Αποφάσεις της Γ.Σ. Δ.Ε.Π. Πολ. Μηχ. στις 11/11/2014

Πολιτικά θέματα; Οργανωτικά Προβλήματα; Προτάσεις Βετλτίωσης; Όλα τα ζητήματα που αφορούν στη σχολή αναλύονται εδώ.

Re: Αποφάσεις της Γ.Σ. Δ.Ε.Π. Πολ. Μηχ. στις 11/11/2014

Δημοσίευσηαπό wilshere » Τρί, 18 Νοέμ 2014 1:01 am

νομιζω είναι λογικό πως όσοι διαλέξουν να εμβαθύνουν σε σεμφιτικα μαθηματα λάθος σχολή διαλεξαν :) τωρα αν ο αλλος περναει πολιτικος μηχανικός με προοπτική να εμβαθύνει σε μαθηματα όπως φυσικη, αριθμητική ανάλυση και αλγεβρα τί να πω...
επίσης όταν προτείνεται ένα πιο πρακτικό πρόγραμμα σπουδών σε μια σχολή με ούτως ή αλλως πρακτικό αντικείμενο και εσείς μιλάτε για υποβάθμιση της γνώσης τότε υποτιμάτε την αξία και την ικανοτητα των εμπειρογνωμόνων πολιτικών μηχανικών που διδάσκουν τα πιο πρακτικά μαθήματα στο να διδάξουν, κάτι που δεν ισχύει καθώς μεχρι τώρα μόνο το μάθημα των σχετικών με το επάγγελμα ήταν το πιο αποικοδομητικό σε κάθε περίπτωση, καθώς επίσης δεν καταλαβαίνετε ότι ρόλος της σχολής είναι να μας βγάζει όσο πιο έτοιμους γινεται για την αγορα εργασίας, μέσα ή έξω, κάτι που αυτόματα σημαίνει πως απαιτείται ένα πολύ υψηλό και ευρύ στάνταρ γνωσης.......
μονο να γελάει μπορεί καποιος εάν ακούσει πως υπάρχει αντίσταση στο να αυξηθουν τα πρακτικά μαθηματα έναντι των θεωρητικων σε μια πολυτεχνική σχολή...
τώρα lasa εάν έχω κανα ορθογραφικό μην το παιξεις εξυπνος, εχω λεξικο, είναι 12 το βραυ και γραφω γρηγορα, δεν γραφουμε δα και τεχνικη εκθεση, φορουμ ειναι ;)
wilshere Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 279
Εγγραφή: Σάβ, 18 Μάιος 2013 12:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Αποφάσεις της Γ.Σ. Δ.Ε.Π. Πολ. Μηχ. στις 11/11/2014

Δημοσίευσηαπό lasa » Τρί, 18 Νοέμ 2014 11:52 am

Εδώ είναι μία άλλη διαφωνία μας. Στόχος της σχολής δεν είναι ούτε να σου μάθει να βγάζεις άδειες ούτε να σε βγάλει όσο πιο έτοιμο γίνεται για την "αγορά εργασίας'' όπως λες. Στόχος είναι να σου δώσει όλα τα θεμελιώδη γνωστικά εφόδια σε επαρκές βάθος, ώστε να μπορείς να ανταπεξέλθεις είτε σε ό,τι χρειαστεί είτε ως ελεύθερος επαγγελματίας είτε ως υπάλληλος. Το πρόβλημα είναι ότι κάποιοι έχουν στόχο να αποφοιτούν από τα Πανεπιστήμια αποκλειστικά μελλοντικοί ευέλικτοι υπάλληλοι με περιορισμένο πεδίο γνώσεων και περιορισμένο βαθμό εμβάθυνσης. Επίσης, σε καμμία περίπτωση δεν υποτιμώ κάποια πρακτικά μαθήματα. Το τι εννοεί βέβαια κάποιος με τον όρο πρακτικά μαθήματα είναι ένα θέμα. Είναι τελείως διαφορετικό ένα εξαμηνιαίο μάθημα που σου μαθαίνει όσο δυνατόν καλύτερα την οικοδομική (η οποία βέβαια είνα κατ' εξοχήν αντικείμενο μόνο στην πράξη μπορεί να εμβαθύνει κανείς), και που είναι έγκλημα το πόσο λίγη σημασία δίνεται στο εν λόγω αντικείμενο από τη σχολή μας. Και είναι τελείως άτοπη και σε λάθος κατεύθυνση η εισαγωγη μαθημάτων autocad ή έκδοσης οικοδομικών αδειών (παρ' ότι έχω βγάλει άδεια και μου βγήκε η πίστη, όντας εντελώς ανίδεος από τις σεχετικές διαδικασίες). Κακά τα ψέματα, δεξιότητες και υποδεξιότητες υπήρχαν και θα υπάρχουν απειρες. Η θεωρία και η εφαρμογή πάντα θα παράγουν άπειρα παρακλάδια. Το θέμα είναι να κατέχει κάποιος τον κορμό και τα κύρια κλαδίας σε βάθος. Όποιος δεν έχει στέρεα βάση είναι χαμένος, όσος δεξιότητες και υποδεξιότητες και αν αποκτήσει.

Σα μεγαλύτερος θέλω να σε συμβουλεύσω να μην αναφέρεις τα μαθηματικά και τις φυσικές ως σεμφίτικα μαθήματα. Είναι γνωστικά αντικείμενα που αφορούν κάθε μηχανικό και σου προσφέρονται για να σε κάνουν καλύτερο, επιστήμονα και άνθρωπο, και για να σου ανοίξουν ορίζοντες, χωρίς να υποτιμάται και η (κρυμμένη) πρακτική αξία που έχουν.

Τέλος θα αναφέρω (και μιας και αναφέρθηκε η Αριθμητική Ανάλυση) ότι το μέτρο των πάντων είναι ο άνθρωπος. Χωρίς να παραβλέπω το γεγονός ότι ο καθένας έχει σου διδάξει κάτι και να σου προσφέρει, όπως και να το κάνουμε είναι διαφορετικό να πρακοουθείς μια παράδοση του Χρυσοβέργη από ότι του Παντουβάκη.
lasa
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Τετ, 31 Δεκ 2008 7:19 pm

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης