Θεμελιώσεις (2018-19)

Συντονιστής: University Editors

Re: Θεμελιώσεις (2018-19)

Δημοσίευσηαπό coscot » Πέμ, 13 Ιουν 2019 1:54 pm

Υπαρχει καποιος που εχει λύσει τα θεματα του Σεπτ ή εχει καποια ιδεα για το πως λυνονται;
coscot
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Παρ, 14 Μαρ 2014 2:44 pm
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Θεμελιώσεις (2018-19)

Δημοσίευσηαπό Lkas » Παρ, 14 Ιουν 2019 3:31 pm

Ισχυει οτι η Γεωργιαννού πέρασε και έδωσε ενα επιλέον τέταρτο;

Γιατί αν έγινε αυτό κανείς δεν ψηθηκε να μας ενημερώσει κι εμας στο αμφιθέατρο...
Άβαταρ μέλους
Lkas
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: Τρί, 22 Μαρ 2011 2:34 am
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Θεμελιώσεις (2018-19)

Δημοσίευσηαπό Bruce T. Wayne » Παρ, 14 Ιουν 2019 3:54 pm

Ούτε στην 7. Στην ώρα τους και μάλιστα 5 λεπτά πριν μας είπαν να προετοιμαστούμε για παράδοση...
Άβαταρ μέλους
Bruce T. Wayne
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: Κυρ, 18 Ιουν 2017 5:10 pm
Έτος εισαγωγής: 1950

Re: Θεμελιώσεις (2018-19)

Δημοσίευσηαπό Rilke » Παρ, 14 Ιουν 2019 5:23 pm

Άμα έγινε σε μερικές αίθουσες και δεν ενημερώθηκαν όλες είναι απαράδεκτο ...

Lkas σου το΄πε κάποιος που του δόθηκε παράταση ;
Άβαταρ μέλους
Rilke
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Πέμ, 29 Μαρ 2018 12:21 am
Έτος εισαγωγής: 2016

Re: Θεμελιώσεις (2018-19)

Δημοσίευσηαπό Lkas » Παρ, 14 Ιουν 2019 5:42 pm

Ρωτησα πιο πολυ για να το επιβεβαιωσω και απο αλλα τμήματα. Απο οτι μου ειπαν οι διδακτορικοι που επιτηρουσαν στα τμήματα της Γεωργιαννου πήγε η ίδια και έδωσε ενα επιπλέον τέταρτο.

Οταν το έμαθα πήγα απο το γραφείο της να ρωτήσω τι συνέβη και γιατι δεν ενημερώθηκαν όλοι και μου είπε οτι έδωσε επιπλέον χρόνο γιατι είχαν μεγάλη αναστάτωση τα τμήματα της και αργησαν να ξεκινήσουν. Εγω πάντως ρώτησα τους επιτηρητές και σε κάθε περίπτωση ο χρόνος που είχε γραφτεί στον πίνακα ήταν για δύο ώρες αφού πήραν όλοι θέματα στα χέρια τους και σε αυτόν τον χρόνο προστέθηκε το τέταρτο.

Καλό θα ήταν να απαντήσει και κανείς απο τα αντίστοιχα τμήματα.
Άβαταρ μέλους
Lkas
 
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: Τρί, 22 Μαρ 2011 2:34 am
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Θεμελιώσεις (2018-19)

Δημοσίευσηαπό RaR-RiP » Σάβ, 15 Ιουν 2019 11:10 am

Σε ευχαριστούμε πολύ, τα θέματα ανέβηκαν στο πάνελ! :D :D

RaR-RiP
 
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Δευτ, 16 Φεβ 2015 3:50 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Θεμελιώσεις (2018-19)

Δημοσίευσηαπό thenightking » Σάβ, 15 Ιουν 2019 11:38 pm

Καλησπέρα παιδιά,
σε ό,τι αφορά τα θέματα και επειδή έχει γίνει πολλή φασαρία σχετικά με τη δυσκολία τους αναφέρω ενδεικτικά για το θέμα με τις καθιζήσεις εκ στερεοποιήσεως σχεδόν ολόιδιο με Θέμα 1 Κανονικής 2014-2015, το ερώτημα με την πεδιλοδοκό σχεδόν ολόιδιο με β ερώτημα 2ου Θέματος 2015-2016 και το θέμα με την πασσαλοομάδα σχεδόν ολόιδιο (πέρα από το πλήθος των πασσάλων) με 3ο Θέμα Κανονικής 2014-2015, τα οποία όλα είναι θέματα προσφάτων εξεταστικών, ανεβασμένα και λυμένα εδώ. Όσο για το θέμα με τη δεξαμενή και αυτό έχει ξαναπέσει σχεδόν αυτούσιο, μου διαφεύγει το πότε. Τα αναφέρω αυτά γιατί ενώ ήταν όντως αρκετά απαιτητικά δεν ήταν κάτι το μη αναμενόμενο για να γίνεται τόσο μεγάλο θέμα στη σχολή. Μακάρι να γίνει και κανονικοποίηση όπως ζητάνε πολλά παιδιά (γίνεται έτσι και αλλιώς σε πολλά γεωτεχνικά μαθήματα) αφού όλους άλλωστε μας συμφέρει αλλά σαν δυσκολία και χρόνο ήταν στο αναμενόμενο πνεύμα των εξετάσεων του συγκεκριμένου μαθήματος. Ευτυχώς που δεν είχαν τα λάθη και τις ανακρίβειες που έχουν τα θέματα άλλων εξεταστικών όπως για παράδειγμα του τελευταίου Σεπτεμβρίου.
Καλά αποτελέσματα σε όλους!!!
Άβαταρ μέλους
thenightking
 
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Σάβ, 15 Ιουν 2019 11:34 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Θεμελιώσεις (2018-19)

Δημοσίευσηαπό Cipher » Δευτ, 17 Ιουν 2019 5:40 pm

thenightking έγραψε:Καλησπέρα παιδιά,
σε ό,τι αφορά τα θέματα και επειδή έχει γίνει πολλή φασαρία σχετικά με τη δυσκολία τους αναφέρω ενδεικτικά για το θέμα με τις καθιζήσεις εκ στερεοποιήσεως σχεδόν ολόιδιο με Θέμα 1 Κανονικής 2014-2015, το ερώτημα με την πεδιλοδοκό σχεδόν ολόιδιο με β ερώτημα 2ου Θέματος 2015-2016 και το θέμα με την πασσαλοομάδα σχεδόν ολόιδιο (πέρα από το πλήθος των πασσάλων) με 3ο Θέμα Κανονικής 2014-2015, τα οποία όλα είναι θέματα προσφάτων εξεταστικών, ανεβασμένα και λυμένα εδώ. Όσο για το θέμα με τη δεξαμενή και αυτό έχει ξαναπέσει σχεδόν αυτούσιο, μου διαφεύγει το πότε. Τα αναφέρω αυτά γιατί ενώ ήταν όντως αρκετά απαιτητικά δεν ήταν κάτι το μη αναμενόμενο για να γίνεται τόσο μεγάλο θέμα στη σχολή. Μακάρι να γίνει και κανονικοποίηση όπως ζητάνε πολλά παιδιά (γίνεται έτσι και αλλιώς σε πολλά γεωτεχνικά μαθήματα) αφού όλους άλλωστε μας συμφέρει αλλά σαν δυσκολία και χρόνο ήταν στο αναμενόμενο πνεύμα των εξετάσεων του συγκεκριμένου μαθήματος. Ευτυχώς που δεν είχαν τα λάθη και τις ανακρίβειες που έχουν τα θέματα άλλων εξεταστικών όπως για παράδειγμα του τελευταίου Σεπτεμβρίου.
Καλά αποτελέσματα σε όλους!!!


Το θέμα στην εξέταση μαθημάτων, δεν είναι πόσο συγκλίνουν με προηγούμενες εξεταστικές, και λυμένα θέματα, μιας και αυτό αποκλίνει από τη φιλοσοφία του πολυτεχνείου.Είμαστε εδώ ως μελλοντικοί μηχανικοί να μαθαίνουμε να σκεφτόμαστε , και ναι να βρίσκουμε απαντήσεις για προβλήματα τα οποία πολύ πιθανόν να μην έχουν ξανασυναντηθεί στο παρελθόν.

Το ζήτημα είναι το μάθημα (διδασκαλία - και οι ασκήσεις του) να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των θεμάτων.
Αν ένας φοιτητής πχ είχε πρόβλημα με τα ίδια θέματα το 2015, γιατί να μην έχει το 2019? ή το 2029.

Προσωπικό σχόλιο πάνω στα θέματα.Δεν θα έλεγα ότι ήταν δύσκολα αυτά καθαυτά τα θέματα. Αν συνυπολογίσει όμως κανείς την πίεση του χρόνου (2 ώρες) και την τεράστια ύλη του μαθήματος, τότε ναι ο φοιτητής θα ζοριστεί έντονα αν δεν έχει οργανώσει πλήρως στο μυαλό του όλα τα φαινόμενα, και πως να αντιμετωπίζει κάθε υποπερίπτωση της υποπερίπτωσης (έχοντας προφανώς αποκρυπτογραφήσει που βρίσκονται στο βιβλίο αυτά που χρειάζεται) .

1)Αλήθεια πως γίνεται να δίνονται στις Θεμελιώσεις 2 ώρες και στη Τεχνική Γεωλογία 2 ώρες?
2)Γιατί να θεωρείται δεδομένη η κανονικοποίηση και απλά να μη δίνεται περισσότερος χρόνος ώστε όταν ο φοιτητής πάρει ένα βαθμό 5+ να είναι επειδή οι απαντήσεις του τον οδήγησαν εκεί?
Ever tried.Ever failed.No matter.Try again.Fail again.Fail better.
Samuel Beckett
Άβαταρ μέλους
Cipher
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: Κυρ, 02 Νοέμ 2014 8:52 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Θεμελιώσεις (2018-19)

Δημοσίευσηαπό GiannisRad » Δευτ, 17 Ιουν 2019 8:24 pm

Η εντύπωση που έχω, όσον αφορά την συνήθεια του γεωτεχνικού τομέα να βάζει πολλά θέματα και να το "διορθώνει" στην κανονικοποίηση, είναι πως γίνεται για να υπάρχει μεγαλύτερη πίεση στον φοιτητή να προλάβει και συνεπώς μικρότερο περιθώριο για αντιγραφές.
Άβαταρ μέλους
GiannisRad
 
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ, 03 Ιουν 2013 9:14 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Θεμελιώσεις (2018-19)

Δημοσίευσηαπό thenightking » Τρί, 18 Ιουν 2019 1:59 am

Cipher έγραψε:
thenightking έγραψε:Καλησπέρα παιδιά,
σε ό,τι αφορά τα θέματα και επειδή έχει γίνει πολλή φασαρία σχετικά με τη δυσκολία τους αναφέρω ενδεικτικά για το θέμα με τις καθιζήσεις εκ στερεοποιήσεως σχεδόν ολόιδιο με Θέμα 1 Κανονικής 2014-2015, το ερώτημα με την πεδιλοδοκό σχεδόν ολόιδιο με β ερώτημα 2ου Θέματος 2015-2016 και το θέμα με την πασσαλοομάδα σχεδόν ολόιδιο (πέρα από το πλήθος των πασσάλων) με 3ο Θέμα Κανονικής 2014-2015, τα οποία όλα είναι θέματα προσφάτων εξεταστικών, ανεβασμένα και λυμένα εδώ. Όσο για το θέμα με τη δεξαμενή και αυτό έχει ξαναπέσει σχεδόν αυτούσιο, μου διαφεύγει το πότε. Τα αναφέρω αυτά γιατί ενώ ήταν όντως αρκετά απαιτητικά δεν ήταν κάτι το μη αναμενόμενο για να γίνεται τόσο μεγάλο θέμα στη σχολή. Μακάρι να γίνει και κανονικοποίηση όπως ζητάνε πολλά παιδιά (γίνεται έτσι και αλλιώς σε πολλά γεωτεχνικά μαθήματα) αφού όλους άλλωστε μας συμφέρει αλλά σαν δυσκολία και χρόνο ήταν στο αναμενόμενο πνεύμα των εξετάσεων του συγκεκριμένου μαθήματος. Ευτυχώς που δεν είχαν τα λάθη και τις ανακρίβειες που έχουν τα θέματα άλλων εξεταστικών όπως για παράδειγμα του τελευταίου Σεπτεμβρίου.
Καλά αποτελέσματα σε όλους!!!


Το θέμα στην εξέταση μαθημάτων, δεν είναι πόσο συγκλίνουν με προηγούμενες εξεταστικές, και λυμένα θέματα, μιας και αυτό αποκλίνει από τη φιλοσοφία του πολυτεχνείου.Είμαστε εδώ ως μελλοντικοί μηχανικοί να μαθαίνουμε να σκεφτόμαστε , και ναι να βρίσκουμε απαντήσεις για προβλήματα τα οποία πολύ πιθανόν να μην έχουν ξανασυναντηθεί στο παρελθόν.

Το ζήτημα είναι το μάθημα (διδασκαλία - και οι ασκήσεις του) να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των θεμάτων.
Αν ένας φοιτητής πχ είχε πρόβλημα με τα ίδια θέματα το 2015, γιατί να μην έχει το 2019? ή το 2029.

Προσωπικό σχόλιο πάνω στα θέματα.Δεν θα έλεγα ότι ήταν δύσκολα αυτά καθαυτά τα θέματα. Αν συνυπολογίσει όμως κανείς την πίεση του χρόνου (2 ώρες) και την τεράστια ύλη του μαθήματος, τότε ναι ο φοιτητής θα ζοριστεί έντονα αν δεν έχει οργανώσει πλήρως στο μυαλό του όλα τα φαινόμενα, και πως να αντιμετωπίζει κάθε υποπερίπτωση της υποπερίπτωσης (έχοντας προφανώς αποκρυπτογραφήσει που βρίσκονται στο βιβλίο αυτά που χρειάζεται) .

1)Αλήθεια πως γίνεται να δίνονται στις Θεμελιώσεις 2 ώρες και στη Τεχνική Γεωλογία 2 ώρες?
2)Γιατί να θεωρείται δεδομένη η κανονικοποίηση και απλά να μη δίνεται περισσότερος χρόνος ώστε όταν ο φοιτητής πάρει ένα βαθμό 5+ να είναι επειδή οι απαντήσεις του τον οδήγησαν εκεί?

Cipher σε ό.τι αφορά τη φιλοσοφία του Πολυτεχνείου και το ουσιαστικό ζητούμενο των εξετάσεων και γενικότερα των σπουδών μας δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω. Η απλή εξάσκηση σε επαναλαμβανόμενα ασκησεολόγια ούτε θεμιττή πρακτική είναι ούτε συντελεί στην επίτευξη του στόχου της αφομοίωσης της γνώσης.

Όμως το σχόλιό μου με την παράθεση των παρόμοιων διαγωνισμάτων δεν είχε ως στόχο την προτροπή σε τέτοιες πρακτικές, αλλά να αναδείξει τη ΜΗ ιδιαιτερότητα των θεμάτων της φετινής εξεταστικής συγκριτικά με τα όσα έχουν ακουστεί, τα τελεσμένα και τα όσα η ύλη περιλαμβάνει. Δυστυχώς έχει γίνει κακή συνήθεια η διαμαρτυρία μεγάλης μερίδας φοιτητών έναντι οποιασδήποτε εκπαιδευτικής διαδικασίας, εξέτασης και μη, που δεν αντιμετωπίζεται εύκολα με Ματίνες, Βρεττούς, έτοιμες εργασίες και διάβασμα το προηγούμενο βράδυ.

Σε ό,τι τώρα αφορά το συγκεκριμένο μάθημα, το χρόνο εξέτασης και γενικότερα τα όσα αναφέρθηκαν περί γεωτεχνικών (και όχι μόνο) μαθημάτων και τις κανονικοποιήσεις, ίσως θα πω εγώ αν οι αντιγραφές, οι λυμένες ασκήσεις και θέματα μέσα στα βιβλία και όλα αυτά τα κοινά μυστικά της σχολής μας δεν ήταν άλλη μια μεγάλη συνήθεια πολλών, οι εξετάσεις να ήταν λιγότερο πιεστικές ως προς το χρόνο.

Βέβαια σε ένα μάθημα με ανοιχτές σημειώσεις, το οποίο μάλιστα είναι και από τα πλέον εφαρμοσμένα και "εμπειρικά" ο άπλετος χρόνος να οδηγεί πολλούς που δεν έχουν ιδιαίτερες γνώσεις πιο εύκολα στις λύσεις δια του ψαξίματος :crazy:

Σε κάθε περίπτωση, σε σχολή του ΕΜΠ, μου κάνει αρνητική εντύπωση και θεωρώ αδικαιολόγητο σε κάθε σχεδόν εξεταστική να υπάρχουν τα ίδια και τα ίδια άτομα που θα παραπονεθούν για τη δυσκολία, το χρόνο, τα μαθήματα, τις εργασίες, τους καθηγητές απλά και μόνο επειδή θέλουν μασημένη τροφή. Αυτό μου το "παράπονο" ήθελα και να εκφράσω με το αρχικό μου σχόλιο λοιπόν και όχι να επικροτήσω την εκμάθηση μέσω παλιών θεμάτων και τις εξεταστικές 2 ή και λιγότερων ωρών.
Άβαταρ μέλους
thenightking
 
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Σάβ, 15 Ιουν 2019 11:34 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 6ο Εξάμηνο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης