Kανονική εξέταση 2017-18:
Με κλειστα βιβλια και σημειώσεις. Δινονταν ονοματα και αριθμοί δεδομένων, τυποι χωρίς εξηγηση συμβολων. Γενικα υπήρχε διάθεση να περασει κοσμο, γιατί ηταν βατα θεματα (για καποιον π παρακολουθησε πριν 2χρονια το μθμ και ασχολήθηκε 4μερες στη εξεταστικη).
Περιληψη των θεματων:
-1 ασκηση με συγκεκριμενο εκσκαφεα και συγκεκριμενο αυτοκινητο. ρωτουσε Qαπ, Qεκ, Qφ, Qα, συνθεση ομάδας και χρονους ολοκληρωσης στη περιπτωση που ηταν κρισιμος ο εκσκαφεας ή τα αυτοκίνητα.
-1 ασκηση με μεταφορα μόνο χωματισμων (με ελαστικοφορο προωθητη(bulldozer) για διαμορφωση εργοταξιακού χώρου)
-Θεωρία: εδω είχε τουλαχιστον 2 παραλλαγες. Στα δικα μου θεματα ζητουσε: τύπους ανατροπης οχηματων, σε ποιες εργασιες χρησιμοποιείται ο αναμοχλευτής, τι πρεπει να κανει ο υπεύθυνος ασφαλείας στο εργοτάξιο, και το διάγραμμα χρήσης νεου, μεταχειρισμένου ή ενοικιασμενου δομικου μηχανηματος, συναρτησει συνολικής ετησιας χρήσης και ωρων χρήσης/ημέρα.
-1 απλούστατη άσκηση για χρονο αδειασματος μιας βαρέλας με συγκεκριμενο συνεργείο διάστρωσης, στη περιπτωση οπου α) εχουμε αντλια σκυροδέματος β) πυργογερανο.
Η περιγραφή των θεμάτων ανέβηκε στο πάνελ για να βοηθηθούν και οι επόμενοι-ες
Σε ευχαριστούμε πολύ ablazephoenix 
I hear and I forget. I see and I remember. I do and I understand. Confucius