
chspirop έγραψε:Αυτό πρέπει να είναι, άρα 10-α=0=>α=10
Τοτε ομως πεφτει επανω στην εσωτερικη αρθρωση... Αυτο ειναι που με μπερδευει εμενα...
Συντονιστής: University Editors
chspirop έγραψε:Αυτό πρέπει να είναι, άρα 10-α=0=>α=10
tzimis240 έγραψε:μήπως έχει 2 λύσεις για να ελαχιστοποιηθεί η ροπή στήριξης στο ΒΔ?
μία για: 10 - α = 0, α = 10 άρα το Γ 'πέφτει' στην εσωτερική άρθρωση Δ
δεύτερη για: α = 0, άρα το Γ 'πέφτει' στην εσωτερική άρθρωση Β
Επιπλέον έχω την εντύπωση πως δεν υπάρχει πρόβλημα στο να συνυπάρχει εσωτερική άρθωση στηριζόμενη σε κύλιση. Εάν καταργούσαμε την κύλιση επειδή πέφτει πάνω στην άρθρωση, θα είχαμε μηχανισμό το οποίο είναι μη αποδεκτό.
Τώρα στην περίπτωση που ισχύουν τα 2 παραπάνω, δηλαδή να πέφτει η κύλιση στην εσωτερική άρθρωση Β ή Δ, είναι σαν να έχουμε αντί για εσωτερική άρθωση εδραζόμενη σε κύλιση, μία άρθρωση στήριξης στο σημείο Β ή Δ.
deinosauros έγραψε://Ανακοίνωση Εγκέλαδου για τα μαζικά κοψίματα στην Στατική Ανάλυση Ισοστατικών Φορέων//
Φέτος, το μάθημα της Στατικής Ανάλυσης Ισοστατικών Φορέων του 4ου εξαμήνου συγκαταλέγεται στην πληθώρα των μαθημάτων της σχολής Πολιτικών Μηχανικών στα οποία "κόπηκε" η πλειοψηφία των εξεταζόμενων. Πρόκειται για ένα από τα βασικότερα μαθήματα κορμού της σχολής , το οποίο χρωστούν και πολλοί/ες συμφοιτητές/τριες μας από μεγαλύτερα εξάμηνα επιβεβαιώνοντας και φέτος την φήμη του μαθήματος που "περνιέται" πολύ δύσκολα. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι φέτος το ποσοστό επιτυχίας ήταν μόλις 20% !
Φτάνει πια με τα μαζικά κοψίματα σε μια σειρά από μαθήματα και το διαρκές άγχος των φοιτητριών για το αν κόπηκαν την στιγμή που έχουν κοπιάσει τόσο πολύ. Στο ήδη διαμορφωμένο ασφυκτικό πλαίσιο των διαγραφών και της συνεχούς ενταντικοποίησης της σχολής μας ασχολούμαστε διαρκώς και αποκλειστικά με τα μαθήματα και κυρίως με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του κάθε καθηγητή την στιγμή που τα μαθήματα γίνονται όλο και πιο δύσκολα και συσσωρεύονται.
Μπορεί να αποτελεί κάπως κοινή παραδοχή πως τα μαθήματα των στατικών είναι "αυξημένων" απαιτήσεων αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογεί το πολύ μικρό ποσοστό επιτυχίας. Άλλωστε είναι ένα μάθημα που λίγο πολύ όλες και όλοι ξέρουμε πως το ανερτημένο υλικό από τους διδάσκοντες δεν επαρκεί. Συνεπώς πολλές και πολλοί καταλήγουν να αγοράζουν βοηθήματα για ένα μάθημα του δημοσίου και δωρεάν πανεπιστημίου (!) ενώ ταυτόχρονα το μόνο που επιτυγχάνεται είναι η ενίσχυση των πελατειακών σχέσεων με τους νο1 εμπόρους σημειώσεων (έναντι ψήφων) της σχολής μας, που δεν είναι άλλοι από την Δαπ.
Εμείς απαιτούμε:
-Κανονικοποίηση της βαθμολογίας του μαθήματος της Στατικής 1
-Ανθρώπινους όρους σπουδών και εξέτασης
-Θέματα που ανταποκρίνονται στον χρόνο της εξέτασης
-Θέματα που ανταποκρίνονται σε όσα έχουν διδαχθεί μέσα στο εξάμηνο
-Επαρκές υλικό μελέτης που δεν μας ωθεί στην αγορά συμπληρωματικού υλικού
-Σεβασμός στις ανάγκες των φοιτητριών και των φοιτητών
ΕΓΚΕΛΑΔΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης