και καποιες ακομα αποριες :
1) ποια η διαφορα μερικης και ολικης δαπανης ?
2)στον αναλυτικο προυπολογισμο εχει 2α,2β,3α,3β κονδυλια . Πως ξερουμε π.χ ποσα κυβικα βραχου θα χρησιμοποιηθουν για επιχωμα και ποσα για αποθεση ? μυστηριο ...
3)κατι που με προβληματισε ειναι π.χ στο σωληνα αποστραγγισης οτι βγαινει 646 μετρα.ειναι δυνατον ? θελω να πω ορισμενες τιμες δν πρεπει να τις ανεβαζουμε 3-5% σε περιπτωση αναποδιας ? αυτο μαλλον ειναι λεπτομερεια αλλα μου κανε εντυπωση ...
απαντηση προηγουμενων αποριων :
1)στα κονδυλια γ ,βρισκεις το 2*Lοδου και αφαιρεις το μηκος ταφρου.ετσι εχεις μηκος ορυγματων και επιχωματων. μετα βρισκεις πλατος ορυγματων και επιχωματων για τις διαφορες στρωσεις και πολλαπλασιαζεις με το αντιστοιχο μηκος
[π.χ (5,5+0,15*1,5 + 5,5+0,25*1,5)*450 + (5,5+0,05*6 +5,5 )*646=12520]
στα κονδυλια δ , βρισκεις πλατος για τις διαφορες στρωσεις ( κυκλοφοριας , βασης ,αντιολισθητικη ) και πολλαπλασιαζεις με το μηκος οδου ( 548 μετρα)
2)δεν ειναι τοσο απλο ... πρεπει για καθε στρωση υποβασης και βασης να βρεις το ακριβες πλατος για ορυγμα και επιχωμα και να το πολλαπλασιασεις με το αντιστοιχο μηκος ... μπελαλιδικη δουλεια ! ψαξε βρες τα πλατη απο το υποδειγμα διατομης και αν δν βγαζεις ακρη βρες σημειωσεις γτ τα χουν πει μεσα στη ταξη .
ελπιζω να βοηθησα ( μεγαλο ποστ εκανα

)
Δουλεψε για να ζεις , ζησε για να ταξιδευεις . Ποτε το αντιθετο .