Σελίδα 17 από 17

Re: Εισαγωγή στο Σιδηροπαγές Σκυρόδεμα (2008-09)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 12 Σεπ 2009 8:44 pm
από akrovolistos
Ομολογώ πως με μπερδεύει λίγο ο πρόβολος αλλά οκ..

Και όταν λέει να προσδιορίσουμε/αιτιολογήσουμε τον τρόπο αστοχίας θέλει να γράψουμε και θεωρία ή αρκεί κάτι απλό?

Re: Εισαγωγή στο Σιδηροπαγές Σκυρόδεμα (2008-09)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 12 Σεπ 2009 9:08 pm
από merde_conserve
Και όταν λέει να προσδιορίσουμε/αιτιολογήσουμε τον τρόπο αστοχίας θέλει να γράψουμε και θεωρία ή αρκεί κάτι απλό?


Ο,τι και στην αμφιέρειστη πάνω κάτω. Για τη ρωγμάτωση, για τη ζώνη στην οποία είναι πιο έντονη, για την ύπαρξη συνδετήρων και πώς αυτή επηρεάζει την αστοχία και τη ρωγμάτωση. Σκέψου ότι είναι "μισή" αμφιέρειστη σε όλα και το βγάζεις το θέμα ανετότατα.

Ομολογώ ότι ήταν ψαρωτικό εκείνη την ώρα, αλλά δεν είναι τόσο ουσιώδης η διαφορά όσο φαίνεται.

Re: Εισαγωγή στο Σιδηροπαγές Σκυρόδεμα (2008-09)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ, 13 Σεπ 2009 11:03 pm
από bob21
Στον πρόβολο προκύπτει ότι η αστοχία είναι κάμψη στην αριστερότερη διατομή?

Βσκ έκανα έλεγχο λοξού θλιπτήρα, εγκάρσιου ελκυστήρα κ επικουρικών μηχανισμών, καμπτικής αντοχής.
Και μου βγήκε ότι το ελάχιστο Ρ από τα τρία είναι το Ρf...

Βέβαια στην αμφιέρειστη δοκό ελέγχαμε για Mf στο καμπτικό και όχι στο διατμητικό μήκος...
Τώρα στον πρόβολο ουσιαστικά δεν έχουμε μόνο διατμητικό μήκος?