Συζήτηση για την εξεταστική διαδικασία

Πολιτικά θέματα; Οργανωτικά Προβλήματα; Προτάσεις Βετλτίωσης; Όλα τα ζητήματα που αφορούν στη σχολή αναλύονται εδώ.

Re: Συζήτηση για την εξεταστική διαδικασία

Δημοσίευσηαπό geocho » Τρί, 10 Φεβ 2015 8:23 pm

Τόσα χρόνια εδώ μέσα μια καμπάνα δεν είδα να πέφτει. Η άλλη έβγαινε για τσιγάρο περιμένοντας να της έρθουν οι λύσεις αλλά δεν είδα τον επιτηρητή να συγκινείται. Θα ένιωθα δικαιωμένος αν την απέκλειαν από μια ολόκληρη εξεταστική όμως. Αν στην τρίτη φορά που θα την πιάναν την απειλούσαν με διαγραφή δεν νομίζω να ήταν και αντιδημοκρατικό. Κι ας έβαζε τον μπάρμπα της να την ξελασπώσει, τουλάχιστον θα της πέρναγε απ'το μυαλό οτί ίσως υπάρχουν κανόνες και οφείλει να τους ακολουθήσει. Γιατί η απάτη είναι συνήθεια, είναι τρόπος σκέψης και στάση ζωής. Η κοινωνία νοσεί και αυτά είναι τα συμπτώματα.


Όσες φορές (ελάχιστες) το θέμα έφτασε στον πρόεδρο της σχολής, η τιμωρία του ήταν να πει στους αντιγραφείς "μην το ξανακάνετε".. Πολύ σωστός φίλε μου..
geocho
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Πέμ, 18 Νοέμ 2010 7:10 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Συζήτηση για την εξεταστική διαδικασία

Δημοσίευσηαπό ScepticEngineer » Τρί, 10 Φεβ 2015 8:44 pm

geocho έγραψε:Όσες φορές (ελάχιστες) το θέμα έφτασε στον πρόεδρο της σχολής, η τιμωρία του ήταν να πει στους αντιγραφείς "μην το ξανακάνετε".. Πολύ σωστός φίλε μου..


Αν μιλας για τον προηγουμενο κοσμητορα και νυν πρυτανη του ΕΜΠ, ολοι ξερουμε για τις σχεσεις του με αυτους που εχουν στησει ολη αυτη τη φαμπρικα της μαζικης αντιγραφης. Τι ηθελες να κανει, να τους τιμωρησει παραδειγματικα;;; Πολλα θες...
“I’m sowing the seeds,
I’m sowing the seeds I’ve taken,
I’m sowing the seeds I’ve taken for granted

This thorn in my side
This thorn in my side is from the tree
This thorn in my side is from the tree I’ve planted

Ohh it tears me and I bleed…”
Άβαταρ μέλους
ScepticEngineer
 
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Δευτ, 30 Ιαν 2012 11:31 pm
Τοποθεσία: Κάπου στα 80's
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Συζήτηση για την εξεταστική διαδικασία

Δημοσίευσηαπό geocho » Τρί, 10 Φεβ 2015 8:53 pm

ScepticEngineer έγραψε:
geocho έγραψε:Όσες φορές (ελάχιστες) το θέμα έφτασε στον πρόεδρο της σχολής, η τιμωρία του ήταν να πει στους αντιγραφείς "μην το ξανακάνετε".. Πολύ σωστός φίλε μου..


Αν μιλας για τον προηγουμενο κοσμητορα και νυν πρυτανη του ΕΜΠ, ολοι ξερουμε για τις σχεσεις του με αυτους που εχουν στησει ολη αυτη τη φαμπρικα της μαζικης αντιγραφης. Τι ηθελες να κανει, να τους τιμωρησει παραδειγματικα;;; Πολλα θες...


Ας μην πούμε ονόματα,δεν έχω και στοιχεία για τον εισαγγελέα.. Όλοι ξέρουμε τι γίνεται, ποιος καλύπτει και ποιος όχι.. Αυτό που με ενοχλεί ίσως πιο πολύ και από το ηθικό κομμάτι είναι το θράσος.. Θέλει πολύ θράσος να ανεβάζεις στο FB πόση μπαταρία έχει το i-phone σου και να λες ευτυχώς που έφτασε για να περάσεις ταλιμπάν τρία μαθήματα.. Πολύ θράσος όμως, εκτός αν είναι γελοίοι όσοι απλά διαβάζουν για να περάσουν..
geocho
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Πέμ, 18 Νοέμ 2010 7:10 pm
Έτος εισαγωγής: 2010

Re: Συζήτηση για την εξεταστική διαδικασία

Δημοσίευσηαπό ΧΡΙΣΤΙΝΑ » Τετ, 11 Φεβ 2015 12:29 am

Τα (πολλά) χρόνια που έμεινα φοιτήτρια σε αυτή τη σχολή, ήμουν από αυτούς που κράτησαν ψηλά το λάβαρο της επαναστάσεως επίλεγοντας να μην κατεβαίνω σε εξέταση που πολύ απλά δεν είχα διαβάσει επαρκώς και ας ήμουν σε παρέα που κατακλυζόταν από μέλη συγκεκριμένης νοοτροπίας με προτροπές:

    Έλα ρε, επιτηρητής στο 18 είναι ο τάδε, παλιός φιλαράκος από τη μεγάλη δημοκρατική παράταξη
    Έλα ρε, θα μπούμε όλοι σε μία αίθουσα, και ας απαγορευέται τυπικά, και όλοι μαζί κάτι θα καταφέρουμε (αυτή είναι φίλοι μου η απτή αλληλεγγύη, καθήστε οι αριστεροί να μιλάτε για συλλογικότητες)
    Έλα ρε, επιτηρητής είναι ο τάδε διδακτορικός που τυχαίνει να τα έχει με την τάδε από το έτος...Για να τα πει στην παρέα της καλής του θα τα ακούσουμε και εμείς
    Έλα ρε, μόλις μπει ο καθηγητής θα του νιαουρίσουμε λίγο, μας θυμάται και φατσικά (από τότε που μπαίναμε στο μάθημά του απλώς για να μιλήσουμε) και τσούκου τσούκου σχεδόν θα μας υπαγορεύσει τις απαντήσεις. Αν δε τυχαίνει να είσαι και ομορφούλα... (αυτό με bold γιατί με ενοχλούσε πα΄ντα περισσότερο, μάλλον γιατί δεν μπόρεσα ποτέ να νιαουρίσω)

Η μοναδική μου παρηγοριά τότε;; Αυτοί θα βγουν αδαείς, ημιμαθείς, έχοντας μάθει πως όλα κερδίζονται με τον εύκολο τρόπο...

ΑΝΟΗΣΙΕΣ
Όταν βγήκα, είχαν (όπως είπε και ο συνάδερφος πιο πάνω), κάνα δυο χρονάκια εμπειρίας...Ποιος κάνει εκεί έξω στατικά;;Ένας σε κάθε πόλη...Τις γνώσεις μου στα στατικά και στα αντισεισμικά να μην πω τι τις έκανα...Όλα όσα αντιιμετωπίζουμε στα γραφεία οι νέοι μηχανικοί, είναι πρακτικά θέματα για τα οποία ούτως ή άλλως η σχολή δεν μας προετοίμασε...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ
 
Δημοσιεύσεις: 231
Εγγραφή: Τρί, 23 Ιουν 2009 10:43 pm
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Συζήτηση για την εξεταστική διαδικασία

Δημοσίευσηαπό ScepticEngineer » Τετ, 11 Φεβ 2015 12:52 am

Πολυ ωραια το εχουμε αναπτυξει το θεμα. Η ουσια ομως εναι να γινει επιτελους κατι για αυτο. Εχοντας φτασει 4ο ετος εχω σιχαθει πια τις αυταρεσκες φατσες τους μετα απο καθε εξεταση, ενω ΞΕΡΩ οτι εγω ειμαι τελικα ο μαλακας της υποθεσης και αυτοι με γνωσεις η χωρις, την ακρη θα την βρουνε μολις παρουν το χαρτι. Ο κ. Κουτσογιαννης εκανε μια αρχη -διστακτικη μεν αλλα αρχη εν πασει περιπτωσει-. Θεωρω οτι μετα το περας της εξεταστικης πρεπει να διενεργηθει Γεν. Συν. του συλλογου και να παρθει μια αποφαση πανω στο θεμα την οποια και θα μεταφερουμε στον κοσμητορα. Μην ξεχναμε οτι δεν προκειται για μεμονωμενα περιστατικα, αλλα για ολοκληρη επιχειρηση.
“I’m sowing the seeds,
I’m sowing the seeds I’ve taken,
I’m sowing the seeds I’ve taken for granted

This thorn in my side
This thorn in my side is from the tree
This thorn in my side is from the tree I’ve planted

Ohh it tears me and I bleed…”
Άβαταρ μέλους
ScepticEngineer
 
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Δευτ, 30 Ιαν 2012 11:31 pm
Τοποθεσία: Κάπου στα 80's
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Συζήτηση για την εξεταστική διαδικασία

Δημοσίευσηαπό xvantsik » Τετ, 11 Φεβ 2015 12:56 am

ScepticEngineer έγραψε:Πολυ ωραια το εχουμε αναπτυξει το θεμα. Η ουσια ομως εναι να γινει επιτελους κατι για αυτο. Εχοντας φτασει 4ο ετος εχω σιχαθει πια τις αυταρεσκες φατσες τους μετα απο καθε εξεταση, ενω ΞΕΡΩ οτι εγω ειμαι τελικα ο μαλακας της υποθεσης και αυτοι με γνωσεις η χωρις, την ακρη θα την βρουνε μολις παρουν το χαρτι. Ο κ. Κουτσογιαννης εκανε μια αρχη -διστακτικη μεν αλλα αρχη εν πασει περιπτωσει-. Θεωρω οτι μετα το περας της εξεταστικης πρεπει να διενεργηθει Γεν. Συν. του συλλογου και να παρθει μια αποφαση πανω στο θεμα την οποια και θα μεταφερουμε στον κοσμητορα. Μην ξεχναμε οτι δεν προκειται για μεμονωμενα περιστατικα, αλλα για ολοκληρη επιχειρηση.


Να αγίασει το στόμα σου. Με συγκίνησες παρότι διαβάζω τόσες ώρες στατική 2 :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Έχει έρθει η ώρα αυτές οι πρακτικές που υποβαθμίζουν την σχολή και το πτυχίο μας να τελειώσουν
Άβαταρ μέλους
xvantsik Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Σάβ, 29 Μαρ 2014 11:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Συζήτηση για την εξεταστική διαδικασία

Δημοσίευσηαπό OxYdO » Τετ, 11 Φεβ 2015 2:03 am

Εμένα ειλικρινά με φοβίζει ο τρόπος που γίνεται η κουβέντα στο φόρουμ, γιατί, νομίζω, τείνει να πάρει καννιβαλιστικές τάσεις. Νομίζω υπάρχει ένα μείζων και ένα έλασσων θέμα στην υπόθεση. Το πόσο δύσκολη θα είναι επιτήρηση και πόσο αποφασισμένοι για ντου θα είναι οι επιτηρητές, θεωρώ ότι είναι το έλασσον, γιατί, πολύ απλά, δε λύνει το πρόβλημα. Το μείζων θέμα είναι πώς θα αποφορτίσουμε το πανεπιστήμιο από την εξετασιοκεντρική του φύση. Τα έχουμε ξαναπεί και πιο πάνω. Απαλλακτικές εργασίες, διαφορετικού τύπου ( που, επειδή από ότι φαίνεται παρεξηγούμαι, δε σημαίνει πιο δύσκολα) θέματα στην εξέταση κ.ο.κ.
Ας ρίξουμε, λοιπόν, το βάρος στο μείζον και ας χτυπήσουμε τη ρίζα του προβλήματος. Ας κοιτάξουμε να φανταστούμε τη σχολή και τα μαθήματα όπως τα θέλουμε και τα υπόλοιπα σιγά σιγά θα γίνουν κτήμα μας. Σε μία εξέταση που απαιτεί να έχω παπαγαλίσει, ό,τι επιτήρηση και να έχεις, είτε είναι ο Κουτσογιάννης ο ίδιος, είτε ο Τσακ Νόρις έτοιμος να με σαπίσει στο ξύλο, θα την βρω την άκρη και θα αντιγράψω.

*Επίσης, ας είμαστε λίγο προσεκτικοί με αυτά που γράφουμε για χαρτζιλίκια, διδακτορικούς που δήθεν διακυβεύουν τις καριέρες τους για να βοηθήσουν τις φίλες της κοπέλας τους κ.ο.κ. Μην ξεχνάμε ότι είμαστε στη σχολή που δε θέλουμε να βγαίνουν οι βαθμοί με ονόματα, μη τυχόν και μάθουν ότι κοπήκαμε (για άλλη μια φορά +1000 στην απίστευτη περιγραφή από ΑΕ). Σε αυτή τη σχολή πολλά μπορεί να πιστέψω, αλλά και πολλά να αποκλείσω το ίδιο εύκολα.
**Επίσης, για να μην κάνουμε και τους ηθικολόγους: Υπάρχει κανείς/καμία από εμάς που δεν έχει αντιγράψει, έστω και μισή μονάδα, ποτέ, όσα χρόνια είναι στη σχολή;
(αν κάποιος θέλει να απαντήσει στο ποστ μου, για οικονομία χρόνου, ας κάνει έναν κόπο πρώτα να διαβάσει το προηγούμενό μου, που είναι πιο αναλυτικό)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
OxYdO Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1643
Εγγραφή: Παρ, 07 Οκτ 2011 12:18 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Συζήτηση για την εξεταστική διαδικασία

Δημοσίευσηαπό dean » Τετ, 11 Φεβ 2015 2:16 am

1ον, εκτος των ελαχιστων εκτος πραγματικοτητας σχολιων του τυπου "αν δεν εχεις διαβασει δεν περνας", όλοι ξερουμε τι γινεται οσον αφορα κινητα αλλα και για το γνωστο του γνωστου αλλα και για ποιος καθηγητης στηριζει ποια παραταξη και κατ'επεκταση και τα παιδια της.

2ον, μιας και το topic λεγεται συζητηση για την εξεταστικη διαδικασια, και με τον κινδυνο να βγω εκτος θεματος, μηπως ειναι εξισου σοβαρο να θεσουμε καποια στιγμη στο τραπεζι και να βρουμε μια λυση για την εξισου γελοια κατασταση "εδωσαν 100, περασαν 5"? με αφορμη την εκτακτη εξεταση του μπετο 2, η οποια ηταν για γελια, δε θα πρεπει καποια στιγμη να απαιτησουμε την αξιολογηση των θεματων (σε αναλογες περιπτωσεις) ή ενα ελαχιστο ποσοστο επιτυχοντων? Αν πας διαβασμενος και ξανακοβεσαι επειδη σου βαζει θεματα απο το πουθενα το κινητο το βγαζεις ειναι η αληθεια.

Κατα τη γνωμη μου το 1ο που πρεπει να γινει ειναι να δημιουργηθει ενας μηχανισμος ελεγχου των καθηγητων, ωστε να σταματησει η ασυδοσια οσον αφορα την εξεταστικη διαδικασια, τη διαπλοκη αλλα και τη συμπεριφορα ορισμενων που νομιζουν οτι το πολυτεχνειο ειναι το σπιτι τους. Και μιας και λεμε για ονοματα και εισαγγελεις, το συμφοιτητη σου δεν τον καρφωνεις με κουκουλα, οντως, τον διεφθαρμενο καθηγητη ομως??
dean
 
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: Παρ, 17 Ιουν 2011 2:04 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Συζήτηση για την εξεταστική διαδικασία

Δημοσίευσηαπό ΧΡΙΣΤΙΝΑ » Τετ, 11 Φεβ 2015 2:17 am

OxYdO έγραψε:Επίσης, ας είμαστε λίγο προσεκτικοί με αυτά που γράφουμε για χαρτζιλίκια, διδακτορικούς που δήθεν διακυβεύουν τις καριέρες τους για να βοηθήσουν τις φίλες της κοπέλας τους κ.ο.κ. Μην ξεχνάμε ότι είμαστε στη σχολή που δε θέλουμε να βγαίνουν οι βαθμοί με ονόματα, μη τυχόν και μάθουν ότι κοπήκαμε (για άλλη μια φορά +1000 στην απίστευτη περιγραφή από ΑΕ). Σε αυτή τη σχολή πολλά μπορεί να πιστέψω, αλλά και πολλά να αποκλείσω το ίδιο εύκολα.
**Επίσης, για να μην κάνουμε και τους ηθικολόγους: Υπάρχει κανείς/καμία από εμάς που δεν έχει αντιγράψει, έστω και μισή μονάδα, ποτέ, όσα χρόνια είναι στη σχολή;
(αν κάποιος θέλει να απαντήσει στο ποστ μου, για οικονομία χρόνου, ας κάνει έναν κόπο πρώτα να διαβάσει το προηγούμενό μου, που είναι πιο αναλυτικό)


Για ποιο ακριβώς διακύβευμα μιλάς; Προφανώς, εάν πάμε σε περιπτώσεις χρηματισμού (που εμένα προσωπικά μου φαίνονται παντελώς απίθανες), ναι, υπάρχει ένα μείζον θέμα, αλλά ποιες ακριβώς είναι οι πιθανές επιπτώσεις του να κάνει λίγο τα στραβά μάτια στην επιτήρηση (όχι αναγκαστικά για κάποιον συγκεκριμένο, έτσι από την καλή του τη καρδιά και για όλους);
Όσο για την ηθικολογία που είπες.Ναι, εγώ αντέγραψα θυμάμαι στα Αγγλικά,συνέκρινα τα αποτελέσματα στη Στατική 6 (πιο πολύ από άγχος μιας και ήταν το τελευταίο μου μάθημα) και μια φορά βοήθησα τον φίλο μου σε κάτι μαθηματικά.Σίγουρα θα ξεχνάω κάποιες άρα ας πούμε σούμα 5 φορές(δεν τις λες και λίγες). Είναι όμως άλλη αυτή η περίπτωση και άλλα τα περιστατικά που περιγράφουν τα παιδιά παραπάνω με μηνύματα και ολόκληρη φάμπρικα. Μην το παίρνεις ως κανιβαλισμό, στην ουσία κανείς δεν ενδιαφέρεται πραγματικά ούτε θίγεται προσωπικά.Απλώς όταν ακόμη και αυτό το ΦΥΣΙΚΟ φαινόμενο (εννοώ την φυσική μας τάση να επιλέξουμε τον εύκολο δρόμο) εκμεταλλεύεται ασύστολα από συγκεκριμένη μερίδα, τότε το θεωρώ λογικό οι υπόλοιποι να επαναστατήσουν. Τώρα, πως το μέσο πίεσης δεν θα είναι το να φορέσουμε κουκούλες και να αρχίσουμε να δείχνουμε αλλά το να πιέσουμε πως μια γενικότερη αναδιάρθρωση όπως πάνω κάτω αυτή που περιέγραψες, το θεωρώ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ
 
Δημοσιεύσεις: 231
Εγγραφή: Τρί, 23 Ιουν 2009 10:43 pm
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Συζήτηση για την εξεταστική διαδικασία

Δημοσίευσηαπό xvantsik » Τετ, 11 Φεβ 2015 2:30 am

Απλά να μην βρίσκουμε δικαιολογίες εκεί που δεν υπάρχουν. Γιατί όπως και να είναι τα θέματα, ακόμα και το μισό pdf που έχεις στο κινητό σου, αν θέλουμε να ήμαστε αντικειμενικοί, είναι ηθικά λάθος να το κοιτάξεις και προφανώς βάζω και τον εαυτό μου σε αυτό. Κατά τα άλλα φυσικά και θέλει αναδιάρθρωση και το πρόγραμμα και οι εξετάσεις, αλλά θα θυμάσαι όταν έπεσε το θέμα στην συνέλευση "κόπηκε". Επομένως και ο σύλλογος έχει ευθύνη για το ότι "ο κακός καθηγητής κόβει". Τέλος το πελατειακό δίκτυο δεν συμπίπτει σε καμία περίπτωση με τα παραπάνω γιατί πολύ απλά δεν έχει ως αιτία ούτε συντηρείται από τις κακές εξετάσεις. Έχει ώς αιτία μία πολύ συγκεκριμένη νοοτροπία και συντηρείται από αυτήν αλλά και από την στάση του συνόλου της σχολής που βλέπει αλλά δεν μιλάει. Και αυτό πρέπει να τελειώνει.
Άβαταρ μέλους
xvantsik Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Σάβ, 29 Μαρ 2014 11:33 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες