Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Πολιτικά θέματα; Οργανωτικά Προβλήματα; Προτάσεις Βετλτίωσης; Όλα τα ζητήματα που αφορούν στη σχολή αναλύονται εδώ.

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό chris_z » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 10:57 pm

Η αντιγραφη αλλωστε φαινεται τελικα. Το πτυχιο ο αλλος πρεπει να το παρει για να μην μεινει ανειδικευτος και βγει στην ανεργια. Και αν δεν επαρκουν οι γνωσεις του θα φανει εξω, τιποτα δεν κρυβεται.


Η αδικία προκύπτει από το ότι μπορεί και να σου φάει το ψωμί σου όταν βγείτε στην αγορά εργασίας. Εκεί συσχετιζόμαστε όλοι. Αν δεν επαρκούν οι γνώσεις του και φανεί έξω, μέχρι να φανεί θα την έχει πάρει τη δουλειά, και επίσης εκθέτει και τους υπόλοιπους. Όλα αυτά είναι σχετικά, αλλά σίγουρα σε ένα επάγγελμα που με μία υπογραφή παίρνεις στο λαιμό σου ανθρώπους καλύτερα να τελειώνει όποιος το αξίζει. Αν είναι δυνατόν, διαφωνούμε στο αν πρέπει κάποιος που δεν αξίζει να πάρει πτυχίο να το πάρει. Δεν μπορείς να τα περάσεις όλα τα δύσκολα που λες 3 με αντιγραφή, όμως αν σε κάποια το καταφέρεις μπορείς να τα υπογράψεις μετά.. Και γιατί να μην μπορείς να τα περάσεις και όλα με λυμένα θέματα από απέξω την ώρα της εξέτασης όπως είπατε και πιο πριν;

Δεν διαφωνώ με το να βοηθάς ένα συνάδελφο να καταλάβει κάτι πριν την εξέταση lybe, το κάνω και εγώ μάλιστα και πάρα πολύ. Περισσότερο με ενδιαφέρει η ευγενής άμιλλα μες στη σχολή (το θερμοκήπιο που λέει ο κ.Κανελαήδης), απέξω στη ζούγκλα υπάρχει ανταγωνισμός, δεν τον επικαλούμαι. Είναι αυταρχικοποίηση το να μην εξευτελίζουμε την εξέταση και να παίζουμε όλοι με τους ίδιους όρους όσο γίνεται, ενδιαφέρον.
chris_z
 
Δημοσιεύσεις: 197
Εγγραφή: Τετ, 24 Δεκ 2008 1:56 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό nqm » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 11:03 pm

Ειναι πανω κατω οπως το γραψε ο Μπρεχτ : Θεωρεις κλεφτει αυτον που σου κλεβει το κομματι ψωμι για να το φαει επειδη λιμοκτωνει, και δε θεωρεις κλεφτη αυτον που σε κλεβει για να κανει πισινα. Ο απεναντι σου δεν ειναι αυτος που θελει να αντιγραψει, απεναντι σου (και απεναντι σε αυτον που αντιγραφει) ειναι αυτος που σας βαζει σε αυτη τη λογικη και σας εκμεταλλευεται και τους δυο. Με το να τα ναζεις με το διπλανο σου, δεν κερδιζεις ουσιαστικα σε εργασιακα δικαιωματα, απλα αποπροσανατολιζεσαι. Τωρα ρε παιδι μου, αν δεν θες να αντιγραφουν απο σενα, δικαιωμα σου αλλα οσο και να κωλοχτυπιεσαι, και ακτινες λειζερ να βαλεις τα δικαιωματα σου ιδια ακριβως θα ειναι αμα το σκεφτεις πιο πολυ.

Οσο για την ευγενη αμιλλα που λες, υποκριτικο λιγο να απομονωνεις τη σχολη στο λογισμο σου. Και μετα τη σχολη ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΖΗΣΑΜΕ, δεν υπαρχει ευγενης αμιλλα, υπαρχει αυτος που διαθετει τα μεσα και αυτος που δεν τα διαθετει. Οταν πληρωνες το φροντιστηριο φανταζομαι δεν σε σταματησε η σκεψη πως μερικοι (που και αυτοι μπορει να θελαν πολυτεχνειο) δεν ειχαν την ανεση να το κανουν. Ειναι σαν αυτους που σκαλωσανε στο καινουργιο πασο και το 1,5 ευρω. Απο κει δηλαδη θα ξεκινησει για δωρεαν παιδεια ή απο τα φροντιστηρια κ.τ.λ ? Στρουθοκαμηλισμος που ή κατι εξυπηρετει ή ειναι θεμα βλακειας
nqm
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Πέμ, 17 Δεκ 2009 9:12 pm
Έτος εισαγωγής: 1950

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό chris_z » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 11:16 pm

Δεν θέλησα να λύσω όλα τα προβλήματα του κόσμου με μία ιδέα. Πρότεινα κάτι ώστε να βελτιωθεί η κατάσταση. Εγώ αυτό έχω να προτείνω, πιστεύω πως έτσι τα πράγματα θα είναι καλύτερα. Εάν έχεις κάποια αντιπρόταση, πιο αποδοτική μπορείς να την προτείνεις όπως έκανα και εγώ. Με το να τα αρνείσαι όλα επειδή ο κόσμος δεν είναι τέλειος δεν πάμε μπροστά. Εάν δεν θες, μη βοηθήσεις, κανένα πρόβλημα. Όποιος θέλει να κινηθούν τα πράγματα προς αυτήν την κατεύθυνση, εδώ είμαι. Δεν πιστεύω ότι έχει νόημα περαιτέρω η συζήτηση. Εγώ έριξα την ιδέα, όποιος θέλει την εκμεταλλεύεται. Δεν με νοιάζει τόσο να σας πείσω ότι η αντιγραφή είναι κακό και πρέπει κάπως να περιοριστεί, δεν απευθύνθηκα αρχικά σε εσάς, αν ξεκινάει με εσάς από εκεί η συζήτηση κλάφτα Χαράλαμπε! Απευθύνθηκα σε όποιον θέλει να εξετάσουμε πως μπορεί να γίνει αυτό που πρότεινα ή να γίνει κάτι καλύτερο. Εάν δεν το δεχθεί η σχολή εντάξει.
chris_z
 
Δημοσιεύσεις: 197
Εγγραφή: Τετ, 24 Δεκ 2008 1:56 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό nqm » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 11:36 pm

Δεν εισαι υποχρεωμενος να διαβαζεις ουτε και να απαντας αυτα που γραφω εγω ή οποιος. Μην εγκλωβιζεσαι, κανεις μια προταση, διαφωνω προφανως ( αλλα σκασιλα μου κιολας, δεν εχει σημασια), παρουσιαζω δυο σκεψεις σχετικες το θεμα, τελος. Μην εξαπτεσαι. Λιγες ακομα για τις 100 δημοσιευσεις, ισως ετσι γινω και γω καθηγητης στο ΕΜΠ..
nqm
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Πέμ, 17 Δεκ 2009 9:12 pm
Έτος εισαγωγής: 1950

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό PAINTER » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 11:37 pm

3 έγραψε:Το απολυτο δοκιμαζεται ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ εκει που δεν υπαρχει αντιγραφη - ή αν υπαρχει λεγεται "συνεργασια".

Δεν σε παρεξηγώ, γιατί δεν έχεις αρκετή ιδέα από τη δουλειά. α)μια χαρά υπάρχει αντιγραφή, από την άκακη αντιγραφή "βλέπω το βιβλίο με τα παραδείγματα και κάνω το ίδιο" μέχρι το παίρνω το σχέδιο του άλλου, το ξεπατικώνω και το δίνω για έγκριση β)δεν λέγεται ούτε κατά λάθος συνεργασία.ούτε καν με εισαγωγικά.
αυτό το ίδρυμα,εσείς οι ίδιοι το απαξιώνετε κάθε μέρα...με τον να μπαίνετε το πρωί και το να βγαίνετε το βράδυ χωρίς να προσφέρετε τίποτα σ'αυτό,χωρίς να γυρνάτε κάτι σ'αυτό.Εάν κατανοήσετε τη σημασία του να είσαι μέλος του πολυτεχνείου ίσως ανακαλύψετε ότι ο άνθρωπος δεν έχει μόνο έναν ρόλο.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΚΙΟΥΝΙΤΕΣ

http://www.youtube.com/watch?v=W3XZqb50SfI
Άβαταρ μέλους
PAINTER
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1438
Εγγραφή: Κυρ, 01 Ιουν 2008 3:40 pm
Τοποθεσία: 109.74.3.51
Έτος εισαγωγής: 2002

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό 3 » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 11:37 pm

Αν δεν επαρκούν οι γνώσεις του και φανεί έξω, μέχρι να φανεί θα την έχει πάρει τη δουλειά, και επίσης εκθέτει και τους υπόλοιπους
Εαν ειναι να την εχει καπαρωσει τη δουλεια σε καθε περιπτωση, σημαινει οτι: α) ειτε μαλλον τελικα τα καταφερε, παροτι καποτε αντεγραψε, ειτε β) κατι δεν παει καλα με το αφεντικο του, γιατι τον κραταει; Σε καθε περιπτωση, η αντιγραφη δεν φαινεται να παιζει τοσο ρολο, παλι τυχαιο ειναι.

Και γιατί να μην μπορείς να τα περάσεις και όλα με λυμένα θέματα από απέξω την ώρα της εξέτασης όπως είπατε και πιο πριν;
Δεν μιλαω για αυτο, στην τελικη οποιος γνωριζει κραυγαλαιες περιπτωσεις φοιτητων συστηματικης και προκλητικης αντιγραφης ας τις αναφερει, κανενα προβλημα. Και ολοι γνωριζουμε ΜΙΑ παραταξη που συσπειρωνει ενα τεραστιο δικτυο αντιγραφης αλλα κανενας καθηγητης δεν την αγγιζει. Γιατι; Αρα μετα, μη ζηταμε τα ρεστα σε οσους χαζοαντιγραφουν να μην μιλανε κι αλλα τετοια, διοτι κατανταει αστειο.

Αλλα επιμενω οτι ολα εχουν κι ενα μετρο: το να μην παρω πτυχιο εγω πχ, γιατι στην τριτη φορα που εδωσα Σιδερα 1, αντεγραψα απο τον πισω, (true story) μου φαινεται χαζο, την ωρα που οι καθηγητες δεν προσφερουν ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΑΝΤΙΒΑΡΟ για τον φοιτητη που θελει ακομα ακομα μια κωλοχαριστικη στο μπετο. Και δεν θελω καν να μιλησω για τα θεματα καποιων μαθηματων. Καπως ετσι να το βλεπουμε το θεμα.

ΥΓ: Για τις περιπτωσεις που τα θεματα φευγουν με κινητο, πηγαινουν, ερχονται κλπ σωστος ο προβληματισμος, αλλα ας εχουμε στο νου πως το θεμα ειναι πεπλεγμενο. Εδω ουτε τα παλια θεματα δεν μας αφηνουν να παρουμε μαζι μας (που μειωνουν κατα πολυ την αντιγραφη), και αναγκαστικα χρησιμοποιουνται κινητα για φωτογραφιες.. Αντε βγαλε ακρη με δαυτους..

@PAINTER: Lol. Σαν τους γιατρους που πανε στο νοσοκομειο με τα βιβλια απο διπλα γιατι δεν θυμουνται τιποτα.
Εικόνα
3
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Δευτ, 22 Σεπ 2008 5:53 pm
Τοποθεσία: Στο βαθος του οριζοντα
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό PAINTER » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 11:46 pm

ε ναι ρε συ, σιγά μην ανακαλύψουμε τον τροχό πάλι!!!
αυτό το ίδρυμα,εσείς οι ίδιοι το απαξιώνετε κάθε μέρα...με τον να μπαίνετε το πρωί και το να βγαίνετε το βράδυ χωρίς να προσφέρετε τίποτα σ'αυτό,χωρίς να γυρνάτε κάτι σ'αυτό.Εάν κατανοήσετε τη σημασία του να είσαι μέλος του πολυτεχνείου ίσως ανακαλύψετε ότι ο άνθρωπος δεν έχει μόνο έναν ρόλο.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΚΙΟΥΝΙΤΕΣ

http://www.youtube.com/watch?v=W3XZqb50SfI
Άβαταρ μέλους
PAINTER
Ιδρυτικό Μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 1438
Εγγραφή: Κυρ, 01 Ιουν 2008 3:40 pm
Τοποθεσία: 109.74.3.51
Έτος εισαγωγής: 2002

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό paktomenos » Δευτ, 02 Ιούλ 2012 12:03 am

Και γαμώ τα τόπικ μιλάμε. Ακούσαμε για βελτίωση της επιτήρησης "γιατί κάποιοι αντιγράφουν" και "παίρνουν πτυχία και βαθμούς χωρίς να το αξίζουν" και ακούσαμε και οτι "δεν είναι ζήτημα ανταγωνισμού". Αφελής ερώτηση: Πως μπήκατε στην σχολή? Οι βάσεις πως διαμορφώνονται? Με ποιο τρόπο θέλετε να κάνετε μεταπτυχιακά στα best of the be(a)st του εξωτερικού? Γιατι θέλετε "καλό πανεπιστήμιο" και "καλή φήμη" μέσω "της βελτίωσης του πτυχίου"? Πως θα πάτε να βρείτε δουλειά μετά και πως θα σας κρίνουν οι εργοδότες σας? Η απάντηση του χαζομπεμπέ είναι η ωραία λέξη που έχω βαρεθεί να την ακούω από τα χείλη κάθε πικραμένου: Αξιοκρατία. Και τι είναι η αξιοκρατία ρε? Δεν είναι μια άλλη λέξη για να ωραιοποιήσουμε όλες τις κοινωνικές σχέσεις που βασίζονται στον καθαρό ανταγωνισμό? Μόνο αυτός υπάρχει. Τα "Θέλω να προσφέρω στην κοινωνία", "θέλω το πανεπιστήμιο (εν γένει) να είναι σοβαρό" και λοιπές μπούρδες είναι εκλογικεύσεις και πίσω υπάρχει μόνο η ίδια ψυχολογία που θέλει την Ελλάδα ισχυρή, το Κράτος ισχυρό και την εθνική ομάδα να *αμάει και να δέρνει.

Ως εκ τούτου έχω 2 προτάσεις να κάνω και εγώ, η πρώτη είναι υποκριτική και η δεύτερη είναι πολύ σοβαρή:

1) Στα μεγάλα εξάμηνα (8ο-9ο) που λίγο πολύ όλα τα μαθήματα αλληλοκαλύπτονται να γίνεται μια μόνο εργασία (πχ ένα θέμα που να θέλει μέσα θεμέλια, σίδερα, μπετά, στατική..ακόμη και δίκαιο!) και να στο δίνουν στην αρχή του εξαμήνου και όχι 1 μήνα πριν την εξεταστική (του kavourdista η ιδεά).

2) Δεν μπορεί στην Σχολή Πολιτικών Μηχανικών του ΕΜΠ να γράφουμε και να παρακολουθούμε διαλέξεις και οι τοίχοι έξω να είναι γεμάτοι γκράφιτι. Απλά δεν γίνεται

(όχι δεν μπέρδεψα την σειρά)
Όταν δίνω τροφή στους φτωχούς, με λένε άγιο. Όταν ρωτάω γιατί οι φτωχοί δεν έχουν τροφή, με λένε κομμουνιστή.
Έλντερ Πεσσόα Κάμαρα, αρχιεπίσκοπος Ολίντα-Ρετσίφε Βραζιλίας
(καλά σου κάνουν! οι φτωχοί είναι χαζοί! Αξιοκρατία ΡΕ!!!!)
paktomenos
 
Δημοσιεύσεις: 1349
Εγγραφή: Παρ, 05 Μαρ 2010 11:14 pm
Τοποθεσία: Ανάμεσα σε Σκύλλα και Χάρυβδη.
Έτος εισαγωγής: 2008

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό journeyman » Δευτ, 02 Ιούλ 2012 12:33 am

int3h έγραψε:Προσωπικά θεωρώ ότι έχετε όλοι δίκιο, για εμένα πρέπει να γίνουν τα εξή πράγματα
1) Project ομαδικό - Με προφορική εξέταση 30%
2) Midterm - 20%
3) Εξέταση - 40%
4) Σειρές Ασκήσεων - 20%

Ο σπουδαστής οφείλει να έχει κάποιο βαθμό από το project και τις ασκήσεις για να προσέλθει στην εξέταση. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεις κατά ένα τρόπο την εξέταση. Βέβαια για να γίνουν όλα αυτά πρέπει να μπαίνουν διαφορετικά project και σειρές ασκήσεων χρόνο με το χρόνο διότι η αντιγραφή παλιών γίνεται συνήθεια. Αυστηρότερος έλεγχος των παραδοτέων ασκήσεων(και της βαθμολόγησης τους) κατά την διάρκεια της χρονιάς. Βέβαια, αυτό προυποθέτει και να μπαίνουν σωστές και γερές βάσεις στο μάθημα, το σύγγραμα να είναι πρέπον και όχι για να ψήσουμε μπριζόλες. Έτσι φτάνεις στην εξέταση έχοντας κατανοήσει και δεν αναγκάζεται να βάλει ο εκάστοτε καθηγητής θέματα που κάθε χρόνο δυσκολεύουν. Θεωρώ προφανές ότι το σύστημα δεν σε αφήνει να περάσεις μόνο με τις ασκήσεις ακόμα και αν τις έχεις κάνει άριστα.

Δυστυχώς ο φοιτητής φταίει σε πολλά αλλά δεν είναι ο μόνος για το μπάχαλο που επικρατεί.


πόσο σωστό είναι αυτό!!!!! βασικά σε ορισμένα μαθήματα θα πρέπει να γίνεται έλεγχος, όχι απλά αυστηρότερος! είναι δυνατόν να σκιζόμαστε να παραδώσουμε ασκήσεις και να μην τις διορθώνει κανείς???
Music washes away from the soul the dust of everyday life
Άβαταρ μέλους
journeyman
 
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Τετ, 05 Μάιος 2010 2:14 pm
Έτος εισαγωγής: 2009

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό amazing_happens » Δευτ, 02 Ιούλ 2012 4:43 am

- Αρχικα να πω οτι συμφωνω με το πλανο του int3h! Ειναι ενας τροπος με τον οποιο η τελικη εξεταση χανει μερος της αξιας της... αρα και η αξια της αντιγραφης μειωνεται! :clap:
- Συμφωνω με το πως προσεγγιζει το θεμα ο 3! :thumbup:

Δυστυχως, ομως αυτο που βλεπω... με γεμιζει απεχθεια! Τι νοοτροπια απουσιολογου ειναι αυτη? Η ρουφιανιά σ ολο της το μεγαλειο! Αντε, ευχομαι οταν θα ξαναγραψετε εξετασεις και δειτε καποιον να αντιγραφει να σηκωσετε το χερι σας και να τον υποδειξετε στον καθηγητη για να τον μηδενισει και να τον βαλει τιμωρια με το ενα ποδι στη γωνια! Ειμαστε καλα??? Διαβαστε λιγο αυτα που γραφετε πριν τα ποσταρετε! Ελεος! Συγχεετε και μπερδευετε "δευτεροβαθμια" και την "τριτοβαθμια" εκπαιδευση!!! Ειναι εντελως, μα εντελως διαφορετικα πραγματα! Ασχοληθειτε με τα μαθηματα σας, τις γνωσεις που θελετε να αποκτησετε, τον εαυτο σας, τα χομπυ σας, την επιστημονικη σας ερευνα, τις γυναικες και τους αντρες (αναλογα με το τι φυλο ειστε), ασχοληθειτε με την πολιτικη, με την κουλτουρα, με οτι στον π...τσο θελετε τελος παντων και αφηστε το θεμα αυτο να το λυσουν οι "αμεσως" θιγομενοι.. καθηγητες, πρυτανεις και υπουργειο παιδειας.....! Δεν θα σας-μας παρει κανενας τη σημαια την 28η.., ουτε θα διαβασει τα ποιηματα την ημερα του Πολυτεχνειου! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΓΙΑ ΕΣΑΣ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ! Μην ασχολειστε με τι κανουν οι αλλοι!
Και δηλαδη ρε Chris ξυπνησες μια μερα και σκεφτηκες: "Γιατι να αντιγραφει ο αλλος (συναδελφος) και να του στελνουν τη θεωρια με sms ενω εγω πασχιζω να την μαθω απ εξω? Ειναι αδικο, ας κανω κατι για αυτο! Ας γινω λιγο "ρουφιανος" να προτεινω κατι δραστικο, για ολους αυτους τους τεμπελχαναδες- ρεμαλια που δεν στρωνουν τον κωλο τους κατω να διαβασουν!" ..... Πραγματικα ποσο fail σκεψη μπορει να ειναι αυτη?? Αν την εκανε ενας καθηγητης, θα ελεγα ΟΚ δεκτο! Αλλα απο εναν συναδελφο - συμφοιτητη μου τη θεωρω περα ως περα απαραδεκτη!
amazing_happens
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: Τρί, 10 Φεβ 2009 3:07 am
Έτος εισαγωγής: 2007

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες