τις διαλέξεις όχι με σκοπό να περάσουν ένα μάθημα αλλά με σκοπό να αποκτήσουν χρήσιμες γνώσεις για την μετέπειτα επαγγελματική ζωή τους. Στο πολύ σημαντικό κομμάτι που θίγεις και από ότι καταλαβαίνω είναι και ο μεγαλύτερος ενδοιασμός σου έχω να πω τα εξής : Πρώτον η υποτιθέμενη δωρεάν παιδεία δεν είναι δωρεάν (απλά την πληρώνει κάποιος άλλος) βλ ΥΓ1 , δεύτερων θα μπορούσαν τα δίδακτρα να καλύπτονται σε οικονομικά αδύνατους άλλα να προκύπτουν από το πανεπιστήμιο ( να δούμε τι θα ήταν φθηνότερο), έτσι θα ήταν προσιτό σε όλους. Σόρρυ για την μεγάλη απάντηση αλλά φαίνεσαι άτομο που δεν είναι απόλυτο και έχει εύλογες ενστάσεις.
ΥΓ1 :Κόστος δημόσιας παιδείας https://www.kefim.org/wp-content/upload ... ytiko-.pdf
ΥΓ2: Σύνδεση ανώτατης εκπαίδευσης με εργάσια https://www.kathimerini.gr/society/5612 ... -meso-iek/
alexiss
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Σάβ, 30 Ιαν 2021 8:56 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Προβλήματα Διεξαγωγής Εξετάσεων Χειμερινού Εξ. 2020-2021

Δημοσίευσηαπό Kcr565 » Σάβ, 30 Ιαν 2021 9:51 pm

Συμφωνώ στα περισσότερα ειδικά με ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα σπουδών. Όσον αφορά τις πηγές σου, η αλήθεια είναι δεν κατάλαβα που αποσκοπεί το άρθρο της Καθημερινής ότι αρκετοί επιλέγουν ένα δημόσιο ΙΕΚ μετά, εκτός αν εννοείς ότι πρέπει να συνδεθεί με την αγορά εργασίας. Επίσης για το αν η εκπαίδευση είναι δωρεάν, σίγουρα δεν είναι εντελώς δωρεάν εφόσον πληρώνονται μέσω φόρων (στο άρθρο δεν αναφέρει για τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά όπως και να έχει), αλλά το να πληρώνεις ένα ποσό κοντά κάτω απο 1000ευρώ, σε σύγκριση με το να πληρώσεις 10.000+ (μιλώντας για ένα ανταγωνιστικό πανεπιστήμιο) εεε το θεωρώ λίγο 'δωρεάν'. (Πολλή χοντροκομμένη άποψη το ξέρω).
Αυτό που θα ήθελα να προσθέσω καθώς έχω γνώση απο μεγάλο πανεπιστήμιο της Αμερικής λόγω συγγενή , είναι τα εξής:
Τα πανεπιστήμια δεν χρηματοδοτούνται κυρίως απο τους μαθητές (θα έλεγα ενα 20% του κόστους βοηθούν), αν και πληρώνουν πολλά, αλλά απο τις εταιρείες που τα χρησιμοποιούν για τα έρευνες κτλπ.
Τα πανεπιστήμια δίνουν τα εργαστήρια τους (πανάκριβα εργαστήρια προφανώς) στην ευχέρεια των καθηγητών με την προυπόθεση οτι αυτοί άνετα τα χρησιμοποιούν για τις δικές τους έρευνες, και εν τέλει έχουν και κίνητρο παραπάνω για να διδάξουν.
Οι εταιρείες (ίδιες και με τις προαναφερθέσες) πριν τελειώσουν τις σπουδές τους έχουν ήδη επισκεφτεί και επικοινωνήσει μέσα συνάντησης με τους φοιτητές και μετά που βγούν έχουν ήδη δουλειά.

Εν τέλει αυτό που θα πίστευα ότι θα βοηθούμε πραγματικά το δημόσιο, είναι να δωθούν τα αρχικά εργαλεία απο το κράτος, και με την βοήθεια ιδιωτικών εταιρειών που θα χρησιμοποιούν την γνώση που θα έχουμε σαν Ίδρυμα να μας χρηματοδοτούν.
“No one gets left behind, remember?”
Άβαταρ μέλους
Kcr565
 
Δημοσιεύσεις: 294
Εγγραφή: Σάβ, 19 Δεκ 2015 6:39 pm
Έτος εισαγωγής: 0

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ειδήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron