Σελίδα 1 από 1

Άρθρο της καθηγήτριας κ. Μιμίκου για το Νέο Νόμο Πλαίσιο στα ΑΕΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 06 Νοέμ 2010 5:05 am
από 3
3 έγραψε:Και μιας που το θυμηθηκα, ετσι για να ξερουμε με ποιους συμβιωνουμε, στο προσφατο τμημα καθηγητων της Τριτης, μπλα μπλα μπλα


Μου το στειλανε σε mail τυχαια, δεν ειμαι σιγουρος σε ποιο περιοδικο εχει δημοσιευθει, απλα δειτε και φρηξτε ποιοι τριγυρνουν αναμεσα μας.. Ο αναχρονισμός στο μεγαλείο του!! Κοιτάχτε τι διαδίδει, στη χειρότερη συγκυρία για το ελληνικό πανεπιστήμιο!! Αυτοί οι άνθρωποι πότε θα πάρουν πόδι;;;;

Υπάρχουν και νεότεροι επιστήμονες επάξιοι και λιγότερο διαβρωμένοι να τους διαδεχτούν!!!

Αυτα για να καταλαβαινουμε και δεκα πραγματα..

Re: Άρθρο κ. Μιμίκου για το Νέο Νόμο Πλαίσιο στα ΑΕΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ, 06 Νοέμ 2010 10:55 am
από Lost.in.Athens
3 έγραψε:Αυτοί οι άνθρωποι πότε θα πάρουν πόδι;;;;


Όσο και αν διαφωνείς με τις συγκεκριμένες απόψεις, θα παρακαλούσα να μην χρησιμοποιείς τέτοιες προσβλητικές εκφράσεις. Δεν κατάλαβα, "να πάρει πόδι" επειδή έχει διαφορετικές απόψεις;

Re: Άρθρο κ. Μιμίκου για το Νέο Νόμο Πλαίσιο στα ΑΕΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ, 11 Νοέμ 2010 8:46 pm
από bpolonifis
3 έγραψε:
3 έγραψε:Και μιας που το θυμηθηκα, ετσι για να ξερουμε με ποιους συμβιωνουμε, στο προσφατο τμημα καθηγητων της Τριτης, μπλα μπλα μπλα


Μου το στειλανε σε mail τυχαια, δεν ειμαι σιγουρος σε ποιο περιοδικο εχει δημοσιευθει, απλα δειτε και φρηξτε ποιοι τριγυρνουν αναμεσα μας.. Ο αναχρονισμός στο μεγαλείο του!! Κοιτάχτε τι διαδίδει, στη χειρότερη συγκυρία για το ελληνικό πανεπιστήμιο!! Αυτοί οι άνθρωποι πότε θα πάρουν πόδι;;;;

Υπάρχουν και νεότεροι επιστήμονες επάξιοι και λιγότερο διαβρωμένοι να τους διαδεχτούν!!!

Αυτα για να καταλαβαινουμε και δεκα πραγματα..


Εγώ το μόνο που θέλω να επισημάνω είναι ότι και φοιτητές και καθηγητές πρέπει να είμαστε ανοιχτόμυαλοι.Στο πρώτο παράδειγμα που έθεσε η κ.Μιμίκου καταλαβαίνω τη λογική του(*) στο δεύτερο καταλαβαίνω τί επιζητεί να πετύχει όχι την ορθότητα του μέτρου.

(*) Η ίδια λογική που εφαρμόζεται στην στατική 1,2 εδαφομηχανική(έως εκεί που ξέρω) αλλά σε μεγαλύτερη κλίμακα.Δηλαδή η μερική σωστή λύση άσκησης δεν επιφέρει βαθμούς.Έτσι σε αντιστοιχία η μερική ολοκλήρωση ενός μαθήματος δεν επιφέρει γνώση του μαθήματος.

Re: Άρθρο κ. Μιμίκου για το Νέο Νόμο Πλαίσιο στα ΑΕΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ, 12 Νοέμ 2010 2:18 am
από FREEMAN
Μαλλον βλεπουμε το δεντρο και χανουμε το δασος.μα ακριβως το οτι τα παιδια περνανε π.χ. μπετον,εδαφη κ.α. μαθηματα χωρις μηχανικες η στατικες,δε σημαινει οτι φταιμε οι φοιτητες μονο,αλλα και καποιοι αλλοι...αλλα αυτοι οι αλλοι ξεχασα ειναι μικροι παπες,δεν κανουν λαθος ποτε,δεν τους ελεγχει κανεις και ασκουν μονο εξουσια!αφηνεταi για quiz.οποιος βρει ποιοι ειναι οι αλλοι 1 μοναδα στην εξεταστικη στο μαθημα της αρεσκειας του!ετσι δε μοιραζονται και οι βαθμοι?ας μη συνεχισω αλλο,γιατι δεν ξερω κ εγω τι αλλο θα πω

Re: Άρθρο κ. Μιμίκου για το Νέο Νόμο Πλαίσιο στα ΑΕΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ, 12 Νοέμ 2010 12:44 pm
από airetikos
Θα κάνω ένα σχόλιο πάνω σε αυτά που διάβασα και όχι με βάση την προσωπική μου εμπειρία με το πώς βλέπω τη κ. Μιμίκου γιατί την είδα μόνο σε ένα μαθημα και δεν έχω καμία άποψη για το ποιόν της δική μου. Λοιπόν
Αρχικά η κυρία Μιμίκου λέει πράγμα που πραγματικά είναι ανούσιο. Λέει πρέπει να τηρούμε το νόμο (και) γιατί τα φροντηστήρια θησαυρίζουν.
Εγώ της απαντώ. Έτσι και αλλιώς τα φροντηστήρια θησαυρίζουν, άρα ο νόμος δεν πρέπει να τηρείται? και αφού προφανώς θα θέτε να τηρείται γιατί μας δίνετε μια ανόητη αιτία πέρα από την προφανή του ότι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πρέπει να ξεπερασουμε το στάδιο του οίκου ανοχής σαν χώρα.
Στη συνέχεια λέει μετ επιτάσεως να μην γίνονται εξετάσεις αν δεν κλπ κλπ.... Αν και είμαι της άποψης περι ομαλότητας σπουδών και πιστεύω ότι πρέπει να τελειώνουν τα εξάμηνα όπως πρέπει κλπ και παρότι δεν είμαι από αυτούς που προκαλούν καταλήψεις κλπ Διαφωνώ κάθετα με την εν λόγω κυρία στο πόσο αρητριοστκληρωτικοί πρέπει να ναι και να μαστε με τις αναπληρώσεις. Μπορεί ο νομοθέτης να κάνει και λάθος έτσι δεν είναι? Άρα εαν ο νόμος δεν τηρεί το κοινό περι δικαίου αίσθημα μπορούμε να τον παρκάμψουμε όπως η Αντιγόνη σωστά? Άρα εφ όσον αυτό συμβαίνει (είναι άδικο να ορίζονται 2 αναπληρώσεις όταν ακόμα και όταν δεν γίνονται καθόλου καταλήψεις όπως πέρσι (2 μέρες μετρημένες η γνωστή "ταρίφα" του Γρηγορόπουλου) το εξάμηνο παρατείνεται και γίνονται αναπληρώσεις τα Σάββατα) μπορούμε να κάνουμε όσες αναπληρώσεις μπορούμε και θέλουμε και στο σημείο αυτό (για να μην κράζουμε μόνο) να πούμε μπράβο σε όσους διδάσκοντες είναι ελαστικοί και πρόθυμοι να αναπληρώνουν όποτε μπορεί η πλειοψηφία των φοιτητών.Και κάτι ακόμα που δεν μας το είπε η Κυρία Μιμίκου. Αν για κάποιο λόγο αυτή δεν μπορεί να μας κάνει μάθημα τί γίνεται? θα το ακυρώσει πάλι? Αλλά ξέχασα αυτή παίζει με αναπληρωματικούς ενώ εμεις όχι.... Ντάξει λίγο άδικο. Ξαναλέω είμαι σφόδρα κατά των καταλήψεων αλλα και διαζύγιο από την κοινή λογική δεν έχω πάρει ακόμα. Και τέλος το θέμα των προαπαιτούμενων. Αυτό που λέει ξέρει ότι δεν γίνεται και δεν είναι εφαρμόσιμο για ένα λόγο. Εκεί που εφαρμόζεται δεν είναι κράτη οίκοι ανοχής. Όταν με το καλό το συνειδητοποιήσουμε όλοι και όταν φτιάξουμε το κράτος (δεν θα ζεί ούτε ένα γονίδιο δικό μου στον απόγονό μου που θα το βιώσει αυτό έιμαι βέβαιος) τότε μπορούμε να γίνουμε αυστηροί και σωστοί κριτές των όποιον ατελειών. Εμείς εδώ σχολιάζουμε τα όποια θετικά-αρνητικά σε κράτος που η Μποτσουάνα το ξεπερνάει σε αξιοπιστία. Και δεν μπορεί λοιπόν να ναι εφαρμόσιμο κάτι τέτοιο γιατί οι φοιτητές (δεν με αφορά γιατί ειλικρινά) που χρωστάνε πολλά δεν πρόκειται να βγούν από τη σχολή και κέρδος κοινωνικό και οικονομικό δεν υπάρχει και το ξέρει η Κ. Μιμίκου. Εκτός και αν είναι κέρδος το κόστος των φύλλων που γράφονται για την εξέταση του φοιτητή όποτε πάω πάσο και απλά η κυρία πρέπει να δώσει βιογραφικό στον φίλτατο Dominique Strauss Kahn. Αλλά και για τους ήδη υπάρχοντες μια ατυχία σε μια εξεταστική περίοδο είναι αρκετή να τους βάλει στον ίδιο κυκεώνα και να τρέχουν και να μην φτάνουν. Αν κόπτεται τόσο πολύ για αυτό να καθιερώσει ενδιάμεσες εξετάσεις ώστε να δίνει κάποιος πχ που χρωστάει στατική 1 όταν δώσει τη στατικη 2 την ίδια μέρα να δίνει και 1 και να περναει 2 μαθήματα. Έτσι θα μπορούσε να γίνει ενας λογικός διάλογος για αυτό το θέμα με τα προαπαιτούμενα. Εν καταλείδι, αντί να ακουμε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια για το πόσο ταδε είναι ο δείνα κλπ. ας κάνουμε ότι πρέπει να κάνουμε πάντα όμως με κατανόηση και το κοινό περι δικαίου αίσθημα.
Αυτά τα ολίγα τα αιρετικά.

Re: Άρθρο κ. Μιμίκου για το Νέο Νόμο Πλαίσιο στα ΑΕΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ, 12 Νοέμ 2010 1:02 pm
από paktomenos
Το θέμα με τα μαθήματα-αλυσίδες είναι σκέτη μπαρούφα.Ποιος είπε πως αυτούς που περνάει μηχανική2-στατικές ξέρει μηχανική 2 ΚΑΙ στατική?Και ποιος είπε πως αυτός που έχει κοπεί μηχανικές δεν μπορεί να πάει για στατικές?Που ξέρει κανείς αν θα κάτσει να διαβάσει το παιδί.Μηχανικοί θα βγούμε κορίτσια.Είτε ξέρουμε μηχανικές για 10 είτε όχι, όταν βγούμε για να πηγαίνουμε καφέδες στο πρώτο μας διώροφο θα χάσουμε την μπάλα.
Αν τα νερά ήταν αλυσίδα άραγε, πόσοι θα έδιναν από το 5ο εξάμηνο υδραυλική?Από το 7ο ποτάμια και λιμενικά?

Re: Άρθρο κ. Μιμίκου για το Νέο Νόμο Πλαίσιο στα ΑΕΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ, 12 Νοέμ 2010 1:08 pm
από airetikos
paktomenos έγραψε:.Είτε ξέρουμε μηχανικές για 10 είτε όχι, όταν βγούμε για να πηγαίνουμε καφέδες στο πρώτο μας διώροφο θα χάσουμε την μπάλα.

Εγώ κρατάω αυτό σαν φράση από προσωπική εμπειρία αλλά και απο άλλων. Και δεν είμαστε όλοι κορίτσια φιλενάδες έλεος πια. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Άρθρο κ. Μιμίκου για το Νέο Νόμο Πλαίσιο στα ΑΕΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ, 12 Νοέμ 2010 5:59 pm
από FREEMAN
airetikos,δε νομιζω οτι οποιος χρωσταει πολλα μαθηματα δε βγαινει απο τη σχολη.απο οσα εχω δει ,απο τη σχολη δε βγαινει οποιος για οποιοδηποτε λογο δεν ασχολειται.βαρια στα 8 χρονια η πλειοψηφια τελειωνει.γιατι χρειαζεται να εχεις καποιες ικανοτητες για να τελειωσεις το ΕΜΠ,αλλα δεν απαιτει να εισαι και ο Αινσταιν ή να λυσεις το αινιγμα της σφιγγας!η γνωμη μου.