Σελίδα 1 από 11

Aστικά Υδραυλικά Έργα (2014-15)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ, 25 Φεβ 2015 6:15 pm
από Jiggly
Γενικές πληροφορίες για τον τρόπο διεξαγωγής του μαθήματος

Σήμερα έγινε το πρώτο εισαγωγικό μάθημα και για τα δύο τμήματα.
Νομίζω πως δεν υπάρχει κάποια διαφοροποίηση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια στη διάρθρωση του μαθήματος.
Θα δοθούν κατά τη διάρκεια του εξαμήνου 4 ασκήσεις,οι οποίες μπορούν να συνεισφέρουν εως και 1 βαθμό στον τελικό,ενώ θα προγραμματιστεί και μία πρόοδος που θα μετρά μόνο θετικά σε ποσοστό 30%.Ενώ,ειπώθηκε πως θα μοιραστεί σε κάποια φάση ''βιβλίο'' με τις διαφάνειες του μαθήματος.

Αναφέρθηκε επίσης η δυνατότητα διεξαγωγής διήμερης εκδρομής στο φράγμα του Μόρνου,αν υπάρχει βέβαια το αντίστοιχο ενδιαφέρον από εμάς.Κι έχω την αίσθηση πως αυτό αφορά και το φετινό 4ο έτος...Σε κάθε περίπτωση,αξίζει να κινητοποιηθούμε και να το οργανώσουμε! :)

Η ιστοσελίδα του μαθήματος:http://www.itia.ntua.gr/courses/aye/announcements.html

Καλή μας αρχή,λοιπόν! :thumbup:

Spoiler: show
Γενικά,εκ πρώτης όψεως φάνηκε μάθημα που μπορεί να ''αναζωπυρώσει'' την αγάπη για τον τομέα των υδραυλικών, σε περίπτωση που κάποιος το σκεφτόταν,αλλά είχε τους ενδοιασμούς του.Για να δούμε... ;)

Re: Aστικά Υδραυλικά Έργα (2014-15)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ, 25 Φεβ 2015 6:54 pm
από princess
Ειπώθηκε κάτι για τον τρόπο εξέτασης του μαθήματος? Π.χ αν θα είναι ανοιχτές οι σημειώσεις ή όχι.

Re: Aστικά Υδραυλικά Έργα (2014-15)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ, 25 Φεβ 2015 7:02 pm
από Jiggly
Δε ρώτησε κάποιος -στο 1ο τμήμα τουλάχιστον- αλλά από τα συμφραζόμενα αυτό κατάλαβα.Όλα ανοιχτά παντού.
Ας επιβεβαιώσει και κάποιος άλλος αν μπορεί!

Re: Aστικά Υδραυλικά Έργα (2014-15)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ, 25 Φεβ 2015 7:10 pm
από sepsis
Το αναφέρει στην ανακοίνωση:

< Σε όλες τις εξετάσεις του μαθήματος (ενδιάμεση, τελική, επαναληπτική) είναι απαραίτητη η χρήση αριθμομηχανής και στοιχειωδών σχεδιαστικών μέσων, και επιτρέπεται η χρήση των ακόλουθων (και μόνο) βοηθημάτων, τόσο στην εξέταση της θεωρίας όσο και των ασκήσεων:

• πανεπιστημιακών συγγραμμάτων (οποιωνδήποτε),

• του εκπαιδευτικού υλικού που διατίθεται στις ιστοσελίδες του μαθήματος,

• των ιδιόχειρων ασκήσεων που έχουν παραδοθεί στη διάρκεια του μαθήματος από τους φοιτητές, και

• των χειρόγραφων ιδιόχειρων σημειώσεων που έχουν κρατήσει οι φοιτητές στη διάρκεια των παραδόσεων. >

Re: Aστικά Υδραυλικά Έργα (2014-15)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ, 25 Φεβ 2015 7:22 pm
από princess
Ευχαριστώ πολύ!

Re: Aστικά Υδραυλικά Έργα (2014-15)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ, 25 Φεβ 2015 9:27 pm
από leo8
Ως περσινός, θα ήθελα να εκφράσω την άποψη μου πάνω στο μάθημα αυτό.
Αντικειμενικά είναι αν όχι το καλύτερο, από τα καλύτερα μαθήματα της σχολής. Πολύ καλά οργανωμένο, με διάθεση από τους διδάσκοντες και το πιο σημαντικό είναι ότι γίνεται-παρουσιάζεται με πολύ πρακτικό-παραστατικό τρόπο κάτι που ενεργοποιεί την κριτική σκέψη και καλλιεργεί, κατά τη γνώμη μου, σιγά-σιγά τον πρακτικό τρόπο σκέψης.
Καλό είναι όποιος μπορεί να ασχοληθεί με τις 4 μεγάλες ασκήσεις διότι βοηθούν πάρα πολύ στην κατανόηση του αντικειμένου του μαθήματος.
Αυτά από εμένα, ελπίζω να σας βοήθησα και καλή αρχή. :)

Re: Aστικά Υδραυλικά Έργα (2014-15)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ, 25 Φεβ 2015 10:12 pm
από OxYdO
Με πρόλαβε ο leo8, θα έγραφα ακριβώς τα ίδια (αυτά παθαίνεις όταν λιώνεις στο "Ειδήσεις & Κείμενα" :P )

Να προσθέσω ότι (πέρα από τα νεοφιλελο-μαθήματα όπως οι Δομικές ή "Εισαγωγή στη Βελτιστοποίηση" που δεν ξέρω τι κάνετε) είναι το πρώτο μάθημα που σε βάζει στη λογική της βελτιστοποίησης της λύσης ενός προβλήματος και η πρώτη φορά στη σχολή που εγώ "ένιωσα" μηχανικός.
Τις ασκήσεις οπωσδήποτε, όχι για το μπόνους, αλλά γιατί θα γουστάρετε.

Plus: είναι το καλύτερο ψηστήρι για την κατευθυνσάρα μας!

Υ.Γ. επειδή ρωτάτε: τα πάντα ανοιχτά. Οι εξετάσεις είναι βατές και τα θέματα λογικά. Απαιτεί κατανόηση και όχι παπαγαλία. Μη σας αγχώνει.

Re: Aστικά Υδραυλικά Έργα (2014-15)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ, 25 Φεβ 2015 10:18 pm
από AE
leo8 έγραψε:Ως περσινός, θα ήθελα να εκφράσω την άποψη μου πάνω στο μάθημα αυτό.
Αντικειμενικά είναι αν όχι το καλύτερο, από τα καλύτερα μαθήματα της σχολής. Πολύ καλά οργανωμένο, με διάθεση από τους διδάσκοντες και το πιο σημαντικό είναι ότι γίνεται-παρουσιάζεται με πολύ πρακτικό-παραστατικό τρόπο κάτι που ενεργοποιεί την κριτική σκέψη και καλλιεργεί, κατά τη γνώμη μου, σιγά-σιγά τον πρακτικό τρόπο σκέψης.
Καλό είναι όποιος μπορεί να ασχοληθεί με τις 4 μεγάλες ασκήσεις διότι βοηθούν πάρα πολύ στην κατανόηση του αντικειμένου του μαθήματος.
Αυτά από εμένα, ελπίζω να σας βοήθησα και καλή αρχή. :)


Από το φιλόξενο αυτό φόρουμ θα ήθελα να ευχαριστήσω τον leo8 για τα τόσο θετικά του λόγια. Η περσινή τάξη ήταν από τις καλύτερες που είχα την τύχη να συνεργαστώ, παρόλο που αντιμετωπίσαμε όλη τη χρονιά ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες. Εύχομαι σε όλους καλή συνέχεια και ελπίζω με κάποιους να ξανασυναντηθούμε στα μαθήματα του Τομέα.

Με τους φετινούς, θα τα λέμε και στο mqn.

Α. Ευστρατιάδης

ΥΓ. Για να απαντήσω εν τάχει σε κάποιες ερωτήσεις, οι σημειώσεις των υδρεύσεων είναι σχεδόν πανομοιότυπες με τις περσινές (μετά από κάποιο αναγκαίο φρεσκάρισμα). Λαμβάνοντας υπόψη και τα δικαιολογημένα παράπονα των παλαιότερων φοιτητών μας, σκεφτήκαμε να τις διανείμουμε ως πακέτο, ώστε να αποφύγετε τον κόπο (και τα έξοδα) της εκτύπωσης. Σε κάθε περίπτωση, θα τις βρείτε αναρτημένες και στο εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος (http://www.itia.ntua.gr/courses/aye/edumater.html). Γενικά, ό,τι χρειαστείτε θα το βρείτε στις ιστοσελίδες μας (στην ανάγκη θα ρωτήσετε τον leo8, που αυτοδίκαια αναλαμβάνει βοηθός του μαθήματος). Όσον αφορά στη διαδικασία των εξετάσεων, μήπως είναι λίγο άκαιρο να αγχώνεστε από τώρα;

Re: Aστικά Υδραυλικά Έργα (2014-15)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ, 25 Φεβ 2015 10:31 pm
από AE
OxYdO έγραψε:Με πρόλαβε ο leo8, θα έγραφα ακριβώς τα ίδια (αυτά παθαίνεις όταν λιώνεις στο "Ειδήσεις & Κείμενα" :P )

Να προσθέσω ότι (πέρα από τα νεοφιλελο-μαθήματα όπως οι Δομικές ή "Εισαγωγή στη Βελτιστοποίηση" που δεν ξέρω τι κάνετε) είναι το πρώτο μάθημα που σε βάζει στη λογική της βελτιστοποίησης της λύσης ενός προβλήματος και η πρώτη φορά στη σχολή που εγώ "ένιωσα" μηχανικός.
Τις ασκήσεις οπωσδήποτε, όχι για το μπόνους, αλλά γιατί θα γουστάρετε.

Plus: είναι το καλύτερο ψηστήρι για την κατευθυνσάρα μας!

Υ.Γ. επειδή ρωτάτε: τα πάντα ανοιχτά. Οι εξετάσεις είναι βατές και τα θέματα λογικά. Απαιτεί κατανόηση και όχι παπαγαλία. Μη σας αγχώνει.


Από τις εμβληματικές μορφές της περσινής χρονιάς ο OxYdO, το οποίο επίσης ευχαριστώ για τα θερμά του λόγια.

Re: Aστικά Υδραυλικά Έργα (2014-15)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ, 26 Φεβ 2015 1:54 am
από Konstantinos_pap
Jiggly έγραψε:Γενικά,εκ πρώτης όψεως φάνηκε μάθημα που μπορεί να ''αναζωπυρώσει'' την αγάπη για τον τομέα των υδραυλικών, σε περίπτωση που κάποιος το σκεφτόταν,αλλά είχε τους ενδοιασμούς του.Για να δούμε... ;)

Με βάση τη σημερινή πρώτη επαφή με το μάθημα και τον τρόπο που το παρουσίασε ο κ. Κουτσογιάννης ισχύει πολύ αυτό που λες, προσέγγισε το όλο θέμα τελείως διαφορετικά σε σχέση με αυτό που γινόταν στα μαθήματα των Ρευστών και της ΕφΥδρ.