Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Πολιτικά θέματα; Οργανωτικά Προβλήματα; Προτάσεις Βετλτίωσης; Όλα τα ζητήματα που αφορούν στη σχολή αναλύονται εδώ.

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό civil13 » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 4:44 pm

Οχι cris_z..Το θεμα που εχει ανοιχτει εδω απο εσενα μαλλον αναφερεται σε βελτιωση της εξεταστικησ διαδικασιας.Προσωπικα θεωρω οτι το πρωτο που απασχολει το καθε φοιτητη ειναι τα θεματα..Αρα για την βελτιωση της εξεταστικης διαδικασιας θελουμε προσεγγισιμα και βατα θεματα.Οπως αναφερεις οτι καποιοι που βολευονται απο την παρουσα κατασταση θα σου πουν τα χιλια μυρια ετσι σου λεω και γω πως ισωςκαι εσυ παραβλεπεις την δυσκολια των θεματων γιατι δεν σε αφορα..γιατι δεν σε αφορα??Γιατι δεν χρωστας τιποτε..ομως μην κοιταμε μεμονωμενες περιπτωσεις οπως την δικη σου (οκ εισαι καλος φοιτητης και δεν σε νοιαζει τι θεματα θαβαλει ο καθε καθηγητης στα ρευστα η στο μπετο) αλλαας κοιταμε την μαζα των φοιτητων συναδελφε...φιλικα.. :!: :!: οντως μπορει η δυσκολια των θεματων να οφειλεται στο παραπανω λογο αλλα δεν σημαινει οτι δεν πρεπει συνεχως να την θιγουμε!!!!!!
civil13
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Τετ, 18 Απρ 2012 6:43 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό amelie_a » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 4:48 pm

Πραγματικά η ιδέα του chris_z μου ακούγεται πάρα πολύ καλή καθώς το κακό με τις αποστολές ατόφιων θεμάτων έξω και επιστροφής τους με τις λύσεις και μάλιστα μετά βαΐων και κλάδων έχει παραγίνει. Με αυτό τον τρόπο άλλωστε θα μπορούσε ο καθένας μας να αποφοιτήσει από οποιαδήποτε άλλη σχολή έχοντας μηδενική γνώση για το αντικείμενο της και μάλιστα με άριστα. Σκοπός της σχολής άλλωστε είναι να βγάλει πολιτικούς μηχανικούς και όχι τυχάρπαστους με δίπλωμα πολιτικού μηχανικού και μάλιστα με αυτοθαυμασμό για το αποτρόπαιο επίτευγμα τους!
Όσο για το σχόλιο του lybe33 πιστεύω ότι απλά μπορεί να αποπροσανατολίσει την συζήτηση καθώς το θέμα είναι η διασφάλιση της ποιότητας των εξετάσεων. Σε ένα άλλο θέμα με αντίστοιχο τίτλο θα μπορούσε κάλλιστα να συζητηθεί και το μείζον ζήτημα της αξίας των διπλωμάτων μας για το οποίο μπορούν να γίνουν παράλληλες προσπάθειες με το θέμα των κινητών τηλεφώνων.
Άλλωστε αν το δει κανείς πιο σφαιρικά το μοναδικό πρόβλημα των εξετάσεων δεν είναι τα κινητά τηλέφωνα αλλά και η εξέταση σε αμφιθέατρα οπου κομπιουτεράκια και σημειώσεις ολισθαίνουν, επιτηρητές που μιλάνε κατά τη διάρκεια της εξέτασης, καθηγητές που δεν διευκρινίζουν τα θέματα κτλ.
Άβαταρ μέλους
amelie_a Σημαντική βοήθεια στο MQN.gr
 
Δημοσιεύσεις: 379
Εγγραφή: Τρί, 16 Σεπ 2008 8:27 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό chris_z » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 4:52 pm

Εγώ δεν ξέρω ποιός είσαι και δεν αναφέρομαι σε εσένα προσωπικά. Παρακαλώ civil13 σβήσε ότι αφορά εμένα προσωπικά. Δεν ξέρεις αν χρωστάω ή δεν χρωστάω. Έκανα μία πρόταση βελτίωσης των εξετάσεων. Εάν θες κάνε άλλη αλλού. Εάν ο civil13 δεν σβήσει αυτά που λέει για εμένα (όχι για την πρόταση μου) μπορεί σίγουρα κάποιος συντονιστής να τα σβήσει. Θίξτην αλλού τη δυσκολία, και έστω ότι είναι δύσκολα, και πάλι, πρέπει να τα αφήσουμε όλα να σαπίσουν επειδή τα θέματα είναι δύσκολα;
chris_z
 
Δημοσιεύσεις: 197
Εγγραφή: Τετ, 24 Δεκ 2008 1:56 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό ingenieurin26 » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 4:55 pm

@ chris_z δεν παραβιάζει κάποιο κανόνα αφού δεν αναφέρει το όνομα σου. Αλλά, δεν έχει καθόλου σωστό να κρίνεις μια πρόταση από το ποιος την κάνει και τι ξέρεις γι αυτόν προσωπικά. Ρίχνει πολύ το επίπεδο. Εδώ μέσα μιλάμε ανώνυμα.
ingenieurin26
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6363
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 6:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό civil13 » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 4:56 pm

δεν ειπα αυτο συναδελφε criz..ουτε με το να λεω πως εισαι καλος φοιτητης σε θιγω..καλο το θεωρω..οχι κακο..οπως επισης δεν λεω οτι επειδη εχουμε πολυ δυσκολα θεματα εξετασεων πρεπει να κανουμε χρηση κινητων κλπ κλπ...απλα οπως σου ειπα η βελτιωση της εξεταστικης διαδικασιας συνεπαγεται παρα πολλων...
civil13
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Τετ, 18 Απρ 2012 6:43 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό blindone1712 » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 4:57 pm

με λιγα λογια θελετε να αλλαξετε την νοοτροπια του Ελληνα?
γτ ολοι ξερουμε οτι τετοιες καταστασεις που αναφερετε δεν προκειται ποτε να ξεπεραστουν στα ελληνικα πανεπιστημια...η νοοτροπια μας φταιει και οχι το κινητο μας
Κι εγώ είμαι ο Μάκης....
blindone1712
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: Τετ, 29 Οκτ 2008 1:14 am
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό chris_z » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 4:58 pm

Και ένας άλλος δεν ανέφερε το όνομα κάποιου συναδέλφου αλλά του σβήσατε το ποστ.. Φωτογράφιζε μία φίλη σας και κατευθείαν αντιδράσατε: άνιση μεταχείριση.

blindone αφού φταίει η νοοτροπία μας μας αξίζει και η αντίστοιχη αντιμετώπιση.
chris_z
 
Δημοσιεύσεις: 197
Εγγραφή: Τετ, 24 Δεκ 2008 1:56 am
Έτος εισαγωγής: 0

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό ΧΡΙΣΤΙΝΑ » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 5:06 pm

Γιατί όμως θεωρούμε δεδομένο πως η νοσηρή κατάσταση που επικρατεί με το ζήτημα της αντιγραφής υποβαθμίζει το σύνολο των πτυχίων ενός ιδρύματος;Προσωπικά θεωρώ πως είμαστε ενήλικα άτομα και ο καθένας μπορεί να αποφασίσει ποιο είναι το επιθυμητό επίπεδο γνώσεων που θα πάρει!!Θα ήθελα μόνο να θίξω δύο φαινόμενα που κατά την γνώμη μου είναι όντως εκνευριστικά:
α) Όλοι έχουμε ενοχληθεί κατά την διάρκεια μιας εξέτασης πιστεύω από αψιμαχίες του επιτηρητή και ενός συνήθως εξεταζομένου!Διαρκείς παρατηρήσεις και ασταμάτητη αλλαγή θέσεων λες και είμαστε στο δημοτικό.Νομίζω πως οι επιτηρητές θα έπρεπε να έχουν λίγο πιο αυξημένη δικαιοδοσία όσον αφορά την τιμωρία των εξεταζομένων.Και θα μου πείτε μετά και ποιος θα βάλει τα όρια της υπερβολικής αυστηρότητας...Δεν ξέρω...Είναι μάλλον άλλη συζήτηση:):)
β) Όχι ότι μπορεί να γίνει κάτι με αυτό αλλά προσωπικά θεωρώ απαράδεκτη την μεροληπτική στάση καθηγητών και επιτηρητών απέναντι σε συγκεκριμένη μερίδα φοιτητών!Είναι λογικό ο καθηγητής να απαντήσει ίσως πιο αναλυτικά σε μία ερώτηση ενός φοιτητή που τον αναγνωρίζει από την παρακολούθησή του ή από την παράδοση των ασκήσεών του!Είναι όμως απαράδεκτα κάποια φαινόμενα όπου ο καθηγητής σχεδόν υπαγορεύει την σωστή απάντηση σε κάποιον!ίδίως όταν η εαπίλογή αυτού του κάποιου θα γίνει με κριτήρια ''πόσο ναζιάρικα με ρώτησε αν η απαντησή της είναι σωστή''...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ
 
Δημοσιεύσεις: 231
Εγγραφή: Τρί, 23 Ιουν 2009 10:43 pm
Έτος εισαγωγής: 2005

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό ingenieurin26 » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 5:06 pm

chris_z έγραψε:Και ένας άλλος δεν ανέφερε το όνομα κάποιου συναδέλφου αλλά του σβήσατε το ποστ.. Φωτογράφιζε μία φίλη σας και κατευθείαν αντιδράσατε: άνιση μεταχείριση.

blindone αφού φταίει η νοοτροπία μας μας αξίζει και η αντίστοιχη αντιμετώπιση.


Για όνομα δεν είναι φίλη μου!!! Δεν θα μου πεις τι να κάνω,όντως την φωτογράφιζε και με πολύ προσωπικά δεδομένα, όχι αν ειναι καλή φοιτητρια ή όχι. Άμα ξαναδεκτω παρεμβαση από παραταξιακο ή μη με αγενή τρόπο για θέματα συντονισμού και έχω τα νεύρα μου δεν είναι απίθανο να φάτε κανένα μπαν.
ingenieurin26
Επίτιμο μέλος
 
Δημοσιεύσεις: 6363
Εγγραφή: Τρί, 03 Ιουν 2008 6:56 pm
Έτος εισαγωγής: 2007

Re: Πρόταση βελτίωσης της εξεταστικής διαδικασίας

Δημοσίευσηαπό amazing_happens » Κυρ, 01 Ιούλ 2012 5:31 pm

Πραγματικα αδυνατω να καταλαβω τη λογικη της προτασης σου! Οι εξεταστικες και οι ακαδημαικες διαδικασιες εχουν τοσα και τοσα στραβα! Και εσενα το πρωτο σου μελημα ειναι να μην "αντιγραφει" ο διπλανος σου!??? Ελεος ρε συναδελφε τι "ρουφιανιστικη" νοοτροπια ειναι αυτη?
Σε πιο γενικο πλαισιο συμφωνω μαζι σου.. αλλα σε καμια περιπτωση δεν προκειται να κανω "μια τετοια προταση" που παραπεμπει σε αλλες εποχες...
- Και εγω ειχα νευριασει αρκετα οταν πριν απο 3-4 χρονια εδινα "αναλυση 1 ή 2" δεν θυμαμαι, στην 202 στου Γκινη και ειχα επιτηρητρια την Πατσαλια που δεν μας αφηνε να αναπνευσουμε αν δεν την ρωτουσαμε και την ιδια ακριβως στιγμη στην 203 οι επιτηρητες ειπαν στα παιδια "καντε οτι θελετε αλλα χωρις φασαρια"... Ειχα ξενερωσει οταν π.χ διαβαζα μια βδομαδα ενα μαθημα, για να το περασω με ιδρωτα με 5 ή 6, και τον Σεπτεμβρη ο καθηγητης εβαλε 1+1 κανει 2! Ειχα ξενερωσει οταν μου εβαλαν θεματα που δεν ηταν στην υλη! Ειχα ξενερωσει οταν η Χ παραταξη, εφερε μεσα στην αιθουσα τα θεματα λυμενα και τα μοιρασε στους προσκειμενους της! Ειχα ξενερωσει οταν η Ψ παραταξη ηξερε τα θεματα απο το προηγουμενο βραδυ, απο τον καθηγητη ή καποιον βοηθο του! Ξενερωνω οταν δεν μπορω να γραψω ενα κωλο-5 σε ενα μαθημα επειδη ο Ω καθηγητης θελει να εκδικηθει την "μη προσελευση" φοιτητων στο μαθημα του! Μπορω να σου βρω 1000 λογους να ξενερωσεις και να τσαντιστεις! Το θεμα ειναι οτι σε καμια περιπτωση δεν σωστο να κανεις κατι, επειδη αισθανεσαι αδικημενος! Ελεος δεν ειμαστε στο Λυκειο και ουτε υπαρχει ανταγωνισμος για το ποιος θα βγαλει πιο πολλα μορια στις πανελληνιες!
- Εισαι πλεον ακαδημαικος πολιτης και η γνωση δεν ειναι υποχρεωση! Διαβαζεις για τον εαυτο σου και δεν θα πρεπει να σε νοιαζει "πως περναει τα μαθηματα" ο Χ συναδελφος σου, και σε καμια περιπτωση δεν θα επωμιστεις το ρολο "της ρουφιανας!" Διαβαζεις, για την παρτη σου και μονο! Για κανεναν αλλο! Αυτο λεγεται πανεπιστημιακη εκπαιδευση! Κανεις δεν σε αναγκαζει!
- Και εννοειται πως δεν μπορεις να αλλαξεις την συνολικη νοοτροπια του Ελληνα! Εδω, κοτζαμ τροικα ηρθε και ο Ελληνας ακομα βρισκει τροπους να δειξει την οξυδερκεια του στον τομεα της λαμογιας!
- Εισαι και ειμαστε φοιτητες! Οχι παιδονομοι, ουτε χωροφυλακες!
amazing_happens
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: Τρί, 10 Φεβ 2009 3:07 am
Έτος εισαγωγής: 2007

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Σχόλια/Προτάσεις/Παρατηρήσεις για τη Σχολή

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron