Φυσικά και η παιδεία είναι σημαντική για το σύνολο του πληθυσμού, ο φόβος μου όμως είναι ότι δεν πρέπει να έχεις μία κάποια παιδεία ή να σε ωθήσει κάποιος που εκτιμάς και έχει παιδεία για να εκτιμήσεις αυτά που έχει να σου προσφέρει το σχολείο; Αδιαμφισβήτητα κάποιοι δάσκαλοι είναι αρκετά μεταδοτικοί και μπορούν να εμπνεύσουν οι ίδιοι τους μαθητές τους, αλλά δεδομένου πως κάτι τέτοιο απαιτεί άτομα με χάρισμα δεν είναι δύσκολο να γίνει σε τόσο ευρεία κλίμακα; Και όσο υπάρχει ο ανθρώπινος παράγοντας δεν εξαλείφονται ουσιαστικά οποιεσδήποτε ελπίδες για ομοιογένεια σε ένα εγχείρημα τέτοιας έκτασης;
Βέβαια, κάνοντας το δικηγόρο του διαβόλου στα δικά μου λεγόμενα, άμα κάποιος σε διδάσκει κάτι που σου αρέσει δεν τείνεις να τον προσέχεις και να τον ακούς περισσότερο και με μεγαλύτερη προσοχή; Οπότε ένα πρόγραμμα που σε αυτό ανταποκρίνονται οι περισσότεροι μαθητές δεν θα αύξανε δραματικά τον αριθμό των δασκάλων που μπορούν να επηρρεάσουν τους μαθητές τους; Όμως κάτι τέτοιο δεν θα απαιτούσε ένα διαφορετικό πρόγραμμα που θα είχε περισσότερες δραστηριότητες που μπορούν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον ενός παιδιού εκτός από τη γλώσσα και τα μαθηματικά που μπορεί να αρέσουν μόνο σε κάτι περιέργα άτομα σαν εμάς;
Μήπως δυστυχώς τέτοιες αλλαγές όμως είναι ακόμα πολύ ριζοσπαστικές για να περιμένουμε ρεαλιστικά να συμβούν με τα σημερινά δεδομένα;
Υ.Γ. Αντιλήφθηκες καθόλου την ύπαρξη σκοτεινών δυνάμεων στο shoutbox την νύχτα των εκλογών, που επιβουλεύονταν το δικαίωμά μας να κάνουμε ερωτήσεις και συνεπώς ότι γνώση, αυτογνωσία ή και παιδεία αποκομίζουμε από αυτό το topic;
Perception dictates reality.