Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Συντονιστής: University Editors

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό scriptame » Παρ, 03 Μαρ 2017 9:15 pm

Μπορεί να μου εξηγήσει κανείς με ποια κριτήρια καθορίζονται τα μαθήματα επιλογής σε κάθε κατεύθυνση?Εγώ π.χ. σαν συγκοινωνιολόγος μπορούσα να πάρω γεφυροποιία με το τωρινό πρόγραμμα και όχι αλληλεπίδραση.Με το νέο πρόγραμμα μπορώ να πάρω αλληλεπίδραση και όχι γεφυροποιία.Κλήρωση κάνουν?
Άβαταρ μέλους
scriptame
 
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Δευτ, 24 Νοέμ 2014 9:34 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό GiannisRad » Παρ, 03 Μαρ 2017 9:22 pm

Απο οσα καταλαβαινω, προσπαθουν να εμποδισουν την "εξειδικευση" μιας και τα μαθηματα μειωθηκαν, για να διατηρηθει ο ισχυρος κορμος, αλλα και να διαλεξουν ποια μαθηματα ειναι πιο "γενικης" φυσης, με την εννοια οτι η γεφυροποιια δεν σου προσφερει κατι αν δεν κανεις γεφυρες ενω η αλληλεπιδραση σου περναει το νοημα της αλληλεπιδρασης, που θα το βρεις μπροστα σου σε ολες τις κατασκευες του ΠΜ και ας μην κανεις γεωτεχνικα. Νομιζω. Αυτη τουλαχιστον ηταν η απαντηση στο γιατι οι γεωτεχνικοι μπορουμε να παρουμε Μη Γραμμικη ΣΙδηρων και οχι Σιδερα 2.
Άβαταρ μέλους
GiannisRad
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ, 03 Ιουν 2013 9:14 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό Nestoras » Παρ, 03 Μαρ 2017 9:23 pm

Και εκει πλουτζομπ ρε φιλε, κρατα και κάποια στανταρ
@ Giannisrad
Άβαταρ μέλους
Nestoras
 
Δημοσιεύσεις: 247
Εγγραφή: Κυρ, 12 Ιαν 2014 7:31 pm
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό misa » Σάβ, 04 Μαρ 2017 1:38 pm

Έχω μια απορία για όποιον έχει καταλάβει, στο 9ο εξάμηνο συγκοινωνιολογων στην κατηγορία επιλογής 1 από αλληλεπίδραση, κλπ. αν δεν έχουμε περάσει στο παρελθόν κανένα από αυτά μπορούμε να κάνουμε αίτηση για κάποιο άλλο επιλογής που έχουμε περασει να μπει στη θέση του;
misa
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Τρί, 26 Ιαν 2016 5:43 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό scriptame » Σάβ, 04 Μαρ 2017 3:08 pm

misa έγραψε:Έχω μια απορία για όποιον έχει καταλάβει, στο 9ο εξάμηνο συγκοινωνιολογων στην κατηγορία επιλογής 1 από αλληλεπίδραση, κλπ. αν δεν έχουμε περάσει στο παρελθόν κανένα από αυτά μπορούμε να κάνουμε αίτηση για κάποιο άλλο επιλογής που έχουμε περασει να μπει στη θέση του;


Λογικά ναι σύμφωνα με τις μεταβατικές.Από του χρόνου θα εξαργυρώνουμε κουπονάκια στα γραμματεία για να περνάμε μαθήματα επιλογής από όλα τα εξάμηνα.Ούτε στον Σκλαβενίτη δεν θα έχει τέτοια ουρά που θα έχουμε εμείς. :D
Άβαταρ μέλους
scriptame
 
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Δευτ, 24 Νοέμ 2014 9:34 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό misa » Σάβ, 04 Μαρ 2017 3:14 pm

scriptame μεγάλη αγάπη
misa
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Τρί, 26 Ιαν 2016 5:43 pm
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό fiddlerontheroof » Σάβ, 04 Μαρ 2017 6:41 pm

Κοιτώντας τον σκελετο του νέου Πρόγραμματος σε συνδιασμο με τις ταυτοτητες για τα πρωτα δυο ετη λιγο πιο αναλυτικα εχω συγκεντρωσει καποιες παρατηρησεις που προφανως αποτελουν προσωπικη εκτιμηση αρα είναι συζητήσιμες ως προς την ορθοτητα τους:

Μαθηματικη Ανάλυση και Γραμμική Αλγεβρα:Θεωρω πως η συμπτιξη των δυο μαθηματων που εχει ως αποτελεσμα την μειωση των ωρων διδασκαλιας της γραμμικης αλγεβρας σε συνδιασμο με την μεταφορα της Παραστατικης από υποχρεωτικο σε επιλογης υποβαθμιζει το μαθηματικο θεωρητικο υποβαθρο κυριως οσον αφορα το ηδη υποβαθμισμενο από το λυκειο κομματι της γεωμετριας.Μαθηματα όπως η παραστατικη που σε βοηθανε να αναπτυξεις μια αντιληψη του χωρου και της εκφρασης του με μαθηματικους ορους θεωρω πως είναι απαραιτητα για έναν μηχανικο και πως αντι να τα καταργησουμε θα επρεπε μαλλον να τα αυξησουμε(Ειδικα το προβλημα με το συγκεκριμενο δεν είναι η υλη που αλλα ο τροπος διδασκαλιας).

Γενικη Οικοδομικη και Σχεδιο:Δεν μου φαινεται πως αυτή η συμπτιξη θα δημιουργησει προβληματα,ισως μαλιστα είναι και θετικο το να αρχισεις αμεσα να σχεδιαζεις μια κατασκευη από το να αντιγραφεις απλα σχεδια χωρις να κατανοεις το τι αυτά αναπαριστουν όπως γινεται στο τωρινο πρωτο εξαμηνο.Βεβαια ελπιζω ο φορτος εργασιας να μην είναι ο ιδιος καθως και εργασια και σχεδιο κάθε εβδομαδα δεν παλευονται.(αποτι βλεπω στην ταυτοτητα θα υπαρχουν και τα δυο)Αν τα σχεδια γινονται μεσω της εργασιας και αφορουν εκεινη τοτε δεν βλεπω καποιο προβλημα.
Η μονη ελειψη/παραπονο που εχω είναι πως ενώ ειχαμε 3 ‘αρχιτεκτονικα’ μαθηματα σε κανενα από αυτά δεν μαθαμε τιποτα περι αισθητικης.Δεν λεω είναι πολύ σημαντικο να είναι γερο ένα κτισμα αλλα βγαινουμε μετα και κανουμε κονσερβοκουτια.Το να είναι κατι ομορφο αν και δεν αποτελει πρωταρχικη αναγκη βελτιωνει την καθημερινοτητα μας.Ασε που καιρος θα ηταν να κατανοησουμε λιγακι και αυτους τους Αρχιτεκτονες,μην μας θεωρουν εμας μπετατζηδες και εμεις εκεινους ζωγραφους.

Γεωδαισια:Η σύμπτυξη του μαθηματος και καταργηση των Γεωδαιτικων αλλα εισαγωγης μετρησεων και εργαστηριου οργανων νομιζω δεν θα προκαλεσει προβληματα.Στη Γεωδαισια αλλωστε δεν μαθαμε κατι καινουργιο στο θεωρητικο κομματι οποτε αν η εφαρμογη οσων καναμε στο θεμα γινεται μεσω των προαναφερθεντων εργαστηριων δεν βλεπω καποιο προβλημα.

Mηχανικη του Παραμορφωσιμου Σωματος και Αντοχη των Υλικων:Η που δεν θα γινεται καμια εμβαθυνση και θα ζητουνται μονο βασικες εννοιες και υπολογισμοι η που δεν προκειται να το περασει κανεις.Αν και οι συνολικες ωρες διδασκαλιας αυξανονται χρειαζεσαι να αφιερώσεις αρκετο χρονο μονος σου προκειμενου να εμπεδωσεις αυτές τις εννοιες(λυνοντας ασκησεις) και αυτος ο χρονος νομιζω είναι δυσκολο να βρεθει σε ένα μονο εξαμηνο.Ακομα και αν δεχτουμε το ότι πρεπει να αυξηθει η ενεργητικη συμμετοχη των φοιτητων(που εγω θεωρω ηδη υπαρχει)ας γινει σε καποια λογικα πλαισια.

Η τελευταια παρατηρηση αφορα την Οργανωση και ασφάλεια εργοταξιων-Δομικες μηχανες.Δεν μπορεσα ποτε να καταλαβω με ποια λογικη μπαινει αυτό το μαθημα στα πρωτα ετη όταν δεν εχεις ιδεα τι σημαινει εργοταξιο,όταν δεν εχεις ιδεα τι σημαινει κατασκευη σου ζητανε σχεδίαση και διαστασιολόγηση εργοταξιακών διατάξεων και να γνωριζεις την Τεχνικη νομοθεσια.Νομιζω πως κατι τετοιο θα επρεπε να διδασκεται αφου εχεις εμβαθυνει περισσοτερο στο αντικειμενο του πολιτικου μηχανικου διοτι στο δευτερο ετος(ποσο μαλλον στο πρωτο που το εκανα εγω) η διαισθηση δεν σε βοηθαει και πολύ.

Γενικα στα πρωτα δυο ετη οποια αλλαγη εγινε(εκτος της συμπτυξης Οικοδομικης-Σχεδιου και της Γεωδαισιας-Γεωδαιτικων) ουσιαστικα το μονο που καταφερνει είναι να εχουμε αριθμητικα λιγοτερα μαθηματα και ισως να αυξησει τον χρονο ενασχολησης στο σπιτι.Προσωπικα θεωρω πως το να εχουμε λιγοτερα μαθηματα(και μερικη αφαιρεση υλης) αλλα τον ιδιο η και περισσοτερο χρονο ενασχολησης μαλλον κακο θα κανει.
make Orwell fiction again
Άβαταρ μέλους
fiddlerontheroof
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 627
Εγγραφή: Τρί, 14 Οκτ 2014 12:34 am
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό RaR-RiP » Δευτ, 06 Μαρ 2017 2:58 am

fiddlerontheroof έγραψε:Mηχανικη του Παραμορφωσιμου Σωματος και Αντοχη των Υλικων:Η που δεν θα γινεται καμια εμβαθυνση και θα ζητουνται μονο βασικες εννοιες και υπολογισμοι η που δεν προκειται να το περασει κανεις.Αν και οι συνολικες ωρες διδασκαλιας αυξανονται χρειαζεσαι να αφιερώσεις αρκετο χρονο μονος σου προκειμενου να εμπεδωσεις αυτές τις εννοιες(λυνοντας ασκησεις) και αυτος ο χρονος νομιζω είναι δυσκολο να βρεθει σε ένα μονο εξαμηνο.Ακομα και αν δεχτουμε το ότι πρεπει να αυξηθει η ενεργητικη συμμετοχη των φοιτητων(που εγω θεωρω ηδη υπαρχει)ας γινει σε καποια λογικα πλαισια.


Νομίζω πως ο τρόπος που κρίνεις αυτή τη σύμπτιξη αυτών των μαθημάτων, είναι ο τρόπος για να κρίνεις όλο το ΠΣ. Το γεγονός ότι όλα τα μαθήματα κορμού μπαίνουν στα 3 πρώτα έτη (πέρα από το ότι βρωμάει διάσπαση πτυχίου από μακριά) δημιουργεί ένα τρομερό φόρτο για το φοιτητή και εμενα μου γεννά μεγάλα ερωτήματα ως προς το ποιος θα μπορεί εν τέλει να παρακολουθήσει τους ρυθμούς αυτής της σχολής. Όμως επειδή δεν γίνεται να μην περνάει και κανείς (αυτό δεν το θέλει κανείς) μάλλον θα τείνουμε στο να μαθαίνουμε πράγματα μόνο επιφανειακά. Όπως είπες ή δεν θα γίνεται καμία εμβάθυνση ή που δεν θα περνάει κανείς, ή μάλλον ένας κακός συνδυασμός αυτών των δύο.
RaR-RiP
 
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Δευτ, 16 Φεβ 2015 3:50 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό k.mondechristo » Τρί, 07 Μαρ 2017 3:25 pm

http://www.civil.ntua.gr/news/2017/3/7/kats/

Παιδιά ρίξτε και μια ματιά εδώ
k.mondechristo
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Κυρ, 04 Ιαν 2009 12:06 am

Re: Εισήγηση Επιτροπής Προπτυχιακών Σπουδών

Δημοσίευσηαπό scriptame » Τρί, 07 Μαρ 2017 3:52 pm

k.mondechristo έγραψε:http://www.civil.ntua.gr/news/2017/3/7/kats/

Παιδιά ρίξτε και μια ματιά εδώ



Ότι και να τους πουν αυτοί θέλουν να σπάσουν το πτυχίο.Τελεία και παύλα.Όποιος πιστεύει το αντίθετο είναι αφελής.
Άβαταρ μέλους
scriptame
 
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Δευτ, 24 Νοέμ 2014 9:34 am
Έτος εισαγωγής: 2011

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ειδήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron