Σελίδα 1 από 1

Παροράματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ, 26 Φεβ 2009 3:07 am
από Karl-Heinz Rumeniige
Ρε παιδιά....Έλεος πια με τα παροράματα σε βιβλία!Τι πράμα ειν' αυτό?
Πας να διαβάσεις,να βγάλεις μία άκρη από τις στριφνές διατυπώσεις,και βγάζεις τα μάτια σου,σπας το κεφάλι σου να καταλαβεις πώς βγήκε αυτό το 0,42971-λέω τώρα-και μετά διαπιστώνεις πως απλά ήταν λάθος-όχι τυπογραφικό φοβάμαι-του συγγραφέα!!!!!
Και καλά αν,αντι για 0,42971 έγραψε 0,43971,κάπως ίσως την καταλάβεις τη μ.....!Αλλά αν έγραψε 1,13582????Άντε εσυ να διαπιστώσεις οτι είναι απλά "λαθάκι"!!!
Η,αντι να πολλαπλασιάσουν το ταδε νούμερο με το αλλο,εχουν πολλαπλασιασει αλλ'αντ'αλλων!
Πολλές φορές,δεν προκειται για "απλα τυπογραφικά λαθη",αλλα για σημαντικοτατα εννοιολογικα λαθη!!!!
Δηλαδη ελεος πια!Αν δεν ειναι αυτοι προσεκτικοι,ποιος θα ειναι?Γιατι να ειμαι εγω στην τελικη....Γιατι να κοβομαι για τετοιους λογους?("Μηχανικος εισαι,πρεπει να βγαλεις σωστα νούμερα!"--->Αι στο δι..λο!
Και συγκεκριμενα αναφερομαι στο βιβλιο της'"Βελτιστοποιησης" του Καρλαυτη.....(δεν μπορουσα να μη το πω.....)Αλλα,το χω παρατηρησει και αλλου!
Αχ.....τα πα και ξεθυμανα!Σορυ που μακρυγορω,αλλα το θεμα νομιζω δεν ειναι τοσο"παιδαριωδες"!
Εσεις,ρε συνάδελφοι,τι γνώμη έχετε?
Το 'χετε παρατηρησει και εσεις?
Ίσως να επρεπε να κανουμε κατι....

Re: Παροράματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ, 26 Φεβ 2009 3:55 am
από tsiou
Υπάρχουν γενικά αρκετά λάθη σε διάφορα μαθήματα. Κατ' αρχήν πρέπει να σταματήσουμε να πιστεύουμε ότι αποκλείεται να κάνουν αυτοί λάθος και ότι το πρόβλημα το έχουμε εμείς. Έχει αποδειχτεί ότι είναι επιρρεπείς στο λάθος όσο εμείς. Μόνη λύση είναι όταν βρίσκουμε ένα λάθος να το λέμε στον καθηγητή με την ελπίδα να το διορθώσει σε μια επόμενη έκδοση (και αρκετοί είναι πρόθυμοι να ακούσουν παρατηρήσεις).

Re: Παροράματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ, 26 Φεβ 2009 4:16 am
από merde_conserve
Γενικά τις ασκήσεις/διαφάνειες σπάνια τις λύνουν οι ίδιοι οι συγγραφείς, αλλά δίνουν τη βρώμικη δουλειά σε μεταπτυχιακούς/διδακτορικούς δεν ξέρω τι, και άνθρωποι είναι προφανώς τα παλικάρια, λάθη κάνουνε. Το θέμα είναι ότι οι ίδιοι οι καθηγητές δεν κάθονται να ελέγξουν τη μεθοδολογία και τα αποτελέσματα των ασκήσεών τους, ίσως γιατί βιάζονται τόσο να βγάλουν αυτό το "βιβλίο" (άντε μην αρχίσω με την κομπίνα με τα βιβλία και τις εκδόσεις ΕΜΠ τώρα :lol: ).

Γκράντε πρόβλημα της σχολής. Αλλά όσο κάποιοι θεωρούν αυτές τις συρραφές κακογραμμένων φωτοαντιγράφων "βιβλία", τόσο εμείς θα βγάζουμε τα ματάκια μας με το...ακαδημαϊκό "αποτέλεσμα" του κόπου τους.

Υ.Γ Περιττό να σας πω ότι ζηλεύω πάρα πολύ τους Γιατρούς και τα κυριλέ, glossy βιβλιαράκια με τις εικονίτσες τους. Βέβαια αυτοί δεν μπορούσαν να κάνουν και αλλιώς, αλλά εμείς τι σ*ατά έχουμε να ζηλέψουμε ως εκδόσεις; ;)

Re: Παροράματα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ, 26 Φεβ 2009 11:15 pm
από korfolatis
Με αφορμή αυτήν τη δημοσίευση, θα πω κι εγώ ότι θεωρώ πως τα βιβλία μας αποτελούν ίσως το πιο σημαντικό πρόβλημα στη σχολή μας.
Το γεγονός ότι πολλά μαθήματα κατά την παράδοση δεν πατάνε σε βιβλία ή έστω καλογραμμένες σημειώσεις, δυσχαιραίνει και το έργο μας και την επίδοσή μας.
Από όσο γνωρίζω οι καθηγητές δεν έχουν ισχυρό κίνητρο να γράψουν βιβλία. Είναι πιο ωφέλιμο να προχωρούν σε επιστημονικές δημοσιεύσεις.

Όντως έχει τύχει και σε μένα να δω βιβλία της Ιατρικής Σχολής τα οποία δεν συγκρίνονται. Όμως δεν χρειάζεται να πάμε μακριά. Έχω την εντύπωση ότι και κάποιες σχολές του Πολυτεχνείου είναι λίγο καλύτερες σε αυτόν τον τομέα. Το βιβλίο Μηχανικής των Τοπογράφων για παράδειγμα ψιλοδιαβάζεται.
Προσωπικά αν και δεν έχω πειστεί για το καινούργιο σύστημα όπου επιλέγεις βιβλία, από τα πρώτα πράγματα που σκέφτηκα όταν έμαθα γι' αυτό, ήταν ότι οι νέοι συμφοιτητές μας θα είναι τυχεροί που θα μπορούν να επιλέξουν κάποιο διαφορετικό βιβλίο, ειδικά για τη Μηχανική.

Πάντως οφείλω να σημειώσω ως παλιότερος ότι έχω παρατηρήσει σημαντική βελτίωση και σε αυτόν τον τομέα τα τελευταία χρόνια (παρόλο που εμείς δεν δικαιούμαστε να παίρνουμε τα καινούρια βιβλία). Και αν συγκρίνω με την εποχή συγγενικού μου προσώπου που τελείωσε περίπου το 2001 τη σχολή μας, τα πράγματα είναι πολύ πολύ καλύτερα. Όμως το γεγονός ότι σε κάποια μαθήματα εξακολουθούμε να αναγκαζόμαστε να διαβάζουμε από Ματίνες και Γκαρούτσους (όπου επίσης συναντάς λαθάκια) δεν είναι και τόσο τιμητικό. Και προφανώς λύση δεν είναι να μην βάζουν θέματα από εκεί είτε να μας απαγορεύουν να δίνουμε με αυτά ανοιχτά, σε μαθήματα όπου επιτρέπονται σημειώσεις του μαθήματος.