skipantas έγραψε:... Εγώ τον παρακολουθούσα δύο εξάμηνα από τέσσερις ώρες αυστηρά και διάβασμα στο σπίτι άλλες τέσσερις με πέντε ώρες την εβδομάδα συστηματικά. Μόνο τότε καταλαβαίνεις ότι μετά τα μέσα του δεύτερου εξαμήνου, υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος σκέψης και μεθοδολογία. Με σημειώσεις άλλων και με απουσίες, θα χάσετε την επαφή και δε την ξαναβρίσκετε ...
Αποψη μου, ενας τετοιος καθηγητης ειναι οτι χρειαζεται η σχολη, για να καταπολεμησει φαινομενα "30% επιτυχια στο Μπετο και φταιει ο Τρεζος". Επισης, ειναι τουλαχιστον αστειο το οτι, σε σχολη μηχανικων ειναι "τρομερη προσπαθεια" το να παρακολουθεις και να διαβαζεις συστηματικα μαθηματα μηχανικης! Αν δεν διαβαζεις 5 ωρες την εβδομαδα μηχανικη 2, δεν θα επρεπε να περνας το μαθημα, δεν ειναι υπερπροσπαθεια. Ειπαμε, σχολη ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ειμαστε, οχι στατιστικης.
Επισης, συμφωνω για τον Τσαμασφυρο, παρα πολυ καλο βιβλιο μηχανικης.
Για τον "σεμφιτικο τροπο". Ειναι αστειο να αναφερομαστε στον σωστο τροπο ως σεμφιτικο. Παραδειγματος χαρην, στον υπολογισμο του παραμορφωσιακου βελους σε εναν φορεα με την μεθοδο του μοναδιαιου φορτιου, προφανως υπαρχουν και πινακες αλλα οι πινακες βγαινουν απο πραξεις με ολοκληρωματα. Το να μην ξερεις τα θεωρηματα αλλα να ξερεις μονο την εφαρμογη τους με πινακακια, δεν ειναι "μηχανικος τροπος", ειναι ημιμαθεια. Σαν ημιμαθης και εγω, περασα πρωτα τα μαθηματα μεγαλυτερων εξαμηνων και τωρα διαβαζω μονος μου τις "σεμφητικες" μηχανικες των πρωτων ετων και παρατηρω οτι η ζωη μου θα ηταν πολυ ευκολοτερη εαν εδινα την απαιτουμενη προσοχη τα 2 πρωτα ετη.
Οσο για τα "δυσκολα μαθηματικα", αν ενα διπλο ολοκληρωμα για να βρεθει η ροπη αδρανειας μιας διατομης θεωρειται δυσκολο μαθηματικο ...