14/06: Αναστολή λειτουργίας της λεωφορειακής γραμμής 245

Συντονιστής: University Editors

14/06: Αναστολή λειτουργίας της λεωφορειακής γραμμής 245

Δημοσίευσηαπό Lost.in.Athens » Δευτ, 07 Ιουν 2010 2:17 pm

Αναστέλλεται η λειτουργία της γραμμής 245 (Πολυτεχνειούπολη-Νέος Κόσμος) από 14/06/2010

Αυτούσια η ανακοίνωση στο συνημμένο:
2010-06-07_875370_245.pdf
(579.12 KiB) Έχει μεταφορτωθεί 162 φορές


Εμ, πώς να το εμπιστευτούν οι φοιτητές που υπό φυσιολογικές συνθήκες θα τους εξυπηρετούσε, όταν έχει δρομολόγια κάθε μια ώρα (θεωρητικά πάντα) σε ακανόνιστες ώρες και όχι σε σχέση με την έναρξη/λήξη των μαθημάτων, τα οποία και δεν συμβαδίζουν με αυτά που υπάρχουν στο site του ΟΑΣΑ;
Τουλάχιστον ας αυξήσουν τώρα τα δρομολόγια του 242, ειδικά σε ώρες αιχμής...
Lost.in.Athens
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2227
Εγγραφή: Κυρ, 07 Δεκ 2008 6:03 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: 14/06: Αναστολή λειτουργίας της λεωφορειακής γραμμής 245

Δημοσίευσηαπό merde_conserve » Δευτ, 07 Ιουν 2010 11:55 pm

Λογικό, ποτέ δεν είχα δει φοιτητή εκεί μέσα...ας φροντίσουν να ενισχύσουν το 242 και κανένα πρόβλημα (αν και φέτος ήταν πολύ καλύτερη η εξυπηρέτηση, γιατί είχαν 3 φυσαρμόνικες μοιρασμένες στην κυκλική διαδρομή. Τα προηγούμενα χρόνια τη βγάζαμε με 2 μικρά).
CSI computer expert έγραψε:I'll create a GUI interface using Visual Basic, see if i can track an IP Address out of this.

http://www.youtube.com/watch?v=ygB0Zviq ... r_embedded
Άβαταρ μέλους
merde_conserve
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 3539
Εγγραφή: Παρ, 16 Μάιος 2008 9:43 pm
Τοποθεσία: Βαζελοχώρι (κοινώς Αμπελόκηποι)
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: 14/06: Αναστολή λειτουργίας της λεωφορειακής γραμμής 245

Δημοσίευσηαπό airetikos » Δευτ, 07 Ιουν 2010 11:59 pm

Εγώ που το έζησα μόνο φέτος είδα ότι το χειμερινό εξάμηνο ήταν πήχτρα ενώ το εαρινό άδειο... Χωρίς να υπαρχει αλλαγή του προγράμματος σύμφωνα με όσα γράφονται (πιθανώς δεν θα ισχύουν ε?) τεσπά 242 κάθε τέταρτο γίνεται?
Αρχιεπίσκοπος Άρειος ο Α'
airetikos
 
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ, 11 Απρ 2009 9:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: 14/06: Αναστολή λειτουργίας της λεωφορειακής γραμμής 245

Δημοσίευσηαπό ingenieurin26 » Πέμ, 10 Ιουν 2010 5:05 pm

Αλλαγές στα δρομολόγια λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 8 Ιουνίου 2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Έπειτα από σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε υπό τον Υφυπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Νίκο Σηφουνάκη, με τη συμμετοχή του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών, Δημήτρη Δημητρίου και αρμοδίων υπηρεσιακών παραγόντων, από τη Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010 τίθενται σε ισχύ αλλαγές στα δρομολόγια των λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΑ.

Οι εφαρμοζόμενες συγχωνεύσεις - καταργήσεις λεωφορειακών γραμμών είναι οι εξής:
1. Καταργούνται οι γραμμές:
• 103 «Καλαμάκι - Ακαδημία»
• 108 «Άνω Καλαμάκι - Ακαδημία»
• 111 «Άγιος Δημήτριος - Ακαδημία»

Η κατάργηση των παραπάνω γραμμών αποφασίστηκε στο πλαίσιο του ανασχεδιασμού των δρομολογίων στις Αστικές Συγκοινωνίες για την αντιμετώπιση των αυξημένων αναγκών για μετακίνηση στην Αθήνα, στη βάση της συμπληρωματικότητας των μεταφορικών μέσων και της τροφοδότησης των σταθμών μετρό (υφιστάμενων και υπό κατασκευή).

Ταυτόχρονα, ενισχύονται οι παράλληλες γραμμές:
• 141 «Καλαμάκι - Σταθμός Δάφνη»
• 109 «Άνω Καλαμάκι - Σταθμός Αγ. Δημητρίου»
• 112 «Άγιος Δημήτριος - Σταθμός Δάφνη»

2. Συγχωνεύονται οι γραμμές που έχουν παρόμοια διαδρομή και καταργούνται συγκεκριμένες γραμμές με πολύ μικρή επιβατική κίνηση. Έτσι, συγχωνεύεται η γραμμή 746 «Άνω Λιόσια - ΟΔΔΥ» (η οποία καταργείται) με τη γραμμή 711 «Αχαρναί - Ζωφριά», ενώ καταργούνται, λόγω μικρής επιβατικής κίνησης οι γραμμές:
• 400 «Αξιοθέατα Αθήνας»
• Χ92 «Κηφισιά - Αεροδρόμιο»
• 245 «Πολυτεχνείο - Ν. Κόσμος»
• 525 «Σταθμός Κηφισιάς - Κάτω Κηφισιά»
• 340 «Γλυφάδα - Παλλήνη»

3. Καταργείται το τμήμα της γραμμής Α7 «Κάνιγγος - Νέα Ερυθραία», από τον Πλάτανο στην Κηφισιά έως τη Ν. Ερυθραία, δεδομένου ότι το τμήμα αυτό καλύπτεται από πληθώρα άλλων λεωφορειακών γραμμών.

Για τη λήψη των ανωτέρω αποφάσεων, ελήφθησαν υπόψη ορισμένα βασικά κριτήρια, τα σημαντικότερα από τα οποία είναι:
• Ο αριθμός των επιβατών που εξυπηρετούν οι λεωφορειακές γραμμές
• Ο σκοπός των μετακινήσεων που καλύπτουν
• Η χρονική περίοδος που παρέχεται η συγκοινωνία
• Η παραγωγικότητα των γραμμών
• Η δυνατότητα τροφοδότησης σταθμών σταθερής τροχιάς από τις λεωφορειακές γραμμές
• Η ύπαρξη παράλληλων ή και ταυτιζόμενων γραμμών σε σημαντικό μήκος
• Η παλαιότητα των γραμμών.

Με τις ρυθμίσεις αυτές, οι οποίες θα ισχύσουν από τις 14 Ιουνίου, πλην εκείνων που αφορούν στις γραμμές 746, 711, 525, Α7 (θα ισχύσουν από τις 30 Ιουνίου), τελικά εξοικονομούνται 19 λεωφορεία και 57 οδηγοί της ΕΘΕΛ, οι οποίοι θα καλύψουν ανάγκες σε συγκοινωνιακούς άξονες με υψηλή ζήτηση.

Σε δεύτερο στάδιο και μέχρι το τέλος του 2010 θα εφαρμοστούν νέες ρυθμίσεις που εκτιμάται ότι θα εξοικονομήσουν 25 λεωφορεία και 75 οδηγούς της ΕΘΕΛ. Ανάλογες επεμβάσεις προγραμματίζονται για το 2011 σε συνδυασμό με τους νέους σταθμούς του μετρό.

«Οι αλλαγές πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης του δικτύου αστικών συγκοινωνιών, με προσανατολισμό στον εξορθολογισμό του κόστους και τη βελτίωση της αποδοτικότητας των αστικών συγκοινωνιών.
Το συγκοινωνιακό δίκτυο της πρωτεύουσας αντιμετωπίζεται πλέον όχι τμηματικά και αποσπασματικά αλλά συνολικά σαν ένα συντονισμένο σύστημα, όπου οι λεωφορειακές γραμμές λειτουργούν συμπληρωματικά με τα μέσα σταθερής τροχιάς, όπως το μετρό, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της αποδοτικότητάς του και την εξοικονόμηση πόρων, σε μία δύσκολη οικονομική συγκυρία», δήλωσε ο Υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Νίκος Σηφουνάκης.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ Δημήτρης Δημητρίου σε δήλωσή του επισημαίνει:
«Το Υπουργείο σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ και τους Εκτελεστικούς Φορείς Συγκοινωνιακού Έργου (ΕΦΣΕ), προχωρά στον εξορθολογισμό του συστήματος Αστικών Συγκοινωνιών με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη-επιβάτη, τη βελτίωση της προσφοράς συγκοινωνιακού έργου και την εξοικονόμηση πόρων.
Στόχος για τη νέα διοίκηση του ΟΑΣΑ είναι η ιεράρχηση τόσο των συγκοινωνιακών αναγκών όσο και η βελτιστοποίηση των συγκοινωνιακών παραμέτρων του συστήματος Α.Σ. προς τη κατεύθυνση της βιώσιμης κινητικότητας και τη βελτίωση του παρεχόμενου έργου στους συγκοινωνιακούς άξονες υψηλής ζήτησης. Με βασικό κριτήριο σχεδιασμού την συνδυασμένη μετακίνηση μεταξύ επίγειων και υπόγειων μεταφορικών συστημάτων, σήμερα, παρουσιάζουμε μέρος αυτού του σχεδιασμού, που περιλαμβάνει την αναδιοργάνωση λεωφορειακών γραμμών.
Με τις ρυθμίσεις αυτές οδηγούμαστε:
α) στην ενίσχυση βασικών λεωφορειακών γραμμών υψηλής ζήτησης, και
β) στην εξοικονόμηση πόρων (19 λεωφορείων και 57 οδηγών της ΕΘΕΛ), που θα χρησιμοποιηθούν σε υφιστάμενες γραμμές με στόχο τη βελτίωση του παρεχόμενου έργου και τη μείωση του κόστους λειτουργίας των θερμικών λεωφορείων».


http://www.oasa.gr/?pageid=474
ingenieurin26
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6363
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 6:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2007


Επιστροφή στο Ειδήσεις

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες