από fiddlerontheroof » Σάβ, 04 Μαρ 2017 6:41 pm
Κοιτώντας τον σκελετο του νέου Πρόγραμματος σε συνδιασμο με τις ταυτοτητες για τα πρωτα δυο ετη λιγο πιο αναλυτικα εχω συγκεντρωσει καποιες παρατηρησεις που προφανως αποτελουν προσωπικη εκτιμηση αρα είναι συζητήσιμες ως προς την ορθοτητα τους:
Μαθηματικη Ανάλυση και Γραμμική Αλγεβρα:Θεωρω πως η συμπτιξη των δυο μαθηματων που εχει ως αποτελεσμα την μειωση των ωρων διδασκαλιας της γραμμικης αλγεβρας σε συνδιασμο με την μεταφορα της Παραστατικης από υποχρεωτικο σε επιλογης υποβαθμιζει το μαθηματικο θεωρητικο υποβαθρο κυριως οσον αφορα το ηδη υποβαθμισμενο από το λυκειο κομματι της γεωμετριας.Μαθηματα όπως η παραστατικη που σε βοηθανε να αναπτυξεις μια αντιληψη του χωρου και της εκφρασης του με μαθηματικους ορους θεωρω πως είναι απαραιτητα για έναν μηχανικο και πως αντι να τα καταργησουμε θα επρεπε μαλλον να τα αυξησουμε(Ειδικα το προβλημα με το συγκεκριμενο δεν είναι η υλη που αλλα ο τροπος διδασκαλιας).
Γενικη Οικοδομικη και Σχεδιο:Δεν μου φαινεται πως αυτή η συμπτιξη θα δημιουργησει προβληματα,ισως μαλιστα είναι και θετικο το να αρχισεις αμεσα να σχεδιαζεις μια κατασκευη από το να αντιγραφεις απλα σχεδια χωρις να κατανοεις το τι αυτά αναπαριστουν όπως γινεται στο τωρινο πρωτο εξαμηνο.Βεβαια ελπιζω ο φορτος εργασιας να μην είναι ο ιδιος καθως και εργασια και σχεδιο κάθε εβδομαδα δεν παλευονται.(αποτι βλεπω στην ταυτοτητα θα υπαρχουν και τα δυο)Αν τα σχεδια γινονται μεσω της εργασιας και αφορουν εκεινη τοτε δεν βλεπω καποιο προβλημα.
Η μονη ελειψη/παραπονο που εχω είναι πως ενώ ειχαμε 3 ‘αρχιτεκτονικα’ μαθηματα σε κανενα από αυτά δεν μαθαμε τιποτα περι αισθητικης.Δεν λεω είναι πολύ σημαντικο να είναι γερο ένα κτισμα αλλα βγαινουμε μετα και κανουμε κονσερβοκουτια.Το να είναι κατι ομορφο αν και δεν αποτελει πρωταρχικη αναγκη βελτιωνει την καθημερινοτητα μας.Ασε που καιρος θα ηταν να κατανοησουμε λιγακι και αυτους τους Αρχιτεκτονες,μην μας θεωρουν εμας μπετατζηδες και εμεις εκεινους ζωγραφους.
Γεωδαισια:Η σύμπτυξη του μαθηματος και καταργηση των Γεωδαιτικων αλλα εισαγωγης μετρησεων και εργαστηριου οργανων νομιζω δεν θα προκαλεσει προβληματα.Στη Γεωδαισια αλλωστε δεν μαθαμε κατι καινουργιο στο θεωρητικο κομματι οποτε αν η εφαρμογη οσων καναμε στο θεμα γινεται μεσω των προαναφερθεντων εργαστηριων δεν βλεπω καποιο προβλημα.
Mηχανικη του Παραμορφωσιμου Σωματος και Αντοχη των Υλικων:Η που δεν θα γινεται καμια εμβαθυνση και θα ζητουνται μονο βασικες εννοιες και υπολογισμοι η που δεν προκειται να το περασει κανεις.Αν και οι συνολικες ωρες διδασκαλιας αυξανονται χρειαζεσαι να αφιερώσεις αρκετο χρονο μονος σου προκειμενου να εμπεδωσεις αυτές τις εννοιες(λυνοντας ασκησεις) και αυτος ο χρονος νομιζω είναι δυσκολο να βρεθει σε ένα μονο εξαμηνο.Ακομα και αν δεχτουμε το ότι πρεπει να αυξηθει η ενεργητικη συμμετοχη των φοιτητων(που εγω θεωρω ηδη υπαρχει)ας γινει σε καποια λογικα πλαισια.
Η τελευταια παρατηρηση αφορα την Οργανωση και ασφάλεια εργοταξιων-Δομικες μηχανες.Δεν μπορεσα ποτε να καταλαβω με ποια λογικη μπαινει αυτό το μαθημα στα πρωτα ετη όταν δεν εχεις ιδεα τι σημαινει εργοταξιο,όταν δεν εχεις ιδεα τι σημαινει κατασκευη σου ζητανε σχεδίαση και διαστασιολόγηση εργοταξιακών διατάξεων και να γνωριζεις την Τεχνικη νομοθεσια.Νομιζω πως κατι τετοιο θα επρεπε να διδασκεται αφου εχεις εμβαθυνει περισσοτερο στο αντικειμενο του πολιτικου μηχανικου διοτι στο δευτερο ετος(ποσο μαλλον στο πρωτο που το εκανα εγω) η διαισθηση δεν σε βοηθαει και πολύ.
Γενικα στα πρωτα δυο ετη οποια αλλαγη εγινε(εκτος της συμπτυξης Οικοδομικης-Σχεδιου και της Γεωδαισιας-Γεωδαιτικων) ουσιαστικα το μονο που καταφερνει είναι να εχουμε αριθμητικα λιγοτερα μαθηματα και ισως να αυξησει τον χρονο ενασχολησης στο σπιτι.Προσωπικα θεωρω πως το να εχουμε λιγοτερα μαθηματα(και μερικη αφαιρεση υλης) αλλα τον ιδιο η και περισσοτερο χρονο ενασχολησης μαλλον κακο θα κανει.
make Orwell fiction again