Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2015-16)

Συντονιστής: University Editors

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2015-16)

Δημοσίευσηαπό Nestoras » Τρί, 07 Ιουν 2016 7:10 am

Zagreus έγραψε:Είχε διδαχθεί τη τελευταία Παρασκευή πριν το Πάσχα με λίγα άτομα λόγω εκδρομής. Τώρα για το αν μπορεί να πέσει άσκηση δεν ξέρω.

Εςυ δεν τους έχεις ικανούς τους ανίκανους ;
Άβαταρ μέλους
Nestoras
 
Δημοσιεύσεις: 247
Εγγραφή: Κυρ, 12 Ιαν 2014 7:31 pm
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2015-16)

Δημοσίευσηαπό Curakos » Τετ, 08 Ιουν 2016 5:05 pm

Υπάρχει περίπτωση να υπάρχει λάθος στο διάγραμμα της σελ.121 και να έχουν μπει ανάποδα οι ονομασίες των καμπύλων πιθανότητας? Οπως το σκέφτομαι όταν η τιμή του ΙΧ αυξηθεί κατα πολύ (31.00) τότε η P(λεωφ) θα πρέπει να είναι 1 (και όχι η P(ΙΧ) ), αφού όλοι θα προτιμούν το λεωφορείο. Σωστά?
Άβαταρ μέλους
Curakos
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Τρί, 01 Νοέμ 2011 2:08 pm
Τοποθεσία: Athens
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2015-16)

Δημοσίευσηαπό TheMaster » Τετ, 08 Ιουν 2016 5:24 pm

Ναι εχουν μπει λαθος ... Εκτος αν σταματησε να λειτουργει η κοινη λογικη .. (που στο προκειμενο μαθημα δεν μου φαινεται απιθανο)
"The funny thing about choosing sides is that you don't have to be all the way one one side or the other . It's okay to be feeling like 'this is the one I align a little bit more , ant it's not perfect,but at least there's stuff I can appreciate a little bit more on this side.'"
Άβαταρ μέλους
TheMaster
 
Δημοσιεύσεις: 866
Εγγραφή: Δευτ, 30 Δεκ 2013 2:56 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2015-16)

Δημοσίευσηαπό Zagreus » Τετ, 08 Ιουν 2016 5:30 pm

Μήπως έχει κανείς/καμία ιδέα για το πως λύνεται η άσκηση 3 του Σεπτεμβρίου 2010;
Άβαταρ μέλους
Zagreus Σημαντική βοήθεια & οικονομική ενίσχυση στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: Πέμ, 01 Σεπ 2011 2:01 pm
Τοποθεσία: Κέντρο Απόκεντρο
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2015-16)

Δημοσίευσηαπό Johnkas » Τετ, 08 Ιουν 2016 6:46 pm

Μήπως ξέρει κανείς αν ασκήσεις σαν το 6ο Σεπτ. 2013 όπου ζητάει τη σύγκριση των 2 επιλογών με την καθαρή παρούσα αξία είναι στην ύλη , γιατί για τα 14 χρόνια χρειάζονται 14 διαφορετικές παρούσες αξίες για να βρούμε το τελικο?
Johnkas
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Πέμ, 10 Δεκ 2015 9:32 pm
Έτος εισαγωγής: 2015

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2015-16)

Δημοσίευσηαπό Zagreus » Τετ, 08 Ιουν 2016 9:22 pm

Δεν είναι ανάγκη τζώνακα σου λέει ότιμπορείς νακάνεις εύλογες παραδοχές οπότε μπορείς να κάνεις σύγκριση σε βάθος 10ετίας για παράδειγμα. Εδώ ένα σχετικό βίντεο.
Άβαταρ μέλους
Zagreus Σημαντική βοήθεια & οικονομική ενίσχυση στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: Πέμ, 01 Σεπ 2011 2:01 pm
Τοποθεσία: Κέντρο Απόκεντρο
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2015-16)

Δημοσίευσηαπό Johnkas » Τετ, 08 Ιουν 2016 11:45 pm

Ευχαριστώ Zagreus
Johnkas
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Πέμ, 10 Δεκ 2015 9:32 pm
Έτος εισαγωγής: 2015

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2015-16)

Δημοσίευσηαπό mike13 » Πέμ, 09 Ιουν 2016 5:01 pm

Τα θεματα πολυ περισσοτερα και αρκετα πιο απαιτητικα με αυτα των προηγουμενων ετων.Τελειως αναντοιστοιχη η δυσκολια και η ποσοτητα τους με την επαρκεια της διδασκαλιας ολο το εξαμηνο οπου μιλουσαμε κυριως περι ανεμων και υδατων μεχρι το πασχα.
Λευτεριά στο Κουρδιστάν.Ζήτω η παγκόσμια ειρήνη.Αλληλεγύη στον σύντροφο Δημήτρη Καιρίδη.
Άβαταρ μέλους
mike13
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Παρ, 14 Φεβ 2014 7:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2015-16)

Δημοσίευσηαπό nikostt » Πέμ, 09 Ιουν 2016 5:04 pm

mike13 έγραψε:Τα θεματα πολυ περισσοτερα και αρκετα πιο απαιτητικα με αυτα των προηγουμενων ετων.Τελειως αναντοιστοιχη η δυσκολια και η ποσοτητα τους με την επαρκεια της διδασκαλιας ολο το εξαμηνο οπου μιλουσαμε κυριως περι ανεμων και υδατων μεχρι το πασχα.


+1 ... 10 θέματα απο 1 μονάδα το κάθε ενα και οχι κλασσικά
Άβαταρ μέλους
nikostt
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: Κυρ, 26 Ιαν 2014 12:25 am
Έτος εισαγωγής: 2013

Re: Σχεδιασμός Μεταφορικών Συστημάτων (2015-16)

Δημοσίευσηαπό scriptame » Πέμ, 09 Ιουν 2016 6:44 pm

Εντελώς βλακώδες τρόπος εξέτασης,που δεν επιβράβευε τον μέσο φοιτητή που παρακολουθούσε και έκανε το θέμα εξαμήνου.Μια άσκηση πχ με μοντέλο βαρύτητας(πράγμα αρκετά μπελαλίδικο και χρονοβόρο) έπιανε 1 μονάδα όσο δηλαδή και ένα απλό θεωρητικό ερώτημα.Η καθηγήτρια δεν έδινε καμία διευκρίνιση και περιφερόταν με ύφος μπλαζέ στις αίθουσες αλλά ικανοποιημένη από το πόσο δύσκολο(=καλό???) είναι το μάθημα της(το γνωστό χούι των προφεσόρων).
Αν του χρόνου διαλέξουν πολλά άτομα του συγκοινωνιολόγους σαν κατεύθυνση εμένα γράψτε μου.:P
Άβαταρ μέλους
scriptame
 
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Δευτ, 24 Νοέμ 2014 9:34 am
Έτος εισαγωγής: 2011

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 6ο Εξάμηνο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες