Σελίδα 1 από 1
Εναλλακτικές μορφές εξέτασης

Δημοσιεύτηκε:
Σάβ, 21 Φεβ 2009 12:56 pm
από lawine
Αναρωτιέμαι αν υπάρχουν εναλλακτικοί τρόποι εξέτασης, που θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν, έστω εν μέρει, τις γραπτές εξετάσεις. Για παράδειγμα:
- Εργασίες απαλλακτικές
- Γραπτή εξέταση της ύλης κατά τμήματα και όχι όλη η ύλη μια και έξω
- Η κυρία Μπάκα έχει προτείνει, το πολυτεχνείο να θέσει στη διάθεση των φοιτητών παλαιά κτίσματα-δωρεές για άσκηση των φοιτητών
Πιστεύετε ότι η σχολή έχει γίνει εξεταστικό κέντρο?
Έχει μείνει η αντιγραφή η μόνη δημιουργική διαδικασία?
Re: Εναλλακτικές μορφές εξέτασης

Δημοσιεύτηκε:
Κυρ, 22 Φεβ 2009 12:33 am
από SoundOfSilence
Νομίζω κάποια συγκεκριμένα μαθήματα θα αρκούσε μία εργασία με προφορική εξέταση, πχ υπολογιστική γεωτεχνικη...ε lawine?
Τώρα αυτό που είπες για την δυνατότητα να χτίσουμε μόνοι μας, νομίζω ειναι καλή ιδέα, αλλά ίσως ευκολότερη ήταν η εργαστηριακή και πρακτική σε κανονικό έργο επαφή των φοιτητών στη διάρκεια πρακτικών μαθημάτων τύπου μπετό. Θεωρώ το να έχεις εικόνες από αυτό που μελετάς, κάνει και την κατανόηση ευκολότερη.
Re: Εναλλακτικές μορφές εξέτασης

Δημοσιεύτηκε:
Κυρ, 22 Φεβ 2009 5:56 am
από redy
Και να χαθεί η ικανοποίηση των καθηγητών( που διδάσκουν σε άδειο αμφιθέατρο) να σε κόψουν με τέσσερα? Κάτι τέτοιες στιγμές νομίζουν και αυτοί ότι είναι καθηγητές!
Re: Εναλλακτικές μορφές εξέτασης

Δημοσιεύτηκε:
Δευτ, 23 Φεβ 2009 7:08 pm
από PAINTER
Αγαπητέ redy,
ευχής έργον θα ήταν για αυτούς να μην έχουν να βαθμολογήσουν και να διορθώσουν...για τους περισσότερους αυτή είναι η μεγαλύτερη αγγαρεία που κάνουν στο πολυτεχνείο
τα πρακτικά μαθήματα που αναφέρετε είναι αρκετά καλά αλλά σκεφτείτε πόσο δύσκολο είναι να τα εφαρμόσεις σε ένα έτος με τόσους πολλούς φοιτητές.Είναι αδύνατον.Ακόμα και λίγους βέβαια να έχεις , άμα δεν έχουν ενδιαφέρον και έρχονται μόνο για να περάσουν το μάθημα, δώρο άδωρο.
Οι εργασίες είναι καλή περίπτωση, αλλά φανταστείτε να είχαμε για όλα τα μαθήματα εργασίες.Δεν θα τελειώναμε μινιμουμ στα 10 χρόνια!
Αυτό εφαρμόζεται καλύτερα στο τελευταίο έτος που οι φοιτητές ανά μάθημα γίνονται λιγότεροι και παρουσιάζουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Και να μην ξεχνάμε ότι στο πολυτεχνείο παίρνουμε τις απαραίτητες βάσεις για να αντιμετωπίσουμε το μεγάλο σχολείο, που είναι η πράξη.Το διάβασμα και η εξάσκηση στο επάγγελμά μας, κακά τα ψέμματα, τελειώνει μόνο όταν αποσυρθούμε
Re: Εναλλακτικές μορφές εξέτασης

Δημοσιεύτηκε:
Δευτ, 23 Φεβ 2009 8:00 pm
από neaoktana
Σε ΟΛΑ τα μαθήματα "κορμού" του "Εργαστηρίου Εφαρμοσμένης Υδραυλικής" - απ' ανέκαθεν - συνεισφέρουν στη βαθμολογία οι Ασκήσεις / Εργαστήρια / Πρόχειρα Τεστ σε ποσοστο 30~35 % (*)
Στα "υποχρεωτικά" μαθήματα κατεύθυνσης το ποσοστό παραμένει ή αυξάνει και στα "επιλογής" κατεύθυνσης απογειώνεται...
(*) πριν από χρόνια είχαμε δοκιμάσει στην "Εφαρμοσμένη του 5ου και προαιρετικές ατομικές (ή δύο ατόμων) εργασίες (εναλλακτικώς αντί για Ασκήσεις / Τεστ). Πολύ σημαντικές, από αυτές επιβεβαιώθηκαν πολλές από τις αριθμητικές μεθόδους των "Σημειώσεων" του γράφοντος ! Ατόνισε λόγω έλλειψης ενδιαφερομένων...