Αποφάσεις της Γ.Σ. Δ.Ε.Π. Πολ. Μηχ. στις 11/11/2014

Πολιτικά θέματα; Οργανωτικά Προβλήματα; Προτάσεις Βετλτίωσης; Όλα τα ζητήματα που αφορούν στη σχολή αναλύονται εδώ.

Re: Αποφάσεις της Γ.Σ. Δ.Ε.Π. Πολ. Μηχ. στις 11/11/2014

Δημοσίευσηαπό andskia » Δευτ, 17 Νοέμ 2014 2:52 pm

Το πρόγραμμα σπουδών οφείλει να συζητηθεί και να τροποποιηθεί.
Τα μαθήματα καθ'αυτά, το πλήθος τους, το εξάμηνο στο οποίο τα διδασκόμαστε, καθώς και οι κατευθύνσεις έχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης.
Σε καμία περίπτωση, όμως, δε πρέπει να αντιδράμε επιθετικά σε κάθε πρόταση, lasa.
Άβαταρ μέλους
andskia
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1132
Εγγραφή: Κυρ, 23 Οκτ 2011 9:39 pm
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Αποφάσεις της Γ.Σ. Δ.Ε.Π. Πολ. Μηχ. στις 11/11/2014

Δημοσίευσηαπό Zagreus » Δευτ, 17 Νοέμ 2014 2:57 pm

Επίσης έλεος με το οπαδικό κλίμα που καλλιεργείται (και) από κάποιους καθηγητές στη σχολή. Ένας είναι ο εχθρός, ο καπιταλισμός . . .της Σ.Ε.Μ.Φ.Ε.! Πολλοί τη χλευάζουν αλλά ζήτημα είναι αν ένα 10% φοιτητών της σχολής θα πέρναγε τα κοινά μας μαθήματα (μηχανικές, μαθηματικά) αν τα έδινε εκεί. Τέλος, σε όποιον δεν αρέσει το θεωρητικό υπόβαθρο, υπάρχουν και ''σχολές εφαρμογών''. Ζήτω η Σ.Ε.Μ.Φ.Ε. :think: :think: :think:
Άβαταρ μέλους
Zagreus Σημαντική βοήθεια & οικονομική ενίσχυση στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: Πέμ, 01 Σεπ 2011 2:01 pm
Τοποθεσία: Κέντρο Απόκεντρο
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Αποφάσεις της Γ.Σ. Δ.Ε.Π. Πολ. Μηχ. στις 11/11/2014

Δημοσίευσηαπό Lost.in.Athens » Δευτ, 17 Νοέμ 2014 4:46 pm

Από του χρόνου πάντως τα μαθήματα έχει αποφασιστεί να μειωθούν σε 54 από περίπου 63-64 που είναι τώρα, οπότε σίγουρα κάποια θα πρέπει να καταργηθούν ή να συγχωνευτούν.
Σχεδόν όλα τα μαθηματικά που γίνονται στη σχολή είναι χρήσιμα και θα τα βρείτε μπροστά σας από εδώ και από εκεί. Ίσως τα λιγότερο χρήσιμα είναι η Ανάλυση Ι και σε προπτυχιακό επίπεδο οι ΜΔΕ/Μιγαδικές συναρτήσεις. Τα αρχιτεκτονικά μαθήματα είναι πολύ χρήσιμα, όταν γίνονται σωστά. Λύση δεν είναι να μειωθούν, αλλά να αλλάξουν οι καθηγητές, κάτι που όμως δεν πρόκειται να γίνει (συνεπώς ας προχωρήσει η συγχώνευση :lol: ). Κάποιες προτάσεις για αλλαγές:
-Συγχώνευση Μηχανικής ΙΙΙ & Φυσικής
-Συγχώνευση Στατικής ΙΙΙ & Πεπερασμένων
-Συγχώνευση Εφαρμογών Η/Υ 5ου & Προγραμματισμού 2ου
-Συγχώνευση Οικολογίας & Ενεργειακής τεχνολογίας
-ριζικότερη αλλαγή: Οι μηχανικές να μεταφερθούν στους τομείς στατικής/σιδηρών στη σχολή μας και να αναδιοργανωθούν κάποια μαθήματα (καθότι η ποιότητα διδασκαλίας των μαθημάτων αυτών στη ΣΕΜΦΕ είναι κατά κοινή ομολογία πολύ κατώτερη από μαθήματα της σχολής μας - Zagreus :P )
-Αντικατάσταση του ΣΜΣ που δεν είναι και τόσο χρήσιμο σε κάποιον που δεν είναι συγκοινωνιολόγος από κάποιο άλλο συγκοινωνιολογικό, πχ Οδοστρώματα, το οποίο τώρα δεν είναι καν επιλογής, αλλά αρκετοί εργολάβοι έξω ασχολούνται με αυτό το αντικείμενο
-Προκειμένου να μην καταργηθούν πιο χρήσιμα μαθήματα, καλύτερα είναι να καταργηθούν η οικονομία/φιλοσοφία
-Προσθήκη μαθήματος ενισχύσεων, ειδικά για τους δομοστατικούς (και ίσως μεταφορά του μπετού λίγο νωρίτερα στο πρόγραμμα σπουδών, γιατί μέχρι το 3ο έτος από δομοστατικά έχει ουσιαστικά μόνο στατικές, που είναι απλά η θεωρητική βάση, κάτι που δεν βοηθάει στη επιλογή κατεύθυνσης)
Lost.in.Athens
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 2227
Εγγραφή: Κυρ, 07 Δεκ 2008 6:03 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Αποφάσεις της Γ.Σ. Δ.Ε.Π. Πολ. Μηχ. στις 11/11/2014

Δημοσίευσηαπό navar » Δευτ, 17 Νοέμ 2014 5:17 pm

Εκτός από τους πρωτοετείς , θα έχουμε οι υπόλοιποι κάποιο όφελος ?
navar
 
Δημοσιεύσεις: 165
Εγγραφή: Παρ, 10 Απρ 2009 4:41 pm
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Αποφάσεις της Γ.Σ. Δ.Ε.Π. Πολ. Μηχ. στις 11/11/2014

Δημοσίευσηαπό OxYdO » Δευτ, 17 Νοέμ 2014 5:52 pm

Δάσκαλε σε γενικές γραμμές συμφωνώ, με εξαίρεση:
α) Τη συγχώνευση οικολογίας-ενεργειακής. Αντιθέτως πιστεύω ότι αυτά τα μαθήματα, όπως και τα περιβαλλοντικές επιπτώσεις και "περιβάλλον και ανάπτυξη" πρέπει να είναι κορμού
β)Την κατάργηση του ΣΜΣ. Εμένα μου φαίνεται ένα αρκετά χρήσιμο μάθημα που ακριβώς σου δίνει τα βασικά εργαλεία και τον βασικό τρόπο σκέψης, για να μπορέσεις να κάνεις την οποιαδήποτε μελέτη. Επίσης, η αντικατάστασή του από κάτι πολύ πιο εξειδικευμένο (π.χ. οδοστρώματα), δε με βρίσκει πολύ σύμφωνο

Γενικά, θεωρώ ότι η σχολή πρέπει να μας δίνει βασικά εργαλεία και να μας δείχνει τον τρόπο σκέψεις ώστε να χρησιμοποιούμε σωστά τα εργαλεία που θα βρίσκουμε μπροστά μας στο μέλλον.
Η εξειδίκευση και η "κορμοποίηση" ειδικευμένων μαθημάτων δε θεωρώ ότι προσφέρουν τίποτα σε έναν φοιτητή και μελλοντικό μηχανικό.

Με λίγα λόγια, η λογική "γαμήστε τα σεμφίτικα. συγχωνεύτε τις θεωρητικούρες και φέρτε πιο νωρίς τα εξειδικευμένα" με βρίσκει απόλυτα αντίθετο.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
OxYdO Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 1643
Εγγραφή: Παρ, 07 Οκτ 2011 12:18 am
Έτος εισαγωγής: 2011

Re: Αποφάσεις της Γ.Σ. Δ.Ε.Π. Πολ. Μηχ. στις 11/11/2014

Δημοσίευσηαπό lasa » Δευτ, 17 Νοέμ 2014 6:24 pm

Δεν μπορώ παρά να απαντάω επιθετικά σε ηλίθιες δήθεν καινοτόμες προτάσεις νεοφιλελέδικης απόχρωσης. Είμαι υποψήφιος διδάκτορας και μαζί με τον προπτυχιακό κύκλο έχω δέκα χρόνια στο Ε.Μ.Π.. Δέκα χρόνια ακούω τέτοιου είδους προτάσεις από διάφορες μετριότητες (που προέρχονται κυρίως από ΔΑΠ, ΠΑΣΠ). Κάποτε είχα την υπομονή να απαντάω ευγενικά. Πλέον δεν την έχω. Διαβλέπω επίσης των κίνδυνο επικράτησης της νεοφιλελέδικης αντίληψης περί πανεπιστημίου. Κάτι που εξοργίζει ακόμη περισσότερο.
lasa
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Τετ, 31 Δεκ 2008 7:19 pm

Re: Αποφάσεις της Γ.Σ. Δ.Ε.Π. Πολ. Μηχ. στις 11/11/2014

Δημοσίευσηαπό neaoktana » Δευτ, 17 Νοέμ 2014 7:00 pm

Δεν θα μπώ σε λεπτομέρειες (μαθημάτων), διότι θεωρώ πολύ πιο σημαντικό το "Big Picture" και εκεί οι απόψεις μου έχουν πολλάκις καταγραφεί.
Έτσι, μέρα πούναι, ας επαναλάβω συνοπτικώς τις πιο σημαντικές και πιο αιρετικές έως "φτου κακά".
1. Το διδακτικό προσωπικό "εξανεμίζεται" (συνταξιοδοτήσεις ή/και θάνατοι). Σε πολύ σύντομο διάστημα θα καταργούνται μαθήματα, διότι δεν θα υπάρχει κανένας να τα κάνει... Χειρότερα από κολλέγιο της Πλατείας Βάθης (βλ. Νερά Ι και Νερά ΙΙ = ΜτΡ+ΕφΥδρ+ΑΣΥΕ+Υδρολογία+Λιμενικά+ κ.λπ.), ή "ακριτικό Λύκειο" (όπου ο Γυμναστής διδάσκει Φυσική)...
2. Το ζήτημα δεν είναι ποια μαθήματα (θα) γίνονται, αλλά ποιός θα τα παρακολουθεί και μαθαίνει (βλ. πρότασή μου για αλυσίδες, ή/και ομάδες).
3. Απαγορεύεται να αναζητήσεις ενδιαφέροντα μαθήματα επιλογής σε άλλες Σχολές (εφόσον και εκείνες ακόμη μπορούν να τα προσφέρουν).
4. Για την "ιδεολογική" άρνηση για "μανατζίριαλ" μαθήματα δε συζητώ. Σε όλο τον κόσμο σε "Μάνατζερς" εξελίσσονται πρωτίστως οι Μηχανικοί, εδώ θα τρώμε (ως κοινωνία) στη μάπα τους αποφοίτους του (κάθε) ΠΑΠΕΙ και Παντείου...
"Le meteque" - G. Moustaki (- 23/05/2013) & Zazie: https://www.youtube.com/watch?v=O51zyf83mfk
"Et nous ferons de chaque jour toute une eternite d' amour, que nous vivrons a en mourir..."
neaoktana
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 4405
Εγγραφή: Πέμ, 05 Ιουν 2008 3:24 pm
Έτος εισαγωγής: 1969

Re: Αποφάσεις της Γ.Σ. Δ.Ε.Π. Πολ. Μηχ. στις 11/11/2014

Δημοσίευσηαπό wilshere » Δευτ, 17 Νοέμ 2014 9:14 pm

lasa αν εισαι 10 χρονια στη σχολη πρέπει να ξέρεςι πως η αριθμητική με 10 ώρες μάθημα βγαίνει αντί για 13 4ωρα, προς θεου.... lost in athens +1

για αλυσίδες μαθημάτων επίσης +1 που έρχονται όσοι χρωστάνε μηχανική Ι σε στατικές κτλ χωρίς να ξέρουν δικτυωματα και μικιουνι....

όσο για αυτήν τη φοβία μη γίνει πια κολλέγιο το εμπ έλεος, με ττο φόβο μη γίνει ΤΕΙ θα καταντήσει φιλοσοφική στοά....
wilshere Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 279
Εγγραφή: Σάβ, 18 Μάιος 2013 12:09 pm
Έτος εισαγωγής: 2012

Re: Αποφάσεις της Γ.Σ. Δ.Ε.Π. Πολ. Μηχ. στις 11/11/2014

Δημοσίευσηαπό Zagreus » Τρί, 18 Νοέμ 2014 12:03 am

Πολύ σωστά η Ελλάδα έχει μπουχτίσει από φιλοσόφους. Η σχολή πρέπει να βγάλει κι άλλους Ταμήλους, τους χρειάζεται η κοινωνία βρε αδερφέ.
https://www.youtube.com/watch?v=ky9sFy8nrSo
Άβαταρ μέλους
Zagreus Σημαντική βοήθεια & οικονομική ενίσχυση στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: Πέμ, 01 Σεπ 2011 2:01 pm
Τοποθεσία: Κέντρο Απόκεντρο
Έτος εισαγωγής: 2014

Re: Αποφάσεις της Γ.Σ. Δ.Ε.Π. Πολ. Μηχ. στις 11/11/2014

Δημοσίευσηαπό lasa » Τρί, 18 Νοέμ 2014 12:49 am

Wilshere, μάντεψε. Ο αριθμός των ωρών διδασκαλίας που απαιτούνται δεν εξαρτάται αποκλειστικά από την επιδιωκόμενη απόδοση στις εξετάσεις. Εξαρτάται (κυρίως) από την επιδιωκόμενη πληρότητα (ποσοτικής και ποιοτικής) κάλυψης της ύλης. Το ότι τα θέματα είναι πιο εύκολα από ότι θα έπρεπε είναι άλλο ζήτημα. Δε σημαίνει επίσης ότι όλη η ύλη που έχει διδαχθεί (ειδικά σε τέτοια αντικείμενα) μπορεί να εξεταστεί. Ποιοτική και ποσοτική κάλυψη σημαίνει ότι τόσο ο μελλοντικός ερευνητής όσο και ο μελλοντικός μηχανικός της πράξης αποκτούν όσο γίνεται πληρέστερη και πιο εποπτική εικόνα του αντικειμένου. Φυσικά ο βαθμός της επιπλέον εμβάθυνσης εξαρτάται από τις προθέσεις του κάθε διδασκόμενου (φυσικά και από το κατά πόσο θα καταφέρει το μάθημα να τον ιντριγκάρει). Ένα μίνιμουμ εμβάθυνσης είναι όμως απαραίτητο, προκειμένου να ιντριγκαριστούν όσοι είναι να ιντριγκαριστούν, ασχέτως αν θα κάνουν διδακτορικό ή όχι. Όλες οι υπόλοιπες εκπτώσεις αποσκοπούν στο να αποφοιτούν διάφοροι Ταμήλοι (οι οποίοι ούτως ή άλλως αποφοιτούν, φαντάσου όμως πόσοι τέτοιοι θα αποφοιτούσαν αν καταφεύγαμε σε ένα πρόγραμμα σπουδών που θα διέπεται από κοντόφθαλμα χρησιμοθηρική λογική).
lasa
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Τετ, 31 Δεκ 2008 7:19 pm

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης