Σελίδα 1 από 1

Βαθμολογίες-στατιστικά και αξιολόγηση καθηγητών

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ, 14 Οκτ 2012 12:06 pm
από zoe
Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος γνωρίζει για το τμήμα Πολιτικών Μηχανικών της Αθήνας έχει γίνει κάποια ανάλυση των στατιστικών (επιτυχίας αποτυχίας πχ) σε όλα τα μαθήματα σαν μελέτη της απόδοσης των φοιτητών ,. Αν έχει γίνει είναι δημοσιοποιημένη. Επίσης στην αξιολόγηση των καθηγητών έχουν πρόσβαση οι φοιτητές?

Re: Βαθμολογίες-στατιστικά και αξιολόγηση καθηγητών

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ, 14 Οκτ 2012 12:16 pm
από dimi:))
Αυτό που έχω βρει εγώ είναι μια ανάλυση των στατιστικών επιτυχίας των φοιτητών σε όλα τα μαθήματα για το ακαδημαικό έτος 2009-2010,η οποία βρίσκεται στα στοιχεία σπουδαστών στην κατηγορία που λέει "Στατιστικά".
Πρακτικά, οι φοιτητές έχουν πρόσβαση στην αξιολόγηση των καθηγητών μέσω των ερωτηματολογίων που τους δίνονται να συμπληρώσουν κατά τη διάρκεια του έτους,τώρα το κατά πόσο αυτά λαμβάνονται υπόψη είναι μια άλλη ιστορία.. ;)

Re: Βαθμολογίες-στατιστικά και αξιολόγηση καθηγητών

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ, 14 Οκτ 2012 12:31 pm
από zoe
ευχαριστώ για το συννημένο..μόνο εκείνο το ακαδημαικό έτος αξιώθηκαν να κάνουν ανάλυση στατιστικών επιτυχίας; είναι ενδιαφέρον αυτά να τα συγκρίνεις με άλλων τμημάυων Πολ Μηχ και να εντοπίσέις διαφορές κάτι που προσπαθώ να κάνω

Re: Βαθμολογίες-στατιστικά και αξιολόγηση καθηγητών

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ, 14 Οκτ 2012 12:43 pm
από dimi:))
Δεν ξέρω αν μόνο για εκείνο το έτος έκαναν ανάλυση των στατιστικών επιτυχίας ή αν έχουν κάνει και για τα υπολοίπα και απλά δεν τις έχουν δημοσιοποιήσει.Κατά τη γνώμη μου καλό θα ήταν να πας μια βόλτα από τη γραμματεία και να ρωτήσεις! :)

Re: Βαθμολογίες-στατιστικά και αξιολόγηση καθηγητών

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ, 14 Οκτ 2012 7:16 pm
από mamassis
Τα στατιστικά επιτυχίας είναι εύκολο να βγούν και νομίζω ότι κάθε χρόνο τα διαθέτει η Γραμματεία σε κάθε ενδιαφερόμενο.
Τα στατιστικά των μαθημάτων-καθηγητών είναι μια ιστορία που γενικά δεν "κυλάει" για μια σειρά από λόγους. Το προηγούμενο έτος για παράδειγμα δεν μοιράστηκαν ερωτηματολόγια γιατί δεν υπήρχε η δυνατότητα επεξεργασίας τους λόγω έλλειψης προσωπικού. Γενικά υπάρχει ο φαύλος κύκλος "δεν λαμβάνονται υπόψη"=>"αρά δεν τα συμπληρώνουν οι φοιτητές" => "άρα δεν είναι και πολύ απαραίτητο να μοιραστούν"
Η προσωπική μου εμπειρία λέει ότι σε σημαντικό ποσοστό οι φοιτητές προτιμούν να μην συμπληρώσουν ερωτηματολογία αν αυτά θα είναι επικριτικά για το μάθημα ή τον καθηγητή. Ακόμη πολλοί επικαλούνται και άλλους ιδεολογικούς λόγους.
Εγώ πάντως τα θεωρώ πολύ σημαντικά (ειδικά τα επικριτικά) μόνο και μόνο γιατί μπορώ να κάνω σημαντικές βελτιώσεις σε σημεία του μαθήματος που μπορεί να ενοχλούν κάποιον ενώ εγώ δεν το είχα καν φανταστεί

Re: Βαθμολογίες-στατιστικά και αξιολόγηση καθηγητών

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ, 14 Οκτ 2012 7:39 pm
από merde_conserve
Επίσης να αναφερθεί ότι σε ορισμένα μαθήματα οι καθηγητές διατηρούν χωριστά στατιστικά στοιχεία, κυρίως ως προς τη βαθμολογική σκοπιά ή τους δείκτες συμμετοχής των φοιτητών (π.χ. ΜτΡ, Αστικά Υδραυλικά).

Re: Βαθμολογίες-στατιστικά και αξιολόγηση καθηγητών

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ, 14 Οκτ 2012 7:44 pm
από neaoktana
Τα "στατιστικά" της Γραμματείας είναι για τα μπάζα! Το έχω ξαναγράψει... Ενδεικτικώς:
1. Δεν υπάρχει ανάλυση τάσεων.
2. Δεν υπάρχει σύνδεση δράσεων - αποτελεσμάτων. Π.χ. <Νέο εκπαιδευτικό υλικό>, <λιγότερα ή περισσότερα τμήματα>, <μεταβολές στο συντελεστή διαμόρφωσης του τελικού βαθμού, από το βαθμό "Ασκήσεων / Πειραμάτων>, <αλλάγή ώρας> κ.λ.π.
3. Η δειγματοληψία γίνεται σε χρονικές στιγμές όπου έχουν "απομείνει στην αίθουσα" ΜΟΝΟ οι ταλεβάν.
Τι να (ειλικρινώς) απαντήσουν αυτοί, παρά μόνο ότι: η "διαδικασία του μαθήματος είναι εξαιρετική".
4. Το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ πρόβλημα είναι <γιατί δεν παρακολουθείτε;>, όχι το <πως σας φαίνετε που παρακολουθείτε;>.
Το οποίο βεβαίως ΔΕΝ το ανιχνεύει καν η ΔΗΘΕΝ δειγματοληψία.
5. Να σκίσω το ΜΒΑ μου, αλλά έμαθα ότι:
- Ρωτάς μεν όσους αγόρασαν TOYODA, γιατί το αγόρασαν...
- Αλλά, ΚΥΡΙΩΣ ρωτάς όσους αγόρασαν RENAULT, γιατί ΔΕΝ αγόρασαν TOYODA...
- Εάν βεβαίως σε κόφτει να μετρήσεις και να βελτιωθείς...