Αποτίμηση Εξεταστικής

Για να δουμε λοιπον.. φτασαμε σε μια εξεταστικη με αρκετα μαθηματα να εχουν αυξημενη υλη και υποχρεωσεις απο οτι παλαιοτερα, με ενδεχομενο μικροτερης διαρκειας εξεταστικης, με αρκετους καθηγητες να παραπονιουνται γιατι δεν ..προλαβαν να ολοκληρωσουν την υλη (!) και να ζητουν αναπληρωσεις, και με πικρα δεδομενα τα θεματα των εξεταστικων των περασμενων 2 χρονων (κυριως ομως του προηγουμενου). Κατα τη γνωμη μου ηταν η χειροτερη εξεταστικη των τελευταιων χρονων, αλλα αυτο απαιτει ελεγχο. Αυτο το τοπικ το δημιουργησα γιατι θελω να κανω μια καταγραφη ποια φετινα μαθηματα υπερδυσκολεψαν ακομα, και για να καταμετρησω το νουμερο των μαθηματων τα οποια δεν τηρησαν το 3ωρο, δινοντας λιγοτερο χρονο (καινουρια μοδα), ειτε τα μαθηματα τα οποια ειχαν απειρα θεματα ή/και δυσκολα. Επισης χωρις ακομα να εχουμε πληρη εικονα, φανταζομαι οτι οι βαθμοι μας θα ειναι ιδιαιτερα χαμηλοι (ολων μας). Διαφαινεται ενα καινουριο χουι να υπερδυσκολευονται οι εξεταστικες μεχρι ..τελικης τωσεως, με προφασεις του τυπου "να ανεβει το γενικο επιπεδο", "να παραβγουμε στα κολλεγια", "μικροτερος χρονος για να μην.. αντιγραφετε (ενω στο τελος δεν... γραφουμε)", "γιατι το λεει ο Νομος Πλαισιο (ακουστηκε και αυτο)" και αλλα πολλα.
Σταχυολογω μερικα που εδωσα εγω, ελπιζω να με βοηθησετε με τα υπολοιπα. Οι αντιρρησεις δεκτες αν κατι φαινεται υποκειμενικο:
Διαχείρηση Κυκλοφορίας και Οδικής Ασφάλειας: Τα καθεκαστα μεσα στη χρονια εμειναν τα ιδια. Οι 3 κλασσικες ασκησεις που απαιτουν μικρο ποσοστο του διαθεσιμου χρονου μας, συνιστουν την κλασσικη σχετικη επαφη-υπευθυνοτητα που πρεπει να εχουμε με το μαθημα. Καμια αλλαγη μεχρι εδω. Παρολα αυτα, τα θεματα που μπηκαν στην εξεταστικη ηταν πιο τσιμπημενα απο τις αλλες χρονιες, κυριως η μια απο τις 2 ασκησεις, που ηταν ολιγον σπαζοκεφαλια. Αν δεν με απαταει και η μνημη μου δεν πιασαμε το 3ωρο, αλλα πρεπει να ειχαμε περισσοτερο απο 2ωρο (2μιση ωρες; ) Θα ελεγα οτι ..επιτρεπεται ανα περιοδο να τσιμπανε καπως τα θεματα, απλως το παραθετω εδω για να δουμε ποσα δυσκολα μαθηματα "συμπεσανε". Κατι πηρε το αυτακι μου οτι και η Κυκλοφοριακη Ροη των ιδιων καθηγητων τσιμπησε λιγο, αλλα δεν επιβεβαιωνω πληρως. Αναμενουμε αποτελεσματα.
Διαχειρηση Τεχνικων Εργων: Εδω δεν ειδα ιδιαιτερα προβληματα (γνωμη μου), εκτος απο το οτι υπηρχε ΑΠΕΙΡΗ συμμετοχη κοσμου σε ενα τοσο (ελεος πια..) απλο και σχηματικο μαθημα. Καπου πρεπει να οφειλεται η τοσο μεγαλη προσελευση και "εξεταστικη στασιμοτητα"! Εγω υποδεικνυω ευθυνες στο συστηματικο σπασιμο της βαθμολογισης στο αν εγραψες καλα, αν εκανες το θεμα (το οποιο υπερδιογκωθηκε!) , το αν παρακολουθουσες στο μαθημα, αν, αν, αν.. Βατα σχετικα θεματα, και αν θυμαμαι καλα (σορυ, αλλα ηταν τα μαθηματα της πρωτης εβδομαδας
), παλι δεν πιασαμε 3ωρο - αλλα μπορει και να το πιασαμε.. Το σιγουρο ειναι οτι αναμενουμε και εδω αποτελεσματα, γιατι στα μανατζερομαθηματα κανεις δεν ειναι βεβαιος..
Θεμελειωσεις: Εχω ασχημες εμπειριες απο αυτο το μαθημα και σε αλλη εξεταστικη, αλλα αυτο μπορει να ακουστει και υποκειμενικο, γιατι καποτε δεν εψαχνα το λογο για τον οποιο κοπηκα.. αλλα το γραπτο μου το ιδιο! Τεσπα, εδω τα θεματα προφανως τσιμπησαν οχι τοσο σε δυσκολια (να ειμαστε ακριβοδικαιοι), αλλα κυριως σε ψαρωτικοτητα. Περιττο να πω οτι το πρωτο θεμα ηταν ιδιο ενα καποτε ..τεταρτο θεμα, το 4ο θεμα το πιο ψαρωτικο ωστε δυσκολα το ακουμπαγες, και το 3ο απλα τεραστιο για το γεναιοδωρο ποσο των 2-freaking-hours-εξεταση!!! Ωπα ρε παιδια; Που το πατε επιτελους; Καθηστε λυστε τα εσεις στο κατω-κατω! Το θεωρω επισης ανουσιο αυτο το μαθημα να εχει κλειστες σημειωσεις και ανοιχτα μονο τα βιβλια (τα οποια απαιτουν αναμορφωση), αλλα anyway, αυτο ξεφευγει και απο τους κλασσικους κανονες. Σε προηγουμενη δε περιοδο εγινε αναγκαστικα αναβαθμολογιση για να παρουσιαστει και καποια στοιχειωδης επιτυχια σε ενα οχι και τεραστιας δυσκολιας μαθημα. Αναλογα παλι και με τα τωρινα αποτελεσματα, που (σορυ) προβλεπω να ειναι παλι χαμηλα, αυτη η κανονικοποιηση θα σωσει κοσμο παλι.. Ειδωμεν.
Υδραυλικη Ανοιχτων Αγωγων και Ποταμων: Νομιζω μακραν το καλυτερο μαθημα της εξεταστικης (απο οσα ειδα τουλαχιστον). Σεβασμος στο 3ωρο, fair-play στα θεματα, στους βαθμους ακριβοδικαιοι και μια ευχαριστη πινελια με τον ενα απο τους 2 διδασκοντες να λυνει τα θεματα επι τοπου, πλατη με πλατη με τους σπουδαστες του για να τσεκαρει τις λυσεις τους (τουλαχιστον αυτο νομιζω οτι εκανε, ημουν μακρυα του για να ξερω επακριβως). Ειδικα η τελευταια εικονα ηταν τελειως αναπτερωτικη για το φοιτητικο ηθικο μου. Μακαρι ολοι να εκαναν το ιδιο. Ειρησθω εν παροδω, να πω οτι ακουσα πως σε αλλο μαθημα καθηγητης διορθωνε τα γραπτα αμεσως μετα την εξεταση, μπροστα και μαζι με τους φοιτητες του! Παρατηρησα βεβαια πιο χαμηλες επιδοσεις στην Εφ.Υδραυλικη, μαθημα που ανα καιρους απασχολει διαφορους, χωρις να εχει καταφερει να κερδισει υπερβολικα αρνητικο σχολιασμο.
Περιβαλλοντικη Ρευστομηχανικη: Λιγο δυσκολο εδω να το κρινω αρνητικα. Σε "οικογενειακη κατασταση" με λιγους συμμετεχοντες, ενα μαθημα με μη υπερβολες στην εξεταση (καθολου βασικα), αν και με ξενισε λιγο η προσαυξηση αλλων 2 ασκησεων στο μαθημα και οι ωρες-ωρες "ατμοσφαιρα γραφειου" που υπηρχε (που ησουν; γιατι αργησες; κοιμοσουν παλι; ). Τεσπα, γκρινιες. Καλα πηγε και αυτο.
Εγγειοβελτιωτικα Εργα: Το σημερινο μου και αρκετα περιεργο μαθημα. Αν και οι απαιτησεις ηταν νορμαλ μεσα στη χρονια, η λογικη του να κανω την εξεταση κουρσα δρομου μου σπαει τα νευρα! 20 λεπτα για τη θεωρια και 1μιση ωρα για τις 2 τεραστιες και σε σημεια τσιμπημενες ασκησεις συνοδευονται απο ενα σκηνικο του ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΥ παραδοσης των γραπτων την ωρα που ειναι φανερο οτι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν εχει τελειωσει!!!! Αμφιβαλλω ποσοι εγραψαν αξιοπρεπη βαθμο σε αυτο το μαθημα, και ισως ποσοι περασαν ακομα και τη βαση!! Αν εδω δεν γινει κανονικοποιηση, απλα την κατσαμε.. ολοι. Και εν τελει ειναι κριμα να ιδρωνεις για να βγαλεις ενα βαθμο σε μαθηματα κατευθυνσης που υποτιθεται οτι δινεις και περισσοτερη βαση. Δηλαδη αν καποιος παει για μεταπτυχιακο (δεν λεω για μενα, εστω ενας) και χρειαζεται τον βαθμο, ποιος θα του τον στερησει; Ο χρονος σε μαθημα επιλογης;; ΜΑ ΕΛΕΟΣ! Σε καποια μαθηματα πραγματικα ο καλος βαθμος ή και το 5αρακι κερδιζονται μονο μεσω των ..εργασιων-επιδοματων μεσα στο εξαμηνο και μεσω της προσωπικης σε τελικη αναλυση ευνοιας του καθηγητη. Αυτο θελουμε;
Σταχυολογω μερικα που εδωσα εγω, ελπιζω να με βοηθησετε με τα υπολοιπα. Οι αντιρρησεις δεκτες αν κατι φαινεται υποκειμενικο:
Διαχείρηση Κυκλοφορίας και Οδικής Ασφάλειας: Τα καθεκαστα μεσα στη χρονια εμειναν τα ιδια. Οι 3 κλασσικες ασκησεις που απαιτουν μικρο ποσοστο του διαθεσιμου χρονου μας, συνιστουν την κλασσικη σχετικη επαφη-υπευθυνοτητα που πρεπει να εχουμε με το μαθημα. Καμια αλλαγη μεχρι εδω. Παρολα αυτα, τα θεματα που μπηκαν στην εξεταστικη ηταν πιο τσιμπημενα απο τις αλλες χρονιες, κυριως η μια απο τις 2 ασκησεις, που ηταν ολιγον σπαζοκεφαλια. Αν δεν με απαταει και η μνημη μου δεν πιασαμε το 3ωρο, αλλα πρεπει να ειχαμε περισσοτερο απο 2ωρο (2μιση ωρες; ) Θα ελεγα οτι ..επιτρεπεται ανα περιοδο να τσιμπανε καπως τα θεματα, απλως το παραθετω εδω για να δουμε ποσα δυσκολα μαθηματα "συμπεσανε". Κατι πηρε το αυτακι μου οτι και η Κυκλοφοριακη Ροη των ιδιων καθηγητων τσιμπησε λιγο, αλλα δεν επιβεβαιωνω πληρως. Αναμενουμε αποτελεσματα.
Διαχειρηση Τεχνικων Εργων: Εδω δεν ειδα ιδιαιτερα προβληματα (γνωμη μου), εκτος απο το οτι υπηρχε ΑΠΕΙΡΗ συμμετοχη κοσμου σε ενα τοσο (ελεος πια..) απλο και σχηματικο μαθημα. Καπου πρεπει να οφειλεται η τοσο μεγαλη προσελευση και "εξεταστικη στασιμοτητα"! Εγω υποδεικνυω ευθυνες στο συστηματικο σπασιμο της βαθμολογισης στο αν εγραψες καλα, αν εκανες το θεμα (το οποιο υπερδιογκωθηκε!) , το αν παρακολουθουσες στο μαθημα, αν, αν, αν.. Βατα σχετικα θεματα, και αν θυμαμαι καλα (σορυ, αλλα ηταν τα μαθηματα της πρωτης εβδομαδας

Θεμελειωσεις: Εχω ασχημες εμπειριες απο αυτο το μαθημα και σε αλλη εξεταστικη, αλλα αυτο μπορει να ακουστει και υποκειμενικο, γιατι καποτε δεν εψαχνα το λογο για τον οποιο κοπηκα.. αλλα το γραπτο μου το ιδιο! Τεσπα, εδω τα θεματα προφανως τσιμπησαν οχι τοσο σε δυσκολια (να ειμαστε ακριβοδικαιοι), αλλα κυριως σε ψαρωτικοτητα. Περιττο να πω οτι το πρωτο θεμα ηταν ιδιο ενα καποτε ..τεταρτο θεμα, το 4ο θεμα το πιο ψαρωτικο ωστε δυσκολα το ακουμπαγες, και το 3ο απλα τεραστιο για το γεναιοδωρο ποσο των 2-freaking-hours-εξεταση!!! Ωπα ρε παιδια; Που το πατε επιτελους; Καθηστε λυστε τα εσεις στο κατω-κατω! Το θεωρω επισης ανουσιο αυτο το μαθημα να εχει κλειστες σημειωσεις και ανοιχτα μονο τα βιβλια (τα οποια απαιτουν αναμορφωση), αλλα anyway, αυτο ξεφευγει και απο τους κλασσικους κανονες. Σε προηγουμενη δε περιοδο εγινε αναγκαστικα αναβαθμολογιση για να παρουσιαστει και καποια στοιχειωδης επιτυχια σε ενα οχι και τεραστιας δυσκολιας μαθημα. Αναλογα παλι και με τα τωρινα αποτελεσματα, που (σορυ) προβλεπω να ειναι παλι χαμηλα, αυτη η κανονικοποιηση θα σωσει κοσμο παλι.. Ειδωμεν.
Υδραυλικη Ανοιχτων Αγωγων και Ποταμων: Νομιζω μακραν το καλυτερο μαθημα της εξεταστικης (απο οσα ειδα τουλαχιστον). Σεβασμος στο 3ωρο, fair-play στα θεματα, στους βαθμους ακριβοδικαιοι και μια ευχαριστη πινελια με τον ενα απο τους 2 διδασκοντες να λυνει τα θεματα επι τοπου, πλατη με πλατη με τους σπουδαστες του για να τσεκαρει τις λυσεις τους (τουλαχιστον αυτο νομιζω οτι εκανε, ημουν μακρυα του για να ξερω επακριβως). Ειδικα η τελευταια εικονα ηταν τελειως αναπτερωτικη για το φοιτητικο ηθικο μου. Μακαρι ολοι να εκαναν το ιδιο. Ειρησθω εν παροδω, να πω οτι ακουσα πως σε αλλο μαθημα καθηγητης διορθωνε τα γραπτα αμεσως μετα την εξεταση, μπροστα και μαζι με τους φοιτητες του! Παρατηρησα βεβαια πιο χαμηλες επιδοσεις στην Εφ.Υδραυλικη, μαθημα που ανα καιρους απασχολει διαφορους, χωρις να εχει καταφερει να κερδισει υπερβολικα αρνητικο σχολιασμο.
Περιβαλλοντικη Ρευστομηχανικη: Λιγο δυσκολο εδω να το κρινω αρνητικα. Σε "οικογενειακη κατασταση" με λιγους συμμετεχοντες, ενα μαθημα με μη υπερβολες στην εξεταση (καθολου βασικα), αν και με ξενισε λιγο η προσαυξηση αλλων 2 ασκησεων στο μαθημα και οι ωρες-ωρες "ατμοσφαιρα γραφειου" που υπηρχε (που ησουν; γιατι αργησες; κοιμοσουν παλι; ). Τεσπα, γκρινιες. Καλα πηγε και αυτο.
Εγγειοβελτιωτικα Εργα: Το σημερινο μου και αρκετα περιεργο μαθημα. Αν και οι απαιτησεις ηταν νορμαλ μεσα στη χρονια, η λογικη του να κανω την εξεταση κουρσα δρομου μου σπαει τα νευρα! 20 λεπτα για τη θεωρια και 1μιση ωρα για τις 2 τεραστιες και σε σημεια τσιμπημενες ασκησεις συνοδευονται απο ενα σκηνικο του ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΜΟΥ παραδοσης των γραπτων την ωρα που ειναι φανερο οτι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν εχει τελειωσει!!!! Αμφιβαλλω ποσοι εγραψαν αξιοπρεπη βαθμο σε αυτο το μαθημα, και ισως ποσοι περασαν ακομα και τη βαση!! Αν εδω δεν γινει κανονικοποιηση, απλα την κατσαμε.. ολοι. Και εν τελει ειναι κριμα να ιδρωνεις για να βγαλεις ενα βαθμο σε μαθηματα κατευθυνσης που υποτιθεται οτι δινεις και περισσοτερη βαση. Δηλαδη αν καποιος παει για μεταπτυχιακο (δεν λεω για μενα, εστω ενας) και χρειαζεται τον βαθμο, ποιος θα του τον στερησει; Ο χρονος σε μαθημα επιλογης;; ΜΑ ΕΛΕΟΣ! Σε καποια μαθηματα πραγματικα ο καλος βαθμος ή και το 5αρακι κερδιζονται μονο μεσω των ..εργασιων-επιδοματων μεσα στο εξαμηνο και μεσω της προσωπικης σε τελικη αναλυση ευνοιας του καθηγητη. Αυτο θελουμε;