Aστικά Υδραυλικά Έργα (2014-15)

Γενικές πληροφορίες για τον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος
Σήμερα έγινε το πρώτο εισαγωγικό μάθημα και για τα δύο τμήματα.
Νομίζω πως δεν υπάρχει κάποια διαφοροποίηση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια στη διάρθρωση του μαθήματος.
Θα δοθούν κατά τη διάρκεια του εξαμήνου 4 ασκήσεις,οι οποίες μπορούν να συνεισφέρουν εως και 1 βαθμό στον τελικό,ενώ θα προγραμματιστεί και μία πρόοδος που θα μετρά μόνο θετικά σε ποσοστό 30%.Ενώ,ειπώθηκε πως θα μοιραστεί σε κάποια φάση ''βιβλίο'' με τις διαφάνειες του μαθήματος.
Αναφέρθηκε επίσης η δυνατότητα διεξαγωγής διήμερης εκδρομής στο φράγμα του Μόρνου,αν υπάρχει βέβαια το αντίστοιχο ενδιαφέρον από εμάς.Κι έχω την αίσθηση πως αυτό αφορά και το φετινό 4ο έτος...Σε κάθε περίπτωση,αξίζει να κινητοποιηθούμε και να το οργανώσουμε!
Η ιστοσελίδα του μαθήματος:http://www.itia.ntua.gr/courses/aye/announcements.html
Καλή μας αρχή,λοιπόν!
Σήμερα έγινε το πρώτο εισαγωγικό μάθημα και για τα δύο τμήματα.
Νομίζω πως δεν υπάρχει κάποια διαφοροποίηση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια στη διάρθρωση του μαθήματος.
Θα δοθούν κατά τη διάρκεια του εξαμήνου 4 ασκήσεις,οι οποίες μπορούν να συνεισφέρουν εως και 1 βαθμό στον τελικό,ενώ θα προγραμματιστεί και μία πρόοδος που θα μετρά μόνο θετικά σε ποσοστό 30%.Ενώ,ειπώθηκε πως θα μοιραστεί σε κάποια φάση ''βιβλίο'' με τις διαφάνειες του μαθήματος.
Αναφέρθηκε επίσης η δυνατότητα διεξαγωγής διήμερης εκδρομής στο φράγμα του Μόρνου,αν υπάρχει βέβαια το αντίστοιχο ενδιαφέρον από εμάς.Κι έχω την αίσθηση πως αυτό αφορά και το φετινό 4ο έτος...Σε κάθε περίπτωση,αξίζει να κινητοποιηθούμε και να το οργανώσουμε!

Η ιστοσελίδα του μαθήματος:http://www.itia.ntua.gr/courses/aye/announcements.html
Καλή μας αρχή,λοιπόν!

Spoiler: show